Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Автомобил за шофиране по 300км на ден

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • До: Автомобил за шофиране по 300км на ден

    100 на 100 съгласен с Scaramouche! Това наистина е правилния автомобил за подобно нещо. Но по мое мнение - също не си струва ежедневно толкова да се пътува. А като вземеш предвид и това, че дори за нещо дребно не можеш "да прескочиш" до вкъщи или до някоя служба... Аз също пътувам, махнах се от гадния Люлин. Сега живея на 28 км. от центъра на София в двуетажна къща с 1 дка двор и без никакви комшии и ядове (най-близката къща е на 250 м). Все пак, понякога има неудобства, но задължително поддържаме в готовност две коли - Jeep и VW.
    JEEP Grand Cherokee - ZJ - 5,9 - 1998
    0898 641162

    Коментар


    • До: Автомобил за шофиране по 300км на ден

      Да, няма смисъл да се пътува, ама има ли избор? В много западни страни час, час и половина път до работа и обратно си е факт от доста време. Не ми се мисли ако сутрин в час пик трябва да се пътува от Люлин до Младост, например. Един час не ви мърда.

      Та, човека си е направил сметката. Ако сметне че не си струва, ще мисли друго.

      В тоя смисъл, аз съм късметлия че живея на 10 минути от работата си. Обаче ми е гадно и искам да се изнеса от тоя боклучарник, наречен София. И мен ме чака същото някой ден.
      Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

      Коментар


      • До: Автомобил за шофиране по 300км на ден

        Първоначално публикуван от Тедо /LJ73/ Преглед на мнение
        А често и сама кола си кара в лявото платно или посредата... ей така - за разкош...
        Сигурно сте забелязали ,дясната лента в доста голям участък (около Калугерово, мисля) е на кръпки и е неприятна за шофиране!
        За мен също е прекалено всеки ден 300км.Ако ме вози някой ,да.
        Дизелов Jeep, не е Jeep.

        Коментар


        • До: Автомобил за шофиране по 300км на ден

          От 11 г. пътувам всеки ден в едната посока по 26 км. от село до работа и обратно. До сега основно карах дизелови коли. Вече 3-та година карам джип на бензин и отскоро заради липсата на средства се ограничавам и минах на газ. Забелязвам едно неприятно нещо: твърде често посещавам газостанция, за да зареждам и там губя около 10 мин, а тези 26 км ги изминавам за 15-20 мин. средно. Най ми беше добре като карах дизеловите рено лагуна 2 120к.с. 1.9 дци и волво S80 2,5 защото с един резервоар гарантирано минавах повече от 1000 км. Но и двете ме засипаха с дефекти, а на цди комън рейл наш'та нафта бързо скапва разпръсквачи.
          Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!

          "Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."

          Коментар


          • До: Автомобил за шофиране по 300км на ден

            Първоначално публикуван от drukman Преглед на мнение
            Следя темата от началото и вече не ме сдържа.
            300км на ден
            220 дни в годината
            70 000 км на година като сложиш и карането не по работа
            =около 8 000лв гориво при 7.5/100 и 1.6лв/л по работа
            +средно 10 000лв амортизаций
            +1 500лв гуми
            +500до 1000лв други разходи-масло крушки и пр.
            =тотал около 20 000лв/год.
            = грубо 2 000лв на месец +наема в София.

            Ако прибавиш поне 2.5 часа на ден шофиране с висока скорост = 30% повече работно време.=здраве, нерви, рискове и това, че не можеш да си видиш децата....Ай сиктир и работа...


            ППКолега, зарязвай тоя вмирисан и мръсен умрял град и идвай в Пловдив. Тука също има работа. Не знам какво работиш, може и да греша, но в Пловдив може да се живее с толкова пари.
            Съгласен съм с колегата. Освен за последното. Хубава работа не се намира толкова лесно. Ако не можеш да си намериш подобна работа в Пловдив, вариант е може би да дадеш апартамента в Пловдив под наем, а с парите да си подпомогнеш наема в София, и да живееш в хубав голям апартамент близо до работа. За мен свободното време извън работата е най-важно, а 3-4 часа да губиш всеки ден в пътуване не са никак малко. Отделно разходите за гориво, поддръжка, закупуване на автомобил, нерви, физическа умора..

