Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Избор на мидсайз/средноголямо ендуро - Norden 901,KTM 890R,Aprilia Toureg 660.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Да видим от това какво ще излезе:


    https://auto.offnews.bg/news/Novini_...JjVefwEUxsAhGA
    edoors.bg- Джаджи за врати и врати

    Коментар


    • ВладиЧ
      ВладиЧ коментира
      Редактиране на коментар
      За нас мисля, че е добре, ако ги вземат БМВ. Ще изчезнат моделите на КТМ 1290, 1190, 890, 790, които са пряка конкуренция на модели на БМВ. Но пък ще останат и ще се развият малките и средни кубатури модели на КТМ за офроуд и крос точно там, където КТМ беше много силен на времето. А какви емблеми ще носят, дали оранжеви, или синьо-бели е без значение. Дизайнерите ще решат.

    • BENZBOSS
      BENZBOSS коментира
      Редактиране на коментар
      Е това с големите модели ще е грешка,да ги опростят малко и да им свалят малко цената,за цвета ми е все тая,сиви да ги спретнат ако искат

    • Esper
      Esper коментира
      Редактиране на коментар
      На този линк ако цъкна вероятно ще ми изсъхне пръста.
      Добре де, минимум ще ми падне нокит

  • Първоначално публикуван от edoors Преглед на мнение
    Да видим от това какво ще излезе:


    https://auto.offnews.bg/news/Novini_...JjVefwEUxsAhGA
    Няма никаква съвместимост , едните правят мотори за спорт , другите правят мотори за туфлеци. Все едно манекенка да си легне с 150 кила туфлек в напреднала възраст , края за туфлека и БМВ , ще е един и същ.
    В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода

    Коментар


    • Очаквам по-скоро китайците или австрийското правителство да ги придобият.
      Въпреки, че едва ли на чайниците им трябва още една еврогейска марка.
      Такива имат достатъчно, технология пък няма за какво да купуват.
      Ще бъде забавно ако Хускварна участва в сделката.
      Тия ще изгубят нишката на собствеността, ебаси

      Виж Австрия като собственик е доста предвидим ход.
      Защо не след като са основен акционер в най-големият играч на гемблинг индустрията.
      Тоест след хазарта защо не и в рейсинга.
      Пък е и патриотично за източният райх!
      Враг усраине

      Коментар


      • Нищо спортно аз не виждам в КТМ, което в БМВ го нямало... В същност понятието "спорт" при мотоциклетите е доста размито и неясно... Човек може да спортува много яко и с Хонда Голдуйнг стига да реши да я вкара в някакви черни пътища и лайна. Това значи ли, че това е спортен мотор? КТМ 1290 голям спортист ли е? БМВ вече явно не е?!?!... Това са глупости и реклами с цел по-високи продажби. Ама КТМ точно с продажбите са закъсали, въпреки, че са много "спортни"....
        Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
        Златомир Попов - Forry

        Коментар


        • Esper
          Esper коментира
          Редактиране на коментар
          Единственото нищо, което бенве нямат и можеше да получат от КТМ е място в мотокроса и дъртбайка като цяло.

          То и това, както MotoGP е спирт, спорт де!

          КТМ обаче толкова зле се омазаха, че името им доста време ще остане нарицателно.

          Твърди се, че имат на склад повече от 200000 мотора които никой не иска.
          У хамериките се пробали с неколко К под препоръчителните и пак не върши работа.
          Дори на половината от тая бройка да са моторите давате ли си сметка за размера на щетата?!?

          В същото време за източни мотори хората се записват и чакат с месеци напред.

          А вие слушам говорите и очаквате нов модел от същата тая марка.
          Вие сериозно ли?!?
          Няма е година след?
          Да не сте пили ДДТ?!?

      • бенве имат мадафака хилядарка, нещо си RR и било много вървело.
        Даже колега има текова та от него знам.
        Верно не е хаябуса ама пай не е за тюфлеци

        Между другото яко хейтат цуцуки с тия 9К гущера за новото дъргелчЕ по тувата.
        Поне да не беше грозно като салата без оцет отпреде а то толку грозно - на смрът!
        Като го погледнеш и напрао ти спира чесовника.
        То верно еднуро-еднуро, ама...
        Враг усраине

        Коментар


        • ВладиЧ
          ВладиЧ коментира
          Редактиране на коментар
          Ти пък, какво не харесваш на лещата отпред? Аз съм с две такива лещи отпред на моя. Тури му един фар от полско фиатче отпред и готово. Същият красив, като стария ДР ще стане отпред...

