Обява

Свий
Няма добавени обяви.

CFmoto 450MT моделът от Китай по който ЛУДНА ЦЕЛИЯТ СВЯТ ПРЕЗ 2024г. ОЩЕ ПРИ ПРЕДСТАВЯНЕТО МУ

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #61
    Гледам има модел от бъдещето, '24 вече "остаря"
    Освен цената и годината очаква ли се да има друга разлика?

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Screenshot from 2024-08-22 15-22-02.png
Прегледи:360
Размер:92.8 КБ
ID:6971764
    Враг усраине

    Коментар


    • Shider
      Shider коментира
      Редактиране на коментар
      Мисля, че не. Евентуално да е с монтиран T-Box (който за моя струва 300Е допълнително - били вградени само за китайския пазар), ама и в това се съмнявам... Просто пазарна конюнктура - навсякъде дори и сега е по-скъп (и ги няма)...
      Даже прави чест на вносителя, че не вдигна цената на внесените наскоро - още като капарирахме, беше с уговорка, че цената не е съвсем сигурно каква ще е и може да е малко по-висока. Даже и да беше добавил някоя и друга стотачка, пак щяхме да си ги платим с кеф.
      А, и Евро5 версията не е 44, а 42к.с.
      Последно редактирано от Shider; 22-08-24, 16:48.

    • Esper
      Esper коментира
      Редактиране на коментар
      А какво е тибокс че струва 300 чифута отгоре?
      Предвид цената на мотора сумата не е малка.

  • #62
    Натиснете снимката за да я уголемите  Име:IMG_20240821_180113.jpg Прегледи:0 Размер:691.7 КБ ID:6971792 Търсят ето такъв сертификат.

    Влади, нямаш ли снимка за вашият да сравним.

    И друго ми дойде на ум ,ама чак сега-може да търсят за друг модел, понеже има и надпис 400 F.

    И друго, било за всеки модел уникално, което нещо не ми се връзва.Или не знаят или ме мотат.
    Е, утре отново на Старта.​​​​​​​
    Прикачени файлове
    "Не е важно дали котката е бяла или черна, стига да лови мишки"
    ---------------------------------------------------------->Дън Сяопин

    Коментар


    • Shider
      Shider коментира
      Редактиране на коментар
      Имам копие, ама е вкъщи, пък аз сега съм нощна смяна.
      Утре ще видя.

  • #63
    Нещо не разбирам - кой какво търси?

    Този сертификат дето и на снимката ти го дава представителството и ти го представяш в КАТ.
    Заедно с останалите неща - фактури, някакви митнически глупости и полица ГО, която трябва да си направиш сам.

    Така е било с двете Хонди, така беше и с газ-а.
    Само че последният не можаха да го намерят като модел в системата им въпреки документите.
    Като се обадиха в София и им казаха къде да гледат го намериха.
    И не съм карал физически моторите.
    В КАТ София също не е нужно да го “гледат” като е нов от представителство.
    Вероятно са си някакви локални приумици.
    Всеизвистно е, че всеки КАТ е отделна държава

    ПС: Ето какво представлява сертификата на последният.
    И той наистина е УНИКАЛЕН за всяка машина понеже съдържа номер на шаси!
    Последно редактирано от Esper; 04-03-25, 13:11.
    Враг усраине

    Коментар


    • #64
      Да поясним за да има яснота...
      Отдолу на сертификата където има буква,цифри и звездичка, това е номера, който трябва да им излезне в системата.
      Този номер се въвежда от човек в Главна дирекция на МВР и срока за въвеждаме е 14 четиринадесет дни (ако нямаш човек там), ако се обадел официалния вносител срока бил 2 два часа..Ами човека вчера се обади и до сега нищо.
      Последните цифри са 00, за модела, а 01 е за конкретната машина понеже съдържа и VINa в случая на моят мотор.
      Тука търсят 01 и не искат да регистрират с 00
      ​Според вносителя няма проблем и дори каза за Пловдив, че имало няколко регистрации днес.

      За това се моля ЧОВЕКА в Главна, да е днес на линия и да въведе тая пуста единица.

      Чакане му е майката по тая институция.
      Е те така...
      😂😂😂
      "Не е важно дали котката е бяла или черна, стига да лови мишки"
      ---------------------------------------------------------->Дън Сяопин

      Коментар


      • Стоян Боюков-Sariones
        Стоян Боюков-Sariones коментира
        Редактиране на коментар
        Нито е станало, нито има шанс да стане за 2 (два) часа!!! Не става така! И не, че е въпрос на желание.

        п.п. Тук ПАРИ НЕ УЧАСТВАТ!
        Последно редактирано от Стоян Боюков-Sariones; 23-08-24, 16:44.

    • #65
      Първоначално публикуван от boy3m Преглед на мнение
      ...Отдолу на сертификата където има буква,цифри и звездичка, това е номера, който трябва да им излезне в системата...
      Не им знам системите, не ми е и работа но вероятно това нещо са объркали последният път при мен.
      Обаче го "оправиха" с телефонен разговор.
      Така е - чакане му е майката.

      Ако търговеца има услуга за регистрация на нещото в града ти - най-добре е да им платиш и те да свършат това вместо теб.
      Получаваш си мотора с номер на твое име, качваш се и караш.
      Абе нещо като да си го купил на духинг ама си е истински твой

      У наше село за съжаление никой не върши тази услуга иначе ще похарча парите за нея с огромно удоволствие!
      Враг усраине

      Коментар


      • #66
        "У наше село за съжаление никой не върши тази услуга иначе ще похарча парите за нея с огромно удоволствие!"

