Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Избор на гуми за тежко ендуро

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Избор на гуми за тежко ендуро

    А някой да има впечатления от италианските (а доскоро ги мислех за азиатски - китайски, тайвански, корейски...) Golden Tyre - GT 201?
    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:GT201.jpg
Прегледи:1
Размер:45.5 КБ
ID:5403173
    Гледам, че и от тях има размери за големите ни тучове...

    Коментар


    • От: Избор на гуми за тежко ендуро

      Колеги на колко бар. помпате гумите на ГС-ите си (Моя е р1100). Имам в предвид тези за асфалт (в моя случай Mishelin Аnnake 2) и тези за оф роуд (Continental TKC)
      Some call it a ... HOBBY. We call it a ... WAY of LIVE!

      Коментар


      • От: Избор на гуми за тежко ендуро

        40psi или 2.8 атмосфери. Колкото са по-напомпани по-дълго издържат но пък контакта намалява скокообразно... и става опасно
        Тази криза край няма, всички продават никой не купува...

        Коментар


        • От: Избор на гуми за тежко ендуро

          Само с водача, отпред 2,2 атм, а отзад 2,5 атм. 2,8 атм се помпи задната, ако си сам, но с много багаж. Ако сте двама с багаж предна 2,5, а задна до 3,0 атм.
          Ако си с по-меки гуми на асфалт започва да носи в остри завои мотора и е неприятно усещане.
          За пясък вече е съвсем друга бира. Там трябва да си с налягане в гума, около 0,5 - 0,7 атм, за да не затъваш.
          Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
          Златомир Попов - Forry

          Коментар


          • От: Избор на гуми за тежко ендуро

            Благодаря !
            Защото ми прави впечатление че Аннаке 2 ми шуми яко, а моите са на 2,0 и 2,2 атм. А за черните пътища какво трябва да е налягането?
            Some call it a ... HOBBY. We call it a ... WAY of LIVE!

            Коментар


            • От: Избор на гуми за тежко ендуро

              Значи,знам, че под 0,5 не трябва да се изпускат гумите(предполагам зависи от терена налягането).На мен ми е по-интересно под какво налягане трябва да се слага мус и изобщо мусът и налягането дали са взаимно свързани или мус трябва да се слага винаги когато се кара много по пясък и има вероятност да превърти гумата и да скъса вентила на вътрешната?Тук доста хора са наясно и имат богат опит , така че се извинявам за тъпия въпрос, но все пак искам да науча,че офф-опитът ми почти нулев.
              ПП Прехвърлих си поста от другата тема , защото мисля, че му е тук мястото.

              Коментар


              • От: Избор на гуми за тежко ендуро

                Първоначално публикуван от egerchev Преглед на мнение
                ...
                ПП Прехвърлих си поста от другата тема , защото мисля, че му е тук мястото.
                off topic
                Викам си: "де жа вю Петре...ходело и по простите..."

                Коментар


                • От: Избор на гуми за тежко ендуро

                  Герчев, добре че знаеш какво е мус
                  Искаш да кажеш папион.
                  Ако се кара с таралежки с нормално за тях наляне, се слага папион за да не превърти. Но това не важи за Африката, нито за БМВто на Владича, дето го кара по пясък с 0.7 атм
                  Абе гумите колкото пише на табелката. Ако се престрашите да карате извън асфалта, спускайте докато стане мека на натиск или докато усетите подобрение в стабилността - т.е. намалеят паданията
                  На асфалта с помпичката и пак до предписаното.

                  Коментар


                  • От: Избор на гуми за тежко ендуро

                    с 0,5-0,7 атмосфери на тия тежки мотори ще означава сигурно изкривяване на джантата при първите камъни. Аз ги правя на 2,4 предната и 2,9 задната, без значение откъде ще се минава, защото не ми се рискува да изкривя нещо.

