Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Световно по мотокрос MX1/МХ2 2010

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    До: Световно по мотокрос MX1/МХ2 2010

    Всички ще стискаме палци на Печето.
    Дано тази година няма травми и контузий.
    И да покаже едно добро и достойно представаня пред собствена публика.

    Коментар


    • #47
      До: Световно по мотокрос MX1/МХ2 2010

      Съгласен съм за Алези,но да не забравяме Макс Нагл,той също има много добър старт.

      Коментар


      • #48
        До: Световно по мотокрос MX1/МХ2 2010

        прави сте за факта, че всеки ше вика за напето момче, но който е ходил на европейското знае каква подкрепа получаваше Иван Петров почти на всяка обиколка
        според мен до известна степен би помогнало, но това си е строго индивидуално (:
        аз искам да попитам с кой номер ще е, за да мога да го изпиша на знаменце
        SUZUKI RMZ 250

        Коментар


        • #49
          До: Световно по мотокрос MX1/МХ2 2010

          Квалификациите на МХ1 и МХ2 ще са състезания от тази година .
          СЪБОТА
          технически контрол-06.00-07.30
          МХ жени свободна тренировка-09.25-09.50
          МХ2 свободна тренировка-10.00-10.35
          МХ1 свободна тренировка-10.45-11.20
          МХжени квалификация13.00-13.25
          МХ2предквалификация 13.35-14.10
          МХ1 предквалификация14.20-14.55
          МХ жени 1манш15.15
          МХ2 квалификационен манш16.05
          МХ1 квалификационен манш16.55
          НЕДЕЛЯ
          МХ жени св. тренировка -08.30-08.50
          МХ2 св. тренировка -09.00-09.20
          МХ1 св. тренировка -09.30-09.50
          ОТКРИВАНЕ -10.30-10.55
          МХ жени 2 манш 11.10
          МХ2 1манш -12.10
          МХ1 1манш -13.10
          МХ2 2манш -15.03
          МХ1 2манш -16.03

          Коментар


          • #50
            До: Световно първенство по мотокрос MX1 и MX2 2009

            Ето стартовия списък на жените, който май за първи път са толкова много. Максималната за стартовата решетка 40 състезателки, не е истина
            Прикачени файлове
            Husqvarna WR125 94-->Honda CR125 97-->Yamaha YZ125 04-->KTM 200EXC 07-->KTM 250EXC 06-->KTM 250EXC 09

            Коментар


            • #51
              До: Световно по мотокрос MX1/МХ2 2010

              Леок ще кара за Honda LS Honda.

              Коментар


              • #52
                До: Световно по мотокрос MX1/МХ2 2010

                Първоначално публикуван от Калин Кулев Преглед на мнение
                Да дадем прогнози?
                Аз не знам какво ще стане, ама предполагам какво няма да стане.
                Алези няма да вземе старта и няма да се качи на подиума.
                Каироли няма да спечели....
                Какво друго
                Публиката няма да е МАЛКО
                Печето няма да се изложи...
                Такива работи.
                Залагам за; Кайроле или може би Рамоон
                [SIGPIC][SIGPIC][SIGPIC]С Тачката е лесно:wink:[SIGPIC][/SIGPIC]

                Коментар


                • #53
                  До: Световно по мотокрос MX1/МХ2 2010

                  За съжаление публиката ще е малко, както винаги.В малкия клас Павлин е контузен ( Готие Паулин) така че той отпада за пърите 3-4 състезания.Но остават няколко 15-годишни които вече са доказани имена.В големия клас борбата ще е страшна.Там има 10 човека които ще се борят за 1-во място.Много ми е интерсно какво ще направи Копинс с "камиона" тоест Априлията

                  Коментар


                  • #54
                    До: Световно по мотокрос MX1/МХ2 2010

                    Да, определено Копинс ще привлича вниманието...
                    Още преди месец като разбрах, че от Априлия са го привлекли като топ пилот, си беше голяма изненада...
                    На тая Априлия си и трябва един добър карач, та да и видим наистина реалните възможности, а и да може да се доусъвършенства. Не че Джош е конкурентен на младоците, но все пак си е карач и до някъде ще даде реална представа за способностите на МХV-то.

