Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Автомобил за шофиране по 300км на ден

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #76
    До: Автомобил за шофиране по 300км на ден

    На колегата му трябва кола,да патува с нея на работа,а не някакви измислени бегачки и чипосани двигатели,това са други теми за други форуми.До 2-3 г.няма да може да се карат такива коли с 150-200км/ч.Трябва му проста по устроиство кола,без много тунинг,евтина на подръжка и на малко километри.

    Коментар


    • #77
      До: Автомобил за шофиране по 300км на ден

      Първоначално публикуван от ittso Преглед на мнение
      Чупели се... Добре де, ВАГ не са единствените които правят бензинови двигатели с турбо. На първо време погледни какво се прави при япончетата - 2.0 турбо двигатели. За по-лесно, виж в Мицубиши и Субару.
      Воден от нездраво любопитство, да питам - те влизат ли в графата "изкъртени по магистралата" спортни автомобили?
      Те не влизат в графата "изкъртени", колега. Не се опитвам да правя раздувки тук, или пък да споря дизел/бензин. Отбелязвам, че такъв разход и такива въртящ момент и мощност няма аналогични.
      Тук коментираме адекватни коли за големи ежедневни пробези, а не дали ще има Вейрон дизел

      Първоначално публикуван от Dusesun Преглед на мнение
      Когато излезе Октавия 2 мой приятел си купи една от първите 2,0 TDI автомат. Колата дефектира на третия месец ~ 5000 км. А дефекта се оправи като му дадоха, нова Октавия 2,0 TDI ръчка(която чака 3 месеца), колата издържа по дълго към година И нейният двигател заби в движение без каквото и да е причина.
      Сега и човека може да е карък, но не се знае
      И аз мен Октавия 1 и 2 са изключително не удобни за дълъг път(имах 1-ца) Двойката съм я карал до морето и като слязох от нея бях толкова зверски схванат, че тогава реших да се откажа от Октавиите
      Явно аз съм улучил двете най- читави и от двете линии, дано да продължавам да съм толкова доволен.



      Да сложа и аз малко шаренко в темата

      Дино тест резултати


      Разход 2,3 - 2,4 л/100 (вече са изминати 95 километра, 40 литра резервоар, снимката правена някъде преди Ниш, на път за Германия)
      Последно редактирано от huko; 25-04-09, 16:04.
      Зима иде

      Коментар


      • #78
        До: Автомобил за шофиране по 300км на ден

        Колега,нещо не разбрах.Сигурно съм много прост.Искаш да кажеш че Фабията прави разход на 100км-2.3 или 3литра.Аз съм карал 3 Шкоди,като всяка повече от 1 год.Вярно много са икономични но такъв разход дава моментно компа само при спускане на скорос.Ако гореха толкова още да ги карам.

        Коментар


        • #79
          До: Автомобил за шофиране по 300км на ден

          Първоначално публикуван от r_vardarov Преглед на мнение
          Колега,нещо не разбрах.Сигурно съм много прост.Искаш да кажеш че Фабията прави разход на 100км-2.3 или 3литра.Аз съм карал 3 Шкоди,като всяка повече от 1 год.Вярно много са икономични но такъв разход дава моментно компа само при спускане на скорос.Ако гореха толкова още да ги карам.
          Що ли се хабя, не знам какви Фабии си карал колега, тая ми е на двора и харчи толкова при 80 - 90 км/ч.
          От Анкона до Инсбрук (едното е на морско равнище, другото е високо в Алпите) с жена ми и багаж, ски и т.н.) минах 770 километра преди да заредя, като съм поддържал 180 на темпомат през почти целия път (Фабията е с 6 скорости и държи тая скорост малко под 3000 оборота). Това е 5,2 и не по компютър, а по зареждане.
          Последно редактирано от huko; 25-04-09, 16:32.
          Зима иде

