До: Западното срещу руското...автомобили конструкции и още нещо
Специално за Самарата аз съм на друго мнение - карал съм доста такава 1.5 седан и мога спокойно да кажа, че беше сред най-безпроблемните коли, които съм карал.
Вярно, че при затворена врата през фугата минава куче с пита и духа от доста места и е грозна като фашизма, палстмасите дрънчат, но наистина не създаваше грижи. Ергономията и е прилична, без да е добра, воланът е лек в сравнение с класическата жигула.
Карал съм я през август из Анадола при канска жега и не си е помисляла да загрява. Зимата се държеше отлично. И разходът и беше повече от добър. И не се оплакваше от дупките. Единственото, което и е правено е втулка на стартер за 3 години и един откъснат заден амортисьор в следствие изродска експлоатация.
Специално за Самарата аз съм на друго мнение - карал съм доста такава 1.5 седан и мога спокойно да кажа, че беше сред най-безпроблемните коли, които съм карал.
Вярно, че при затворена врата през фугата минава куче с пита и духа от доста места и е грозна като фашизма, палстмасите дрънчат, но наистина не създаваше грижи. Ергономията и е прилична, без да е добра, воланът е лек в сравнение с класическата жигула.
Карал съм я през август из Анадола при канска жега и не си е помисляла да загрява. Зимата се държеше отлично. И разходът и беше повече от добър. И не се оплакваше от дупките. Единственото, което и е правено е втулка на стартер за 3 години и един откъснат заден амортисьор в следствие изродска експлоатация.
Още я карат и не се оплакват.
.
Коментар