Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Какво -Freelander, X-trail, Forester, Kuga, Rav-4, Tiguan, Outback?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • До: Какво -Freelander, X-trail, Forester, Kuga, Rav-4, Tiguan, Outback?

    Първоначално публикуван от ixeos Преглед на мнение
    И защо не са използвали един конвенционален атмосферен двулитров мотор както правят всички други? Какво е предимството да караш със зверски претоварен двигател 1.4?
    Ето си има 2.0 Tsi 170 и 200к.с. не е атмосверен и не е като другите.
    Защо да слагат атмосверен като турбото е с подобри показатели.
    Имат инженери имат си и маркетинг , хората си знаят работата.

    Коментар


    • До: Какво -Freelander, X-trail, Forester, Kuga, Rav-4, Tiguan, Outback?

      Компактност, икономичност, еко норми. Далаверата за фирмата е от първото. Другите две са от зор. Вижте по-старите им двигатели - кажи-речи нямаха развитие с години. Просто не им трябваше.

      Пък и това са си технологии. Те от време на време имат навика да се развиват на тласъци. Напоследък човъркаха повече дизелите, а сега са зачовъркали и бензиновите. Много хора нямаха вяра на малолитражните дизели преди време. А пък те вече си работят безгрижно с години, без да се разпаднат.
      Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

      Коментар


      • До: Какво -Freelander, X-trail, Forester, Kuga, Rav-4, Tiguan, Outback?

        Първоначално публикуван от Dino Преглед на мнение
        Поне при Хюндай покрива аболютно всичко,а отделно са корозия си е 12 или 15 години не съм сигурен. Е то всички гаранции,за да ги има трябва да обслужваш при тях. Ако не ти харесва си я поддържаш там една-две години и после другаде,ама поне го има варианта с 5/7/10 години,нали?
        Dino, то варианта 5/7 и колкото там искаш го има при почти всички. Кажи ми, като собственик на Сф, какво покрива твоята 5 год. или 150 000 км гаранция? Не е заяждане просто питане, щото имам патили познати от тази гаранция. А и в момента гаранцията вече е 3 год. без ограничение. Не е ли странно! Въобще при корейците нещата са много странни!

        При почти всички също така 12 години е гаранцията против корозия и вече различно (от 1 до доживот) за мобилност.

        За Киа-та (сиидчето) имам в предвид е с 5 години пълна и 2 допълнително за двигател и скорости или 150 000 км. което първо дойде.

        А пък и двете марки искат през 15 000 км. да даваш между 250 и 500 лв за обслужване.

        Ми ето с един маркетингов трик как се омайва.
        ТИ си Уникален! Както и всеки друг!
        lre-bulgaria.org

        Коментар


        • До: Какво -Freelander, X-trail, Forester, Kuga, Rav-4, Tiguan, Outback?

          Първоначално публикуван от Navi Преглед на мнение
          При почти всички също така 12 години е гаранцията против корозия и вече различно (от 1 до доживот) за мобилност.

          А пък и двете марки искат през 15 000 км. да даваш между 250 и 500 лв за обслужване.
          Кои са автомобилните марки, даващи гаранция за мобилност "доживот"

          Не е ли практика 99% от новозакупените автомобили, независимо от марката, да се сервизират през 15 000км?
          Per aspera ad astra.

          Коментар


          • До: Какво -Freelander, X-trail, Forester, Kuga, Rav-4, Tiguan, Outback?

            Темата малко се е отклонила. Иначе от посочените модели, единствено Субару има реално двойно задвижване.Другите въртят предното и включват отзад само при загуба на сцепление.Извода е ясен.
            Истинско четворно имат Субару, Ауди-от а4 нагоре, Хонда Ледженд, Ландкрузър, Мерц 4 матик-става, Лексъс с торсените, Таурег, Х-драйф-става........

            Коментар


            • До: Какво -Freelander, X-trail, Forester, Kuga, Rav-4, Tiguan, Outback?

              Първоначално публикуван от bubaru Преглед на мнение
              .
              Истинско четворно ...
              Колега какво е това "истинско четворно"?
              יעבור
              «И това ще мине»

              Коментар


              • До: Какво -Freelander, X-trail, Forester, Kuga, Rav-4, Tiguan, Outback?

