Обява

Свий
Няма добавени обяви.

CFmoto 450MT моделът от Китай по който ЛУДНА ЦЕЛИЯТ СВЯТ ПРЕЗ 2024г. ОЩЕ ПРИ ПРЕДСТАВЯНЕТО МУ

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • CFmoto 450MT моделът от Китай по който ЛУДНА ЦЕЛИЯТ СВЯТ ПРЕЗ 2024г. ОЩЕ ПРИ ПРЕДСТАВЯНЕТО МУ

    Започвам с цитат от това което написах преди близо месец:

    Стремежа на всеки моторист е да притежава възможно по-голяма кубатура машина,но с напредване на възрастта се появяват различни предпоставки с които трябва да се съобразяваш.Така стана и при мен-настоящият ми мотор за дълги пътешествия е 700 кубиков, оборуден и готов зареден надвишава 230кг.Поради тази причина започнах да се оглеждам за заместник с по-малък двигател и ниско тегло.
    Заподозрените са RIEJU 500 ADVENTURA и CFmoto 450MT.
    Проучването стартира с четене на ревюта и гледане на клипове в Ютуб на представяне и реални изпитания по различни терени на тези две машини.Вземах решение да тествам и двата модела и тогава да взема окончателното какво да купя.Писах мейли и на двамата вносители, като отговора от Гараж мото,вносител на първия бе,че може да бъде тестван регистриран мотор, докато от CF moto нямаха налични тъй като модела е съвсем нов.Очакван внос средата на Юни.2024г.Честно казано по ревюта вторият ми е фаворит.
    Който има интерес да прочете цялото ревю е на линка:

    https://offroad-bulgaria.com/forum/%...%8F-aa/6966659


    Както е видно от последният ред от цитата-фаворита се оказа това което търся.

    На срещата в Сърница успях да покарам този нов за света модел и след първото кръгче решението бе взето и записаха данните ми за поръчка при дилъра за България.Все още поръчките се бавят ,като това е тенденция в световен мащаб.
    Появяватат се единични бройки в Австралия и някои европейски държави,като уверенията за масови доставки са за след средата на лятото.
    Докато чакаме да пристигнат се задоволявам с четене на споделени мисли на щастливи собственици или Ютубъри, които като създатели на съдържание са получили преференцията да притежават дадения модел ,поради това което правят/рекламират.
    Малко история за производителя на тези мотори,АТВта,УТВта и така модерните напоследък електрически скутери.
    Портфолиото на производителя наброява повече от петдесет модела.
    Съвмeстна работа с KTM.

    Натиснете снимката за да я уголемите  Име:KTMZRZ.JPG Прегледи:0 Размер:140.4 КБ ID:6967609

    Натиснете снимката за да я уголемите  Име:cf start.JPG Прегледи:0 Размер:44.3 КБ ID:6967610
    Разрастват се до няколко завода

    Натиснете снимката за да я уголемите  Име:cf plant 2.JPG Прегледи:0 Размер:49.3 КБ ID:6967611
    Натиснете снимката за да я уголемите  Име:cf intro.JPG Прегледи:0 Размер:138.5 КБ ID:6967612

    Натиснете снимката за да я уголемите  Име:cf plants.JPG Прегледи:0 Размер:155.7 КБ ID:6967613
    Административна сграда

    Натиснете снимката за да я уголемите  Име:Cf moto administrative.JPG Прегледи:0 Размер:230.4 КБ ID:6967614

    Кампус

    Натиснете снимката за да я уголемите  Име:cf campus.JPG Прегледи:0 Размер:163.3 КБ ID:6967615

    Проучване и развитие на нови технологии в собствен развоен център.

    Натиснете снимката за да я уголемите  Име:RND.JPG Прегледи:0 Размер:143.1 КБ ID:6967616

    Голям инжинерен екип

    Натиснете снимката за да я уголемите  Име:cf 3D.JPG Прегледи:0 Размер:118.4 КБ ID:6967617

    А сега да започнем представянето от «сърцето» на всеки модел-двигателя

    Натиснете снимката за да я уголемите  Име:cf engine.JPG Прегледи:0 Размер:71.6 КБ ID:6967618

    Това е мотора влаган в други модели на марката,но за МТ има различно управление и е търсен по-висок въртящ момент, за сметка на максималната скорост.Инженерите са се представили блестящо според мен.Двигателя е много «жив»,еластичен и създава впечатление за много повече като мощност.Няма много вибрации при високи скорости-макс.160 км./ч.,но има индикации ,че за европейският пазар са наложени рестрикции поради покриване на норми за екологичност.

