Обява

Свий
Няма добавени обяви.

CFmoto 450MT моделът от Китай по който ЛУДНА ЦЕЛИЯТ СВЯТ ПРЕЗ 2024г. ОЩЕ ПРИ ПРЕДСТАВЯНЕТО МУ

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    Първоначално публикуван от boy3m Преглед на мнение

    то и аз се чудя като са декларирали дневно производство от 1000 мотора,защо все още няма наличност от модела при диструбуторите...
    Защото е демоде да е вярно това, което се обявява.
    Или казано по друг начин - няма значение какво пише.
    И това далеч не е характеристика само за чайниците.

    Иначе последните 2 мотора аз също не съм ги тествал преди да ги купя.
    Не да съм ги поръчал по картинка но и не съм ги карал тъй като нямаше възможност.
    Хубаво е да има такава но не за всеки модел това е възможно!
    Враг усраине

    Коментар


    • #17
      Първоначално публикуван от Esper Преглед на мнение
      Или казано по друг начин - няма значение какво пише.
      И това далеч не е характеристика само за чайниците.
      Основно и с приоритет е при тях. И не само при моторите
      Надписи да искаш

      Панайот Бърдарски
      0887 60 77 22

      Коментар


      • #18
        https://www.youtube.com/watch?v=I6muIivblyg Ето този пич е висок 185 см. Това са отзивите за мотора му. И той е сменял седалката с по-висока. Ама аз като съм 176-177 см висок нищо няма да сменям. И без друго БМВ-то Сертаото ми е малко високо.
        Е тука е точно за седалката. https://www.youtube.com/watch?v=BR4XtT6ErD4
        Последно редактирано от ВладиЧ; 26-06-24, 17:01.
        Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
        Златомир Попов - Forry

        Коментар


        • #19
          Вие сте 'баси енциклопедиите, особено Владича

          Враг усраине

          Коментар


          • #20
            Ето едно видео ревю на CF450MT, от срещата в Сърница и впечатленията на Мартин Вачков-един доказан карач и пътешественик.

             
            "Не е важно дали котката е бяла или черна, стига да лови мишки"
            ---------------------------------------------------------->Дън Сяопин

            Коментар


            • #21
              Тъй като малкото собственици на 450МТ в България си мълчат и скиторят по Алпите,междувременно да пуснем едно сравнение на четири малки мотоциклета на една горска писта и впечатленията на тестовия пилот,както и крайното му заключение.
              Един човек-един мотоциклет-една писта.

              https://www.youtube.com/watch?v=u2OLMEE-uGI

              Наслаждавайте се:
              "Не е важно дали котката е бяла или черна, стига да лови мишки"
              ---------------------------------------------------------->Дън Сяопин

              Коментар


              • ВладиЧ
                ВладиЧ коментира
                Редактиране на коментар
                Главата ми се наду и не успях да го изгледам до края филмчето... Много приказки малко реална информация.

              • KingofROAD
                KingofROAD коментира
                Редактиране на коментар
                Ми превъртай ненужните моменти със стрелките от клавиаКурата ве ВладиЧ. Докато дойде по-интересното.

            • #22
              Това чудо СФ мото 450 МТ струва 11 000 лева. Фирмата, която ги продава има офис и в Пловдив. Другата седмица ще ида да го тествам тоя китаец и ако ми хареса може и да сменя БМВ-то с китаец. 40 коня, ама двуцилиндров. Сух тежи 175 кила тоя мотор, което значи, че пълен ще е не повече от 185 кила. За дуал спорт бива, освен това аксесоарите са му много евтини. Пълен ролбар му струва 69 евро..
              Другият фаворит ми е Сузуки В-стром 800 ДЕ. Но Сузукито е 23 000 лева и тежи 230 кила пълно заредено. За такива пари ще взема два китаеца, а и теглото му хич не ми харесва на Сузукито. Аксесоарите естествено са доста по-скъпи...
              Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
              Златомир Попов - Forry

              Коментар


              • #23
                Първоначално публикуван от ВладиЧ Преглед на мнение
                Това чудо СФ мото 450 МТ струва 11 000 лева...
                Започна ли да ги има реално или още е със записване?
                Враг усраине

                Коментар


                • ВладиЧ
                  ВладиЧ коментира
                  Редактиране на коментар
                  Имало е два броя в Пловдив, но преди една седмица са ги купили и двата, варненци.