                Първоначално публикуван от ixeos Преглед на мнение
                Това не е съвсем по темата, ама някой има ли наблюдения върху издържливоста на 2.2 i-ctdi? В смисъл да е взел кола с такъв и да я карал 200+ хиляди км.
                Имаше продължителен тест на някакво неизвестно списание (даже не му помня името) и там се казваше,че новия (този със 140к.с.) дизел 2.2 е направил 250000 км без ремонт. Това била колата на някой си от редакцията. Ако го видя някъде ще го сканирам.
                Hyundai Santa Fe CM D4EB 4WD
                Peugeot 406 RHZ, Peugeot 405 RFV, Peugeot 205 DKZ
                Volkswagen Bora AKL

                Коментар


                • До: Какво -Freelander, X-trail, Forester, Kuga, Rav-4, Tiguan, Outback?

                  Предполагам под "реално двойно" или "истинско четворно" има предвид фултайм. Та фултаймът не винаги е по-добрия вариант от едно просто предно. Нивата също е фултайм - можеш да я прибавиш към списъка си. Но това не я прави по-добра за каране зимно време от един СУВ с предно. Най-малкото ако нямаш блокажи при фултайма, висването на всяко едно колело води до бутане. Сега ми кажи дали всички Субарута имат блокаж на централния диференциал. И последно хора с доста повече опит от теб или мен (аз карам от 10 години) твърдят, че най-лесно се кара кола с предно, след това фултайм, накрая кола със задно, като при каране зимно време с летни галоши, най-трудно се овладява фултайм. Последното съм го пробвал веднъж и съм склонен да го вярвам.
                  Vitara 2.0 V6
                  Honda CRV (Gen 1)
                  Honda CRV 2.2 I-CTDI (Gen 3)
                  ВАЗ 2131

                  Коментар


                  • До: Какво -Freelander, X-trail, Forester, Kuga, Rav-4, Tiguan, Outback?

                    Първоначално публикуван от bubaru Преглед на мнение
                    Темата малко се е отклонила. Иначе от посочените модели, единствено Субару има реално двойно задвижване.Другите въртят предното и включват отзад само при загуба на сцепление.Извода е ясен.
                    Истинско четворно имат Субару, Ауди-от а4 нагоре, Хонда Ледженд, Ландкрузър, Мерц 4 матик-става, Лексъс с торсените, Таурег, Х-драйф-става........
                    Не знам какво е ясно, но и така не си съвсем прав. Например в моушън тренд пише:
                    Full-Time 4x4 - Freelander 2 comes with a full-time 4x4 transmission. Its front-rear torque split varies continuously to suit dynamic conditions. Only a small amount of torque is fed to the rear wheels under normal conditions, such as on a straight tarmac road, but in tough off-road situations, almost all the engine torque can be fed to the rear wheels, if required. This arrangement offers maximum grip in difficult conditions, yet minimises rear drive – and therefore rotational losses and, in turn, fuel consumption – when not required.
                    The 4x4 system has been developed in conjunction with Haldex, whose centre-coupling technology continuously alters the front-rear torque split, normally through a hydraulically operated multi-plate wet clutch. However, Land Rover wanted an electronically controlled centre coupling – linking the propshaft to the rear differential – that could pre-engage at rest to reduce wheelspin from standing starts, engage quickly when traction loss was detected and disengage quickly without compromising stability control systems. The system also had to transmit the necessary torque to achieve Freelander 2’s off-road traction demands.
                    The result is used exclusively on Freelander 2, and proactively engages full-time 4x4 rapidly and completely. A new high-pressure pre-charge pump charges the hydraulic system as soon as the engine is started, allowing for full-time 4x4 from rest. It also reduces the time taken to achieve full torque once wheel-slip has been detected – within 15 degrees of wheel-slip rotation (compared with over 60 degrees of wheel-slip rotation with more conventional units).
                    The Freelander 2’s Haldex unit is designed to allow up to 1500 Nm of torque transmission. An accumulator also speeds up the unit’s response. Full torque transmission can be achieved in just 150 milliseconds. The new Haldex coupling aims to provide the proactive engagement benefits of full-time 4x4 and the efficiency and fuel economy of an on-demand system.
                    Terrain Response is one of the core Land Rover technologies. Standard on all but the entry model, it adapts the responses of the vehicle’s engine, gearbox, centre coupling and chassis systems to match the demands of the terrain. It optimises driveability and comfort, as well as maximising traction. и т.н.


                    А определено само с тези които си изброил списъка не свършва. Всъщност какво казваш с поста си
                    ТИ си Уникален! Както и всеки друг!
                    lre-bulgaria.org

                    Коментар


                    • До: Какво -Freelander, X-trail, Forester, Kuga, Rav-4, Tiguan, Outback?