    Изпускателна система-радост за ухото.Двутонален накрайник с брутален звук, който гали ушните миди.

    Натиснете снимката за да я уголемите  Име:cf saund.JPG Прегледи:0 Размер:70.9 КБ ID:6967619

    А тук са представени акцентите на машината,като само ще отбележа по-значимите

    Натиснете снимката за да я уголемите  Име:450 MT baloon.JPG Прегледи:0 Размер:262.1 КБ ID:6967620

    Накратко казано това е нов клас мотоциклет,който като ,че ли е създаден на базата на изискванията на клиентите любители на дуалспорта.Буквите МТ от английски език- Мulti Тerrain.
    -Алуминиеви спицовани колела 90/90/21'' предно и 140/70/18'' задно с безкамерни гуми CST
    -Регулириемо 20 степенно предно и задно окачване от KYB.
    -ABS и тракшън контрол от Bosch с възможност за изключване от специален бутон на кормилото , дори и при движение
    -Резервоар за гориво-17,5литра
    -Сгъваеми огледала за офроуд изпълнения
    -стоманени стъпенки за крака с възможност за сваляне на гумена вложка при офроуд.
    Всички говорят за високото му тегло,че това не е типичния представител за ендуро среда,но със всички течности е под 200кг.-сухо тегло 175кг. И усещането при каране е наистина за лек мотор.

    Спирачките са поверени на испанската „J.Juanкоято е под управлението на Brembo Group, световен лидер в спирачните технологии, основана през 1961 г. в Бергамо (Италия).


    Натиснете снимката за да я уголемите  Име:cf led.JPG Прегледи:0 Размер:69.4 КБ ID:6967621
    Светлините стоп и мигачи са LED изпълнение и много елегантна дневна светлина,която е оформена между двусекционният фар с лещи.

    5” TFT екран с доста важна информация и възможност за промяна на визията (skin).Възможност за сдвояване с телефона чрез Блутуут и опция (карти за навигация),която поне за сега е налична само в Китай.

    Натиснете снимката за да я уголемите  Име:Cf moto Ride 2.JPG Прегледи:0 Размер:89.7 КБ ID:6967622

    Цветовете които за сега се предлагат са два:Бялосиньорозе-аз си го измислих. J

    Натиснете снимката за да я уголемите  Име:Zephire Blue.JPG Прегледи:0 Размер:116.0 КБ ID:6967623

    и
    Сивочерносигнале. J

    Натиснете снимката за да я уголемите  Име:Tundra Grey.JPG Прегледи:0 Размер:112.0 КБ ID:6967624

    Вариантите за калник са също два:

    Натиснете снимката за да я уголемите  Име:cf kalnik.JPG Прегледи:0 Размер:74.6 КБ ID:6967625

    И накрая цените към момента, които са вземати от потребител на мрежата:
    7795 евро в Холандия
    5990 в Гърция
    6490 € във Франция
    6290 € в Хърватия
    5637 € в България
    6500 евро Полша
    5590 евро в Румъния
    8690 евро във Финландия
    В Австралия $8990 до 31 март, след това $9490..
    5990 CHF в Швейцария
    Q49 000 в Гватемала
    5584 € ($9990 NZD) в Нова Зеландия
    6,490 € Испания
    В заключение-това е моят избор за следващ мотоциклет,от който ще слизам винаги нахилен до ушите и очакващ следващото каране и доза адреналин.
    Майката му е чакане на вноса.

