Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Акумулаторни електроинструменти
Свий
X
-
Акумулира мераци и щения. Не се зарежда и не се препоръчва да се зарежда. Накратко - не е акумулаторна.
-
Преди около 5г. купихме служебен телефон нокия, с копчета, за около 30-40 лв. в промоция от ЕМАГ. След втория месец започна сам да се изключва. 2-3 пъти им го пращахме за ремонт по гаранция. След около 1 г. теглихме жребий, кой пръв да удари гсм-а с 5кг. чук .
В момента пазарувам от тях изделия от типа на торбички за прахосмукачка или подобни, които практически нямат гаранция.
-
Без да бъда на афилиейт или да правя директна реклама аз имам прекрасни впечатления, от Онлайн машини, Войнишки и Алпе. От трите фирми пазарувам различни неща от Makita, Gedore, Stihl и винаги отношението и цената са били най-добрата възможна която съм намирал. Дори се радвам когато използвам качествена (онлайн) услуга от българска фирма и ги ползвам с удоволствие. От чужбина поръчвам неща, които не намирам тук.
По отношение на емаг - не ги понасям Преди години стигнахме до КЗП защото нямаха опция за изтриване на профил. Активно ги избягвам и така като се замисля никога не съм купувал нещо от тях.
- 2 likes
Остави коментар:
-
Първоначално публикуван от trav Преглед на мнениеА кой иска да работи като в Европа......
Остави коментар:
-
Аз пък съм клиент на румънците
Добре е че се появи емаг. че нашите "търговци" съвсем се отнесоха
Сещам се за един стар виц.
Кой иска да живее като в Европа - Всички
А кой иска да работи като в Европа......
За момента техника и стока предлагана от емаг е с 20-40 % по ниска цена от бг магазини, особено ако е в кампания.
И познайте какво ще избера машина "произведена" в Димитровград или купена от РумънияПоследно редактирано от trav; 06-02-23, 20:39.
Остави коментар:
-
Мишев, в случая говоря за продукти на Milwaukee, имащи европейска гаранция. От където и да е купвна, влизаш им в сайта, регистрираш, и имаш гарация като всеки друг, оторизирания сервиз си получава частите и там каквото си е договорил от Мilwaukee, и толкоз. Далеч съм от мисълта че за всяка марка и всеки вид стока е така, но факта е че точно до еMag стигам хипер рядко, вероятно 2-3 пъти до сега. А пазарувам онлайн почти всичко, различно от храна и разни стандартности по хипермаркетите.
А това с китайската стока, поръчана само с различна боя/лепенки, почти всеки търговец на ширпотребска електроника го прави. За мен пак е без значение дали ще си го купя от Алито или от еМаг, щото сервиза съм си аз и ако е боклук така икли иначе отива в коша, та общо взето ме вълнува какво получавам срещу парите си и колко ми е спешно, а не от къде го купувам.
Остави коментар:
-
И ти си прав Esper . Вярно е това .
Наистина се мъчат да направят (и са го направили) физически магазин. Сега какво точно има в него аз не знам. Емаг успоредно с нашата стока и се опитва да вкара своя.Като под своя се разбира китайска просто поръчана от Емаг. И тя се продава успоредно с останалата...Навремето те вкараха наистина голямо количество тяхна си стока (електроника предимно) но не можаха да се оправят(трябва сервизи поддръжка).Мисля че това е отговор на реакцията на търговците след ковида(но няма как да знам). Преди ковида - клиента беше цар - и емаг имаше водеща позиция...По време на ковида обаче нещата коренно се промениха - качествената стока изчезна а клиенти с пари бол. И вносители/производители направиха техни си сайтове..успоредно с емаг.. И се стигна до ситуацията (която е и до днес)
-Аве шефе тука един модел не се продава ве - има такъв и такъв кусур
-Ааааа тоз модел го пускайте в емаг
В общи линии ако стоката е качествена и продаваема - си я продаваш сам - без комисионери...Няма нужда да се дели печалбата...
Всичко което ТИ не можеш да продадеш(боклуци) го пускаш в Емаг... и това стана масова практика от 2 години насам
И така лека полека Емаг усетиха че нещата не са добре - много предлагана стока (като разнообразие) ама малко качество... И се мъчат да реагират...
