До: Какво -Freelander, X-trail, Forester, Kuga, Rav-4, Tiguan, Outback?
Какво е мнението ви за системите с предно предаване и Халдекс(он деманд, реактивни с-ми). Има ли някакви съществени разлики и предимства на някой модел или са един дол дренки.
Визирам Хонда ЦР-В, Тойота Рав-4, Нисаните- Кашкавал и Х-трейл, Митсубиши Аитлендър, братята му Ситроен и Пежо, Рено Колеос,Форд Куга, Тигуан,Фриилендър, Антара, Санта Фе и дълбоко уважавания от мен нишов модел Шевролет Каптива.
За клиренс е излишно да си говорим , по-скоро за проходимост на сняг и леки баирчета.Знам , че някой модели имат опция до ниска скорост прим. 40 км/ч да включват постоянно и задния мост , а други и това нямат,но за минимални претенции би трябвало всичките да са идентични.
Какво е мнението ви за системите с предно предаване и Халдекс(он деманд, реактивни с-ми). Има ли някакви съществени разлики и предимства на някой модел или са един дол дренки.
Визирам Хонда ЦР-В, Тойота Рав-4, Нисаните- Кашкавал и Х-трейл, Митсубиши Аитлендър, братята му Ситроен и Пежо, Рено Колеос,Форд Куга, Тигуан,Фриилендър, Антара, Санта Фе и дълбоко уважавания от мен нишов модел Шевролет Каптива.
За клиренс е излишно да си говорим , по-скоро за проходимост на сняг и леки баирчета.Знам , че някой модели имат опция до ниска скорост прим. 40 км/ч да включват постоянно и задния мост , а други и това нямат,но за минимални претенции би трябвало всичките да са идентични.


) със МИШЛЕН алпин гуми,една от въпросните хонди просто се предаде пред едно баирче,което бе победено от Пежо 205 с някакви галоши. Шофьора да е неопитен-не е,а сичките системи просто убиват колата. Дори и изключени пак се месят. Кашкай има тест в Офф-роуд БГ и там изобщо не го хвалят като 4х4. Иначе да-за него нямам преки наблюдения. Иначе са хубави коли,но да не се рачита толкова на това че имат 4х4,за разлика- при РАВ4 можеш да разчиташ.
Коментар