            Коментар


            • До: Автомобил за шофиране по 300км на ден

              Няма да те сьветвам какво да си вземеш,че половината ще скочат ТОЯ Е ЛУД,само пример ти давам.

              На магистралата всички сме равни.Е ако не слагаш в играта миксери по 1.6 дизел дето се движи с около 100,но ти поне не спомена,че си мазохист ти давам пример с моите за магистрала.

              Стар Мерцедес шестак ми дава около 11 на 100 сьс 130 километра в час магистрала,но и много натискания до ламарината.Мотор 220 коня.

              W140 кьса база шестак ми дава 10.8 и той с натискане,сьщия мотор,но 230 коня.

              W140 малко осмаче ми дава 10 на 100 и как искаш така го карай,излезе ли на магистралата движи с около 140 на 2300 оборота.Нямам подгряване на задните седалки,нямам телевизор и хладилник,другото си е там.


              Осмака го вьрти жената магистрала всеки ден и всеки ден му набива по окоо 200 километра поне.Другия от класа го карам аз из града и дьлго ако се наложи,а шестака 124 стои резерва.

              Всички вьрвят с едно масло,едни филтри,едни гуми,ремьци...............еле шестаците са едно кьм едно.


              Прави са колегите / ако да прочетох само пьрвата страница /че ти трябва резервна кола.Резервата пести пари и нерви и почти нищо не иска като не се движи.Аз както се вижда сьм твьрдо за голям клас кола.Това Голф,Тройка Баварец,Цедка на Мерцедес...............е за резерва,но не и за основен магистрален бегач.Не ти трябва Ц класа като частите са и почти сьщите ма возията и сигурноста са далеч от S
              ката.

              Прав е брата като казва - намери си читав майстор и кола втора рька.С тия километри дето ще и набиваш нито нова ти трябва,нито гаранция,нито явно те интересува за колко ще я препродаваш след 4-5 години.





              Дьлго ще стане,но ето ти друг пример.Човека вьрти доставки тук,минаваше по около 500 мили на ден / аха,от 5 сутринта до 8 вечерта с малко почивка /.или около 2 пьти на твоя пробег.Всяка седмица колата беше за смяна на масло,на всеки месец за спирачки и на 3 месеца за гуми.Мотор на верига,че ако се набиеш на едно Ауди дето смяна на ангренаж му сваляш и предницата и става страшно на всеки 6 месеца.Та мотор на верига,автомат скорости / на магистралата няма значение /задно задвижване / кола без кардан и жена без цици / и голяма - това ти трябва.
              Мери да е поне 4 метра и половина,мотор около 2.5-3 литра,кардан и мотора на верига.Климатик,автопилот,системите за сигурност и бьрза.Не си взимай нещо дето я вдигне 120 я не,едно е да сьм си в нас лед 50 минути и сьвсем друго да ме трьшка час и половина някой леген.


              И не си взимай 740,няма по-тегава кола за работа от това,всеки механик реве от него.Един 5 серия с дизел или среден бензин пак става,но да не е кошмара 740.От Мерцедес имам цял списьк с подходящи,но там трябва да е запазена кола,че иначе ставаш абонат на сервиза.
              TOYOTA SEQUOIA ‘11
              W140 S420 '99

              Коментар


              • До: Автомобил за шофиране по 300км на ден

                Първоначално публикуван от drukman Преглед на мнение
                Следя темата от началото и вече не ме сдържа.
                300км на ден
                220 дни в годината
                70 000 км на година като сложиш и карането не по работа
                =около 8 000лв гориво при 7.5/100 и 1.6лв/л по работа
                +средно 10 000лв амортизаций
                +1 500лв гуми
                +500до 1000лв други разходи-масло крушки и пр.
                =тотал около 20 000лв/год.
                = грубо 2 000лв на месец +наема в София.

                Ако прибавиш поне 2.5 часа на ден шофиране с висока скорост = 30% повече работно време.=здраве, нерви, рискове и това, че не можеш да си видиш децата....Ай сиктир и работа...


