Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Западното срещу руското...автомобили конструкции и още нещо

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #61
    До: Западното срещу руското...автомобили конструкции и още нещо

    Специално за Самарата аз съм на друго мнение - карал съм доста такава 1.5 седан и мога спокойно да кажа, че беше сред най-безпроблемните коли, които съм карал.
    Вярно, че при затворена врата през фугата минава куче с пита и духа от доста места и е грозна като фашизма, палстмасите дрънчат, но наистина не създаваше грижи. Ергономията и е прилична, без да е добра, воланът е лек в сравнение с класическата жигула.
    Карал съм я през август из Анадола при канска жега и не си е помисляла да загрява. Зимата се държеше отлично. И разходът и беше повече от добър. И не се оплакваше от дупките. Единственото, което и е правено е втулка на стартер за 3 години и един откъснат заден амортисьор в следствие изродска експлоатация.
    "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

    Коментар


    • #62
      До: Западното срещу руското...автомобили конструкции и още нещо

      Това още веднъж потвърждава тезата ми, че новото съветско си е котка в чувал.

      Коментар


      • #63
        До: Западното срещу руското...автомобили конструкции и още нещо

        Първоначално публикуван от velio Преглед на мнение
        Това още веднъж потвърждава тезата ми, че новото съветско си е котка в чувал.
        Просто конкретната кола беше "експортна" Още я карат и не се оплакват.
        "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

        Коментар


        • #64
          До: Западното срещу руското...автомобили конструкции и още нещо

          Първоначално публикуван от Scrapheap Преглед на мнение
          "експортна"
          Аааааа! Да, да, да! Този "термин" и прилежащата му "терминология" ги бях забравил. А значеха много!

          Коментар


          • #65
            До: Западното срещу руското...автомобили конструкции и още нещо

            Сравни всички руски коли със западните им аналози, и ще видиш че разликата в цената точно съответства на разликата в заводското сглобяване.
            Любима тема в руските сайтове когато хептен нищо не се случва и настане мъртва скука.
            Мда. Коя казваш война е спечелила немската инженерна мисъл?
            Информацията си е информация - естествено са я събирали. Тогава не е имало дискети - ловили са инженери. Американците са наловили повече - те сами са бягали от руснаците. От къв зор трябва да се открива повторно топлата вода? Всички винаги правят сравнителни изпитания на конкурентната техника. Във всички страни и времена и на всички кафеварки, танкове и нови патенти за клозетни казанчета. Стандартният етап А-0 на всяка разработка Понякога ги и използват. Като например немското копие на Т-34 - Пантерата.

            Коментар


            • #66
              До: Западното срещу руското...автомобили конструкции и още нещо

              Стефане - никой не отрича потенциала на Съветите - просто серийното производство е отврат отвсякъде. Гнила система, сега заменена от също толкова гнила.
              Те построиха и най-големия самолет в света и какво?!
              За чий им е Космосът, когато не могат да произведат едно канче.
              "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

              Коментар


              • #67
                До: Западното срещу руското...автомобили конструкции и още нещо

                Камаз като Дакарските не може да си купи никой за никакви пари! Такива Камази в движение/експлоатация има 3/три/ броя, единия дори го дават под наем, но със него някакви особени резултати няма постигнати /Чагин има значение, ако не и определящо/. За да бъдат хомологирани като серийни автомобили, има някъде някакви до 10, или 15бр /не съм сигурен колко беше бройката, за да мине за серия/, но къде са те - дори и шефа на отбора надали знае, също така - дали се движат!
                Прави каквото трябва, пък да става каквото ще!

                Коментар


                • #68
                  До: Западното срещу руското...автомобили конструкции и още нещо

                  Първоначално публикуван от Стефан Преглед на мнение
                  Къв ви е проблема? За 30 - 50 000 и Москвичът ще е с качеството на аудито. Вие искате без пари - получавате. За без пари - толкова. Едни и същи конструктори правят и танковете и ладите. За едното клиента си плаща, за другото не плаща. Защо трябва да получи нещо?
                  От три години всички камиони на Дакар са серийни. От магазина. Точно Камаза можеш да си поръчаш например във Варна, в Сей хай. На старо, след Дакар, в Москва е 100 - 150 000 долара.
                  Стефане абе аре стига с тея глупости. Хората от форума ще спрат да ти вярват и за другите неща от който разбираш.Кой е тоя Московец дето е качествен като Ауди от която и да е серия и година това е просто смешно твърдение.Лошото е че не можем да ги сравним сега с два чисто нови модела.Ауди пускат минимум пет нови всяка година а Москвиииич ги няма на белия свят.Качествени коли правиха мужиците и фалираха щот не продават резервни части.

