Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Централна Азия - 2010

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    До: Централна Азия - 2010

    Аз предлагам да се съберем с моторите и да обсъдим всичко което ни интересува. Колкото по-рано толкова повече време за подготовка ще имаме.

    Димо ти си шефа, казвай къде и кога ще правим разбора

    Коментар


    • #47
      До: Централна Азия - 2010

      Утре ще се чуя с другите двама. В четвъртък летя за Париж. Връщам се на 31ви (сряда). Среща веднага след Великден.
      ______2
      Е = MZ

      Коментар


      • #48
        До: Централна Азия - 2010

        Димо, не искам да те тревожа, но...
        Нещо става в Киргизстан.
        Вече има и извънредно положение.

        Коментар


        • #49
          До: Централна Азия - 2010

          Извънредно положение е въведено в столицата на Киргизстан
          07 април 2010 | 12:58 | Агенция "Фокус"
          Начало / Свят
          Бишкек. Извънредно положение е въведено в столицата на Киргизстан Бишкек, където продължават сблъсъците на органите на реда и протестиращи, предаде РИА Новости. В момента на площада пред сградата на правителството на страната се намират няколко хиляди демонстранти. По непотвърдена информация, вече са убити петима души, а около 100 са ранени.
          I am just a simple man.

          Коментар


          • #50
            До: Централна Азия - 2010

            Прочетох го. Благодаря ти.
            Ще следя. В такава ситуация има два варианта:
            - ако стигнат до предсрочни избори и сменят правителството, а аз изчаквам, проблема с визата става голям
            - да избързам и да апликирам след отминаване на суматохата от вчера и днес - примерно другата седмица, докато администрациите по места са същите и няма "нов ред"

            Киргизстан може да бъде заобиколен, но ще трябва двукратна узбекистанска. Иначе в Бишкек работа нямам.
            ______2
            Е = MZ

            Коментар


            • #51
              До: Централна Азия - 2010

              Първоначално публикуван от Димо Преглед на мнение
              Прочетох го. Благодаря ти.
              Ще следя. В такава ситуация има два варианта:
              - ако стигнат до предсрочни избори и сменят правителството, а аз изчаквам, проблема с визата става голям
              - да избързам и да апликирам след отминаване на суматохата от вчера и днес - примерно другата седмица, докато администрациите по места са същите и няма "нов ред"

              Киргизстан може да бъде заобиколен, но ще трябва двукратна узбекистанска. Иначе в Бишкек работа нямам.
              Кофтито е че "становете" са като скачени съдове.
              Напрежението прелива от един в друг и не се знае къде точно ще избие.
              Ама на теб си ти върви да пътуваш като "мото-гълъб на мирА" след военни конфликти и безредици.

              Коментар


              • #52
                До: Централна Азия - 2010

                Румене излезе прав
                В Киргизстан ситуацията е извън контрол...
                Правителството е свалено...Министър е убит, президента го няма, сградите на властта са опожарени.
                Опозицията твърди, че вече тя е на власт и до шест месеца ще промени конституцията и ще проведе нови избори ..
                Все едно, в моят случай вече е излишно да се бърза. След седмица -две ще съм във Виена за другите визи, нищо не ми пречи да опитам и за киргизстанска. Не вярвам да стане защото няма да са сменили хората по посолствата, а на тези няма причина да им се работи. Всъщност ми остава варианта да поискам двукратна узбекистанска или да се пробвам на място да си извадя киргизстанска от Таджикистан. Предполагам в съседните държави замяната на администрацията ще стана с много по-голяма скорост.
                От вчера границата Киргизстан/Казахстан е затворена
                ______2
                Е = MZ

                Коментар


                • #53
                  До: Централна Азия - 2010

                  При теб поне има избор и по-добре вземи двукратна за Узбекистан. Така и тук ще се шашкаме по-малко. Сега като гледах новините хич не ми мяза да отиват нещата на оправяне.

                  Коментар


                  • #54
                    До: Централна Азия - 2010

                    По повод документите:
                    Днес трябваше да получа паспорта си с иранската виза в него, дадох го в четвъртък миналата седмица, но ... от петък системата в посолството не работела
                    Трябва да изчакам още няколко дни(никой не знае колко). Мисля си ами ако бях в Анкара от миналия четвъртък, дочакам да стане вторник и ми кажат "До две седмици ще стане" ... к'во правим И така няколко пъти
                    Имам ново решение за Туркменистан. Когато стане ще споделя детайли.