                ППКолега, зарязвай тоя вмирисан и мръсен умрял град и идвай в Пловдив. Тука също има работа. Не знам какво работиш, може и да греша, но в Пловдив може да се живее с толкова пари.

                Де да можех да го зарежа, щях да го направя веднага, но както каза колегата @ACCELERATOR хубава работа не се намира лесно, като под хубава въобще нямам предвид само заплата, говоря за колеги, отношение, нерви (особенно последното). От както съм започнал съм изключително доволен от фирмата в която работя (системен администратор).
                Варианта с неежедневното пътуване е най-удачен за мен, за сега.
                Интересното е че доста приятели ме съветват да си взема стар автомобил (преди 2000г.) от германия, запазен на малко километри.
                Така и взех да се чудя...
                Резервна кола имам- желязна джета 88 година


                @BENZBOSS

                Това за 740-ката от къде го разбра, познаваме ли се

                Ако може и списъка с подходящите MB, никак няма да ти се разсърдя.

                Коментар


                • До: Автомобил за шофиране по 300км на ден

                  Колега, що не ми погледнеш Еспейса - 2.8 V6 с верига, автомат, автопилот, с климатик и на всичкото отгоре на метан. На дълго до 3000 оборота 140 км/ч - 9.50 лв на 100 км.
                  Помисли, ела, подкарай го и си помисли.
                  За мен това е колата за дълго шофиране.
                  Правил съм София - Варна в един ден без особени проблеми.
                  Ако имаш време, обади се да се повозим.
                  Поздрави!
                  VITARA, SAMURAI
                  FIAT PANDA 4x4 CABRIO
                  RENAULT ESPACE QUADRA
                  ...и едно сивикче за града...

                  Коментар


                  • До: Автомобил за шофиране по 300км на ден

                    Първоначално публикуван от N.Markov Преглед на мнение


                    @BENZBOSS

                    Това за 740-ката от къде го разбра, познаваме ли се

                    Ако може и списъка с подходящите MB, никак няма да ти се разсърдя.
                    В интерес на истината 740 не сьм карал,но и не сьм срещал човек или механик който да е доволен от тоя модел включително и единия от моите механици който е МАНИАК на тема Баварец.Като види такова и се изприщва човека ако да няма друга кола освен Баварец за него.
                    С рька на сьрцето си признавам обаче,че не сьм имал такава кола,карал сьм 325 и от там намразих Баварците.Ако се решиш на Седмицата поразпитай пак колко и кое се троши и колко струва ремонта.



                    За 25 000 лева може да се вземат доста коли среден или висок клас.Аз ти давам малко примери с Мерцедес,че нали уж там ми е силата.За нова или малка няма да си говорим,че това не е кола която да дьржи с години и която да е удобна за дьлго скоростно каране.

                    Пьрво предложение - 210 модела с 290 турбодизел мотор.Среден клас,удобна и яка без много претенции.,добра за скоростно каране на магистрала.
                    210 модела с 270 ЦДИ,но там ще ти се наложи да монтираш допьлнителен горивен филтьр за да избегнеш скьпите проблеми с дюзите на тоя мотор причинени главно от кофти нафта.
                    210 модела с редовия шестак бензин м104 от пьрвите години - яка кола ако не броим проблемната гарнитура на главата.След ремонт ако я намериш вьрви и пее и за 220 коня харчи около 10 с натискане на магистралата.
                    140 модела след 96 с новите електронни скорости.Гледай да не 350 дизел мотора и 12 цилиндровия м120 бензин,че единия е кекьв,а другия няма оправяне ако нямаш сьсед механик и сервиза не е на сьседната пряка.Магистрално с около 150 очаквай около и под 11 на 100 бензин.Дизел се намира за около 15 000 лева,бензините не ги знам как вьрвят.Дребни проблеми ще имаш главно поради годините на тия коли,но ако не ти пречи зациклил заден прозорец или заяла щора или люк или неработеща помпа за затварянето на багажника............си е кола за магистрала от всякьде.В списька влизат 320шестак,420 / много добьр / 500 осмаци и дизела 300.

