За пододен тип каска шумът едва ли бил критерий, когато е мислена.
Поне моите очаквания изобщо не са били в тази насока.
Може и да си прав.
Преди да я купя четох ревюта в нета и като цяло мненията бяха положителни. След като подкарах с нея съм имал случаи на такъв феноменален шум, че болката в ушите беше по-силна от при ушна инфекция. Пробвах и с тапи, същата сцена.
Дето се казва и без пари да ви я дават не я взимайте. Моята е в гардероба, ако някой в УСА я иска, ще му я пратя подарък.
The only thing moving after WWIII will be cockroaches and V-Strom 650.
Това е някакъв съвсем индивидуален проблем, знам ли.
С нещо по-отворено карал ли си?
Чист оупън феийс или пък с кожен шлем тип "тройка кебапчета" примерно?
Нолан-а по-добре го пусни да се продава.
Няма да бъде преебавка тази сделка дори и да мислиш противното.
Някой като мен ще и се зaрадва
Това е някакъв съвсем индивидуален проблем, знам ли.
С нещо по-отворено карал ли си?
Чист оупън феийс или пък с кожен шлем тип "тройка кебапчета" примерно?
Нолан-а по-добре го пусни да се продава.
Няма да бъде преебавка тази сделка дори и да мислиш противното.
Някой като мен ще и се зaрадва
Аз Нолана съм го пенсионирал, следващия път като се прибирам в Бг ако има място в багажа ще я донеса и подаря на някого.
Имам приятел с Нолан103-флип. Много я хвали, почти ме беше навил да си взема и аз, но тогава се бях превъзбудил по Неотек и реших да играя на сигурно.
The only thing moving after WWIII will be cockroaches and V-Strom 650.
Ех тия скъпи играчки [emoji5]
Преди години и аз се бях одървил яко по това шоуи.
Мерих, струвах и накрая взех шуберт-а с ясното съзнание, че и двете са съвсем съпоставими.
Всяка с дребни особености но при мен избора беше на чисто расова основа.
Естествено в полза на шуберт - японска срещу германска играчка, как?!?
А сега си седи кротко на гардероба при твоят нолан, защото намирам непретенциозният каберг за по-практичен.
На 1/5 от парите, които струваха онези 2 ч..и тогава!
Та и аз като Владич-а сега: пари за 1 кило пластмаса на цената на мотор на старо никога повече няма да дам.
Ценностната система на човек се променя в течение на времето и това е естествен процес [emoji2]
Ясно е, че идеална каска няма. Но в голяма степен предпочитанията и индивидуалните усещания за удобство, шумоизолираност, проветрение и т.н. зависят от начина на каране и маршрутите, по които предимно се кара. Ако караш бавно или пък повече по второкласни, третокласни пътища и със забежки извън пътя нямаш нужда от каска затворен тип, с висок клас на шумоизолация. И обратно. Я вземи да переш по магистрали и първокласни пътища със 130-140-150 км/ч. през голяма част от пътя и то по две - три седмици, че и повече и тогава тихата и добре вентилирана каска става задължителна. А те обикновено са скъпи. Имам 4 каски - Airox S4, HJC full face, Shuberth C3 и Shoei Neotec. Имах и Caberg Duke, която подарих на приятел, щото поради естеството на пътуванията ми идваше шумна. През последните две-три години за дългите пътувания ползвам само последните две, като неотека мисля, че е с една идея по-добра от шуберта.
BMW R1200GS LC EXCLUSIVE, Triumph Tiger 800 XRx, Honda Transalp 600
LAND ROVER Discovery II V 8 - 4.0, BMW 530 xDrive
Не е достатъчно да си знаеш цената, трябва да се отчита и търсенето.
Airox S4 си купих точно като излязоха в края на 2006 г. Карах АТВ около 4 години с нея. Ужасно се разшири и почна да ми хлопа. Капачетата на въздухозаборниците изпопадаха. Проветрива е, но е ужасно шумна. Даже с АТВ-то над 60-70 км. ч. бучи сериозно. При скорости над 90-10 козирката се мъчи да литне и при всяка неравност на пътя поглеждам небето.
Преди 4-5 години я подарих на приятел, който е доволен, но може би от това, че е подарък.
Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!
"Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."
Освен Ювекса, имам и отворена, от най-евтините в Луис, ползвам я вече n-години. Много по-комфортно ми е с нея, но много боли от бръмбарите в лицето ми. Шумът може да е по-силен, но от затворената е с по-високо налягане - като от свирка. Впрочем, вчера карах с Ювекса и при мъгла и около 10 градуса при каране из нивите не ми стига въздуха със затворен джам.
Един френд преди време беше изригнал с карбонов фулфейс марушин (май така се казваше) за не помня колко стотин лева.
По скоро хиляда и още.
Но беше еб@@си нелепо леката каска, направо неприлично лека,
Доста винтиЖ изглежда, също неприлично лекичка, онази гумена глупост под визьора се сваля.
Обаче демонтажа на самият визьор изисква сервизно оборудване
Майтапя се но наистина не е предвиждано да се прави на път,
В зависимост от цената не бих казал нещо лошо за нея.
Твърди се, че била и тиха но това не го разбирам.
Шарп естествено няма да се изкажат за подобма каска но тук са и обърнали внимание:
Един френд преди време беше изригнал с карбонов фулфейс марушин (май така се казваше) за не помня колко стотин лева.
По скоро хиляда и още.
Но беше еб@@си нелепо леката каска, направо неприлично лека,
Аз като фен на Ювекс, след като си бях паднал на врата, не можех да нося ендуро каската си и се наложи да взема карбонова. Около 1000г +-50. Да, лека беше, но супер неудобна, намалили са дунапрена за сметка на теглото. Е, продадох я, като ми се пооправиха прешлените.
Аз ползвам Нишуа карбон, тая първата. Да се надявам, че няма да ме гонят със саби нейде
Ми да ти река на теб и на някои преди теб. Има защо скъпите каски да са скъпи. Аз си пазя и немската каска от преди 90-та, ама от години карам със SHOEI. Също така не съм привърженик да се кара "n-брой години" с една каска. Все ми се струва, че на 4 / 5 години е редно да се сменя. Материалите (не външната пластмаса) стареят. Това е лично мнение де. Кой както разбира живота, така го живее. Моята глава си ми е ценна.
Иначе мотора ми е горе долу на цената на каската. За другите работи е ясно, че общо са повече от мотора.
Животът е това, което се случва, докато ние кроим планове....
Коментар