        • Esper
          Esper коментира
          Редактиране на коментар
          И какво да му харесвам на това?


          ПЪРВОТО нещо, което бих ампутирал, независимо дали свети.
          С подобна цена обаче нема начин да се стигне до там.
          Харесвам сузуки ма с това се усраха!

      • Има надежда за КТМ. https://www-advrider-com.translate.g...bg&_x_tr_hl=bg
        Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
        Златомир Попов - Forry

        Коментар


        • Esper
          Esper коментира
          Редактиране на коментар
          https://www.advrider.com/ktm-north-a...fe501s-models/

          Начи добре, че не е нещо важно а е само предна свирачка

          И добре, че е у хамерика та му обръщат внимание въпреки, че нема смисъл.
          Едва ли ше помогне особено да раздвижат оранжевата шлака изстиваща по складовете

      • Има ве, има светлина в тунела - иде влак0



        Тук е разигран и сценарият с 30-те процента
        Ма и тоо е бахти троло, чесно

        Дори нейде мернах онлайната, че продават нещо, май аугуста?
        Дори не знаех, че са ги били купили некога ама явно в последно време с финансите са били като лут с картечница - паре као шума.
        Даже първоначално информацията беше, че Augusta шел да купува KTM, което даже на мен ми прозвуча смахнато.
        Все едно аз да купя фондовата борса.
        После се оказа наобратно, де.
        Не, че има значение
        Враг усраине

        Коментар


        • ВладиЧ
          ВладиЧ коментира
          Редактиране на коментар
          Умрях от смях. Купувач на КТМ...– "Ще ви дам 30% от цената на мотора до 2027 год, а останалите пари от цената ще ми ги опростите"?!?!?! Така и аз ще си купя КТМ...
          А кредиторите на КТМ да пият една студена вода?!?!?!

        • BENZBOSS
          BENZBOSS коментира
          Редактиране на коментар
          Канадеца кърти от дълго време или поне от както го гледам

        • Esper
          Esper коментира
          Редактиране на коментар
          И на кададеца и на двата шемета от комън тред съм им фен от бая време.
          На ФортНайн от повече, де.

      • Днес ходих до новата "къща" на Миркат да обслужвам консервара.
        Голема "къща" но тотално неуредена все още.
        Пациенти обикалят като муи без глави, то освен една голема табела на фасадата никъде нищо не пише.
        Сервиза на гъза на сградата, талашитени табели да беха подпрекли некъде кое къде е.
        Или с тебещир по плочките некакви напътствия.... Ебаси!

        Таман да се нервирам и в шоурума с моторите се оказа, че работи бивш колега от много едно време.
        Единият час обслужване не го усетих в лафове къде за мороти къде за бившата работа и едното време

        Та: Нов дъргел (ДРЗ) нема!
        И у еврогея нема.
        И цена нема!
        Дъргелчета можело да има след края на март ноо това е чиста теория.
        А на практика щело да е супер успех ако успеят да докарат поне едно та да го покажат на мото-експо в средата на април.
        Но и това е само пожелателно.

        Разгледах вистромите, сега имах времето а в шоурума бях единственният посетител.
        Тоя път видях нещата малко по различен ъгъл и никак не е добре.
        Разбирам що Владич се оарчи за афтермаркет кората под картера.
        На всички модели с такава протектори тая жхъдава пластмаса е с чисто декоративна финкция!
        По-добре да не в бяха слагали изобщо нищо.
        Няма абсолютно никакви допирни точки с полимерните кори на ходата и газката освен в цвета.


        Аз съм пред един интересен казус свъзан с друг, нов мотор в магазин.
        Модела има сертификат, хомологиран и подлежи на регистрация - това е гарантирано.
        Не съм сигурен с каква евро категория е но вероятно 5 след като модела е 2024.
        Обаче фабрично няма мигачи и огледала нито пък има предвидени конзоли за такива.
        Фар стопове и габарити обаче си има.

        За мен липсващите възли изобщо не са проблем понеже аз и да ги има не ги ползвам.
        По-добре, че ги няма и машината дори ми допада повече така.