                      Първоначално публикуван от ixeos Преглед на мнение
                      И последно хора с доста повече опит от теб или мен (аз карам от 10 години) твърдят, че най-лесно се кара кола с предно, след това фултайм, накрая кола със задно, като при каране зимно време с летни галоши, най-трудно се овладява фултайм. Последното съм го пробвал веднъж и съм склонен да го вярвам.
                      E, трудно, лесно. Въпрос на поведение. И вкус. Не мога да кажа че джипката ми на задно се управлява по-трудно от колата ми на предно. Едното като му дадеш газ и прибуксуват предните (колата), си върви по правата и е неуправляемо. Другото пък върти гъзица, като буксуват задните.
                      Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                      Коментар


                      • До: Какво -Freelander, X-trail, Forester, Kuga, Rav-4, Tiguan, Outback?

                        Първоначално публикуван от Тануцо Преглед на мнение
                        Кои са автомобилните марки, даващи гаранция за мобилност "доживот"

                        Не е ли практика 99% от новозакупените автомобили, независимо от марката, да се сервизират през 15 000км?

                        Примерно Цитроен (поне до скоро) и Мерцедес в Германия. А под мобилност се има в предвид ако закъсаш някъде, ADAC идва да ти помага

                        Не, доста вече минаха 20 000 и отиват към 30 000 км., да не говорим че други се и обслужват през 2 г. Нали се сещаш обаче, че и това е леко идиотско за нашите "чисти" пътни условия
                        ТИ си Уникален! Както и всеки друг!
                        lre-bulgaria.org

                        Коментар


                        • До: Какво -Freelander, X-trail, Forester, Kuga, Rav-4, Tiguan, Outback?

                          Гаранцията ми обхваща абсолютно всичко,а кола с доживотна гаранция за мобилнот е Пежо или Ситроен,например. Санта Фе-то също е фултайм,ако наистина викат на този тип предаване (като Фрилендър) фултайм. Смисъл винаги има едни 5-10% мощност дето отиват назад независимо къде и как караш. От гаранцията досега нищо не съм ползвал за ремонт,но мога да кажа,че сервиза им е повече от отличен. За по-малко от ден ми смениха стъкло на врата и ми я върнаха. Без предварително записване,без уговорки...
                          Hyundai Santa Fe CM D4EB 4WD
                          Peugeot 406 RHZ, Peugeot 405 RFV, Peugeot 205 DKZ
                          Volkswagen Bora AKL

                          Коментар


                          • До: Какво -Freelander, X-trail, Forester, Kuga, Rav-4, Tiguan, Outback?

                            Първоначално публикуван от ixeos Преглед на мнение
                            Предполагам под "реално двойно" или "истинско четворно" има предвид фултайм. Та фултаймът не винаги е по-добрия вариант от едно просто предно. Нивата също е фултайм - можеш да я прибавиш към списъка си. Но това не я прави по-добра за каране зимно време от един СУВ с предно. Най-малкото ако нямаш блокажи при фултайма, висването на всяко едно колело води до бутане. Сега ми кажи дали всички Субарута имат блокаж на централния диференциал. И последно хора с доста повече опит от теб или мен (аз карам от 10 години) твърдят, че най-лесно се кара кола с предно, след това фултайм, накрая кола със задно, като при каране зимно време с летни галоши, най-трудно се овладява фултайм. Последното съм го пробвал веднъж и съм склонен да го вярвам.
                            Прав си, само защото със задното няма да може да помръдне
                            ТИ си Уникален! Както и всеки друг!
                            lre-bulgaria.org

                            Коментар


                            • До: Какво -Freelander, X-trail, Forester, Kuga, Rav-4, Tiguan, Outback?

                              Първоначално публикуван от Dino Преглед на мнение
                              Гаранцията ми обхваща абсолютно всичко,а кола с доживотна гаранция за мобилнот е Пежо или Ситроен,например. Санта Фе-то също е фултайм,ако наистина викат на този тип предаване (като Фрилендър) фултайм. Смисъл винаги има едни 5-10% мощност дето отиват назад независимо къде и как караш. От гаранцията досега нищо не съм ползвал за ремонт,но мога да кажа,че сервиза им е повече от отличен. За по-малко от ден ми смениха стъкло на врата и ми я върнаха. Без предварително записване,без уговорки...
                              Dino, от интерес питам, с какво масло ти е двигателя, знаеш ли?
                              ТИ си Уникален! Както и всеки друг!
                              lre-bulgaria.org

                              Коментар


                              • До: Какво -Freelander, X-trail, Forester, Kuga, Rav-4, Tiguan, Outback?

                                Ми тубата седи в багажника. Като го сипят ми връщат тубата с около 250 милилитра вътре. Май е ШЕЛ хеликс.
                                Hyundai Santa Fe CM D4EB 4WD
                                Peugeot 406 RHZ, Peugeot 405 RFV, Peugeot 205 DKZ
                                Volkswagen Bora AKL

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X