          Коментар


          • #80
            До: Автомобил за шофиране по 300км на ден

            Първоначално публикуван от горби Преглед на мнение
            Не само съм карал, ами съм имал: е21, е30, е36. Висок съм 190 см/90кг. и удобно съм се чувствал само в е21. е30 е безобразно тесен, е36 е малко по-добре, но като си сложа седалката назад за да ми е удобно - виждам през задното стъкло, отзад не остава място да седне никой и т.н., да не обяснявам, все пак съм си висок .....
            Колкото до личния опит - личният ми опит вече е с над 27 автомобила, лично
            Добре - сигурно си прав щото си по-висок.
            Не се обиждай - аз казах , че или не си карал .... или си много висок . Оказа се второто - добре. От теб за пръв път чувам за такъв проблем , но както посочих - човека ще си провери дали му е удобно.
            Аз споделих личен опит . Не мога да препоръчвам нещо което кара мой приятел или мой познат ..... както доста колеги казват тук.
            И като видях всички мнения и обобщения - отново се убедих , че верният избор е или БМВ ( по мярка ) или Мерцедес .
            Доста препоръки има и за японски и Бивши чешки коли .
            Иначе - вместо помощ , затруднихме колегата Марков и той по-добре да не чете в тази тема . Така мисля.

            Коментар


            • #81
              До: Автомобил за шофиране по 300км на ден

              Първоначално публикуван от Аndro 160 Преглед на мнение


              Насов е прав. Раздаваш акъли, ама знаеш ли какви глупости си написал!
              АСП и ASP няма. Система против приплъзване и система против боксуване е едно и също - ASR. Системата която подържа траекторията зададена от водача и за която говориш е ESP. И двете системи са електронни и нямат нищо общо с тия "шперове", за които говориш. Автоджамбазите викат на диференциала с ограничено приплъзване (LSD) "шпер", което е доста общо понятие.
              Първо - не раздавам акъли , ако не ме попитат . Просто споделих личен опит и уважих колегата с препоръка на автомобил който познавам добре ( и цял свят също )
              Второ - който иска е разбрал , който не иска - се прави на всезнайко ( Насов ) - това е .
              Но от уважение към теб - ето:
              Всяка фирма нарича системата за приплъзване различно . Не е прието само едно име. В БМВ е ESP . Това пише на бутона ( на едното БМВ )
              Друг подобрител на движението е "шперовете " - (за Насов е в ед. число). Някакъв блокаж- но само около 30 %. Поне това са ми обяснили на мен . Не че съм го ползвал или разглобявал. За блокажи - намам познания , но това не значи че БМВ намат понятие какво правят и слагат в колите си .
              И сега специално за теб - както писах и на Насов - при толкова много мнения - ако не се е научил да не спами в темите - жалко за това.
              Намам нищо против да ме научиш що е шпер и що е ЕСП , но ако бях монтьор. А аз карам ( нон стоп ) тези коли - не е важно да знам детайлите - а да ми работят като ми потрябват.Като не работят - ще отида при някой като теб - дето знае и .... ще ги оправи. Това е.
              Но - темата не е за тези глупости които има в БМВ , нито за това що е шпер и какво си говорят авто джамбазите. Темата е за кола за 300км/ден.
              Вместо спам за да ме възпитаваш - без никой да ти иска тази услуга -покажи уважение към колегата , който иска някой ( според теб не аз ) да му даде акъл - ти го имаш явно - кажи му каква кола да си купи. Аз вече съм избрал и съм казал в поста си - че "ако се наложи - ще повторя този избор отново - без колебание )
              За това смятам , че колегата ще си купи този автомобил , с който ще се чувства добре и комфортно.
              Пожелавам му успех !

              Коментар


              • #82
                До: Автомобил за шофиране по 300км на ден

                Фабията е икономична, но за всекидневни 300км пътувания, било то и по магистрала "Тракия", бих препоръчал автомобил с по-дълго междуосие и по-голям цолаж гуми - от 15" нагоре, иначе клони към мазохизъм.
                889377712

                Коментар


                • #83
                  До: Автомобил за шофиране по 300км на ден

                  Първоначално публикуван от bgbul Преглед на мнение
                  Всяка фирма нарича системата за приплъзване различно . Не е прието само едно име. В БМВ е ESP
                  Системата за контрол на сцеплението при BMW се нарича DTC (Dynamic Traction Control). ESP е нещо съвсем различно. А пък и ESP-то при BMW не се нарича ESP, ами DSC (Dynamic Stability Control).