    Поздрави,
    20.06.2024г.
    Последно редактирано от boy3m; 19-06-24, 14:38.
    "Не е важно дали котката е бяла или черна, стига да лови мишки"
    ---------------------------------------------------------->Дън Сяопин

  • #2
    Може би не е лошо моторчето, макар че това ще се разбере след няколко години и десетки хиляди навъртени километри. А това че са луднали по този модел - разбираемо предвид цената.
    Стандарт, караш две години и хвърляш. После следващия нов.
    Те това е мечта на всички производители
    Панайот Бърдарски
    0887 60 77 22

    Коментар


    • #3
      pansim,

      относно дълговечност, никой не може да каже за сега.
      Надявам се да не е по стандарта "две години".
      Първият ми китайски мотор направи при мен десет години и гони 35 000км.
      Не мога да се оплача, за това време съм сменил два пъти верига,няколко предни пиньона,едни семеринги на скоростния лост,крепежен болт на двигателя 2бр.,крушка на фара,гумени стъпенки и масло през 2 000км.

      Не съм го жалил изобщо-даже два пъти е катерил проходите из Карпатите в съседна Румъния.

      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:20150716_112313 (Copy).jpg
Прегледи:1076
Размер:93.9 КБ
ID:6967702

      Поздрави,
      Прикачени файлове
      "Не е важно дали котката е бяла или черна, стига да лови мишки"
      ---------------------------------------------------------->Дън Сяопин

      Коментар


      • KingofROAD
        KingofROAD коментира
        Редактиране на коментар
        Дайте малко ТТД, да видим какво представлява.

      • Shider
        Shider коментира
        Редактиране на коментар
        Колегата е писал основните:
        -Алуминиеви спицовани колела 90/90/21'' предно и 140/70/18'' задно с безкамерни гуми CST
        -Регулириемо 20 степенно предно и задно окачване от KYB. С 200мм ходове (добавям)
        -ABS и тракшън контрол от Bosch с възможност за изключване от специален бутон на кормилото , дори и при движение
        -Резервоар за гориво-17,5литра
        -Сгъваеми огледала за офроуд изпълнения
        Добавам и:
        - Два цилиндъра с дефазиран на 270' колянов вал и 44к.с.
        - Тегло без бензина - 175кг. С пълен резервоар трябва да е под 190;
        - Височина на седалката стандартно - 820мм;
        - Клиренс 220мм.
        Да не забравяме и примамливата цена, включваща 5-годишна гаранция в Бг.

        А и нета вече е пълен с доста неща за 450МТ.

        Да се има предвид, че с увеличаване на доставените мотори, се появяват тук там и някои негативни отзиви (нищо съществено засега), но все пак няма как всичко да е цветя и рози... Не, че е различно при "марковите" японски, европейски и др. производители...
        Последно редактирано от Shider; 20-06-24, 20:52.

      • KingofROAD
        KingofROAD коментира
        Редактиране на коментар
        Не големия мотор, а този на по-горната снимка. Затова писах коментар тук...Дето е на 35 000км...

    • #4
      Първоначално публикуван от boy3m Преглед на мнение
      ...Буквите МТ от английски език-[/FONT] Мulti Тerrain.[/FONT]
      Всъщност китайците ги представят като Multifunctoinal Touring.
      Последно редактирано от Shider; 20-06-24, 20:35.

      Коментар


      • #5
          • KingofROAD ,Не големия мотор, а този на по-горната снимка. Затова писах коментар тук...Дето е на 35 000км...

        Питането за малкия китаец било...казва се г-н Ки.
        Ами това е копие на Хонда Иннова,Уейив, и други подобни-гърците им викат папаки.
        Много здрав двигател,рядко загрява-само веднъж из едни треволяци човешки бой и макадами замириса на постоплено.
        ето и разхода:
        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Дебелцово.JPG
Прегледи:1024
Размер:13.5 КБ
ID:6967736
        Големи гуми и мека возия.
        Колкото да го гониш разхода е 2л./100км.
        Супер машинка,но за съжаление не ги внясят вече.Даже имаше и модел 125сс с инжекцион и май сбърках,че не повлякох един-нов беше за 2300лв.

