Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Автомобил за шофиране по 300км на ден

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #61
    До: Автомобил за шофиране по 300км на ден

    Мойто мнение е всичко що е дизел над 110 коня, че ще може да свърши работа...Само да бяга далече от френските и италианските колици, че по нашите мили пътища с тяхното кашкавалено окачване само в прилючения ще се вкара...
    Аз лично препоръчвам нещо от ВАГ групата - демек Ауди А4 и нагоре, Фолксваген Пасат след 2000г, Шкода Октавия с някой от вариантите на 1.9 или 2.0 дизел...доказано здрави и икономични дизели....
    Nissan Navara D22 YD25 Double Cab

    Коментар


    • #62
      До: Автомобил за шофиране по 300км на ден

      Първоначално публикуван от stifler Преглед на мнение
      Аз лично препоръчвам нещо от ВАГ групата - демек Ауди А4 и нагоре, Фолксваген Пасат след 2000г, Шкода Октавия с някой от вариантите на 1.9 или 2.0 дизел...доказано здрави и икономични дизели....
      Точно па 1.9 и 2.0 дизелите на ВАГ са пълна трагедия като надеждност - във вечната класация на AUTO BILD (списание, което винаги е било обвинявано в пристрастие към концерна ВАГ) - най-доброто класиране на 1.9 TDI двигател е 43-то място.



      А пък 2.0 TDI помпа-дюза неслучайно го спряха - според говорителя на ВАГ това е много проблемен двигател и той официално се извини на всички клиенти, които се тормозят с този матор.

      Ето и пример - Пасат 2.0 TDI, дето за 100 000 км 9 пъти разглобяват матора и пак не могат да го накарат да работи нормално. А пукнатините в цилиндровата глава според VW били нормални, защото при "работещ двигател се затваряли".

      четете тук http://mail.dir.bg/~tkm_digital/passat.pdf
      Последно редактирано от Carburettor; 24-04-09, 20:42.
      ​​​Volvo XC90 D5 Inscription '16
      Volvo XC90 D5 Executive '12
      Volvo XC60 D5 Summum '11
      Alfa Romeo Spider 2.0 '90

      Коментар


      • #63
        До: Автомобил за шофиране по 300км на ден

        По принцип щом човека иска КОМФОРТ при пътуването,то от пома-дюза трябва да се заобикаля отдалече. Все едно да се движиш върху трактор. Колкото и да се икномични(не повече от комън реил),няма такъв ад от един боботещ дизелов трактор. А напоследък ФВ са доста паднали по отношение на надеждността.
        Hyundai Santa Fe CM D4EB 4WD
        Peugeot 406 RHZ, Peugeot 405 RFV, Peugeot 205 DKZ
        Volkswagen Bora AKL

        Коментар


        • #64
          До: Автомобил за шофиране по 300км на ден

          Първоначално публикуван от Carburettor Преглед на мнение
          Точно па 1.9 и 2.0 дизелите на ВАГ са пълна трагедия като надеждност - във вечната класация на AUTO BILD (списание, което винаги е било обвинявано в пристрастие към концерна ВАГ) - най-доброто класиране на 1.9 TDI двигател е 43-то място.
          ...
          А пък 2.0 TDI помпа-дюза неслучайно го спряха - според говорителя на ВАГ това е много проблемен двигател и той официално се извини на всички клиенти, които се тормозят с този матор.

          Ето и пример - Пасат 2.0 TDI, дето за 100 000 км 9 пъти разглобяват матора и пак не могат да го накарат да работи нормално. А пукнатините в цилиндровата глава според VW били нормални, защото при "работещ двигател се затваряли".

          четете тук http://mail.dir.bg/~tkm_digital/passat.pdf
          Имам Фабия РС 1,9 ТДИ ПД131 коня, и Октавия 2,0 ТДИ ПД.
          Фабията даде на дино тестера на проспийд 165 коня без да е преправяно нищо по нея освен тръбата през която въздухът влиза в кутията на филтъра, който си беше сток.
          Виждал съм вкарани РСки на по 450 - 500 хил. км., които ги чипираха преди година и още са в движение.
          Какво им е проблемното не знам, но аз не познавам човек със Шкода с помпа- дюза, който да е имал проблеми с нещо, освен с турбото.
          С Октавията съм правил дълги пробези и това лято до Скандинавието тръгвам с нея
          1,9 мотора се слага и на сеат в сток вариант 164 коня. За съжаление тия сеати не изкарват много пробег преди да станат тотална щета и не мога да говоря от първа ръка за надеждността им.
          Фабията ми даде 365 нютона на диното, при 400 за някой Поршове, на магистралата кърти спортни коли за над 100000 лева и харчи 5.
          Има Фабии разпилвани до над 250 коня без мотора и скоростите да са пипани (един чех я е направил 300+)...

