До: Централна Азия - 2010
Здравей Димо,
относно катализатора мога да ти дам съвет, тъй като го направих това упражнение през изминалата зима:
Най-лесните варианти са два, ето първия:
Режеш през средата и 'изкормяш' всичко отвътре:
По този начин изгорелите газове преминават направо и еднопосочно през празното гърне.
Другия вариант, който аз предпочетох е да се запази двукратната смяна на посоката на движение на изгорелите газове, с цел намаляване на скоростта им и оттам шума:
за да премахнем самия катализатор се наложи да го разтопим:
Накрая се получи това:
Ефекта от тази интервенция е следния:
Мотора стана малко по-отзивчив в средните обороти 3000-6000, чувства се, че 'диша' по-добре.
Значително намаля загряването на това гърне и оттам на скоростната кутия, което за мен беше по-важното.
Не забравяй да развинтиш 'ламбда сондата'
Надявам се да съм бил полезен!
Успех!
Иван.
Здравей Димо,
относно катализатора мога да ти дам съвет, тъй като го направих това упражнение през изминалата зима:
Най-лесните варианти са два, ето първия:
Режеш през средата и 'изкормяш' всичко отвътре:
По този начин изгорелите газове преминават направо и еднопосочно през празното гърне.
Другия вариант, който аз предпочетох е да се запази двукратната смяна на посоката на движение на изгорелите газове, с цел намаляване на скоростта им и оттам шума:
за да премахнем самия катализатор се наложи да го разтопим:
Накрая се получи това:
Ефекта от тази интервенция е следния:
Мотора стана малко по-отзивчив в средните обороти 3000-6000, чувства се, че 'диша' по-добре.
Значително намаля загряването на това гърне и оттам на скоростната кутия, което за мен беше по-важното.
Не забравяй да развинтиш 'ламбда сондата'
Надявам се да съм бил полезен!
Успех!
Иван.
Коментар