                    Коментар


                    • #55
                      До: Световно по мотокрос MX1/МХ2 2010

                      И аз бях изненадан като разбрах че ще кара Априлията, наистина досега не е попадал в ръцете на топ състезател.
                      Копинс може да е леко поостарял на фона на младоците, но не веднъж ни е доказвал че опита които притежава може да му бъде от голяма полза.

                      За публиката ясно, никакво медийно отразяване на събитието, хората просто незнаят че има такова състезание в БГ. Иначе за някакво си мачле от вътрешното първенстово глух да си пак ще разбереш че ще играят уйкенда.
                      Husqvarna WR125 94-->Honda CR125 97-->Yamaha YZ125 04-->KTM 200EXC 07-->KTM 250EXC 06-->KTM 250EXC 09

                      Коментар


                      • #56
                        До: Световно първенство по мотокрос MX1 и MX2 2009

                        Ето моето търсене какви резултати постигна:

                        "Офроуд сезонът при мотоциклетите бе открит на 6 и 7-ми февруари, когато в Италия се проведе 27-мото издание на Mantova Starcross. Сега любителите на този толкова зрелищен и атрактивен спорт с нетърпение очакват датата 4 април, когато в България ще стартира Световният шампионат по мотокрос (FIM World Motocross Championship). Мото-полигонът „Горна Росица" край Севлиево за пореден път ще събере величията в мотокроса, които ще се борят за престижната титла в едно от най-старите първенства в света. Ние пък решихме да Ви представим главните действащи лица, които ще премерят сили на трасето тази година - отборите в класовете МХ1 и МХ2, както и най-новите подобрения на техните мотоциклети.

                        Започваме със заводския отбор на КТМ - Red Bull KTM Factory Team, чийто пилоти бяха официално представени именно по време на Starcross-а в Мантова. В стремежа си към „най-доброто" австрийците този път като че ли са уцелили десетката. Тимът на КТМ е съставен от трима настоящи носители на световни титли, двама вице -световни шампиони и един 15-годишен младеж, който тепърва ще се доказва в големия мотокрос."
                        http://www.stairwaytoglory.com/en/

                        Коментар


                        • #57
                          До: Световно първенство по мотокрос MX1 и MX2 2009

                          МХ1: Антонио Кайроли, Максимилиян Нагл и Руи Гонкалвес

                          При 450 кубиковите към вече успешно утвърдилото се дуо Максимилиян Нагл - Руи Гонкалвес, се присъединява настоящият световен шампион Антонио Кайроли, който по време на Mantova Starcross спечели първата си победа за сезона с новия 350 SX-F. През 2009 Кайроли печели първенството като част от тима на Yamaha, а година по-рано титлата е в ръцете на Макс Нагл. През изминалия сезон пък съотборникът им Руи Гонкалвес печели второто място в клас МХ2, но сега ще трябва да се справи с жестоката конкуренция при „големите" в мотокроса в МХ1.
                          Антонио Кайроли: Роден в Сицилия през 1985 г., Тони Кайроли започва да се състезава на 4 годишна възраст. По пътя към „висшата лига" италианецът спечелва голям брой отличия в юношеските първенства, а безспорният му талант определено не остава незабелязан. Тони Кайроли започва да кара в клас 125 сс на световния шампионат през 2002 г., а през 2003-та подписва договор с отбора на Клаудио де Карли.
                          Кайроли записва първата си победа при 250 кубикувите през 2004-та в гранд при на Чехия и завършва сезонът в МХ2 на трето място. През 2005-та италианският състезател заслужено става световен шампион в клас МХ2. Следващият сезон лош късмет и контузия оставят Кайроли на второ място в световния шампионат, но печели Европейския суперкрос шампионат и италианските МХ2 серии. През 2007 г. Тони е победител в 10 от 15-те кръга на световния шампионат, което му осигурява втора титла в МХ2. Замествайки Джош Копинс в МХ1, Кайроли грабва и първата си победа при 450 сс, където официално преминава през 2008-ма. През 2009-та след един изключително успешен сезон Кайроли печели титлата в МХ1 и става част от отбора на КТМ.