          Ако някой е имал проблеми с този двигател - нека да каже, да знаем какво да очакваме
          Последно редактирано от huko; 24-04-09, 21:38.
          Зима иде

          Коментар


          • #65
            До: Автомобил за шофиране по 300км на ден

            Първоначално публикуван от huko Преглед на мнение
            Имам Фабия РС 1,9 ТДИ ПД131 коня, и Октавия 2,0 ТДИ ПД.
            Фабията даде на дино тестера на проспийд 165 коня без да е преправяно нищо по нея освен тръбата през която въздухът влиза в кутията на филтъра, който си беше сток.
            Виждал съм вкарани РСки на по 450 - 500 хил. км., които ги чипираха преди година и още са в движение.
            Какво им е проблемното не знам, но аз не познавам човек със Шкода с помпа- дюза, който да е имал проблеми с нещо, освен с турбото.
            С Октавията съм правил дълги пробези и това лято до Скандинавието тръгвам с нея
            1,9 мотора се слага и на сеат в сток вариант 164 коня. За съжаление тия сеати не изкарват много пробег преди да станат тотална щета и не мога да говоря от първа ръка за надеждността им.
            Фабията ми даде 365 нютона на диното, при 400 за някой Поршове, на магистралата кърти спортни коли за над 100000 лева и харчи 5.
            Има Фабии разпилвани до над 250 коня без мотора и скоростите да са пипани (един чех я е направил 300+)...

            Ако някой е имал проблеми с този двигател - нека да каже, да знаем какво да очакваме
            Аз проблеми с тези двигатели не съм имал (освен 1,9 TDI-то на Оставия, дето изгоря в движение), щото мразя целия концерн ВАГ и сичките му произведения - след една Октавия 1.9 TDI 2001 г. (която ми скъса нервите и накрая се запали и изгоря на пътя) и един Пасат В5.5 1.9 TDI 4 Motion 131 к.с. 2003 г. (и двете коли купени чисто нови в БГ от официалните дилъри) - мога да пиша часова каква феноменална кочина се оказа тая кола - само едно ще кажа - 6 (шест) пъти сменяха скоростна кутия 4 пъти по гаранция и два пъти си платихме като попове. От общо 3 години, които я търпяхме, престоя 11 месеца в сервизите.

            Мисля, че ме разбирате защо даже отказвам да карам тестовите автомобили на VW/Audi

            Иначе европейския опит показва, че (едно бързо прелистване на "фирменото" списание на VW):













            ​​​Volvo XC90 D5 Inscription '16
            Volvo XC90 D5 Executive '12
            Volvo XC60 D5 Summum '11
            Alfa Romeo Spider 2.0 '90

            Коментар


            • #66
              До: Автомобил за шофиране по 300км на ден

              Първоначално публикуван от huko Преглед на мнение
              ...Фабията ми даде 365 нютона на диното, при 400 за някой Поршове, на магистралата кърти спортни коли за над 100000 лева и харчи 5...
              Ама ти съвсем за дечурлига ни взе в тоя форум. Не е коректно да сравняваш бензинов и дизелов двигател като въртящ момент. Сравни ги като кончета - 2.0 дизел с турбо и 2.0 бензинов с турбо. Или ако искаш да сравним V10 TDI с моторетката на RS6?
              Сравнявай сравними неща.

              Извинявам се за офтопика.
              Не чета коментари и не отговарям на такива.

              И коментаторите...

              Коментар


              • #67
                До: Автомобил за шофиране по 300км на ден

                Първоначално публикуван от ittso Преглед на мнение
                Ама ти съвсем за дечурлига ни взе в тоя форум. Не е коректно да сравняваш бензинов и дизелов двигател като въртящ момент. Сравни ги като кончета - 2.0 дизел с турбо и 2.0 бензинов с турбо. Или ако искаш да сравним V10 TDI с моторетката на RS6?
                Сравнявай сравними неща.