П.П
Освен това - мисля че и в Емаг се натрупа известно количество стока чисто физически(върната купена останала) и това също е оказало влияние..
Така че Esper си е прав и той...
-
Така, ел.магазина не го харесвам и избягвам но преди около година купих от тях един мак мини.
Предвид моята фобия по КУРиери и 0слугите им си го взех от техен шоурум в смърдян столичен мол.
Направи ми счепатление, че бая стока имаше у тая шоу-одая а колко е имало в склада зад нея нема как да знам.
Никак не се връзва това, което видях тогава с онова дето пишеш ти.
Изощо електрическият магазин изглежда по-комплексна работа от програматор с комп и сервитьор в дрешника.
-
Не те познавам лично и не знам какви отношения имаш с Емаг. Аз говоря от личен опит.
Емаг (в България) на практика са няколко момичета с окаяни компютри.Те поддържат връзката с търговци и производители.Отделно имат и отдел рекламации и прочие(не ги знам тях) но като цяло говорим за шепа хора с компютри.Никакъв склад нямат.
Да наистина те имат някаква тяхна си стока която предлагат и циркулира (спорно е колко) но 99% ОТ СТОКАТА ИМ Е НАША.
А именно:
Даден производител/търговец продава стоката си чрез Емаг - той контактува с клиента той организира пратките той се занимава с рекламациите абе с всичко. Съответно той обира всички негативи.
Емаг просто си иска 20-те % накрая на месеца - като единствената им заслуга е че клиента е посетил сайта им е чрез него е закупил стоката.
Това е... Реално Емаг няма склад, няма стока и това е в 99%
Наистина строят нещо, ама какво е то, и за какво е, и за колко пари... не им вярвай.
Всеки път тръбят че изкарали не знам колко си милиона оборот от черен петък - не им вярвай - оборота е много по малък, просто те броят и нашия))
Едната ни фирма е производител - и работим с Емаг от... поне 6-7 години...кажи речи от началото...Като работим с "българския" Емаг но и с румънския и унгарския... Сиреч стоката се предлага на тези три пазара.
И като кажеш Емаг - а - у голямата работа - няма да ти описвам какви проблеми имат... С течение на времето се постарахме обема ни да намалее до санитарния минимум. Като прехвърлихме работата към други сайтове и то много по успешно.
Към днешна дата - нещата са много зле. Непрекъснато се обаждат и се молят за стока който да пуснат в промоции.
Върха обаче беше миналата година - стигна се дотам че Румънския Емаг (по точно румънския отдел) започна да дължи пари на българските търговци и производители.(заради пропуските в платформата им)
Знам какво говоря. Великия Емаг дължи пари на български фирми и една от тях е нашата. Имаме го черно на бяло. И тези неща се трупат с месеци - вярно сумата не е голяма но.. Упорито дебнем румънски шеф - лично да му връчим документи и да решим нещата...
В интерес на истината - българския отдел работи отлично - момичетата там са много качествени - имаш проблем звъниш и веднага реагират.И се стараят.
Румънския отдел - ужас ужас ужас...Лъжат нагло - пускаш им "скрийншот" аааа ма то системата ма то колежката...и ще оправим нещата..Дръжки ще оправят...
Задълженията се трупат всеки месец .
Защо все пак клиента (ittso например) трябва да знае тези неща??
Ами много просто :
Купуваш си стока от Емаг с гаранция от производителя(нормално е) и става проблем примерно. И клиента ти се обажда и се позовава на гаранцията си (прав е) и производителя му казва: Отде си го купил? От Емаг?? Ами обърнете се към Емаг. Съответно клиента звъни да се оплаче на Емаг и Емаг звъни на производителя който: Аааааа нали сте велики бе - хайде сега да оправим задълженията...
И така го отнася клиента...
Кофти...
П.П
Ако има съфорумци(двама знам) които работят с румънския Емаг и са забелязали пропуските на системата им за комисиони - може да ни се обадят.
Имаме го документирано (и признато уж) - не че има ефект... Единия път беше толкова нагло и безочливо че колежката откачи направо...
Документира всичко купи рамка за картина (от маг за 1лев) и го оформи - дебнем румънски шеф - като се появи и каже че са велики - ще го връчи публично !!!!
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Остави коментар: