Започвам с цитат от това което написах преди близо месец:
“ Стремежа на всеки моторист е да притежава възможно по-голяма кубатура машина,но с напредване на възрастта се появяват различни предпоставки с които трябва да се съобразяваш.Така стана и при мен-настоящият ми мотор за дълги пътешествия е 700 кубиков, оборуден и готов зареден надвишава 230кг.Поради тази причина започнах да се оглеждам за заместник с по-малък двигател и ниско тегло.
Заподозрените са RIEJU 500 ADVENTURA и CFmoto 450MT.
Проучването стартира с четене на ревюта и гледане на клипове в Ютуб на представяне и реални изпитания по различни терени на тези две машини.Вземах решение да тествам и двата модела и тогава да взема окончателното какво да купя.Писах мейли и на двамата вносители, като отговора от Гараж мото,вносител на първия бе,че може да бъде тестван регистриран мотор, докато от CF moto нямаха налични тъй като модела е съвсем нов.Очакван внос средата на Юни.2024г.Честно казано по ревюта вторият ми е фаворит.“
Който има интерес да прочете цялото ревю е на линка:
https://offroad-bulgaria.com/forum/%...%8F-aa/6966659
Както е видно от последният ред от цитата-фаворита се оказа това което търся.
На срещата в Сърница успях да покарам този нов за света модел и след първото кръгче решението бе взето и записаха данните ми за поръчка при дилъра за България.Все още поръчките се бавят ,като това е тенденция в световен мащаб.
Появяватат се единични бройки в Австралия и някои европейски държави,като уверенията за масови доставки са за след средата на лятото.
Докато чакаме да пристигнат се задоволявам с четене на споделени мисли на щастливи собственици или Ютубъри, които като създатели на съдържание са получили преференцията да притежават дадения модел ,поради това което правят/рекламират.
Малко история за производителя на тези мотори,АТВта,УТВта и така модерните напоследък електрически скутери.
Портфолиото на производителя наброява повече от петдесет модела.
Съвмeстна работа с KTM.


Разрастват се до няколко завода



Административна сграда

Кампус

Проучване и развитие на нови технологии в собствен развоен център.

Голям инжинерен екип

А сега да започнем представянето от «сърцето» на всеки модел-двигателя

Това е мотора влаган в други модели на марката,но за МТ има различно управление и е търсен по-висок въртящ момент, за сметка на максималната скорост.Инженерите са се представили блестящо според мен.Двигателя е много «жив»,еластичен и създава впечатление за много повече като мощност.Няма много вибрации при високи скорости-макс.160 км./ч.,но има индикации ,че за европейският пазар са наложени рестрикции поради покриване на норми за екологичност.
Изпускателна система-радост за ухото.Двутонален накрайник с брутален звук, който гали ушните миди.

А тук са представени акцентите на машината,като само ще отбележа по-значимите

Накратко казано това е нов клас мотоциклет,който като ,че ли е създаден на базата на изискванията на клиентите любители на дуалспорта.Буквите МТ от английски език- Мulti Тerrain.
-Алуминиеви спицовани колела 90/90/21'' предно и 140/70/18'' задно с безкамерни гуми CST
-Регулириемо 20 степенно предно и задно окачване от KYB.
-ABS и тракшън контрол от Bosch с възможност за изключване от специален бутон на кормилото , дори и при движение
-Резервоар за гориво-17,5литра
-Сгъваеми огледала за офроуд изпълнения
-стоманени стъпенки за крака с възможност за сваляне на гумена вложка при офроуд.
Всички говорят за високото му тегло,че това не е типичния представител за ендуро среда,но със всички течности е под 200кг.-сухо тегло 175кг. И усещането при каране е наистина за лек мотор.
Спирачките са поверени на испанската „J.Juan” която е под управлението на Brembo Group, световен лидер в спирачните технологии, основана през 1961 г. в Бергамо (Италия).

Светлините стоп и мигачи са LED изпълнение и много елегантна дневна светлина,която е оформена между двусекционният фар с лещи.
5” TFT екран с доста важна информация и възможност за промяна на визията (skin).Възможност за сдвояване с телефона чрез Блутуут и опция (карти за навигация),която поне за сега е налична само в Китай.