              • #24
                ВладиЧ, така написаното от теб, значи че заменяш 190кила срещу 185
                48 коня срещу 40
                Та ясно - нова машина от магазина ама...нещо не излиза сметката, поне за мен. И не във финансов смисъл
                Панайот Бърдарски
                0887 60 77 22

                Коментар


                • pansim
                  pansim коментира
                  Редактиране на коментар
                  Това за качеството на Хускварна ще се направя че не съм го прочел. Имам едни съмнения...от първо лице от преди три дена, на мотор 2019 година...Хускварна

                • pansim
                  pansim коментира
                  Редактиране на коментар
                  Всъщност какво очакваш от двата цилиндъра срещу един?

                • Esper
                  Esper коментира
                  Редактиране на коментар
                  По-равномерна работа, по-малко вибрации.
                  И разни ехо-простотии но една ли Владич търси такъм ефект
                  Въпреки, че точно последното изглежда направи тези P-twin двигатели толкова масови в последно време.

              • #25
                Като си говорим за тегло - някъде гледах следният способ за реално измерване на теглото на мотор:

                С обикновена везна за хора се качва първо предното колело, после и задното.
                Сбора от двете оси давал общото тегло на машината.
                Естествено поставянето на колелата е с внимателно спускане а не просто със засилка

                Дали този начин е ОК предвид точността на самата везна?
                Враг усраине

                Коментар


                • the slow heart
                  the slow heart коментира
                  Редактиране на коментар
                  Мисля е ок, ако не накланяш мотора при тегленето,

                • Esper
                  Esper коментира
                  Редактиране на коментар
                  Ще взема да направя един тест по този начин с кантар, който се мотаеше наоколо.
                  И контролен на такъв за камиони в пункт за скрап, срещу заплащане, разбира се.
                  Ако грешката е до 5 кила го водим за успешен

                  Освен това ми е любопитно до колко кила съм докарал CRF-а.
                  Но предполагам резултата никак няма да ми хареса!

              • #26
                Първоначално публикуван от Esper Преглед на мнение

                Започна ли да ги има реално или още е със записване?
                За съжаление е все още със записване и то по целия свят.
                Следя и чета всички създадени групи Австралия,Малайзия Филипини,нашите европейски Гърция,Италия Германия-всички дилъри записват и взимат депозити за догодина.
                Аз се записах още на Сърница и имам уверение от вносителя, да се готвя за следващата седмица.
                Всичко което пристигне от Румъния веднага се сглобява и издава на клиентите.

                Силно се надявам да мога да се похваля със собствена снимка с мотора си-понеже за сега имам само с чужди.

                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:ЦФ мото Димитър.jpg
Прегледи:512
Размер:669.6 КБ
ID:6971323

                Владич,
                ако желаеш може да се видим когато ми го издават и да го пробваш-моята идея е да дойда до Пловдив да взема документите,после КАТ Габрово и с номер да потегля на обратно.
                Разработката веднага започва и първа смяна на масло на 1000км. до края на седмицата.
                Поне такъв е плана.
                "Не е важно дали котката е бяла или черна, стига да лови мишки"
                ---------------------------------------------------------->Дън Сяопин

                Коментар


                • ВладиЧ
                  ВладиЧ коментира
                  Редактиране на коментар
                  Ами казаха от фирмата в Пловдив във вторник да се обадя. Тогава щели да имат мотор да го видя, защото до сега само на картинка съм го виждал. На Сърница го мернах от доста далече тоя мотор, а да не говорим да му се кача да го разгледам, или да го карам... Още нищо не съм поръчвал. Няма нужда толкова да бързам. Ще дойде зимата и ще мирясат. Много малко хора си купуват точно зимата мотор. Аз съм от тези хора. Три мотора съм си купил декември и януари. Какво, като е зима?

