А с борови иглички дали ще се справи да смуче тая събирачка?
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Инструменти за домашен майстор - Лидл и други
Свий
X
-
Това става да ги издухаш в някое кьоше и после да си ги наринеш.С подобно,но друга марка, една полянка от 100 квадрата я смуках цяла вечност и после не се виждаше цвета на дрехите ми от пепелта,дето преминава през чувала.Когато е мокро пък хептен не работи.Тойота Ленд Крузер RJ 73 22R-E,LPG
Субару Форестер 2.0 ХТ,253к.с.
Враца
Коментар
-
Е за тая ножица питам, Иванови я беше показал в друга тема.
Храсти нямам, имам един чемшир. Него го оправям според случая с триона, храстореза или овчата ножица.
Коментар
-
Йорданов, тази за клоните мисля че няма да става за чемшир, освен ако клоните на чемшира не са поне колкото палеца ти. Тя иска по-дебели клони и да са перпендикулярно на остриетата иначе тънките ги прекълцва и не ги реже
-
Точно за дебели клони по овошките ми трябва. Чемшира го оправям с квото има и засега няма да купувам инструмент само за него.
-
Първоначално публикуван от jordanov sv Преглед на мнениеЯ кажете.
Гледам тия дни че ще има градинска ножица. На тая голямата, за клони дето я водят - кога й идва редът? Сега или напролет?И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ
Коментар
-
Гледам нова прахосмукачка са пуснали https://www.lidl.de/de/parkside-wasc...rollen/p353228 . Този прозрачният шлаух за какво служи? Отзад виждам и някакъв допълнителен резервоар се закачва, препарат ли се слага в него? Предполагам е някаква система за пране на мокети и килими според снимките където са качили.
Коментар
-
Поредния мултифункционален боклук. Да, прозрачното маркучЕ е за подаване на перящ разтвор. Нямам представа дали се подава от големия резервоар, но е все тая. По-скоро големият резервоар е за събиране на водата от килима или от евентуалното мокро почистване. Единствената функция, която би заслужавала внимание е евентуалната възможност за сухо почистване с воден филтър. Това е адски блага работа в сравнение с ползването на торбичка. Само трябва да не си от най-мързеливите, защото кофата на филтъра трябва веднага да се изчисти след края на работата. Сипваш половин капачка омекотител за пране във водата на филтъра и къщата хем е почистена, хем е парфюмирана. По принцип във водата на филтъра се сипва препарат против образуване на пяна, но поради "фирмената" цена, спокойно може да се замени с омекотител. По-важното е да не повишиш самоволно нивото на водата над белезите във филтъра. Тогава и препарат не помага.
П.П. Всичко това го пиша като собственик на перяща прахосмукачка Бош/Зелмер, купена след многобройни хвалби, включително и от колеги по форум.Последно редактирано от коко келеша; 06-09-20, 08:48.Чужбина - това е митът за задгробния живот. Който попадне там, не се връща.
Из "Златния телец"
Коментар
-
Първоначално публикуван от Asen Kushlev Преглед на мнениеДо сега не съм я виждал. Изглежда точно като споменатите от теб. Но наистина има различни изпълнение. Имам такава Акита от Кауфланд, блокира мотора, каня се от два месеца да я връщам, в гаранция е. Доста мощен мотор, реже добре. Но е доста опоскана - няма блокировка на газта за палене, няма спирачка, смукача е от тел. Комшия ми дари две китайчета, на вид същите. Ми не режат като тази, хем с нейната шина. Може и друго да им е косура, не съм търсил. Но 200 кинта са много, трябва да е доста добра изработка, в Кауфланд е 150 с 3 години гаранция, Райдъра е на около 180.
Като недостатък тежка е(което е нормално за този вид), смукача е с малко неадекватно застопоряване, може би конкретната бройка има дефект, между водещото колело и лагерчето има място да мине котка, а уж трябва да е защитено и е доста лакома дори за машина в разработка.С оглед на цената аз тея недостатъци мога да ги преживея.
- 1 like
Коментар
-
Разработката я направих като я оставих 5 минути да работи на място, после я изгасих за още 5 минути докато поизстине.Запалих я втори път и я оставих двайсетина минути да потрака пак на празен ход.След това почнах с кастрене на тънки клони.Като ги нарязах я оставих да изстине докато ги изхвърля и си подготвя терена.След това започнах рязане от тънките към дебелите, не съм и давал пълна газ, не се и наложи, има си мощност.Като изогри 2-3 резервоара бензин вече ще и давам пълна газ без притеснения, няма да векувам с нея я.Маслото го завиших, това което си видял на шишенцето вероятно е 40:1 тоест 25грама на литър.Аз сложих 30, тук закона на Мечо Пух не важи, понеже бързо се задръства ауспуха от многото масло.За веригата използвах заводското масло, като свърши минавам на М10Д, масово ги карат с изгоряло дърварите, но аз не смятам да слагам, с 10 лева масло на годината няма да обеднея.
-
Предобряването на маслото е типична нашенска черта. И не само за маслото де, за много неща все добавяме от нас по малко.
Така се правим на по-велики инжинери от конструкторите които са измислили двигателя, ама нейсе.
При двутактовите двигатели "щаденето" на двигателя всъщност се прави с даване на пълна газ.Продължителна работа със затворен дросел всъщност унищожават бързо-бързо двигателя.