                    По подготовката на машината:
                    Това, което бях решил да направя по мотора е почти готово а именно
                    - смяна на съединител. Оказа се, че не е изтрит. Семеринг на коляновият вал е пропуснал масълце. Малко, но достатъчно за да превърти и да посинеят дисковете. Така, че смяна и на притисквателен и огледален диск, заедно със семерингите по скоростната кутия и тези на коляновия вал ( за този модел два броя с разл. диаметър един зад друг)
                    - смяна на филтри: Горивен, въздушен, маслен (заедно с маслото)
                    - смяна на накладки
                    - подмяна на бързите връзки по горивната система (от пластмасови с метални)
                    - смяна на акумулатор
                    - смяна на свещи - иридиум
                    - смяна на ремък (време му беше)
                    - смяна на селеновата втулка на диференциала
                    - смяна на двата малки лагера на диференциала(които останаха от миналият път)
                    - махане на катализатора
                    - стъпков мотор на инжекциона ( не е сменен, взех си един резервен)

                    Всички резервни части получих с отстъпка от КАМОР АУТО, които подкрепиха пътуването ми по този начин, за което им благодаря.

                    В общи линии - това е. Остава да оправя (подсиля) осветлението и следва малък тест от няколко хиляди км.(до Виена за визи, и обратно през където си измисля ) преди пътуването.

                    Днес все още моторът изглежда така





                    Ето този семеринг, централният е "виновен" за съединителя



                    Всичко това (по съединителя) отиде в кофата ...





                    Това гърне се отваря и катализатора изчезва от там.



                    Този семеринг също се пенсионира





                    Гледката на мотора в този вид е доста подтискаща и дето се казва - Никой моторист не заслужава да види мотора си така
                    Обаче знам, че е за добро и му се радвам, макар и със свито сърце. Сигурен съм, че и той знае ...
                    Последно редактирано от Димо; 20-04-10, 17:39.
                    ______2
                    Е = MZ

                    Коментар


                    • #55
                      До: Централна Азия - 2010

                      Димо, да си призная, след първите две снимки, неволно ми дойде да те попитам, нали не мислиш с това да пътуваш...

                      Всъщност постъпваш точно както трябва - пълна ревизия, после сравнително кратък маршрут в цивилизования свят (Виена), за последен тест.

                      Стискам ти палци, да нямаш повече проблеми с визите... и не само.
                      Land Rover Discovery I; Jeep Wrangler 4.0; Jeep Grand Cherokee 5.2.
                      Honda Transalp XL600V; Suzuki DR-Z400; BMW F800GS.

                      Коментар


                      • #56
                        До: Централна Азия - 2010

                        Димо, ако не е изпуснал този семеринг, значи ли, че на съединителя всичко си му е било наред?
                        И още нещо - с какво масло ще караш ?

                        Коментар


                        • #57
                          До: Централна Азия - 2010

                          Първоначално публикуван от giorgio Преглед на мнение
                          Всъщност постъпваш точно както трябва - пълна ревизия, после сравнително кратък маршрут в цивилизования свят (Виена), за последен тест.
                          Да, и аз така мисля

                          Първоначално публикуван от boiko73 Преглед на мнение
                          Димо, ако не е изпуснал този семеринг, значи ли, че на съединителя всичко си му е било наред?
                          И още нещо - с какво масло ще караш ?
                          Да. Щял е да кара още много ...
                          20W50
                          ______2
                          Е = MZ

                          Коментар


                          • #58
                            До: Централна Азия - 2010

                            В случая, (извинете ме че си позволявам мнение) според мен, един от проблемите е маслото... Не намирам каквато и да е логична причина, за употреба в днешно време на минерално масло... Особено пък за това пътуване, което се кани Димо да направи, никога не бих разчитал на минерални масла... Само 100% синтетика и то от най-висок клас...
                            VPetrov.photography

                            Коментар


                            • #59
                              До: Централна Азия - 2010

                              Май се подлъгваш от вискозитета, до колкото виждам тубичката ( че и аз карам с такова ) това е двоен естер на МОТУЛ , от най-висок клас ( иначе пише Сузуки ) - просто ми гарантираха за него.

                              Коментар


                              • #60
                                До: Централна Азия - 2010

                                Първоначално публикуван от Венцислав Петров Преглед на мнение
                                В случая, (извинете ме че си позволявам мнение) според мен, един от проблемите е маслото... Не намирам каквато и да е логична причина, за употреба в днешно време на минерално масло... Особено пък за това пътуване, което се кани Димо да направи, никога не бих разчитал на минерални масла... Само 100% синтетика и то от най-висок клас...
                                Аз се ръководя от тази таблица за маслата в документите на мотора :



                                Каквото знам за маслата го написах в този пост

                                Първоначално публикуван от go6o Преглед на мнение
                                Май се подлъгваш от вискозитета, до колкото виждам тубичката ( че и аз карам с такова ) това е двоен естер на МОТУЛ , от най-висок клас ( иначе пише Сузуки ) - просто ми гарантираха за него.
                                Гошо това (на снимките) е празна тубичка, която беше налична в гаража. В нея сипахме старото масло
                                ______2
                                Е = MZ

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X