                Извинявам се за офтопика.
                Како кончета 170 сток за дизела 200 за бензина. Двигателите са съответно 2,0 ТДИ и 2,0Т бензин на Октавия РС. Въртящите моменти, ако ти е интересно ги виж

                За справка чипираните дизели минават 205 коня, бензина каквото и да му правят все се пръсва.
                Зима иде

                Коментар


                • #68
                  До: Автомобил за шофиране по 300км на ден




                  Първоначално публикуван от bgbul Преглед на мнение
                  Не се заяждам - просто личи , че не си карал
                  А за зимата - БМВ е със система АСП ( шперове) - система против приплъзвне - за какво става въпрос ? Технология !



                  Първоначално публикуван от bgbul Преглед на мнение
                  ...
                  ASP е система за сигурност против приплъзване - а , не против буксуване.
                  За да няма неясноти - ако караш и искаш да завиваш ( за преодоляване на препятствия) - с тази система на лошо сцепление - няма да усетиш поднасянето ( компа го усеща преди теб ) и коригира двигателното усилие за поддържане на правата линия на движение...
                  Стига спам , моля
                  Насов е прав. Раздаваш акъли, ама знаеш ли какви глупости си написал!
                  АСП и ASP няма. Система против приплъзване и система против боксуване е едно и също - ASR. Системата която подържа траекторията зададена от водача и за която говориш е ESP. И двете системи са електронни и нямат нищо общо с тия "шперове", за които говориш. Автоджамбазите викат на диференциала с ограничено приплъзване (LSD) "шпер", което е доста общо понятие.

                  Коментар


                  • #69
                    До: Автомобил за шофиране по 300км на ден

                    Първоначално публикуван от bgbul Преглед на мнение
                    Не се заяждам - просто личи , че не си карал такъв автомобил . Или си мнооого висок - аз съм 176 см и не ми е тесен. НО, за много високи - .....
                    Дай по-добре личен опит , вместо да оборваш чужд такъв .
                    Аз предлагам и проба , преди да се ориентира човека .
                    Естествено , че ако не му е удобен ( тесен , грозен или друго ) ще си купи друг който му е удобен. ........

                    Не само съм карал, ами съм имал: е21, е30, е36. Висок съм 190 см/90кг. и удобно съм се чувствал само в е21. е30 е безобразно тесен, е36 е малко по-добре, но като си сложа седалката назад за да ми е удобно - виждам през задното стъкло, отзад не остава място да седне никой и т.н., да не обяснявам, все пак съм си висок .....
                    Колкото до личния опит - личният ми опит вече е с над 27 автомобила, лично съм си ги купувал през годините и шофирал, като 7 от тях още са си отпред в двора, 6 са в движение и си ги караме в семейството, 4 от тях поддържам само аз и са в готовност по всяко време...... В личните си предпочитания стигнах до Мерседес купе `93, и искам да си го карам докато съм жив, ако мога да си го опазя от влиянието на времето - но това е друга тема..... Следващите ми семейни и работни автомобили обаче, ще бъдат задължително нови или до 3 годишни, комън риъл дизел, голяма кубатура..... Това въз основа на дългия ми и разностранен опит с бензини, пропани, метани и дизели.....
                    Той колегата не получи две мнения които да си съвпадат..... не знам до колко сме му помогнали....
                    Последно редактирано от Георги Иванов (gorbi); 25-04-09, 06:30.

                    Коментар


                    • #70
                      До: Автомобил за шофиране по 300км на ден

                      Да напиша,и аз нещо,макар и не много в час.До октомври миналата година пътувах по 160км ,до работата и обратно,в продължение на 7г.Марката на която бях заложил е Мерцедес 190-на газ,разход 8-8,,5.Прост за подръжка,не се чупи .Нямам никакви проблемни ремонти ,с изключение на дискове,амортисйори,веднъж шарнири,и безброй,накладки и масло,много често.Колата е на 483000км и още се ползва,но пътуването смазва повече човека отколкото автомобила а и цена на друг такъв Мерцедес е сега 3000-3500лв,по-лесно е да си купиш друг отколкото да ремонтираш по-нова кола.