        Ти сериозно ли бе брат'чед??
        Животът е това, което се случва, докато ние кроим планове....

        тел. имаше преди, ама сега е в профила щото ...

        Коментар


        • #67
          Първоначално публикуван от Стоян Боюков-Sariones Преглед на мнение
          "У наше село за съжаление никой не върши тази услуга иначе ще похарча парите за нея с огромно удоволствие!"

          Ти сериозно ли бе брат'чед??
          Имах предвид вносители.
          В ГДУ бачкат само с КАТ София.
          В случая тия са майни, вероятно за Пловдив/Пазарджик го правят…
          Ако имат такава услуга изобщо!

          А с матрапази не ми си разправя.
          Враг усраине

          Коментар


          • #68
            Чааакай тогава...
            Не ти де...колегата.
            Ще стане рано или късно.И да се ядосва човек...файда.
            Няма страшно в умирачката...
            Страшното е да си жив!...

            Коментар


            • #69
              То така и стана.
              Пак се разправях де но с шефа на кат.
              И въпреки тая разправия закупих само 3 часа и не се оплаквам.

              Тук обаче явно няма да са няколко часа.
              И то защото никой не си е свършил работата за която му си плаща.
              Което вече си е по дифолт
              Враг усраине

              Коментар


              • #70
                Това сигурно вече сте го видели:



                Аз бих пробил по една дупка в най-ниската част от ден 1.
                Колкото по-рано толкова по-добре.
                Враг усраине

                Коментар


                • Стоян Боюков-Sariones
                  Стоян Боюков-Sariones коментира
                  Редактиране на коментар
                  Почна се.

                • KingofROAD
                  KingofROAD коментира
                  Редактиране на коментар
                  Тоя братчед го е карал под водата, направо се е гмуркАл с гОркия мотор. ааааааа ша реввна..... :-)

              • #71
                Е за 11000лв ново то оставаше и да не се почне.
                и пак за тия пари на пипане създава усещането за що годе читав мотор…каквото нямах например при сядане на тенере и кава версис 1000 да речем.
                Много евтинко изглеждаха там копчетия и ръчки и…
                абе не е добре за тия пари.
                Ама явно е нормално.Новото нормално.
                Няма страшно в умирачката...
                Страшното е да си жив!...

                Коментар


                • #72
                  Абе китаеца изглежда много добре. Тия рами ще се свалят, а те и бездруго не са основни. Ще се пръсне пяна, или силикон през дупките в тръбите, а самите дупки ще се запушат пак със силикон и готово. За 11 000 лева ще се наложат някои леки подобрения по този китайски мотор, но какво от това? Афтър маркета при тоя мотор също е ефтин.
                  Единственият му основен проблем аз вече го написах по-горе. Още никой не е минал с тоя мотор 30-40 000 км, за да се види дали нещо по самият двигател, някаква основна важна част няма да даде фира.
                  И друго не ми хареса в тоя мотор сега се сетих. Тия дръжки отзад, отстрани на седалката нещо много стърчат. Няколко пъти си удрях в тях дясното коляно, когато се качвах, или слизах от мотора. Но това може да е, защото съм стар и не мога да си вдигам краката, като гимнастик.... Някой по-млад ще си вдига краката по-високо и може би няма да има проблеми.
                  Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
                  Златомир Попов - Forry

                  Коментар


                  • #73
                    Едва ли има някой дето да мисли, че за тази сума ще получи съвършен продукт.
                    Това да му е най-голямата недомислица пак ще остане супер
                    Враг усраине

                    Коментар


                    • #74
                      По скоро просто е щръклест мотора.
                      Ама знам ли.
                      Аз също не мога да си премятам много краката щото съм млад ама амортизиран ама май не съм ритал при качване.
                      Честно да си кажа хем ми се купува нов транс хем като знам колко карам за парите на сегашният мои мотор ще мога да взема и цф мотото или хималаеца и да си напълня с всички афтермаркет щуротии и пари ще останат накрая.
                      А за нов транс ще идат близо 7-8 отгоре…
                      Мен пък ме спира това че не съм карал ни един от двата(а и че сегашният не е продаден) и имам съмнение че ще са ми бавнотромавки с тия 40 коне и 200кила.
                      Прикачени файлове
                      Няма страшно в умирачката...
                      Страшното е да си жив!...

                      Коментар


                      • #75
                        Аз не знам за чий си е да се правите на балерини и да прескачате кобилата?!?
                        Със стъпване на степенката с един крак и след това прекрачане на мотора с другият е сто пъти по-неангажиращо.
                        Аз сега с газката си го прекрачам както искам дори като вас ама това е щото на опашката няма и няма да има никакви щуротии.
                        При топ каса и багаж няма как да стане освен онзи трик с кръстосваненето.
                        Враг усраине

                        Коментар


                        • Стоян Боюков-Sariones
                          Стоян Боюков-Sariones коментира
                          Редактиране на коментар
                          Понеже съм висок и строен баш така се качвам! На мен всички мотори са ми високи!

                      Активност за темата

                      Свий

                      В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                      Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                      Зареждам...
                      X