                    Коментар


                    • От: Избор на гуми за тежко ендуро

                      Първоначално публикуван от boiko73 Преглед на мнение
                      с 0,5-0,7 атмосфери на тия тежки мотори ще означава сигурно изкривяване на джантата при първите камъни. Аз ги правя на 2,4 предната и 2,9 задната, без значение откъде ще се минава, защото не ми се рискува да изкривя нещо.
                      Същата философия изповядвам и аз със същите стойности.
                      Само да допълня че при мен са на студени гуми.
                      още за мен на ВВВ//sites.google.com/site/fozysite/home

                      Коментар


                      • От: Избор на гуми за тежко ендуро

                        Първоначално публикуван от raico Преглед на мнение
                        Това за квадратните гуми не са виновни гумите, а стила на каране. Каквато и да е гумата ще я направя квадратна, ако набивам спирачките преди завоя. И след завоя пак яка газ.
                        Не думай ! Особено ако завоя е на вариантата на Белград

                        Аз пък съм чувал, че гумите ставали квадратни при дълги преходи по прави участъци, ако пък тези участъци са магистрали - хептен



                        Първоначално публикуван от fozy Преглед на мнение
                        Същата философия изповядвам и аз със същите стойности.
                        Само да допълня че при мен са на студени гуми.
                        Е не мога да повярвам, че си помпиш гумите на Адвенчъра с прост въздух
                        Последно редактирано от ЗМЕЙ; 14-09-12, 08:23. Причина: допълнение

                        Коментар


                        • От: Избор на гуми за тежко ендуро

                          На пясък е едно, а на камъни съвсем друго. Не съм писал, че на камъни трябва да се кара с меки гуми... Също под "каране по пясък" не съм имал точно в предвид да караш 100-200 м по плажа край морето.
                          Димо го питайте, по колко пъти на ден спада и помпи гумите на БМВ-то, до като мине само един преход из Памир, или Тян Шан.
                          Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
                          Златомир Попов - Forry

                          Коментар


                          • От: Избор на гуми за тежко ендуро

                            Първоначално публикуван от ВладиЧ Преглед на мнение
                            Димо го питайте, по колко пъти на ден спада и помпи гумите на БМВ-то, до като мине само един преход из Памир, или Тян Шан.
                            За това ставаше въпрос.

                            Коментар


                            • От: Избор на гуми за тежко ендуро

                              Вижте сега ... Тежък, натоварен мотор с напомпани гуми не върви в дълбок пясък. Оре - прави канал.
                              Затова е необходимо да свалите налягането. Аз до 0.5атм. Когато гумата е толкова мека се разплесква настрани и вместо да копае канал ляга на широко. Най-важното е, че може да се кара. Бавно разбира се, втора, трета ... но не по-бавно. В пясъка камъни няма. Сега на Дакар сигурно никой не си пуска гумите ... но аз никога не съм карал на Дакар. Пък като гледам - няма и да карам

                              P.P.
                              Впрочем точно това правят и камионите ... и джипките.
                              ______2
                              Е = MZ

                              Коментар


                              • От: Избор на гуми за тежко ендуро

                                Първоначално публикуван от ВладиЧ Преглед на мнение
                                На пясък е едно, а на камъни съвсем друго. Не съм писал, че на камъни трябва да се кара с меки гуми... Също под "каране по пясък" не съм имал точно в предвид да караш 100-200 м по плажа край морето.
                                Димо го питайте, по колко пъти на ден спада и помпи гумите на БМВ-то, до като мине само един преход из Памир, или Тян Шан.
                                Това точно си е лична преценка как човек се чувства по-сигурно, когато кара на дълъг път. Така е решил и така го е направил. Важното е човек да се чувства сигурен на мотора. По същия път смея да твърдя, че е пълно с камъни и съвсем малко пясък. Преобладава една такава гадна прах. Там не спускахме гуми ама и моторите ни бяха съвсем други. Интересното обаче беше, че с нас караше човек с тежък адвенчър 1200, натоварен с всичко възможно за да оцелее поне три години на самотен остров и не свали налягането нито веднъж. Караше със същите стойности, които съм писал по-горе. В един много дълбок пясък мина много бавно и изпусна мотора. Навсякъде по целия път нито веднъж не падна. Човека е на 56 години. Разликата е обаче, че живее в Израел и с негови приятели с тия тежки мотори карат по пустините. Не беше кой знае колко добър, но си има доста опит. Така че, важен е опита, който тук няма къде да натрупаме, освен ако не ходим на морето да караме. Останалото е само предположение, че като спуснем гумите и няма да има проблеми, щото не сме пробвали дали е така. 0,5 налягане за мотор 350кг. е прекалено малко и е въпрос на късмет да не пострадат джантите, а не е някакво правило за каране по черно, освен ако човек не се забие в някоя красива пустиня, в която няма да има нито един камък, каквито рядко се намират. Да не бъркаме нещата с лекото ендуро за съботно неделните разходки.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                Тук са 2 потребители онлайн. 0 потребители и 2 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X