Обява

Свий
Няма добавени обяви.

CFmoto 450MT моделът от Китай по който ЛУДНА ЦЕЛИЯТ СВЯТ ПРЕЗ 2024г. ОЩЕ ПРИ ПРЕДСТАВЯНЕТО МУ

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    И аз да се изкажа:

    Повече НИЩО ЕВРОГЕЙСКО та ако ще норден, соутер и каквато марка да е.

    Тук вече остана само това: куха марка, цената заради нея и китайско качество ама онова, масовото от преди 10-15 години.
    В повечето случаи, де. Има изключения на са ИЗКЛЮЧЕНИЯ!

    А и чайниците вече не са това, което бяха!



    Враг усраине

    Коментар


    • #32
      Нордена ме радваше докато не отидох да го пипна и седна...после вече не ме радваше...
      Май само Кавазаки версис изглеждаше по-евтино като материали като ходих до Еди тогава...
      А по-темата...аз още си имам кораба майка и нищо друго...
      Не съм продал...нещо не мога и да карам много много,че излязоха още здравни проблеми...та не бързам...да не се окаже,че спираме тая дейност окончателно...ще си покаже във времето...
      Няма страшно в умирачката...
      Страшното е да си жив!...

      Коментар


      • #33
        Темата е за конкретен модел, автора не търси нищо защото си го е намерил.
        Да му мислим останалите
        Враг усраине

        Коментар


        • the slow heart
          the slow heart коментира
          Редактиране на коментар
          Е какво толкоз има да се мисли

        • Esper
          Esper коментира
          Редактиране на коментар
          Образно казано

      • #34
        Първоначално публикуван от Esper Преглед на мнение
        Темата е за конкретен модел, автора не търси нищо защото си го е намерил.
        Да му мислим останалите
        Aaaa...останал съм с впечатление,че пиша в моята тема като съм писал...
        Няма страшно в умирачката...
        Страшното е да си жив!...

        Коментар


        • #35
          Интересна тема - май най-сетне пуснаха нещо което се доближава до ХЛ-а и е ново! Дали няма някакво изпълнение с допълнителен резервоар, че този е 2/3 от моя в момента? Теглото е близко - Хондата на кантара е 90 кила отпред и 80 отзад, окачването се регулира (това от клипа) и сигурно може да се кара комфортно, единствено седалката не е ясно как ще се чувствам след 10 часа на ден на нея? Двата цилиндъра не ме вдъхновяват особено, но ако докара разход към 3/100 при спокойно каране и по-малко вибрации ще е перфектно. Най-голямата екстра която виждам е външната температура на въздуха на дисплея - според мен много важен фактор за ориентиране за условията на пътя!
          Honda XL600LM, 1987
          Honda HR-V, 1.6, 3 drs, 4WD, 1999
          Jeep Renegade Trailhawk, 2.0 Multijet 2, 2016

          Коментар


          • #36
            Първоначално публикуван от Edo Преглед на мнение
            Интересна тема - май най-сетне пуснаха нещо което се доближава до ХЛ-а и е ново!
            То май се доближава само и единствено по мощност - 40 кобили
            И въпреки двата си цилиндъра, има вибрации не на шега, поне по това което съм гледал и прочел.
            Като според скромното ми мнение до голяма степен се дължи на зелените Еко категории. Не е единствен с този проблем. Масово е за съвременните мотори заради екологията.
            А разход от 3/100 е непостижим блян за китаеца както и теглото е нагоре спрямо ХЛ-а

            Обаче с нетърпение чакам ВладиЧ да си купи, да та имаме мнение от първо лице
            Панайот Бърдарски
            0887 60 77 22

            Коментар


            • #37
              Разход от три на сто, няма как, обаче погледни тук една германка из Алпите, какъв разход дава.
              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Screenshot_20240820_172309_com.facebook.lite.jpg
Прегледи:313
Размер:392.0 КБ
ID:6971591

              Относно седалката- всички единодушно споделят за високата , че освен височина дава и повече комфорт.
              Поръчал съм я и чака в гаража, ама за сега няма мотор на който да я монтирам.