                  BMW НЕ използват абревиатурата ESP.

                  Като не знаеш, поне не упорствай. Такова поведение като твоето аз наричам войнстващо невежество.
                  Последно редактирано от Carburettor; 25-04-09, 21:41.
                  ​​​Volvo XC90 D5 Inscription '16
                  Volvo XC90 D5 Executive '12
                  Volvo XC60 D5 Summum '11
                  Alfa Romeo Spider 2.0 '90

                  Коментар


                  • #84
                    До: Автомобил за шофиране по 300км на ден

                    Първоначално публикуван от Carburettor Преглед на мнение
                    Системата за контрол на сцеплението при BMW се нарича DTC (Dynamic Traction Control). ESP е нещо съвсем различно. А пък и ESP-то при BMW не се нарича ESP, ами DSC (Dynamic Stability Control).

                    BMW НЕ използват абревиатурата ESP.

                    Като не знаеш, поне не упорствай. Такова поведение като твоето аз наричам войнстващо невежество.
                    Дали твоето не е такова ?
                    Занам , че не си невежа - ( от X 6 ). Браво за знанията - но , в моя случай и ти си в грешка !
                    Първоначално публикуван от bgbul Преглед на мнение

                    А за зимата - БМВ е със система АСП ( шперове) - система против приплъзвне - за какво става въпрос ? Технология !
                    Цялата грешка е една буква - още в този пост съм писал АСП(вместо ASC)
                    Объркването идва от всезнайковците след това ( и аз се подведох)- за да няма повече такова - ето снимка на бутона за активация на тази система. Дано вече няма спорещи как се казва еди кое си !
                    А дали съм воинстващ - всеки ще прецени - истината е една !
                    Оказа се вярно - Една снимка е колкото 1000 думи .
                    Прикачени файлове
                    Последно редактирано от bgbul; 25-04-09, 22:05.

                    Коментар


                    • #85
                      До: Автомобил за шофиране по 300км на ден

                      Бутона е за ДЕактивация. Както и да е,да минем на автомобила: Ситроен С5 и Пежо 407,по-комфортни от това НЯМА. Просто е вярно. И двете не са връх на сладоледа по поддръжка,но кмофорта е несравним. На С5 окачването е хидро-пневматика,няма по-комфортно,а на 407 е полу-ситроенско- с по-специални „обикновени“ армортисьори е,а при 3.0безнзин и 2.7HDi си е чисто хидро-пневматично. Само 405 и 407 са колите,които са ползвали 100% ситроенско окачване. Обаче при 407 липсва ръчно регулиране на нивото.
                      Hyundai Santa Fe CM D4EB 4WD
                      Peugeot 406 RHZ, Peugeot 405 RFV, Peugeot 205 DKZ
                      Volkswagen Bora AKL

                      Коментар


                      • #86
                        До: Автомобил за шофиране по 300км на ден

                        Някъде от 75 поста колегата пуснал темата не е коментирал - явно се е стресирал колко информация можем да изсипем. Направо заприлича на онази приказка: Защо не се прави секс на площад?
                        OFFROAD CLUB STARA ZAGORA

                        Коментар


                        • #87
                          До: Автомобил за шофиране по 300км на ден

                          Първоначално публикуван от bgbul Преглед на мнение
                          Дали твоето не е такова ?
                          Занам , че не си невежа - ( от X 6 ). Браво за знанията - но , в моя случай и ти си в грешка !

                          Цялата грешка е една буква - още в този пост съм писал АСП(вместо ASC)
                          Объркването идва от всезнайковците - за да няма повече такова - ето снимка на бутона за активация на тази система.
                          Мдааа, в главата ти цари пълно объркване.

