И аз съм строен, но парадната сабя ми пречи и прекачвам от стъпенка
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
CFmoto 450MT моделът от Китай по който ЛУДНА ЦЕЛИЯТ СВЯТ ПРЕЗ 2024г. ОЩЕ ПРИ ПРЕДСТАВЯНЕТО МУ
Свий
X
-
Съмненията са напълно основателни.Първоначално публикуван от slatanic Преглед на мнениеимам съмнение че ще са ми бавнотромавки с тия 40 коне и 200кила.
Взимай пример от ВладиЧ
Панайот Бърдарски
0887 60 77 22
Коментар
-
44 коня и към 190 кила пълен (175 кила празен) е тоя мотор. Не е лошо съотношението. Предвиден е за повечко офроуд. Може да се окаже много читав в последствие... Кой знае?
Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
Златомир Попов - Forry
Коментар
-
Взел съм аз че го карах преди той да го кара и знам,че правилният избор в тоя клас е сузи/тенере/транс според зависи повече от кое ти се иска.
А съм свикнал като давам газ да има ряз
…
Що не му сложиха на пустото сузуки безкамерни гуми и не му свалиха 25кила надолу….пууу мечти…
Няма страшно в умирачката...
Страшното е да си жив!...
Коментар
-
Вече има тестове на този мотор за 10 000 км. Отзивите са много добри! https://www.youtube.com/watch?v=Px5TNlvCgiAПразен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
Златомир Попов - Forry
Коментар
-
Извинявам се ,че дълго време не съм отделил време за тази тема,но обстоятелствата наложиха това.Първоначално публикуван от Esper Преглед на мнениеКак завърши сагата с регистрацията, в движение ли сте вече?
Дълго е за разправяне ,но кратката версия-на третия ден висене в КАТ с документите,очертващия уйкенд без новия мотор който от няколко дни стои и ме чака в София, ме принуди да взема временни номера,да оранизирам изкарването на мотора от гаража на дилъра от приятел,а аз да пътувам към голямото село на стоп в петък около 16,30ч.
След голям късмет със стопа,моят БОЖИдар човека, който ме взе от пътя се каза Божидар-е Господ си знае работата,малко след 18ч, бях готов за снимка с така желаният ми нов приятел за път и безпът.
Благодарности на всички замесени за щастливият завършек на тази сага-Иван от CFmoto,Димитър който изкара мотора и ми го предаде на 00000.1км.(шегувах се,че от мерак го е тикал цели сто метра) и най вече Божидар, който ме спаси от бедстване в почти четиридесет градусовата жега на пътя с раница,мото яке ,ботуши,каска.
Ще пусна отделна тема за мотора и как се представя на пътя.
Бях ангажиран постоянно в гаража да монтирам разни аксесоари, който бях закупил предварително и които по стойност представляват една четвърт от цената на мотора, а както ВладичА каза,цените на аксесоарите са просто смешни.
Ей тук с новите гардове за ръце и други джиджавки.
По проходите се представя отлично, завоите направо ги яде.
Първо обслужване на 1000 км. цената двеста кинта, включва масло маслен филтър,труд 50 лв.
В момента сме на малко над 4000
Разход на гориво средно 4/100 при скорост 100-120км. , която за него се явява и крайцерска.
Два пъти го пробвах колко може със стокови пиньони-поддържа 160 в чевената зона ,без да променя температурата на охлаждащата течност, което според мен е добре.
Заслужава си инвестицията и жалко Владича не го пробва както му бях предложил,ама то за това не е късно-тъкмо ще сподели за DEто."Не е важно дали котката е бяла или черна, стига да лови мишки"
---------------------------------------------------------->Дън Сяопин
- 2 likes
Коментар
-
Супер, супер!
Цената на обслужването си е ОК, няма как да е по-ниска.
Разхода - също.
При мен е по-малко с всичко ама аз съм далеч дори от тази крайцерска скорост.
Не че не може да харчи повече, аз не искам!

Снимката с байрака предполагам е от Беклемето?
Иначе онази с километража при Владич няма да се види - "телевизора" на сузукито не е толкова мултимедиен.
А и да беше - Владича не е
При мен пък съвсем не е а металика ги хейтя още от времето на Напстер или по-точно спирането му.
Те бяха сериозен фактор за това и сменям "станцята" като ги чуя - прошката явно не ми е добродетел
Враг усраине
- 1 like
Коментар
-
"Не е важно дали котката е бяла или черна, стига да лови мишки"
---------------------------------------------------------->Дън Сяопин
Коментар
-
Малко пояснение относно модификациите на модела-те са два типа, като този който се продава в Европейският съюз е леко "поскопен" заради покриване на eкоевронорми.
Прилагам и таблицата :
Ако можете да карате в границите 100-120км./ч.-това е вашият мотор.
Разбира се може да се заиграете с предният пиньон, който носи +1 или два зъба горница,или задният.Зависи какво се търси-скорост или повече тяга.
Ето тук прилагам един клип с европейската версия със стокови пиньони,като при мен постигам същите стойности на ускорение на различните предавки."Не е важно дали котката е бяла или черна, стига да лови мишки"
---------------------------------------------------------->Дън Сяопин
Коментар
-
- 1 like
Коментар
-
40 000 km za 7 měsíců
To je asi nejlepší důkaz, že je ta motorka fakt dobrá. Když si vzpomenu jak dostala na frak v té Střední Asii a teď zase už 11 tisíc Marokem při ne příliš šetrném zacházení, tak se vážení kolegové ukazuje, že je to neskutečně dobrá volba.
Tова е поста на Ярослав Сима-чеха, който продължава пътешествието си.
За сега е навъртял 40 000км за седем месеца на неговият ЦФ450.
Пише, че в Мароко изобщо не го е жалил.
Много е доволен от мотора."Не е важно дали котката е бяла или черна, стига да лови мишки"
---------------------------------------------------------->Дън Сяопин
- 1 like
Коментар
Активност за темата
Свий
Тук са 2 потребители онлайн. 0 потребители и 2 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.
Коментар