                • Esper
                  Esper коментира
                  Редактиране на коментар
                  Владич, предвид намеренията ти за дълъг път, ако наистина имаш намерение да е с нова машина - колкото по-рано: Толкова по-добре.
                  Не, че аз не напънах хондето към Грузия само няколко месеца, след като го бях купил...
                  Ама както знаеш това се случи заради непредвидени обстоятелства почти в последният момент.
                  Изобщо не беше в плановете и не бих направил така ако имах избор.
                  А това даже не е хонда

              • #27
                Мире, при тези жеги по нашите географски ширини зимата е много далече точно от зима... Тази година още към края на февруари вече имах минати 2000 км. Така че до месец май другата 2025-та година, с какъвто и мотор да съм ще съм минал най-малко 5000 км с него. Стигат ли за разработване?
                Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
                Златомир Попов - Forry

                Коментар


                • Esper
                  Esper коментира
                  Редактиране на коментар
                  Нямах предвид разработка - тя обикновено е 1000км а това са просто 2-3 излизания.
                  По-скоро комллектация, разни дребни и допълнителни неща по мотора за които трябва време.
                  И да дойдат и да се наложат

                  Ма и ти си прав - при теб е различно..
                  Понякога ми си струва, че си на мотора повече време отколкото на работа и в къщи сумарно.

                  На повечето не ни се получава баш така

              • #28
                Виж тука си прав. На мотора съм повече време, от колкото на работа и така, и трябва да бъде! Иначе ставаш роб....
                Колкото до аксесоарите, те повечето асесоари по тоя мотор СФ-а си идват директно с него още с продажбата. Трябват му допълнително ролбари и куфари. Китайците предлагат всичко на ниски цени.

                Пана, аз говорех за модела на Хукскварна 901 Норден, а не по принцип за Хукскварна. Аз такива обобщения по марки хич не обичам... Хонда е много добра, а КТМ е пръдня... И Хонда си имат камара издънки с разни модели и КТМ имат разкошни и много добри модели, по край издънките си.

                В резултат на такива обобщения по марки се е наложило впечатлението, че КТМ правят много лоши и малотрайни мотори?!?!
                Едни руснаци бяха решили да проверят дали това е така и бяха разглобили един КТМ 1290 Адвенчър след изминаването му на 100 000 км. Каран навсякъде и поддържан съвсем нормално по спесификация. Ама абсолютно пълна разглобка на съставните му части. Там лагери, клапани, бутала, сигменти, валове, абе всичко на парчета.
                След съответните измервания после бяха установили, че всички части нямат НИКАКВО износване. Всичко е точно, както трябва да бъде, както, когато мотора излиза от завода, след като слезе от поточната линия.
                Сглобиха го този мотор и обявиха, че след като мине 200 000 км пак ще го разглобят и ще го проверят.
                КТМ 1290 Адвенчър
                Но става въпрос за точно определен модел, а не по принцип за КТМ.
                Последно редактирано от ВладиЧ; 17-08-24, 08:22.
                Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
                Златомир Попов - Forry

                Коментар


                • #29
                  Първоначално публикуван от ВладиЧ Преглед на мнение
                  Пана, аз говорех за модела на Хукскварна 901 Норден, а не по принцип за Хукскварна. Аз такива обобщения по марки хич не обичам...
                  Добре, не исках да давам подробности,ама явно ще се наложи - и така, гледаме за сина мотор, Хускварна, модел не казвам. Година 2019 по номер на рама а не по приказки на продавача
                  Седалка - започнала да се отлепя кожата на няколко места от долната част и от двете страни. Отгоре е здрава.
                  Болтове по машината със сериозни наченки на корозия!!! Това за 5 годишен мотор!!!
                  Боя по рамата - започнала да се люпи като юфка на места, отдолу веднага корозия!!! Това на места където няма как да нараниш боята механично с крак или ръка или от падане
                  Бронята на жилата на газта с наченки на стареене , напукване.
                  Изобщо, допира с тази машина оставя впечатление за евтино!!!
                  Иначе пали и върви като самолет, което е нормално предвид двигателя на КТМ

                  ПП без да съм луд фен на дадена марка, с ръка на сърцето - моето Сузуки SV 650 НЯМА нито един такъв признак на стареене, а е 2007 година родено.
                  Ако му направя една добра автомивка,ще мога да госложа в магазина за продаване като нов!!!
                  Панайот Бърдарски
                  0887 60 77 22

                  Коментар


                  • #30
                    И аз съм вижда скапани Хукскварни, но специално Нордена мисля, че си струва парите. Който може да си го позволи разбира се...
                    Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
                    Златомир Попов - Forry

                    Коментар

                    Активност за темата

                    Свий

                    В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                    Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                    Зареждам...
                    X