              "Не е важно дали котката е бяла или черна, стига да лови мишки"
              ---------------------------------------------------------->Дън Сяопин

              Коментар


              • #38
                Видях го китаеца. Хареса ми. Не забелязах вибрации. Имаше лек лаг на газта. Малко със забавяне реагираше, но това е въпрос на регулровка. Много добър звук от ауспуха, който е две в едно, но има две ламбда сонди. Мотора е доста голям. В смисъл, че не е за дребни и ниски хора. Има много аксесоари към него, които са направо на смешни цени. Например един преден роубар на целият мотор от две парчета, който е доста голям струва само 69 евро. Окачването е Каяба и се регулира и отпред и отзад, и на опън, и на натиск. Направи ми впечатление, че предният спирачен диск е по-голям от диска на моето 650 кубиково БМВ. Задният венец на този мотор е с 46, или 47 зъба, като на доста проходим мотор, а не е 30 зъба като на пистарка.
                Моторът има много неща (да не изброявам), които по Европа и от Япония се слагат само на мотори с много по-голяма кубатура 900-1000 кубика и нагоре. Това много ми хареса!!!! А това е само 450 кубика и 40 коня. Изобщо няма вид на малък и евтин мотор, а струва 11 000 лева?!?!?! Алуминиева защита на картера, гардове на ръцете, огледала, които се прибират за офроуд и капли със спици 21х18 цола, но с безкамерни гуми. Седалката е удобна, а съединителя мек. Височината на предния щит се регулира много елегантно с едни врътки, има електроизводи, а има и място, където да се монтира телефон или ГПС, а не да се слагат по кормилото. Самото кормило е от тръба с различен диаметър и оригинални повдигачи. Мотора празен тежи 175 кила, което значи, че зареден ще е някъде 185 кила. Абе много са се постарали китайците...
                Гаранцията му е три години. Питах, ако нещо се строши, казаха, че до месец всичко идва от Китай. Завода е в Шанхай.
                Единственият проблем на този мотор е, че никой още не го е карал 20-30-40 000 км, за да каже, колко е здрав и дали има някакви пропуски, слаби части и гафове по него.

                Другият мотор, който съм харесал и ще ходя да гледам до една две седмици е В-стром Сузуки 800 ДЕ. Ще се ходи в София, че в Пловдив го нямат този модел, а шосейни Сузукита не ме интересуват. Това е двуцилиндров, редови 84 коня мотор. Малко е тежък 230 кила тежи пълен зареден, но това е положението. Сузукито, обаче струва 22 000 лева, но пък е пълен Мейд ин Джапан. Сузуки дават гаранция от 4 години, или 80 000 км, което от двете събития настъпи първо.
                Като го видя и Сузукито пак ще напиша тука впечатления.
                Последно редактирано от ВладиЧ; 20-08-24, 18:10.
                Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
                Златомир Попов - Forry

                Коментар


                • Esper
                  Esper коментира
                  Редактиране на коментар
                  Успя ли на му направиш кръгче?
                  На цуцукито дават.
                  Даваха поне.

              • #39
                Щом и Владича е припалил по новото - нещо са пуснали във въздуха, гадовете

                ВладиЧ - като ще идваш до ГДУ за цуцукито: виж и ТОВА.
                Също мисля, че дават да го покараш.

                По мое мнение - вистрома и точно тоя у дома ти НЕ ТРЕБЕ.
                По-скоро организирай си виждане и с другият чайник.
                По-различен е доколкото чувам като усещане и предназначение.
                Враг усраине

                Коментар


                • #40
                  Сторма е вибратор и печка.
                  Тежък се усеща.
                  За тия пари ондата.За малко пари цф-а.

                  Няма страшно в умирачката...
                  Страшното е да си жив!...

                  Коментар


                  • Esper
                    Esper коментира
                    Редактиране на коментар
                    Не зная как се усеща понеже на повече от няколко метра не съм го доближавал обаче и от такава дистанция го докарва на шлеп

                • #41
                  Ще го видим В-строма 800 ДЕ. Но задължително модела ДЕ, защото имат точно от тоя така наречен В-стром шосейни модели с ляти джанти с 19 цола отпред, които, както вече казах изобщо не ме интересуват.
                  Ще го видя и Риехуто 500. Малко са се изсилили според мен. Два резервоара по 20 литра и всеки се включва и пуска отделно. Можеха да му набутат някъде още 5-7 литра свързани към основният резервоар и така спокойно щеше да минава над 500 км тоя мотор. А те два резервоара по 20 литра... Ама така са решили, така са го направили. Егати и цистерната...
                  Китаеца го палих и въртях малко из шоурума, че времето беше много лошо от вън, пък и мотора вече беше продаден, така че километри с него не съм минавал.
                  А защо съм се спрял точно на тези модели? Защото аз карам около 10-15% максимум 20% черно и то не особено тежко, а всичкото останало каране ми е асфалт. При това положение Ямаха 700 Тенере не ме интересува, която за мен е прекалено офроуд ориентирана с висок център на тежестта и прекалено висока, като мотор с много компромиси по нея. Хонда Трансалп 750 пък за мен е прекалено шосейна и се усеща леко тромава въпреки многото си коне. А Сузукито 800 ДЕ е почти точно в средата на тези два мотора и ме устройва идеално. Колкото до килограмите му... Ще се справим. Карали сме и по-тежки мотори...
                  Иначе моето БМВ е без грешка!!!! Но вече съм на 82 000 км. Мина ли 100 000 малко трудно ще го продам. Трябва много да сваля цената, защото има много такива мотори продавани от мото джамбази по на 20 000 км из Европа, карани от бабички, които само до магазина са ходили с тях...
                  Последно редактирано от ВладиЧ; 21-08-24, 07:39.
                  Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
                  Златомир Попов - Forry