Цветовете които за сега се предлагат са два:Бялосиньорозе-аз си го измислих. J

и
Сивочерносигнале. J

Вариантите за калник са също два:

И накрая цените към момента, които са вземати от потребител на мрежата:
В заключение-това е моят избор за следващ мотоциклет,от който ще слизам винаги нахилен до ушите и очакващ следващото каране и доза адреналин.
Майката му е чакане на вноса.
Поздрави,
20.06.2024г.
“ Стремежа на всеки моторист е да притежава възможно по-голяма кубатура машина,но с напредване на възрастта се появяват различни предпоставки с които трябва да се съобразяваш.Така стана и при мен-настоящият ми мотор за дълги пътешествия е 700 кубиков, оборуден и готов зареден надвишава 230кг.Поради тази причина започнах да се оглеждам за заместник с по-малък двигател и ниско тегло.
Заподозрените са RIEJU 500 ADVENTURA и CFmoto 450MT.
Проучването стартира с четене на ревюта и гледане на клипове в Ютуб на представяне и реални изпитания по различни терени на тези две машини.Вземах решение да тествам и двата модела и тогава да взема окончателното какво да купя.Писах мейли и на двамата вносители, като отговора от Гараж мото,вносител на първия бе,че може да бъде тестван регистриран мотор, докато от CF moto нямаха налични тъй като модела е съвсем нов.Очакван внос средата на Юни.2024г.Честно казано по ревюта вторият ми е фаворит.“
Който има интерес да прочете цялото ревю е на линка:
https://offroad-bulgaria.com/forum/%...%8F-aa/6966659
Както е видно от последният ред от цитата-фаворита се оказа това което търся.
На срещата в Сърница успях да покарам този нов за света модел и след първото кръгче решението бе взето и записаха данните ми за поръчка при дилъра за България.Все още поръчките се бавят ,като това е тенденция в световен мащаб.
Появяватат се единични бройки в Австралия и някои европейски държави,като уверенията за масови доставки са за след средата на лятото.
Докато чакаме да пристигнат се задоволявам с четене на споделени мисли на щастливи собственици или Ютубъри, които като създатели на съдържание са получили преференцията да притежават дадения модел ,поради това което правят/рекламират.
Малко история за производителя на тези мотори,АТВта,УТВта и така модерните напоследък електрически скутери.
Портфолиото на производителя наброява повече от петдесет модела.
Съвмeстна работа с KTM.
Разрастват се до няколко завода
Административна сграда
Кампус
Проучване и развитие на нови технологии в собствен развоен център.
Голям инжинерен екип
А сега да започнем представянето от «сърцето» на всеки модел-двигателя
Това е мотора влаган в други модели на марката,но за МТ има различно управление и е търсен по-висок въртящ момент, за сметка на максималната скорост.Инженерите са се представили блестящо според мен.Двигателя е много «жив»,еластичен и създава впечатление за много повече като мощност.Няма много вибрации при високи скорости-макс.160 км./ч.,но има индикации ,че за европейският пазар са наложени рестрикции поради покриване на норми за екологичност.
Изпускателна система-радост за ухото.Двутонален накрайник с брутален звук, който гали ушните миди.
А тук са представени акцентите на машината,като само ще отбележа по-значимите
Накратко казано това е нов клас мотоциклет,който като ,че ли е създаден на базата на изискванията на клиентите любители на дуалспорта.Буквите МТ от английски език- Мulti Тerrain.
-Алуминиеви спицовани колела 90/90/21'' предно и 140/70/18'' задно с безкамерни гуми CST
-Регулириемо 20 степенно предно и задно окачване от KYB.
-ABS и тракшън контрол от Bosch с възможност за изключване от специален бутон на кормилото , дори и при движение
-Резервоар за гориво-17,5литра
-Сгъваеми огледала за офроуд изпълнения
-стоманени стъпенки за крака с възможност за сваляне на гумена вложка при офроуд.
Всички говорят за високото му тегло,че това не е типичния представител за ендуро среда,но със всички течности е под 200кг.-сухо тегло 175кг. И усещането при каране е наистина за лек мотор.
Спирачките са поверени на испанската „J.Juan” която е под управлението на Brembo Group, световен лидер в спирачните технологии, основана през 1961 г. в Бергамо (Италия).
Светлините стоп и мигачи са LED изпълнение и много елегантна дневна светлина,която е оформена между двусекционният фар с лещи.
5” TFT екран с доста важна информация и възможност за промяна на визията (skin).Възможност за сдвояване с телефона чрез Блутуут и опция (карти за навигация),която поне за сега е налична само в Китай.
Цветовете които за сега се предлагат са два:Бялосиньорозе-аз си го измислих. J
и
Сивочерносигнале. J
Вариантите за калник са също два:
И накрая цените към момента, които са вземати от потребител на мрежата:
7795 евро в Холандия |
5990 в Гърция |
6490 € във Франция |
6290 € в Хърватия |
5637 € в България |
6500 евро Полша |
5590 евро в Румъния |
8690 евро във Финландия |
В Австралия $8990 до 31 март, след това $9490.. |
5990 CHF в Швейцария |
Q49 000 в Гватемала |
5584 € ($9990 NZD) в Нова Зеландия |
6,490 € Испания |
Майката му е чакане на вноса.
Поздрави,
20.06.2024г.
Коментар