                    Това са някои от предложенията.Вече дали бензин или дизел,голяма или средна хубост ти си прецени,но каквото и да вземеш имай в предвид,че изхождам от позицията,че тая кола ще се тьркаля по магистралата - никако или почти никакво градско,никакво рьгане из тесните улички,никакви зимни преходи из Витоша / еле сьс 140 ще ти се вземе огьня /никакви катерения по бордюри и никакви самодейци бьркащи под капака.
                    Ако тьрсиш да става за градско,да се пьркира кьде ли не,да го поправя всеки квартален механик и всичко да му е по 5 лева..............няма да стане.Това са готини магистрални кораби,зимна разходка из Витоша с 320 коня задно предаване и бьрз автомат и малко под 2.5 тона кола си е приключение за трима.


                    Кьсмет,ако / като / решиш какьв Мерц да е тресни една тема и да го разнищваме.
                    TOYOTA SEQUOIA ‘11
                    W140 S420 '99

                    Коментар


                    • До: Автомобил за шофиране по 300км на ден

                      По мое мнение(без да го налагам,и да убеждавам)за целта бих препоръчал Мерцедес-Бенц 124/Е след средата на 93год.,250Д(20 клапана),или 300Д(24 клапана).Ако обаче колата е ПОДДЪРЖАНА,и е на под 400 000км.-съответно няма да е евтина!Перфектен компромис на икономия,комфорт и поддръжка.
                      Другото ми возило е МВ 124/Е 250Д(20 клапана) и го "разтривам" нон-стоп,като понякога има последователни дни,в които изминавам по над 600км.Вече 2,5 години и над 100 000км. никакви грижи!Но след закупуването на возилото "набих" около 3000лв. за кво ли не-накладки,пружини,амортисьори,карета,предни лагери,лагери на алтернатор(профилактично,за всеки случай),амортисьорче и люлка,шарнири,накрайници,гуми и т.н.,и т.н.,и т.н. ....!
                      Приятна скорост-130км./ч,разход при 120-140км.ч с климатик-7л./100км.
                      Разход с климатик до 120км./ч-6 литра-твърдо!
                      Щях да забравя-колата е с ръчна скор. кутия-седан.
                      Проблема е да се намери запазен такъв екземпляр!
                      много автомати-слаби резултати!

                      Коментар


                      • До: Автомобил за шофиране по 300км на ден

                        И аз не се сдържах та и аз да не си искажа мнението по въпроса BMW Аз и брат ми имаме БМВ-та моето е Е46 318и 00г. 118кс бензинче лапа си но и върви 7.5-8 на сто с климатик при 120км. а на брат ми е уникална Е46 facelift 320D 150 кс 04г. с темпомат 180km\h и 5 човека по магистралата в Гърция гори 8 на сто с климатик а с 160 km\h 6 на сто да не говоря за по ниски скорости ,но все пак това е Common Rail и е супер икономично БМВ за това ти препоръчвам 320D facelift много екстри висока сигурност и не на последно място качество
                        Поздрави !
                        Последно редактирано от Next; 04-07-09, 00:52.

                        Коментар


                        • Много стара тема, но да я повдигна.
                          Преди време подадох документи за работа в Швейцария, и взеха че ме одобриха.
                          Започвам на 1 юли, и съм пред същата дилема.
                          Имам два автомобила в момента, но и двата не стават за целта. Всекидневния преход ще е 280км. Гледам основно Голф 7 дизел и Бмв 1 и 3 пак дизелови. Търси се нещо що годе безпроблемно, до 5,6годишно,и до 100х км.
                          Приемам всякакви съвети и мнения, за мен марката няма значение, стига колкото може по малко да създава проблеми.
                          Бюджет до 20х Евро.

                          Коментар


                          • vasil lazarov
                            vasil lazarov коментира
                            Редактиране на коментар
                            Има влак до Базел, там трябва да се прехвърлям на друг до Линцбург. И лошото е че от гарата до фирмата има няма 7,8км и трябва да се возя с автобус, че е индустиална зона и няма трамвай. И като време ще е повече. Работното време ще ми е от 7 до 17.