        Въпросът е дали някъде в документите е упоменато, че такива възли липсват фабрично.
        Притесненията са че ако никъде не пише да липсват вероятно ще ги търсят при първото ГТП след 2 години.
        За регистрацията и първият преглед проблем няма понеже се прави само с документите.

        Къде например са описани липсващите колани на ретро-авртомобилите?
        В талона ли ги пише тези неща или ги има в базта данни, която ползват пунктовете/кат ?
        Изощо има ли такава информация официално?

        Всъщност не знам за чий с конспирация, модела е EC 500F пак на газ:

        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Screenshot 2025-03-05 195017.png
Прегледи:260
Размер:58.0 КБ
ID:6991437
        Сега защо се заглеждам отново в газ и защо изобщо мотор е въпрос по който не ми се дискутира.
        Не би ми бил пръв избор но може да се наложи да го направя.
        И тоя път проучвам предварително какво може да настъпя



        Враг усраине

        Коментар


        • BENZBOSS
          BENZBOSS коментира
          Редактиране на коментар
          Ми може да настъпи закриване на марката и да настъпиш рязка липса на части и подръжка

          Аз по тая причина не гледам едни години на Хъски примерно

        • Esper
          Esper коментира
          Редактиране на коментар
          Това е отчетен риск, да.
          Както казах няма да ми бъде избор номер едно.
          Има вероятност обаче да не мога да избирам.

      • Тоя 500 е доста хард мотор. Това си е направо за мотокрос. Може би ще пуснат такъв модел от тоя 500 с мигачи и всичко там, каквото е необходимо за движение по пътната мрежа...
        Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
        Златомир Попов - Forry

        Коментар


        • Esper
          Esper коментира
          Редактиране на коментар
          То си има пуснат такъв, модела е ES 500 но доколкото виждам не се продава в Европа.
          За еврогея пробутват KTM и хъски, което е същото в друг цвят но с 6-7000лв повече спрямо EC 500.
          Иначе да - това са ултра-леки машини с интервал на обслужване към 15 мото-часа, което е нищо.
          Но са намерили начин, да ги хомологират някак си.
          Явно фар и стоп са част от санитарният минимум това да е възможно.

      • Ааааа. 15 моточаса?!?! Всяка седмица трябва да сменяш масло?!?! Един приятел караше подобен мотор. Май беше КТМ 400 ЕХС. Маслото след смяна го събираше и го сипваше на колата си, на Фолксвагена след това... Как да го хвърлям вика това скъпо масло 10W60? Та то не е работило и един месец...
        Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
        Златомир Попов - Forry

        Коментар


        • Esper
          Esper коментира
          Редактиране на коментар
          Това е така ако се кара в гората и в "лютеницата" за каквото са правени тия мотори всъщност.
          При цивилна употреба не по предназначение е смешно да се сменя на 15 часа.
          По-скоро нещо като 3000км - те събират мисля под литър и половина.
          Гаранция няма след дехомологация така или иначе.

          Аз например точно на 3 сменям и в момента олиото на скутера при препоръка 6.
          На 3 сменях едно време и на XT-125-цата.
          Те всички събират около литър, нямат дори хартиен маслен ф-р.
          Никой нема да се оарчи от толкова

        • BENZBOSS
          BENZBOSS коментира
          Редактиране на коментар
          Спортен мотор,реално състезателна машинка с фар и мигачи,на 15 часа клапани ма тия 25 часа ги смятат в лютеницата

          Може да разредиш смените на маслото ма пак си е зор - 2 филтъра с 2 бройки на 1 цилиндър мотор,бааааааси мерака трябва да е ако не се ръбиш в пустинята с това

        • Esper
          Esper коментира
          Редактиране на коментар
          Чета слагали по-голям афтър маркет капак на съединителя за да увеличат количеството ольо за по-голям пробег.
          Колко по-голямо коли§ество - 3-400мл.
          За мен е смехория но индустрията се крепи на продажбите - нема как, треве да помага

      • Ами да. Малко количество масло, силно натоварен двигател с високи обороти... Даже, дето викаш няма и маслен филтър. Пък и скъпо масло им дават 10W60 пълна синтетика... Друго е три литра масло 10W40, маслен филтър, по-ниски обороти на двигателя... И смяна на 10 - 12 000 км.
        Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
        Златомир Попов - Forry

        Коментар


        • BENZBOSS
          BENZBOSS коментира
          Редактиране на коментар
          Бутилка уиски е маслото,имам един кашон резерва,че става само за него си,на другите мотори карам 10/50,а тоя каприз искал 60,е те това е гадното

      • Първоначално публикуван от ВладиЧ Преглед на мнение
        ...Даже, дето викаш няма и маслен филтър...
        Не точно - филтри немат останалите цъкалки, на които сменям масло на 3К.
        Тия зверове си имат, 700 цици LC4 дихателя дори има 2 филтъра.