        данни малко тук:

        Натиснете снимката за да я уголемите  Име:Keeway KEE 110 Engine type.JPG Прегледи:0 Размер:90.5 КБ ID:6967735


        повече ТТ данни тук:

        https://bikez.com/motorcycles/keeway_kee_110_2015.php

        а тук в този замиращ форум има цели петдесет страници с инфо и повечето собственици не са писали за някакви сериозни проблеми.
        Имаше някакъв мрънкач от морето-Несебър ли...?:
        Ако ти се чете, моля:

        https://www.motoforum-bg.com/index.p...html#msg207477

        А на този линк, може да видиш всички разходи по мотора от както е излязъл от магазина:

        https://www.carspending.com/bg/vehic...kee-110-g-n-ki


        Поздрави,
        Последно редактирано от boy3m; 21-06-24, 08:06.
        "Не е важно дали котката е бяла или черна, стига да лови мишки"
        ---------------------------------------------------------->Дън Сяопин

        Коментар


        • ВладиЧ
          ВладиЧ коментира
          Редактиране на коментар
          Тоя мотофорум-БГ мноооого отдавна още миналата година получи някакъв бъг и така, и не го оправиха. Не знаех, че някой все още пише в него... Мен специално ме изхвърля. Не става със старата ми регистрация. Не става и с нова. Само питанки и запетайки ми отваря.

        • pansim
          pansim коментира
          Редактиране на коментар
          Същото и при мен. Запетайки видам. Не съм успял да се справя с този проблем. За мото форума говоря, да уточня

      • #6
        Хах, моят покемон също гони 35К ама е "само" на 5 години.
        Обаче над 2л/100км, дори на 2000м н.в. и нахуйстрала не мисля, че е горил!
        Инжектиплякура си е инжектипляктур, няма какво да си говорим
        Всъщност ето какво му е реалното състояние:



        Върти/сучи но от всичките бивши и настоящи мотори това е най-използваното и непретенциозно нещо, което съм имал.
        И не мисля, че към момента има алтернатива и има какво да го замени.
        Не че се налага, де!
        Враг усраине

        Коментар


        • #7
          Всички са луднали да копират двигателя на TDM , А тия са стигнали до там , че са копирали и недоразумението на Yamaha Tenere
          В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода

          Коментар


          • #8
            Първоначално публикуван от motor_men Преглед на мнение
            Всички са луднали да копират двигателя на TDM...
            Ами така излиза на практика а до сравнително скоро се водеше за някакъв вид извратено порно
            А щом дори вистрома вече е по-скоро пистром - сметай, Елке

            Сериозно - залитането по тази концепция напоследък било свързано с ефишънси и някакви евро-диарии.
            Като стигнах до последното някак инстинктивно натискам Alt + F4 и си отварям пак порнхъб-а
            Враг усраине

            Коментар


            • #9
              Даже луис се опитват да ми пробутат нещо свързано с това CFMOTO на електрическата поща но като ме панимаю швабензи...
              Обаче новината я няма в еврогейската им версия на сайта.
              Предполагам е някакво тестово каране.
              Но факт - и швабете са "луднали" по тая китайска чудесия!

              Натиснете снимката за да я уголемите

Име:cfmoto.jpg
Прегледи:963
Размер:146.4 КБ
ID:6968007
              Враг усраине

              Коментар


              • pansim
                pansim коментира
                Редактиране на коментар
                Е па реклама си правят. Едва ли всичко е на доброволни началА. По-скоро подплатено с евра от към Азия Честно казано - нито е много мощен, нито много лек... едва ли е и най-качественото на пазара...просто е евтин.

              • Esper
                Esper коментира
                Редактиране на коментар
                Повече от 2 пъти а има вероятност да се окаже и качествен.
                Поне със сигурност не може да се нарече "боклук".
                Освен за реклама жълтите не е зле да се напънат за да смогват да задоволяват и интереса след нея.

              • pansim
                pansim коментира
                Редактиране на коментар
                Ще смогнат. В това ги бива, не мога да отрека. За качеството си имам винаги едно наум с чайниците. Ама може и да съм изкривен като представа...знам ли

            • #10
              CF Мото са направили супер модерен завод в Китай за производството на тези мотори. Едва ли ще се дънят в качеството. На мен специално тоя 800 не ми харесва особено, но виж 450 е друго нещо.
              Също и новият Енфилд Хималаян 450 е много добър. Имаше даже сравнения с Хонда 300 CRF по там 7 показателя. В 5 от показателите Енфилда категорично изскача пред Хондата.
              Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
              Златомир Попов - Forry

              Коментар


              • #11
                Първоначално публикуван от ВладиЧ Преглед на мнение
                ...Едва ли ще се дънят в качеството...
                Зависи от критериите за качество.
                Качествен ще се води дори само ако си изкара гаранционният срок ама ние очакваме повече.
                Помниш ли рекламният клип на един от от първите хималаяни?
                Дето се счупи едната степенка в един момент на клипа.
                Това без внимателно вглеждане не се забелязваше но си беше факт и имаше хора, които го забелязаха.

