Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Ъпгрейди ..... Най-добрите ..... ? Със особено мнение .....? Лично за мен безмислени .....?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Изпратих байка към Киргизия с новата седалка пък каквото сабя покаже!
    Да тръгнеш да караш 10к км с непозната седалка е малко хазартен подход ама егое - аз съм си такъв.
    Ще се разбере след 2 месеца живот и здраве.



    Врътнах до сега двайсетина километра на нея и освен естествено по-свитите колена друга съществена промяна не усещам.
    Още една всъщност - вече с двата крака стъпвам на земята на цяло стъпало.

    Въпреки, че не би ми била пръв избор...
    Какво бе - през ум не ми е минавало да купувам седалка с нисък профил за тоя мотор точно - може да се окаже, че щетата не е голяма.

    Почесах се и турих новата китайска вуна също.
    Нея мога да я махна по всяко време и на път ама едва ли - повдига малко

    Виж сийт консепта няма как да сменя вече с фабричното седло.
    Поне докато не го върна обратно в къщи.

    А ето това е стоковата.
    Не съм мерил но според мен се оказах с 8-10 санта надолу:

    Натиснете снимката за да я уголемите  Име:Screenshot 2025-06-27 184957.png Прегледи:0 Размер:939.1 КБ ID:7003697
    Враг усраине

    Коментар


    • Еми честито!
      Няма страшно в умирачката...
      Страшното е да си жив!...

      Коментар


      • Мерси, дано да има защо

        Седалката беше импулсивен ход ама при мен повечето решения са така.
        И ако доскоро се получаваше в последно време май зачестяват засечките.
        Враг усраине

        Коментар


        • Shider
          Shider коментира
          Редактиране на коментар
          Дупе да ти е яко!
          Ще чакаме репортажи от пътешествието...

        • Esper
          Esper коментира
          Редактиране на коментар
          Владич-а по сериозните писаници, аз само да препикам и да изтроля некъде нещо
          Живи и здрави мисля, че нема да пропусне нищо.

      • Ще пишем. И снимки ще качваме, но не и предварително. Когато всичко приключи успешно тогава. За сега планът върви добре. С цената на много време, на много скъсани нерви и на доста средства го добутахме до тук...
        Моторите най-вероятно в понеделник ще бъдат във Варшава, а от там към краят на юли трябва да са в Бишкек - Киргизстан. От там ще си ги вземем, ще ги яхнем и ще тръгнем за България. Към краят на август би трябвало да се приберем. Тогава ще пуснем отделна тема, ще пишем, ще качваме снимки и т.н.Това е за сега.
        Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
        Златомир Попов - Forry

        Коментар


        • Първоначално публикуван от ВладиЧ Преглед на мнение
          Ще пишем. И снимки ще качваме, но не и предварително.
          Предварително качване на снимки само с помощ от синтетиката

          Решил съм да взема за тестикълс един Самсунг SmartTag 2 и да го зафича някъде.
          Може и по цуцукито на Владича.
          Идеята е на праща приблизително актуална локация вкъщи.

          Надявам се да има споделяне между няколко човека както е с AirTag.

          Ясно че е далеч от инрич ма и не е толкова ангажиращо като с APRS.

          НЗ, аз имам 5 епълски и съм много доволен.
          Велик развейпрах съм и съм се намирал много пъти нещата с тези джаджи.
          То сега сложих в байка едно, което обикновено ми стои на ключовете.
          Та през него гледам как се движи камиона

          Ще поръчам едно и ще видим - около 40лв е.
          Това по мотораски ценоразписи е нищо

          Ако работи ОК - супер, ако не: ДГД


          Враг усраине

          Коментар


          • Пиши ако има нещо за помагане и да заформяме офанзивата
            TOYOTA SEQUOIA ‘11
            W140 S420 '99

            Коментар


            • Тука алалем нема какво да объркам освен цвета
              Враг усраине

              Коментар


              • Е тетова е плод-зеленчук, не като нашите

                Натиснете снимката за да я уголемите  Име:Screenshot from 2025-07-01 07-37-50.png Прегледи:0 Размер:151.0 КБ ID:7004181

                Знам, че тия батерии са пръдни за такива цели но не можах да се сдрържа понеже:

                Натиснете снимката за да я уголемите  Име:Screenshot from 2025-07-01 07-39-43.png Прегледи:0 Размер:190.6 КБ ID:7004182
                'баго, дори не вярвам, че може да се направи стартерна батеря с БМС!
                Как да е - комбинация цена + тоя хайтек ме подлъга да цъкна.
                Важното е, че тежи колкото пръдня.
                Ако и пали...