-
Инженерите в Щил съветват в първите няколко резервоара да се слага допълнително количество масло, не съм се допитвал до конструкторското бюро на лидъл, но още утре ще си поправя грешката! Друг пасаж от ръководствата на Щил гласи никога да не се форсира машинката на пълна газ, ако не е в дървото, но никъде не пише че затвореният дросел ще унищожи двигателя
-
Първоначално публикуван от Kirilpm Преглед на мнение
Взех я резачката и засега съм доволен.В събота и направих разработка и след това омята 2 кубика суров материал.Веригата е наточена прекрасно от завода, вади едри накъдрени стружки, без проблем се справя с орех и череша.Като мощност и качество на изработка е много по-добра от ментето на Хускварна, което имах, по-добра е и от "истинската" 236 която гледах.Като се отвори удобен случай ще я напъна с по-сериозни като големина дървета, но за сега я усещам, че реже с лекота и вероятно без проблем ще метне един камион дърва.Бензина свършва преди маслото, както е редно,отдолу на корпуса е изобразен винт за регулировка(като на ментето), но такъв не успях да открия.Чудя се дали да я подкарам с Repsol 2T синтетично, за което съм сигурен, че е истинско, но не е специално за резачки, води се за спортни двутактови бръмчилки.До сега я карам с червено масло за Щил с 30 грама на литър, но във форума, четох доста отрицателни мнения за щилското масло.
Като недостатък тежка е(което е нормално за този вид), смукача е с малко неадекватно застопоряване, може би конкретната бройка има дефект, между водещото колело и лагерчето има място да мине котка, а уж трябва да е защитено и е доста лакома дори за машина в разработка.С оглед на цената аз тея недостатъци мога да ги преживея.
Ford Maverick II 2.3 XLT
Ford Mondeo MK5
Коментар
-
Още един глас за червеното на Щил.
Като си купувах моята бръмчилка(щото повече бръмчи отколкото да върши работа) продавача(приятел ми е) ми каза да си взема маслото на Щил, ама оригинално, за да си осигуря спокойствие за мазането.
А той самия освен представител на Щил за Шумен е и сервиз, и е винаги заринат с машинки за ремонт. Та знае това-онова де...
Понеже толкова и режа дърва-още имам от първия половин литър дето го купих. Питах този приятел дали не му е станало нещо след 4-5 години, и каза, че ако съм го купувал от него да не се притеснявам. УИ каза, че няма смисъл да се предобрява маслото в сместа. С което съм съгласен, и си го ползвам правилото от много години. Повечетъо масло в сместа не помага за мазането, даже може да навреди-отлага ненужни отлагания в ауспух, започва да пуши, и т.н.
-
Само за информация, върнаха ми резачката от Кауфланд - ново бутало, цилиндър, смукач и стартер. За около 10 дни се случи всичко. Доволен от сервизното обслужване.
-
-
Плюс и от мене един глас за червеното на щил. Ползвам го вече 20 години, по литър на 2 години средно, харесвам го че оцветява сместа червено и веднага се ориентирам кой бензин е с масло, че имам и два четиритактови култиватора. Бензинът е от по- голяма важност, тази година купих 10 литра 95 от някаква сбутана бензиностанция на Драгичево и се вкарах в страшен филм, като се почна с едно самофорсиране на празен ход, веригата се върти самоволно когато си прецени, изгорих около 5 литра със зор, ама щях да се срежа, успя веднъж да ми докопа гащеризона. Въртях там настройката LA и явно съм разцентровал карбуратора, сега и със 100 октанов или гасне на празен ход, или пак се форсира, явно ще се ходи в сервиз. Та препоръчайте свестен сервиз на щил в София, тези до Пирогов стават ли, че са ми най- близо.
Коментар
-
Това не е от бензина, излишно обвиняваш бензиностанцията.
Самоволното форсиране си е чиста проба карбуратор. Какво точно в него и в командването му-според случая. Нов никакъв случай не е от калпав бензин.
От такъв може да загуби мощност(ама надали ще се усети на такава машинка), може да задръсти филтърчето, да направи някоя друга беля, ама няма как да се самофорсира.
-
Прав се оказа Кольо, проблемът се оказа в менте водещото колело и менте лагерчето, които купих от някакъв сайт. Явно вътрешният диаметър на водещото колело е по-малък от оригиналното и съединителят го задвижва. Смених ново оригинално лагерче и най- първото ми водещо колело и нещата се оправиха, настроих карбуратора по инструкциите от упътването.
-
-
Ползвах маската за заваряване - черната. Струва си парите отвсякъде.Dacia Duster 1.5 dci 4х4 (екзотичен автомобил)
Коментар
-
То в началото и най-китайските стават.
Въпросът е колко дълго ще стават.
Имам една маркова, на 3М, взех я втора употреба, и не е мръднала. Ама и на най-светлата степен ми е вече тъмна, та си купих една Daewoo, за 50-60 лв. Всичко си беше супер първите два-три месеца, и се почнаха проблемите.
Сега я ползвам чат-пат, когато съвсем не може без маска.
-
-
Първоначално публикуван от Чавдар (V93) Преглед на мнениеЗа големия къртач някой има ли впечатления?
Ние не сме неутрални!
Коментар
Активност за темата
Свий
Тук са 3 потребители онлайн. 0 потребители и 3 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.
Коментар