Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Honda XRV Africa Twin
Свий
X
-
От: Honda XRV Africa Twin
Moже разбира се.Първоначално публикуван от Faca Преглед на мнениеКолега възможно ли да се боядисат моите ако ти ги донеса в Пловдив ?
Плащам си разбира се....
В началото на идния месец ще идвам в Пловдив за няколко дни ... ако стане работата , ще съм много благодарен
За колегите по Африка Туин - безплатно е боядисването!Последно редактирано от giorgio; 29-01-11, 08:13.Garage 31 Ltd - Classic Land Cruisers restoration
Коментар
-
От: Honda XRV Africa Twin
Не предполагах, че има толкова много заводски варианти на задната(крайна) предавка на Африката...
Ето резултатът:
15 / 46 = 0,3261
16 / 49 = 0,3265
16 / 47 = 0,3404
16 / 46 = 0,3478
16 / 45 = 0,3556
17 / 47 = 0,3617
Разликата между първата и последената е цели 10%.
Предполагам, че разлика в мощността на двигателя, между първите и последни модели няма, но вероятно има, макар и малка разлика, във въртящия момент при различни обороти.
Интересно ми е, дали инженерите от Хонда са напасвали характеристиката на двигателя, към динамиката на мотоциклета, или причината е била, най-общо казано "пазарът", т.е. капризите на потребителите...Последно редактирано от giorgio; 29-01-11, 10:33.Land Rover Discovery I; Jeep Wrangler 4.0; Jeep Grand Cherokee 5.2.
Honda Transalp XL600V; Suzuki DR-Z400; BMW F800GS.
Коментар
-
От: Honda XRV Africa Twin
НЕ са се забавили, а се отказаха защото си мислиха че няма повече хляб в "малкия" туристически клас.Първоначално публикуван от egerchev Преглед на мнение...ама нещо много се забавиха с новите си разработки япончетата.
BMW им показа категорично, че не са прави и им го ... жестоко с 800GS.
Сега май ще трябва да се събудят.
Само че има много да наваксват докато направят толкова добър, пъргав и лек двигател като на гореспоменатия мотор и няма как да реагират овреме.
Стандартните венци на AT RD04 са 16/46
Отпред може да се сложи максимум 17, защото по-голям опира в оста на лоста за превключване на предавките. При слагане на 17 няма нужда да се добавя звено към веригата.
Разликата със слагане 17 отпред е неосезаема от към разход и динамика и няма смисъл да се прави ако не се пипа и задният венец (лично мнение базирано на личен опит).Последно редактирано от Ilarioncho; 29-01-11, 10:26.Следващият път, когато умът ви витае, последвайте го! => www.smehurko.info
Коментар
-
От: Honda XRV Africa Twin
Карал съм Африка за малко и много отдавна, но мога да споделя опит от другите мотори. Изборът на преден и заден пиньон се определя от стила на каране, терена и групата с която пътуваш. Лесни и евтини тестове се правят със смяна на предния, защото е много по евтин от задния и рядко се налага промяна на дължината на веригата. Малък преден пиньон се избягва поради по-бързото му износване, а ако се сложи много малък примерно 12 зъба се износва и веригата значително по-бързо от нормалното. Също така трябва да се наблюдава когато се намаляват или уголемяват пиньоните как се отразява това на водачите и плъзгачите. Някой комбинации водят до по-бързото им износване. Последните наблюдения се правят с водач на мотора и багаж, защото на централна стойка може да изглежда че жули на плъзгача на шарнира, но реално да не е така.
Изборът на крайна предавка се избира по няколко параметъра. С каква скорост е комфортно пътуването с мотора? Ако да приемем е 120км/ч, то настройваме пиньоните така, че с тази скорост мотора да е в подходящи обороти. Да не са прекалено ниски и да трака двигател/верига, нито да са много високи и да гори много. Когато сте в група обаче скоростта на групата може да дойде между предавките и да включваш между последните 2 предавки, което е неприятно. Също така не трябва да забравяме и 1-ва предавка, която се ползва по трудните места и из града. Да си на полусъединител постоянно между колите или по труден терен товари много съединителя а той май беше слаб на тези мотори ако не греша. Така че изборът на пиньон е лично предпочитание според стил на каране и терен. Няма смисъл да гледате каталози и да се чудите кое е вярно
Последно редактирано от sabin; 30-01-11, 00:18.
Коментар
-
От: Honda XRV Africa Twin
Имам Африка от 3 години.
Взех си я за да пътувам по маршрути, за които не е сигурно че има добри пътища и с идеята да не правя ремонти на всяко спиране. Разбира се важен беше и бюджета - много нисък
. Според справката в нета Африката имаше най-високата оценка за сигурност и слаба за динамика и управление. Тъй като мразя високите скорости (над 160км/ч) реших, че това е моя мотор. Стреснах се, като я видях на живо, стори ми се доста висока и голяма, но след 3 години вече за мен Трансалпа е като мотопед, а GS1200 е твърде нисък
( с извинение за БМВистите)
Аз съм човек за когото мотора е само средство с което да стигнеш от скучното място София до интересното място Х някъде в близките 1000 и няколко км по запомнящ се начин, затова не смятам да сипя кухи суперлативи към мотора който карам.