                          Макс Нагл е роден на 7 август 1987 г. във Вилхелм, Германия. Започва да кара мотокрос на 5 годишна възраст, а три години по-късно печели и първото си състезание. През 2000 година заема първото място в клас 85 сс на германското първенство, а през 2004 и 2006 е победител в клас МХ2 отново в шампионата на родинатаси. През 2008 г. Макс Нагл става шампион при 450 сс в Германия и е привлечен в КТМ. Същата година германският състезател разкрива блестящия си талант и печели първата си световна титла в клас МХ1.


                          Руи Гонкалвес е роден на 17 май 1985 г. и започва да се състезава професионално през 1993-та година. Към семейството на КТМ се присъединява през 2006-та година, а през 2009-та става вице-шампион в клас МХ2.




                          МХ2: Марвин Маскуин, Шоун Симпсън, Джефри Херлингс
                          Настоящият световен шампион в клас МХ2 Марвин Маскуин (роден 30.12.1989 г.) печели първото си гранд при в Севлиево миналата година. Тъй като КТМ целят да привлекат най-добрите състезатели в редиците си, беше просто въпрос на време Маскуин да напусне отбора на NGS Honda и да стане част от оранжевото семейство. Но да се върнем малко назад... Кариерата на Марвин започва в европейския шампионат - идеалният начин за млад състезател да навлезе в световните мотокрос серии. Французинът стартира с разочароващото 24 място през 2006-та, но още следващия сезон се класира 4-рти. През 2008-ма Марвин Маскуин стартира клас МХ2 на Световния шампионат като част от отбора на ¬NGS Honda. За съжаление падане по време на Гранд при на Чехия му попречва да финишира в топ 10. Налага се Маскуин да пропусне две състезания заради счупена кост на крака, но се завръща на трасето във Феанца, Италия, завършвайки шампионата на 14-ста позиция. 2009-та бе годината Марвин, когато френският пилот грабна титлата в клас МХ2 на световния шампионат.

                          Шоун Симпсън (Shaun Simpson) е роден на 13 март 1988 г. в Дънди, Шотландия. През 97-ма г. Симпсън взима участие в първото си състезание едва на 9 години, когато завършва 8-ми в Оркни Бийч. Същата година печели и първата си победа, карайки 85 сс Small Wheel. През 2003-та Шоун печели всички състезания в клас 125 сс на британското училищно първенство по мотокрос, като през този сезон се включва и в английското първенство, карайки Honda. Шоун Симпсън печели първото състезание от английския шампионат през 2007-ма. 2008-ма се оказва изключително успешна за младия шотландец - той печели първия си подиум в клас МХ2 на световния шампионат в Гранд При на България, завършвайки на трето място, а в края на сезона грабва и световната титла. За съжаление, поради контузия, Симпсън изпусна по-голямата част от миналогодишния световен шампионат.

                          Роден на 12 април 1994-та в Холандия, Джефри Херлингс е новата надежда на КТМ. През 2002 и 2003-та става шампион на Холандия в клас 65 сс, а през 2004 освен холандското първенство печели и трето място в европейския шампионат по мотокрос. През 2005 Джефри преминава в 85 сс и отново е шампион на страната си. 2006-та не е сред най-успешните му години и завършва на разочароващото 4-рто място. През 2008-ма Херлингс отново взима титлата в Холандия и става шампион на Европа в клас 85 сс.

                          Стефани Леъйр (Stephanie Laier - 110) стана първата жена, участвала в Mantova Starcross в 27 годишната история на надпреварата. Родена на 8 август 1985 г. в Хилдеберг, Германия, Стефи регистрира първото си участие в професионално състезание на 12 годишна възраст. Талантливата мотоциклетистка може да се похвали с опит не само в мотокрос, но и в ендуро състезанията. През 92-ра е трета в клас KS 50 сс на германския шампионат по мотокрос, а през 96-ста преминава в клас 60 сс и завършва на второ място. В клас 125 сс Стефи дебютира през 99-та година, а по-големите й успехи идват през 2001, когато става световен шампион в женското първенство в САЩ (WML World Champion USA), първо място в женския вариант на Pro AMA/Bel-Ray. През 2004 Стефани Лейър се включва в европейския шампионат по мотокрос за жени, като още първия сезон грабва титлата в първенството. През 2007-ма германката е четвърта на европейското първенство и 12-ста на световното, а през 2008-ма заема престижно второ място на световния шампионат за жени.