                      Коментар


                      • #71
                        До: Автомобил за шофиране по 300км на ден

                        Първоначално публикуван от huko Преглед на мнение
                        Имам Фабия РС 1,9 ТДИ ПД131 коня, и Октавия 2,0 ТДИ ПД.
                        Фабията даде на дино тестера на проспийд 165 коня без да е преправяно нищо по нея освен тръбата през която въздухът влиза в кутията на филтъра, който си беше сток.
                        Виждал съм вкарани РСки на по 450 - 500 хил. км., които ги чипираха преди година и още са в движение.
                        Какво им е проблемното не знам, но аз не познавам човек със Шкода с помпа- дюза, който да е имал проблеми с нещо, освен с турбото.
                        С Октавията съм правил дълги пробези и това лято до Скандинавието тръгвам с нея
                        1,9 мотора се слага и на сеат в сток вариант 164 коня. За съжаление тия сеати не изкарват много пробег преди да станат тотална щета и не мога да говоря от първа ръка за надеждността им.
                        Фабията ми даде 365 нютона на диното, при 400 за някой Поршове, на магистралата кърти спортни коли за над 100000 лева и харчи 5.
                        Има Фабии разпилвани до над 250 коня без мотора и скоростите да са пипани (един чех я е направил 300+)...

                        Ако някой е имал проблеми с този двигател - нека да каже, да знаем какво да очакваме
                        Когато излезе Октавия 2 мой приятел си купи една от първите 2,0 TDI автомат. Колата дефектира на третия месец ~ 5000 км. А дефекта се оправи като му дадоха, нова Октавия 2,0 TDI ръчка(която чака 3 месеца), колата издържа по дълго към година И нейният двигател заби в движение без каквото и да е причина.
                        Сега и човека може да е карък, но не се знае
                        И аз мен Октавия 1 и 2 са изключително не удобни за дълъг път(имах 1-ца) Двойката съм я карал до морето и като слязох от нея бях толкова зверски схванат, че тогава реших да се откажа от Октавиите
                        Последно редактирано от Dusesun; 25-04-09, 10:17.

                        Коментар


                        • #72
                          До: Автомобил за шофиране по 300км на ден

                          Вие тотално убихте всичко детско в мене ,а аз харесвах дизелите на Фолксваген.Даже се бях засилил да купувам Т5.

                          Ще заложа на МВ май изглеждат по надежни.

                          Коментар


                          • #73
                            До: Автомобил за шофиране по 300км на ден

                            Колега,новите МБ,по-надежност нямат нищо общо със старите.А за минаване на газ,се иска вече над 1200лв.щото с тези пласмасови колектори не можеш да сложиш газова като на 190-за 360лв.

                            Коментар


                            • #74
                              До: Автомобил за шофиране по 300км на ден

                              Дано човека си избере добра кола, че пак му наспамихме темата. Аз само ще потвърдя моето, а и на някои други мнение, че колата трябва да е големичка, да е стабилна на пътя, да не изморява и да се движи с 150-160 без оборотите да са на макс. По възможност с 6 скорости. 206, Фабия, дори Голф, който аз предложих май не са добра идея. Киа Сийд също е малка. Трябва му Пасат, Мерцедес, БМВ над 3ка, Авенсис, Пежо 407, Мазда 6, Октавия или Супърб и т.н. Лично аз Ауди не препоръчвам - скъпа подръжка и малко капризни, което не значи, че няма екземпляри, които карат по над 100к без никви ремонти.
                              http://forum.offroad-bulgaria.com/%5...g%20%5B/img%5DFreelander 1.8, 16 v


                              http://ftp.domainbg.com/stojan/Pictures/banner2.jpg
                              http://ftp.domainbg.com/stojan/Pictu...rget=_blank%3E

                              Коментар


                              • #75
                                До: Автомобил за шофиране по 300км на ден

                                Първоначално публикуван от huko Преглед на мнение
                                Како кончета 170 сток за дизела 200 за бензина. Двигателите са съответно 2,0 ТДИ и 2,0Т бензин на Октавия РС. Въртящите моменти, ако ти е интересно ги виж

                                За справка чипираните дизели минават 205 коня, бензина каквото и да му правят все се пръсва.
                                Чупели се... Добре де, ВАГ не са единствените които правят бензинови двигатели с турбо. На първо време погледни какво се прави при япончетата - 2.0 турбо двигатели. За по-лесно, виж в Мицубиши и Субару.
                                Воден от нездраво любопитство, да питам - те влизат ли в графата "изкъртени по магистралата" спортни автомобили?
                                Не чета коментари и не отговарям на такива.

                                И коментаторите...

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X