                  Добре де не искаме без пари.Не искаме УАЗ Москал и ЗАЗ.На Северния полюс за нефт няма да ходим нито в Сибир на заточение.Мечтаем за автомобил просто е така да се чустваме като нормални хора от 2007година. Желаем нещо хубаво и много скъпо парЕ има бол действайте...Опа..Русийски гении руки в жопу все жизнь.

                  Кой Камаз за рали рейд е като от магазина иди виж стига наизуст.
                  Ти така и за Туарега говореше небивалици без да разбираш грам...прост паркетник бил. Досущ същия като от улицата.Даже беше ходил специялно при разбирачи специалисти дето са секретен отдел.

                  Стига с тоя Камаз щото зад отбора на Чагин работи една трета от държавата на фона на другите частни отбори. Плюс супорт от още поне 10 империалистически фирми.Нищо лично към пилота много е добър. Но по статистика има едно име което още го превъсхожда по победи с камион в Дакар и то не е руско.

                  Отговора на спора дето водите го знае всяко хлапе. Една проста батериика за радио качествена от союз нерушимаи ми покажи не автомобил.Иди утре махаи с червено флагче на другаря Путин. Па виж и неговия ескорт от Москвичи Зази и Бухани.Или това беше така за заблуда на прогнилия западен враг.

                  И стига зя за секретните таини от ВЕЛИКОТО РУСКО автомобило строене враг подслушвает.
                  Последно редактирано от PETER BLIZNAKA; 16-01-08, 22:19.

                  Коментар


                  • #69
                    До: Западното срещу руското...автомобили конструкции и още нещо

                    Стефане,недей така за немската инженерна мисъл,че става вече..
                    Я кажи нещо за подводницата тип XXI,за най-добрата картечница- MG,за щурмовата винтовка StG-44,за пистолетите им,за първия изтребител с реактивен двигател,за първите ракети "Земя-Земя",за синтетичния каучук,за синтетичния бензин...
                    За камиони и коли да не говорим.Това "Хорх","Мерцедес","Опел Блитц" и какво ли не още.

                    И сега е същото.Влез в промишлената палата на Пловдивския панаир и погледай листообработващите центри и цифровите абканти на "ТРУМПФ".После виж какво показват руснаците.
                    Стига,че вече не е и смешно..
                    Най-страшното в България е, че хората, които пращат SMS-и във ВИП-Брадър,
                    имат право да гласуват на избори.

                    Коментар


                    • #70
                      До: Западното срещу руското...автомобили конструкции и още нещо

                      Първоначално публикуван от Hala Преглед на мнение
                      Стефане,недей така за немската инженерна мисъл,че става вече..
                      Я кажи нещо за подводницата тип XXI,за най-добрата картечница- MG,за щурмовата винтовка StG-44,за пистолетите им,за първия изтребител с реактивен двигател,за първите ракети "Земя-Земя",за синтетичния каучук,за синтетичния бензин...
                      За камиони и коли да не говорим.Това "Хорх","Мерцедес","Опел Блитц" и какво ли не още.

                      И сега е същото.Влез в промишлената палата на Пловдивския панаир и погледай листообработващите центри и цифровите абканти на "ТРУМПФ".После виж какво показват руснаците.
                      Стига,че вече не е и смешно..
                      Така е колега.Не мога да разбера обаче, как с тия допотопни машини произведоха "Ту-160" например.Или "Топол-М".Верно че е все военно производство, ама...Значи по-принцип, не е да не могат.Що това не става и в цивилното производство, за мен е тайна.
                      0888794435, 0878171117- VP44 Simulator
                      Дизел сервиз, BOSCH- VP44, Zexel VRZ (Pajero 3.2DID),комън-рейл.
                      Суперскан България www.decbg.com
                      Машинно почистване на DPF/FAP филтър

                      Коментар


                      • #71
                        До: Западното срещу руското...автомобили конструкции и още нещо

                        Не искам да вземам страна в спора, защото карам Уазка модел 2004 г.