                          Мотоциклетите: 350 SX-F, 450 SX-F, 250 SX-F
                          За да спечелиш титлата в Световния шампионат по мотокрос, трябва да притежаваш перфектния тандем състезател-мотоциклет. Тази година чрез 350 SX-F, КТМ поемат известен риск, заради по-малката вместимост на агрегата на мотоциклета. Въпреки намаленият обем обаче, моторът се представи чудесно в Италия и ако продължи в същия дух, австрийците спокойно могат да се похвалят, че са отворили нова страница в историята на световния мотокрос. В клас МХ1 лимитът на възможностите на КТМ 350 SX-F през сезон 2010, ще има възможност да изпита шампионът Тони Кайроли. Макс Нагл и Руи Гонкалвес ще се борят за титлата с помощта на подобрения 450 SX-F, а състезателите от клас МХ2 ще разчитат отново на 250 сс вариант, който също има известни обновления в сравнение с миналата година.

                          Новият 350 SX-F - оръжието на КТМ в МХ1 за сезон 2010
                          „Понякога 250 сс са твърде малко, а 450 сс прекалено много. Затова защо да не се спрем по средата?" - така десеткратният световен шампион по мотокрос Стефан Евертс отговаря на въпроса на Dirtrider.com защо КТМ са избрали точно тази нестандартна кубатура от 350 сс за новото си офроуд бижу. По време на Mantova Starcross 2010 пък 350 SX-F шашна многохилядната публика с блестящ дебют на официално състезание. Именно благодарение на него, Тони Кайроли грабна приза в първата мотокрос надпревара за сезона.
                          КТМ 350 SX-F бе представен за първи път пред любителите на мотокроса през ноември месец миналата година на най-голямото мотоциклетно изложение EICMA 2009. Със своята специфична кубатура новото „бебе" на Евертс е на път да направи революция в мотокроса или поне това обещават шефовете на австрийската компания. 350-те сс правят управлението на оранжевия красавец по-леко и го доближават по пъргавина и маневреност до 250 сс вариант, но в същото време максималната мощност на мотоциклета от 56 к.с. е достатъчна, за да може той да бъде достоен конкурент на 450 сс машини в клас МХ1. Разбира се, 350 SX-F предлага по-малко ускорение на някои обороти в сравнение с 450-кубиковите мотоциклети, но има доста трасета, където средната скорост е достатъчно ниска и възможностите на този двигател могат спокойно да се уравновесят с тези на по-големите машини.
                          Подобренията на 350 SX-F обаче не се крият единствено в капацитета на двигателя. Горивната система на мотоциклета Keihin EMS е последно поколение и с електронно впръскване на горивото. Хромираната рама също е подновена и олекотена, което води до общо тегло на мотоциклета от 102 кг. Безспорна иновация при мотоциклетите на КТМ намираме в задното окачване на 350 SX-F, което вече е линково.

                          ТЕХНИЧЕСКИ ХАРАКТЕРИСТИКИВид двигател:Едноцилиндров, 4-тактов DOHC, 4 клапанаВместимост:349,7 ссДиаметър х ход на бу – талото88 х 57,7Степен на сгъстяване:14,5:1Макс мощност:56 к.с.Стартер:ЕлектрическиТрансмисия:5-степеннаГоривна система:Keihin EMS с EFIОхлаждане:ВодноСъединител:Мокър, многодисков, действащ хидравличноЗапалване:KokusanРама:ХромиранаПодрама:АлуминиеваКормило:АлуминиевоПредно окачване:WP-USD 52 MAЗадно окачване:Линково, амортисьор WPХод на окачването предно/задно300/335 ммПредни спирачки:Дискови, 260 ммЗадни спирачки:Дискови, 220 ммПредни/Задни гуми:80/100 – 21``Междуосие:1461­+/ - 10 ммКлирънс:390 ммВисочина на седалката:925 ммВместимост на резервоара:Приб. 7,5 лТегло:102 кг

