Преработката сама по себе си не е кой знае какво, единственото лошо е, че трябва да се цепят картерите.Оста и манивелата са от ДР600/650, храповик, водачи, пружини - също. Единствено зъбното колело на оста е различно от тожа на 600/650, с по голям диаметър е и друг модул на зъбите. Аз лично използвах колело от 600/650, като му престъргах зъбите, заболтих му нов фланец и го пратих в една пловдивска фирма да ми го зъбонарежат и калят с ТВЧ. Картерите се цепят, понеже възвратната пружина е между тях. Интересното е, че Бига има подготовка за манивела, т.е. има дупка за оста, дупки за болтовете на водачите и пружината, само на капака няма. Капака е дупчен, слагано му е парче алуминий с бронзова втулка и семеринг да лагерува. ето и линк към албума, дано се виждат
Съжалявам са инфото по горе.. Колеги прави сте .току що четох големия талон на него пише 54 к.с. От 7-дем години си го караме вече моторчето,но вече на баща ми му е трудно заштото му е висок и тежък а той си има физически проблем (протеза на десния крак). ако преди 20 години не го бе сполетяла тази участ би си го карал все още. аз в момента сам на 12 и преди 2 години ме научи да го карам и тате казва че ако си намери мотор за себе си биг-чето остава за мен . В момента карам др 350 от 2 години. и съм много доволен от него.
Здрав, Надежден, Икоомичен и красив А те попринцип др-ите са си красиви мотори
Колеги каква е максималната скорост на DR BIG 800?
170км/ч. Някой ако изтиска нещо нагоре "машала",ама то изстискването аз лично не го броя...
А иначе максимална скорост за круиз 150. Нагоре не е за него според мен.
Ако все още не сте намерили своята половинка...започнете с четвъртинка!
Да се намира на прилична цена двуредовия лагер за предната капла за DR750?
размери: d=15; D=32; B=15,9, намерих руски DF 0261 C3/2A
Търся и пълен комплект лъскави спици и обрач в перфекто състояние.
Присъдих каплата на чопър, но не ме кефи състоянието и. Искам да сменя и диска с 300мм.
още за мен на ВВВ//sites.google.com/site/fozysite/home
Трябваше първо да кажеш какво искаш да правиш , има много други решения , сега ползваш само главина и е по-трудно и скъпо. DR 800 и KLE500 са с 300мм. диск , спици ти трябват нови , обръч нов. Намират се перфектни капли от тези модели на цени 80-140лв.
В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода
Пишеш , че искаш и обръча да смениш , та остава само главината , минал съм по този път и затова ти казвам , че излиза много по-скъпо. До скоро се продаваше една никелирана капла 21цола , неразличима от нова , ако я намеря пак , ще ти я пратя.
В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода
И аз си купих ДР 800 , по-точно това което е останало от него , но и то е повече от това което ми трябва. Мотора е нов внос от Германия , и ще се тунингова за да се получи рали мотоциклет , всичко ненужно съм го пуснал в раздела за продажби.
Имам и един въпрос , заради законите в Германия , мотора е 50 к.с. , знае ли някой как му е намалена мощността в сравнение с моделите които са се продавали в другите държави /53к.с./ , с друга електроника , фланците на карбураторите , или разпределителния вал?
В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода
Айде честито!Сигурен съм че ще стане страхотен! То и аз съм се хванал да правя един...ама сложно с времето и кинтите.
Както и да е. Как ти е номера на рамата- SR43 A или B? Че той идва от Германия,не е сигурно че е за немския пазар.
А е 54 коня, Б е 50. Сори ако го знаеш ама само да кажа. Моите и двата са а.
По принцип съм чел,че има два парт номера за CDI и за вал. Може би там е разликата.
Много се радвам за проекта ти! Бих се радвал да се чуем и видим. Ще помогна с каквото мога. А може и заедно да сме си полезни!
0878 823 821 - Тошко
П.П. даже гледам още си на линия - обади се и сега ако искаш. Аз до 12 не лягам.
Ако все още не сте намерили своята половинка...започнете с четвъртинка!
Коментар