                          Всяка фирма нарича системата за приплъзване различно . Не е прието само едно име. В БМВ е ESP. Това пише на бутона ( на едното БМВ )
                          1-ва фундаментална грешка: BMW никога не са използвали абревиатурата ESP - при тях тази система първо се е наричала ASC (Automatic Stability Control), след това става ASC+T(Automatic Stability Control+Traction), и през последните 7-8 години тва нещо вече се нарича DSC (Dynamic Stability Control).

                          Твоето BMW е оборудвано с най-първата версия на ASC. И още нещо се сетих - BMW Е36 имат или електронна система, или механичен блокаж - но никога и двете неща едновременно. ТОЕСТ - ТИ "ШПЕРОВЕ" НЯМАШ и не можеш да имаш, щото двете системи се изключват взаимно - поне при ASC и ASC+T.

                          А за зимата - БМВ е със система АСП ( шперове) - система против приплъзвне - за какво става въпрос ? Технология !
                          2-ра фундаментална грешка - АSC НЯМА НИЩО ОБЩО със шперове или подобни системи за (механичен) блокаж или ограничено приплъзване (LSD) на диференциалите. АБСОЛЮТНО НИЩО ОБЩО!


                          Чети тук http://www.bmw.com/com/en/insights/t...y_control.html
                          Последно редактирано от Carburettor; 25-04-09, 22:24.
                          ​​​Volvo XC90 D5 Inscription '16
                          Volvo XC90 D5 Executive '12
                          Volvo XC60 D5 Summum '11
                          Alfa Romeo Spider 2.0 '90

                          Коментар


                          • #88
                            До: Автомобил за шофиране по 300км на ден

                            Първоначално публикуван от Dino Преглед на мнение
                            Бутона е за ДЕактивация. Както и да е,да минем на автомобила: Ситроен С5 и Пежо 407,по-комфортни от това НЯМА. Просто е вярно. И двете не са връх на сладоледа по поддръжка,но кмофорта е несравним. На С5 окачването е хидро-пневматика,няма по-комфортно,а на 407 е полу-ситроенско- с по-специални „обикновени“ армортисьори е,а при 3.0безнзин и 2.7HDi си е чисто хидро-пневматично. Само 405 и 407 са колите,които са ползвали 100% ситроенско окачване. Обаче при 407 липсва ръчно регулиране на нивото.
                            Да се придържаме към темата
                            Hyundai Santa Fe CM D4EB 4WD
                            Peugeot 406 RHZ, Peugeot 405 RFV, Peugeot 205 DKZ
                            Volkswagen Bora AKL

                            Коментар


                            • #89
                              До: Автомобил за шофиране по 300км на ден

                              Първоначално публикуван от bgbul Преглед на мнение
                              ...
                              И сега специално за теб - както писах и на Насов - при толкова много мнения - ако не се е научил да не спами в темите - жалко за това.
                              Намам нищо против да ме научиш що е шпер и що е ЕСП , но ако бях монтьор...
                              Вместо спам за да ме възпитаваш - без никой да ти иска тази услуга -покажи уважение към колегата...
                              Това не е спам. Това е технически раздел от форума и когато някой сбърка, е нормално да бъде поправен. За блокировките и стабилизиращите системи, има доста писано във форума. Това са важни неща за любителите на 4X4 автомобилите и не е небходимо да си монтьор, за да ги знаеш.
                              Aма тебе явно не те вълнуват тия неща.

                              Коментар


                              • #90
                                До: Автомобил за шофиране по 300км на ден

                                Явно колегата е на друга вълна, аз му прощавам незнанието, но му пожелавам да има време и желание да прочете тук таме и да си изясни разликите м/у ESP, ASR, ABS, както и видовете блокировки, начини и условия за употребата им преди да се троска и да определя събеседниците си с термини, които сигурен съм, по един типично-самонадеян начин ще се затрудни да преведе на бълграски език.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X