                          2010 КТМ 450 SX-F - вече с 5 скорости
                          Макар 350 сс вариант на КТМ да е вече факт, австрийците не подценяват по-големите машини в МХ1 и решават, че Макс Нагл и Руи Гонкалвес ще карат 450 SX-F. Основните преработки в тазгодишния модел са насочени главно към подобрение на подвижността и управлението на мотоциклета. Ето и някои от тях...
                          Двигателят е едноцилиндров четиритактов DOHC с 4 клапана и работен обем 449,3 сс. Буталото на агрегата е по-здраво в сравнение с модела от 2009-та г., снабдено с нови бутални пръстени, за да се намали загубата на масло и налягане, а така също и удебелено чело. Настройките на карбуратора са преработени. Колекторът е титаниев, като към него добавяме и новата система HPRS (Header Pipe Resonator System), благодарение на която сърцето на 450 SX-F „бие" по-тихо. Инженерите на КТМ са преценили, че при по-големия SX-F няма да инсталират система за електронно впръскване на горивото (EFI) и поемат риска да бъдат единствения 450 сс в МХ1 без тази екстра.
                          Предната част на рамата на 2010 КТМ 450 SX-F е заварена за кормилната глава с 10 мм по-ниско, в сравнение с модела от 2009 г. Това намалява височината на мотоциклета, центърът на тежестта на мотора е разположен по-ниско, а от там се подобрява стабилността му. Тройниците са подновени, с дължина на офсета 22 мм, за разлика от миналогодишния вариант, където офсета е 20 мм.
                          Новост при 2010 KTM 450 SX-F е пет-степенната скоростна кутия, като досега трансмисията на мотоциклета бе само 4 скорости.

                          ДВИГАТЕЛДвигателедноцилиндров, 4-тактовРаботен обем449.3 ccДиаметър и ход на буталото97 x 60,8 mmСтепен на сгъстяване:12.5:1СтартерЕлектрически/12 V 4 AhТрансмисия5 скоростиКарбураторKeihin FCR-MX 41Контрол4 V / DOHC with finger followersМазанеPressure lubrication with 3 oil pumpsМаслоMotorex, SAE 10W50Първа сокрост29:74Последна скорост14 : 52ОхлажданеВодно охлажданеСъединителВ маслена баня, многодисков, хидравличенЗапалванеKokusanШАСИРамаCentral double-cradle-type 25CrMo4Подрама:АлуминиеваРъчкиRenthal, Алуминиева Ø 28/22 mmПредно окачванеWP USD Ø 48 mmЗадно окачванеWP PDS амортисьорХод на окчаването отпр/отз300 / 335 mmПредна спирачкаДискова спирачка Ø 260 mmЗадна спирачкаДискова спирачка Ø 220 mmДжанти (предни/задни)1.6 x 21"; 2.15 x 19" ExcelГуми (предни/задни)80/100-21"; 110/90-19"Верига5/8 x 1/4"АуспухАлуминиев
                          2010 КТМ 250 SX-F
                          През сезон 2010 в малкия клас Маскуин, Симпсън и Херлингс ще карат 250 SX-F, който също има известни подобрения.
                          Подобно на по-големия си 450 сс събрат, впечатление и тук прави здравата работа на австрийските инженери по новият дизайн на рамата и тройниците. Дължината на офсета сега при 250 също е променена на 22 мм. Настройките на окачването са преработени, вилката WP има ново уплътнение и втулки с цел да се намали триенето при плъзгане. Това, комбинирано с новите тройници и амортисьорната система PDS, води до оптимално управление и стабилност.
                          Двигателят е едноцилиндров 4-тактов DOHC с капацитет 248,6 сс. Обновления намираме при въздушната кутия, която е с т.нар. TwinAir Filter дизайн. Филтърът на 2010 ¬250 SX-F е по-добре защитен, с нова форма в предната част с цел да се намали навлизането на вредни емисии. На задната страна на филтъра е разположена малка стена, която да попречи нахлуването на вода в него.