                И в този случай не беше притеснително толкова, че се е счупила - на всичко може да се случи.
                Притеснително беше колко време им трябваше на индианците преди за забележат това и да свалят клипа.

                Сега вероятно е по-различно ама то всичко около тия "чудеса" в голяма степен се базира на вероятности и предположения.
                Враг усраине

                Коментар


                • #12
                  Това беше за старият Хималаян 400 кубиковият. За него индийските моторджии казваха, че е подходящ да отидеш с този мотор до Хималайте, но не и да караш из Хималайте с него...
                  За този новият 450 кубиковият отзивите са много по-добри. Новият е инжекция, до като старият беше с карбуратор. Окачването е разлино и т.н.
                  Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
                  Златомир Попов - Forry

                  Коментар


                  • motor_men
                    motor_men коментира
                    Редактиране на коментар
                    След като с карбуратора е било проблем карането из Хималайте , с инжекцията ще се ходи само до Лидл.

                • #13
                  Първоначално публикуван от Esper Преглед на мнение
                  Даже луис се опитват да ми пробутат нещо свързано с това CFMOTO на електрическата поща но като ме панимаю швабензи...
                  Обаче новината я няма в еврогейската им версия на сайта.
                  Предполагам е някакво тестово каране.
                  Но факт - и швабете са "луднали" по тая китайска чудесия!

                  Натиснете снимката за да я уголемите

Име:cfmoto.jpg
Прегледи:963
Размер:146.4 КБ
ID:6968007
                  Ако швабете са луднали , значи скоро ще се появи в брошурата на Лидл , при компиро , и форумните майстори ще сменят флексУ с моторетка.
                  В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода

                  Коментар


                  • BENZBOSS
                    BENZBOSS коментира
                    Редактиране на коментар
                    Китаец,всяко чудо за 5 дни

                  • Esper
                    Esper коментира
                    Редактиране на коментар
                    Хаха, е това верно е последният етап в "ставането" - като го "пуснат" у лидъл0.

                • #14
                  Тя Норали вече го тества новият Енфилд 450 из Хималайте. Навъртя му към 5000 км за близо месец, като няколко пъти го качи по превали над 5000 м нмв. Никакви проблеми. Беше много доволна от тоя мотор.Определи го, като много по-добър от старият 400. Тя имаше и такъв Роял Енфилд Хималайян в началото преди две години, така че знае точно, за какво става въпрос. После замина за Мадагаскар, където кара един кросов КТМ, а после за Африка, за да кара пак нейната Хонда 300 CRF.
                  Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
                  Златомир Попов - Forry

                  Коментар


                  • BENZBOSS
                    BENZBOSS коментира
                    Редактиране на коментар
                    И после се преби та си седна на трътката,чакам я да се оправи

                • #15
                  Първоначално публикуван от ВладиЧ Преглед на мнение
                  CF Мото са направили супер модерен завод в Китай за производството на тези мотори. Едва ли ще се дънят в качеството.
                  Владич,
                  то и аз се чудя като са декларирали дневно производство от 1000 мотора,защо все още няма наличност от модела при диструбуторите.
                  Проблема не е само местен или в Европа.

                  И друго нещо ми прави впечатление-поръчват без дори да са седнали или тествали.
                  В една от световните групи един който е висок 190+,беше постнал снимка колко му малеел и сега щял да поръчва стъпенки -3см. и високата седалка +5см.

                  Абе луда работа.

                  "Не е важно дали котката е бяла или черна, стига да лови мишки"
                  ---------------------------------------------------------->Дън Сяопин

                  Коментар

                  Активност за темата

                  Свий

                  В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                  Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                  Зареждам...
                  X