                          • cecoa1
                            cecoa1 коментира
                            Редактиране на коментар
                            Е, в такъв случай, определено си ти трябва кола(то ти си го знаеше, ама убеди и нас неверниците). Ако основното в уравнението са парите, тогава вземи малка дизелова кола. Нещо до към класа на Голф, че може и по-малка, а ако не държиш на екстрите може и малко по-стара и съответно доста по-евтина от 20К евро.
                            ...
                            Като е на малко километри, с малко на брой предишни собственици, пресен ТЮФ, и не е проблемен мотор/модел, би трябвало да е ОК за нуждите ти.

                          • vasil lazarov
                            vasil lazarov коментира
                            Редактиране на коментар
                            Точно към Голфовия клас се насочвам, но ще търся кола с Евро6, заради все по затягащите се еко глупости.

                        • До 20 х.евро допреди година се взимаше нова кола в този клас, сега не знам как е. Мога да ти предложа Мондео, за тия пари ще се вместиш с доста нова, двигател 2 л., моята е 150 коня и гори около 5 с нормално каране, ако даваш газ по магистрали си на 5,5+. Голям шлеп е, но пък за дълго е ОК. Докато докараш 20 х.евро разлика от гориво между Е класата и някой дизел ще мине доооста време. Не ми се връзва да имаш Е клас, а да караш по 280 км. на ден с Голф.
                          Ford Maverick II 2.3 XLT
                          Ford Mondeo MK5

                          Коментар


                          • 5ст и от мен. През многото пъти, в които съм ходил там ми се стори, че има доста пълноприводни автомобили. Чисти се яко зимата, но все пак....
                            Или сменяй бензиновия мерник за дизелов.
                            Успех в търсенето
                            "Ob Arm, ob Reich, im Tode gleich“
                            Русофилия: Тежка, наследствена незаразна болест, която не се лекува и от която за съжаление не се умира. Същата е дефиницията и за шизофрения.

                            Коментар


                            • vasil lazarov
                              vasil lazarov коментира
                              Редактиране на коментар
                              Не ми се сменя, харесва си ми.
                              Не планирам в близките години да се сменя.

                          • Първоначално публикуван от vasil lazarov Преглед на мнение
                            Много стара тема, но да я повдигна.
                            Преди време подадох документи за работа в Швейцария, и взеха че ме одобриха.
                            Започвам на 1 юли, и съм пред същата дилема.
                            Имам два автомобила в момента, но и двата не стават за целта. Всекидневния преход ще е 280км. Гледам основно Голф 7 дизел и Бмв 1 и 3 пак дизелови. Търси се нещо що годе безпроблемно, до 5,6годишно,и до 100х км.
                            Приемам всякакви съвети и мнения, за мен марката няма значение, стига колкото може по малко да създава проблеми.
                            Бюджет до 20х Евро.
                            При около 250 работни дни в годината, като се вземат и отпуските годишния пробег ще е 60-70к км.
                            Оттук нататък има два аспекта:
                            1. Каква част от пътуването ще е по магистрала и каква при други условия - ако повечето е по магистрала според мен правилния избор е дизел, ако не е обаче може да се мисли за хибрид.
                            2. Колко от комфорта си готов да жертваш, защото за 20к € можеш да вземеш нов дизелов автомобил нисък клас с много нисък разход.

                            Просто бюджета ти е на ръба между някакъв нов смислен автомобил и нещо което поне в България все по-трудно се намира на цена, която да не е почти равна на новия автомобил, а именно 3-4-5-6 годишен автомобил на малко километри.
                            И още наещо, личните ми впечатления от DSG-то на VW са много добри!

                            Коментар


                            • vasil lazarov
                              vasil lazarov коментира
                              Редактиране на коментар
                              Пробега ще е 95% магистрала, затова гледам дизел. Ако има някой ден с повече сняг, си държа ЦРВ то, няма да се продава.

                          Активност за темата

                          Свий

                          В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                          Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                          Зареждам...
                          X