                          ДВИГАТЕЛДвигателедноцилиндров, 4-тактовРаботен обем248.6 ccДиаметър и ход на буталото76 x 54.8 mmСтепен на сгъстяване:12.8:1СтартерKickstarterТрансмисия6 скоростиКарбураторKeihin FCR MX 39Контрол4 V / DOHC with finger followersМазанеПод налягане с две маслени помпиМаслоMotorex, SAE 10W50Първа сокрост22:68Последна скорост13:48ОхлажданеВодно охлажданеСъединителВ маслена баня, многодисков, хидравличенЗапалванеKokusanШАСИРамаCentral double-cradle-type 25CrMo4Подрама:АлуминиеваРъчкиRenthal, Алуминиева Ø 28/22 mmПредно окачванеWP USD Ø 48 mmЗадно окачванеWP PDS амортисьорХод на окчаването отпр/отз300 / 335 mmПредна спирачкаДискова спирачка Ø 260 mmЗадна спирачкаДискова спирачка Ø 220 mmДжанти (предни/задни)1.60 x 21"; 2.15 x 19" ExcelГуми (предни/задни)80/100-21"; 100/90-19"Верига5/8 x 1/4"АуспухАлуминиевМеждуосие1475 ± 10 mmКлирънс (без товар)380 mmВисочина на седалката985 mmВместимост на резервоара8 lТегло (без гориво)98 kg
                          http://www.stairwaytoglory.com/en/

                          Коментар


                          • #58
                            До: Световно по мотокрос MX1/МХ2 2010

                            Понеже считано от довечера до понеделник вечер няма да имам достъп до Интернет, още отсега най-отговорно ви заявявам, че ще се видим на Горна Росица на ливадата, под бившата официална трибуна (при най-многобройната публика)
                            Освен ако не валят камъни, с диаметър по-голям от 10 сантиметра
                            Няма да звъня на никой, понеже тогава ще е почти невъзможно, затова ще се оглеждаме

                            Успех на Печето, дано се представи добре и без контузии. Ще го подкрепяме всячески

                            ВЕСЕЛИ ВЕЛИКДЕНСКИ ПРАЗНИЦИ НА ВСИЧКИ

                            Първоначално публикуван от Краси Преглед на мнение
                            За публиката ясно, никакво медийно отразяване на събитието, хората просто незнаят че има такова състезание в БГ. Иначе за някакво си мачле от вътрешното първенстово глух да си пак ще разбереш че ще играят уйкенда.
                            За съжаление си много прав Краси
                            За тъпите мачове и всяка тревичка знае, а за мотокроса никой нищо. Добре, че се интересуваме, и има Интернет ...
                            Ззнаеш ли, баща ми дето е на 30-ина км от събитието и е много запален моторист, допреди няколко дни и той не знаеше, че сега в неделя е Световното тук
                            Ако стана министър на спорта, директно ще закрия футбола в България (направо ще забраня да се играе на професионално ниво, то пък едно професионално ...), а тези пари ще идат в мотокроса и ендурото
                            Последно редактирано от HD; 01-04-10, 17:33.
                            Hristo Draganov
                            http://htftp.domainbg.com/HD/

                            И аз искам България чиста ! ! !

                            Коментар


                            • #59
                              До: Световно по мотокрос MX1/МХ2 2010

                              И аз имам същите помисли относно футбола.Успехите им клонят към 0, а големите пари отиват там.

                              Иначе бях приятно изненадан когато преди малко видях по канал 1 мисля че беше реклама за Световното.Неделя 1430 мисля че казаха.Няма да мога да присъствам на трасето, най-вероятно няма да мога и да го гледам по телевизията, но се надявам поне на запис да го намеря после.

                              Успех на Печето.
                              Иван Маринов
                              Suzuki RMX 250 '92 - sold / Yamaha XTZ 750 Super Tenere '91 - sold / KTM EXC 250 2t '06 - sold
                              ЕНДУРО ВАРНА

                              Коментар


                              • #60
                                До: Световно по мотокрос MX1/МХ2 2010

                                Еххх как невидях по-рано и аз... ама така е... к'во да праи'ш.Айде успех на нашето момче и да се надяваме,че който отиде ще ни дари с доста интерестни клипчета
                                [COLOR=Black]
                                [/COLOR]

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X