        Враг усраине

        Коментар


        • BENZBOSS
          BENZBOSS коментира
          Редактиране на коментар
          Моя дъртия има 2 филтъра,2 пробки и литър масло колко литър Джони,някой път ми идва да го застрелям

      • Още една клюка от онзи ден - това били последните вистроми.
        Пак щели да ги спират та ако някой се колебае - райт мау е момента!



        Аз това съм го чувал десетки пъти и ако са "спрели" нещо от серията то е един 250цц модел преди 4-5 години.
        Той беше някаква нелепица, която изобщо не е трябвало да пускат та не е никаква загуба липсата му.
        Обаче ако верно приключат V-Twin двигателите си би било наистина жалко.

        Едва ли ще посегнат на 800 но 650 и 1000 вероятността да пратят в историята никак не е малка.
        Знае ли човек - времето ще покаже.
        Враг усраине

        Коментар


        • BENZBOSS
          BENZBOSS коментира
          Редактиране на коментар
          Под 700 ще е играта та не залагам сериозно аз на тоя номер за спирането на средните кубатури

        • Esper
          Esper коментира
          Редактиране на коментар
          Вероятно причината са ехо простотиите на еврогея.
          Предполагам ще остане само 800DE от V-Strom и DR-Z като ендуро или дуал спорт.
          Първият има 3 разновидности, вторият 2 - това реално е напълно достатъчно за бранд като Сузуки.

          Ямаха например от сума години тегли чертата на супер-тенджерата.

          П.С: Това за еврогея, де.
          За вас и преди и ся има к'вото искате
          Последно редактирано от Esper; 07-03-25, 09:00.

      • По отношение на 500cc газката- преди няколко дни в Ади95 дойде тип с KTM 500 EXC-F, което е почти същият чеп.
        Моторите се продават с всички документи за регистрация, тоест напълно хомологорани са.
        Мигачи си има в комплект заедно с част от инсталацията, които собственика монтира по желание.
        Аз нямам, онзи дето довтаса в Ади също не е имал такова.
        Той даже номера на си беше монтирал

        Дали в дохуйментите пише нещо по темата забравих да питам.
        Но щом все пак ги има в комплект заедно с инсталацията не ме вълнува особено.
        На 2 години да монтирам някакви дреболии не е проблем.

        За първоначалната регистрация нищо освен папка с документи не е нужна, тоест няма тема за размисъл.

        Ами това е, аз лично съм в етап на изчакване до края на месеца.
        Този звяр доста ми допада, много по-близко е до мотора, който исках и миналата година.
        Обаче тази... Ако ми дадат избор предпочитам да похарча парите за пътешествие отколкото за желязо.

        Не всичко зависи от мен, така че: Каквото дойде - добре дошло
        Враг усраине

        Коментар


        • Да налеем малко масло в огъня преди Мото-Експо 2025




          Оценката е субективна а сухите цифри няма как да оформят окончателни изводи но пак е нещо.
          Всъщност и цената на цуцукиту е прогнозна и вероятно ще бъде ЗНАЧИТЕЛНО по-висока.
          Все още не е обявена за Европа или е горска тайна но предвид 9000$ в Америка нема как да са приравнят към 18000лв у таткивИната.
          Едното не е съизмеримо с другото

          Паживьом - увидим!


          П.С: Оправих си таблицата, че неточност в броя скорости на хондата.
          Не били 5 а са 6, което е показателно колко ми дреме на уя (ДМК) за този параметър.
          Особено като се има предвид, че имам и карам 300 Rally вече 4-та година
          Прикачени файлове
          Последно редактирано от Esper; 11-04-25, 08:08.
          Враг усраине

          Коментар

          Активност за темата

          Свий

          В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

          Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

          Зареждам...
          X