                        Но искам да ви задам няколко въпроса, чийто отговори и мен ме учудиха преди време.
                        1. Къде се произвежда Хюндай Санта фе
                        2. Къде се сглобяват дизелите на Рено-Тръкс
                        3. Къде в Европа се произвежда серийно Н2 и Н3?
                        4. Какво е общото межди БМВ и Уаз
                        5. Къде се прозвеждат част от помпите на дизеловите двигатели на МБ

                        И има още такива неща.
                        Но съм съгласен, че руснаците са гениални понякога, но в серийното производство им куцат ( меко казано) много неща. Вярно е вече няма винтове забити с чук, но все пак .....

                        Смятам, че света доста се различава от този преди 20 години. Вече за поризводителите на коли ( компютри, багери, лекарства и т.н. ) няма значение в коя държава поризвеждат, стига да са изпълнени технологични и финансови показатели.

                        Ако отидете в магазина на БОШ и поискате част ХХХХХХХ ( в момента не мога да намеря номера) ви дават нещо което можеш да си купиш от магазина на УАЗ. Само табелките са различни ( и цената разбира се ). Просто го правят в един завод в Русия. Половината отива за Бош, половина остава в Русия. Става дума за алтернатора. Това е само пример за глобализацита. Вече е нормалнон да си купите френска кола произведена в Турция или немска в Испания. Ужаса е американска произведена в Русия. Или немска в Корея .
                        В този ред на мисли с нетърпение чакам дали ГМ ще произведе някога Уаз ( ненаучна фантастика)
                        Колкото и коне да има под капака, важното е магарето зад волана
                        NULLA TENACI INVIA EST VIA

                        Коментар


                        • #72
                          До: Западното срещу руското...автомобили конструкции и още нещо

                          Първоначално публикуван от Pursie Преглед на мнение
                          3. Къде в Европа се произвежда серийно Н2 и Н3?
                          Ако това че в Автотор се докарват целите купета и там им завиват броните и им включват акумулаторите е производство - да произвеждат се в Калининградската икономическа зона... Страхотия...
                          Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                          Коментар


                          • #73
                            До: Западното срещу руското...автомобили конструкции и още нещо

                            Първоначално публикуван от Стефан Преглед на мнение
                            Мда. Коя казваш война е спечелила немската инженерна мисъл?

                            А коя война е спечелена от руската инжинерна мисъл!!! Щото аз веднага се сещам за една, която беше загубена, защото руската инжинерна мисъл, оголи държавата им в опитите си да поддържа ниво, адекватно на условията


                            Първоначално публикуван от kiki.t Преглед на мнение
                            Така е колега.Не мога да разбера обаче, как с тия допотопни машини произведоха "Ту-160" например.Или "Топол-М".Верно че е все военно производство, ама...Значи по-принцип, не е да не могат.Що това не става и в цивилното производство, за мен е тайна.

                            В заводите, които произвеждат Ту-160 и Топол-М, аз никога не съм бил, както и никой от останалите пишещи тук. Но от българските военни заводи имам сериозно понятие. Никаква машина, или комплексно оборудване, на отговорните етапи от производствения процес, не са руски. Внос "по второ направление"!


                            П. П. А какво собствено, толкова представляват примерно и тези Ту-160 и Топол-М. Равностойни аналози на неща съществуващи, с поне 10-15 годишна давност.
                            Прави каквото трябва, пък да става каквото ще!

                            Коментар


                            • #74
                              До: Западното срещу руското...автомобили конструкции и още нещо

                              Да? По регламента на Дакар трябва да им покажеш десет идентични бройки. Как се оправят с три не знам. А специално Камазовете например в Саудитска Арабия ги купуват с бой. Ако нямаш и такова си головодник и пернишки голфаджия.
                              Пък ООО КамАЗ хич да не е, е петият в света производител на камиони. 50 000 годишно и 75 000 двигателя. Дребните други, и военните производства - отделно. Така че слуховете за леващина по земите на прабългарите са донякъде пресилени.
                              Чети Петре, чети. Аз за кво пиша. Добави към цената на Москвича толкова пари колкото не стигат за аудито - и ще имаш също толкова хубава кола. Ама ти искаш ауди на цената на Москвич. Е те такова нема. Всичко друго - на 6.

                              Коментар


                              • #75
                                До: Западното срещу руското...автомобили конструкции и още нещо

                                Първоначално публикуван от davc Преглед на мнение
                                П. П. А какво собствено, толкова представляват примерно и тези Ту-160 и Топол-М. Равностойни аналози на неща съществуващи, с поне 10-15 годишна давност.
                                Аааа, не това което каза е върховна глупост. Аз като не разбирам от нещо не пиша да не ми се смеят. Давай "аналозите" да се смеем сега ние.
                                Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X