                  Коментар


                  • #42
                    И Риеху-то и цф-мото съм ги виждал само от разстояние но някак първото ми изглежда по-солидно.
                    А може би защото го гледам много по-често - знам ли.
                    За съжаление така се оказва - продават ги “мойте ора" с гаските.
                    Обаче сигурно е по-тежко, гаранцията е само 2 години и май е почти с 4К по-скъпо.
                    Та гледане и пипане си треве!

                    П.С: 190кила сухо тегло - не само изглежда по-тежко
                    Враг усраине

                    Коментар


                    • #43
                      Първоначално публикуван от ВладиЧ Преглед на мнение
                      Ще го видим В-строма 800 ДЕ.
                      Ще ми бъде любопитно твоето мнение като опитен моторист.
                      ЗАщото чета диаметрално противоположни мнения за този мотор.
                      Все едно за различни машини чета.Пък Японското си е Японско...знам ли
                      Някои казват че има вибрации, други пък не. Разбира се това е мотор а не луксозна лимузина
                      Същото е и с топлината от двигателя, за което съм чел че силно намалява с изминати няколко хиляди км.
                      Разработка може би.
                      А иначе ми се видя доста голям този мотор.
                      Айде ще чакаме мнение

                      Панайот Бърдарски
                      0887 60 77 22

                      Коментар


                      • pansim
                        pansim коментира
                        Редактиране на коментар
                        По отношение на теглото искам да изразя лично неангажиращо никой мнение - килцата на мотора имат значение само и единствено на истински офроуд. На асвалт и лек черен път, 50 кила отгоре или надолу, все тая. Даже бих казал че на асвалт тежка машина е по-добре при определени условия.

                      • Esper
                        Esper коментира
                        Редактиране на коментар
                        Е не и като трябва да го вдигаш/буташ.
                        Тогава и 5 кила са усещат като 50
                        За цуцукуто и на мен ще ми е любопитно да вида к'во ще изкаже Владича.
                        Ама задължително им се обади предварително за да си запазиш тест драйф - дано все още да има възможност.
                        Ако имаш нужда от съдействие - свиркай.
                        Аз трябва да ида до миркат все някога и по друга работа - може да свърша нещо и за вистрома.

                      • pansim
                        pansim коментира
                        Редактиране на коментар
                        Да бутам по асвалт досега не ми се е налагало...дано и не ми се наложи. Няма да е приятно изживяване, даже и с лек мотор.
                        Чакаме ВладиЧ с тежко компетентно мнение.

                    • #44
                      И да не звънне не е проблем,ама да не уцели друг да го кара баш тогава.
                      Гумите на тестовия са довиждане да се знае.
                      Навъртял е километри и вече каквото е имало да влиза в норми в влязло.
                      Но както казах разликата като усещане е голяма с транса.
                      При сузи има повече торк долу,докато хондата си разгръща потенциала плавно от долу до горе.
                      Тоя двигател а и целият мотор е чудесна платформа за 90/10 път/черно при хондата.
                      Но всяко дърво си има трески за дялане.
                      Сузукито на 35 градуса външна температура се опитваше да ми изпече краката.
                      1.8 литровият ми зил не ги прави тия работи.
                      Предполагам с премахване на заводските гърнета ще се оправи и след пипване на температурите на датчика за перката ама това след гаранцията някога…
                      И все пак хускварна 701 ми звучи по-добре с правилната седалка и резервоар…
                      Няма страшно в умирачката...
                      Страшното е да си жив!...

                      Коментар


                      • Esper
                        Esper коментира
                        Редактиране на коментар
                        Глупаво е да се бият 150км точно до ГДУ и да нямаш предварителна уговорка, че ще свършиш работа.
                        Има си бутонче за контакти/щепсели, има телефони - по-разумно е да се ползват.
                        То не че Миркат са баш у Големото Добрутро ама пак

                    • #45
                      Първоначално публикуван от slatanic Преглед на мнение
                      И все пак хускварна 701 ми звучи по-добре с правилната седалка и резервоар…
                      Па тези мотори нямат нищо общо

                      Панайот Бърдарски
                      0887 60 77 22

                      Коментар

                      Активност за темата

                      Свий

                      В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                      Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                      Зареждам...
                      X