Мнението ми за Хонда Африка DR07 e:
Мотор стара концепция с доста вибрации и супер неудобна седалка за дълъг път, нестабилен в остри завои, тромав и податлив на поривите на вятъра.
Африката освен това е евтин, изключително надежден и доста безопасен мотор, който ме кефи и съм му доверил живот си.
Единствения тунинг който съм сложил е по-високата слюда и алуминиевите протектори на ръкохватките.
Показвам ви снимки от нещо което според мен е задължително да се направи с всеки над 10 годишен мотор (моя е на 16) за да може да се разчита на него. Извинявам се за ниското качество на снимките - правени са с GSM.
Коментар
-
От: Honda XRV Africa Twin
Поздравления за разкостяването
И моя мина оттам, макар и на отделни етапи. За неудобната стойка съм съгласен, аз съм 184 см висок и стойакта ми е леко приведена, което води до болки в гърба. Има решение - пробвай да сложиш повдигачи на кормилото. Аз си спретнах едни на стругар за 10 лв и се родих. Височината им е 40 мм, не помня точно. Управлението и стойката се промениха коренно, мотора се кара като колело. Единствения недостатък е, че трябва да се подменят спирачните маркучи с по-дълги, в частност този от помпата към разклонението. Добър повод да се заменят с такива с метална оплетка.
Yamaha XTM600E '98
Mazda 626 2.0 DITD '99 Estate
Коментар
-
От: Honda XRV Africa Twin
10х за идеята за кормилото. Ами през зимата човек само "глупости" прави
. Ще добавя, че смених само кормилните лагери и позаварих някоя друга планка. Бебо смени биелен лагер и биела, но за 16 годишен мотор това си е направо нищо. Опс... забравих и сменения контактор на бензиновата помпа - ремонтния кит е 53 лв.
Коментар
-
От: Honda XRV Africa Twin
Ето ги повдигачите. Да не си посмял да купуваш готови за 80 лв
Ще се минеш много! Нужно е да се сложат и болтове със съответната дължина, за предпочитане от неръждавейка...
пс: човече, кажи ми че това го правиш в апартамента си
Yamaha XTM600E '98
Mazda 626 2.0 DITD '99 Estate
Коментар
-
От: Honda XRV Africa Twin
Уважавам хора които си разхвърлят играчките върху паркета!
Колега , c_chanev, аз да те питам , за какво са всичките тези копчета които има по твоя мотор , а моя ги няма
Другия въпрос към всички е ... за показател на температурата на маслото :
http://cgi.ebay.at/JR-Olthermometer-...item2c51640c38
Има ли смисъл от такава джаджа ?Toyota RAV4 XA2 2.0 D4D 2004г. | Honda XRV 750 Africa Twin RD04 1992 г.
Piaggio Vespa PK50S 1983 г. | Puch Maxi N 1982 г.
Спортен Клуб Стрелба с Лък - Етър 78 В.Търново
Коментар
-
От: Honda XRV Africa Twin
Копчетата.....вентилатор, волтметър, ойлер....каквото си харесаш
Трупам си натурийки....за да може като види някой да пита 
От джаджата смисъл има, колкото повече-джаджи толкова повече! Само не ми казвай, че докато караш ще се навеждаш да гледаш температурата на маслото
По-добре да се изведе като уред на таблото.
Yamaha XTM600E '98
Mazda 626 2.0 DITD '99 Estate
Коментар
-
От: Honda XRV Africa Twin
Явно има много да се уча
Добри идеи ми даваш ... ще се консултирам с google кое как и къде се включва.
Като за начало ще търся 12волта къде да изкарам , да мога да захранвам навигация
Toyota RAV4 XA2 2.0 D4D 2004г. | Honda XRV 750 Africa Twin RD04 1992 г.
Piaggio Vespa PK50S 1983 г. | Puch Maxi N 1982 г.
Спортен Клуб Стрелба с Лък - Етър 78 В.Търново
Коментар
-
От: Honda XRV Africa Twin
В луиса има куплунзи за запалка. Водозащитени, с бушонче. Връзва се директно към акумулатора (а може и след контактния ключ).Доста удобно за зарядно за ГСМ, навигация....
Ако не се разбирате с кабелите по-добре дай на човек който знае за какво става дума да ти го направи, че някъде из АВ Райдъра имаше снимки как гори една африка....грозна гледка
Safety first! На вид може и да не го докараш, но безопасността на първо място!Yamaha XTM600E '98
Mazda 626 2.0 DITD '99 Estate
Коментар
-
От: Honda XRV Africa Twin
Google едва ли ще ти помогне толкова.Жичкаджийските работи са тънки и само по описание и снимки е трудно. Наи-добре е да имаш приятел, които да е минал по тоя път и да го е правил. Аз съм късметлия, че колегата Чанев е наблизоПървоначално публикуван от Faca Преглед на мнениеЯвно има много да се уча
Добри идеи ми даваш ... ще се консултирам с google кое как и къде се включва.

. А колегата Дойчинов направо обра точките.
BMW R1200GS LC EXCLUSIVE, Triumph Tiger 800 XRx, Honda Transalp 600
LAND ROVER Discovery II V 8 - 4.0, BMW 530 xDrive
Не е достатъчно да си знаеш цената, трябва да се отчита и търсенето.
Коментар
Активност за темата
Свий
Тук са 2 потребители онлайн. 0 потребители и 2 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.
Коментар