                Ся сериозно, преди години съм карал мотор с литиева батерия.
                Тогава бяха значително по-скъпи от сега и живя... Към 4-5 години.
                Умря интересно и внезапно - едната клетка просто окъси.
                Не прекъсна а се самобайпасна - не бях срещал такъв дефект преди.
                И с тия 9 волти стана безполезна.
                Като я отворих видях, че няма BMS, което ич не ме изненада.
                По-скоро ме озадачава това NOCO по-горе.
                Обаче пък дъртата имаше порт за балансиране, какъвто вече гледам не турят.
                Враг усраине

                Коментар


                • Черох за тия преди време и си взех Антигравити,теже колко 3 китии цигари / грубо казано /, не знам колко яко върти,мотора си пали
                  TOYOTA SEQUOIA ‘11
                  W140 S420 '99

                  Коментар


                  • Те всички са леки, това им е основната характеристика.
                    Проблемът им е, че работят в брутално неподходяща среда особено при машини, които фабрично не са предвидени за такива акумулатори.
                    Това им съкращава драстично живота но какво пък - моята си избута 4-5 сезона, което е като повечето.

                    Има още един проблем с тях - по мое мнение са си много опасни предвид, че обичайно няма НИЩО, което да ги пази.
                    Нито в тях нито извън тях.
                    Е това представляваше предната ми - Ballistic:



                    Ся за тази, поне на картинка са нарисували, че има нещо вътре, което да оптимизира средата.
                    Доколко ще помогне - балига.

                    И не доплатих 6 чифута за +3 години гаранция а можеше.
                    Да беше тукашен търговец - щях но не намерих такъв.
                    А да я пращам на немия евентуално за гаранция...
                    Мани-беги, нема начин
                    Враг усраине

                    Коментар


                    • Значи...липсата на БМС си е направо опасна за определени типове литиеви акумулаори
                      Обаче, на видеото виждам 8 броя логично по две в паралел, което значи 4бр последователно.
                      От тук извода е че това са LiFePo4 елементи с номинално напрежение 3.2 волта и максималко 3.6 волта
                      Което покрива диапазона от 12.8 до 14.4 волта.
                      А тези елементи НЕ се самозаплават от презареждане.
                      Пак по тази логика - ако батерията която си поръчал е с БМС и е с друг вид химия на елементите а не LiFePo4, то аз абсолютно съм против да имам запалителна граната под седалката
                      Ти си решаваш. И хич не ми е че има БМС. Представи си това да пламне при скорост от 100км/ч....до като спреш си изгорял
                      Панайот Бърдарски
                      0887 60 77 22

                      Коментар


                      • Пише, че е базирана на LiFePo: https://no.co/nlp5/specs
                        БМС-а според описанието също покрива доста неща:

                        Over-Charge
                        Short-Circuit
                        Over-Discharge
                        Extreme-Heat
                        Over-Current
                        Extreme-Cold
                        Са предвид, че предният нямаще НИЩО от това а беше доста повече пари...
                        И още една подробност - капацитета тук е драстично по-малък.
                        Този модел е само с 4 елемента a не с 8 като балистика.
                        2 Ач е този модел срещу 7 Ач за стоковият.
                        Естествено предлагат и по-големи.
                        То и балистик имаха избор.

                        За всеки има по нещо ама т'ва е у плот-зеленчук0 и демек яко далавера

                        И няма начин да пламне при такава скорост - аз за CRF-a го купувам
                        Враг усраине

                        Коментар


                        • Първоначално публикуван от Esper Преглед на мнение
                          И няма начин да пламне при такава скорост - аз за CRF-a го купувам
                          Вече съм спокоен

                          Сериозно - това е добре, че е незапалима химия.
                          А факта че са по-малко елементи и съответно капацитет си е чиста печалба... не за юзърите
                          Панайот Бърдарски
                          0887 60 77 22

                          Коментар


                          • Винаги е имало с по-голям капацитет близък до фабричният с 2,3 или 4 елемента в паралел.
                            Но спират да бъдат компактни дотолкова, че вече не се събират в мястото за еквивалентните киселинни.
                            Ето например въпросният NLP5 го пишат съвместим с YTZ8V.
                            И ако се загледа човек по размер и стартов ток наистина е така.
                            Обаче капацитета е 1/3 от от киселинната юаса.

                            Натиснете снимката за да я уголемите  Име:Screenshot from 2025-07-02 10-07-15.png Прегледи:0 Размер:12.5 КБ ID:7004291
                            Това е конкретен модел ама този момент с заниженият капацитет е валиден за ВСЯКА литиева стартерна батерия!

                            Са това в повечето случаи няма да е проблем, и за мен няма да бъде.
                            Ама има ситуации в които капацитета би бил важен.
                            Примерно ще смъкне батерията по-бързо на аварийни мигачи.
                            Или ще зареди по-малко телефони в покой, примерно на бивак.

                            Ама в моя случай нищо от това не е актуално.
                            Важно е да е леко, да пали и да не мрие на 2 сезона.
                            Добре де - и да не ми гръмне между краката независимо с колко карам
                            Враг усраине

                            Коментар


                            • Първоначално публикуван от Esper Преглед на мнение
                              Важно е да е леко, да пали и да не мрие на 2 сезона.
                              Ще пали - с една особеност която видях на Хуската.
                              Върти здраво стартера и в един момент просто умира без признаци на забавено въртене.
                              За разлика от оловния кютук. Та...малко лъже с бодроста си


                              Панайот Бърдарски
                              0887 60 77 22

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              Тук са 2 потребители онлайн. 1 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X