До: Какво-Freelander;X-trail;Forester;Kuga;Rav-4;Tiguan;Outback
Здравейте Колеги,
Виждам,че доста се разпалихте относно Фриилендъра.Аз, както вече казах го харесах много и почти съм решил , че е една от колите, която ще взема.Между другото, не намерих къде пише "лоши отзиви за модела", ако имате линк, моля да ми изпратите. Естествено говорим за втората генерация.
Колата не е спорта, точно обратното, но това си личи и от външния и вид, такава е и философията на марката.Сори, но да говорим за спорт при мини сув си е смешно за всички представители на този клас.Не ме убеждавайте, че примерно Аутлендър и Х-трейл са по-спортни.Ок може би само Х3 е със спортни гени, но е много скъпо и грозно, факт.
А цената на Фриилендъра без ДДС-то(което пада с/у 1600 лв.) е от 50000 лв, което според мен е нормална сума за тази кола.
Освен това е доста рядко срещано, което го прави още по-готино, за разлика от "най-продаваните модели , НО САМО В БГ от клас СУВ2"-корейски представители на безличния автомобилен свят с около 10 годишна история предимно в страните от третия свят и бедните семейства от нормалния.
И само не ми говорете, че това e заради лошия имидж, собственика Тата и т.н., просто си нямаме манталитет.
Здравейте Колеги,
Виждам,че доста се разпалихте относно Фриилендъра.Аз, както вече казах го харесах много и почти съм решил , че е една от колите, която ще взема.Между другото, не намерих къде пише "лоши отзиви за модела", ако имате линк, моля да ми изпратите. Естествено говорим за втората генерация.
Колата не е спорта, точно обратното, но това си личи и от външния и вид, такава е и философията на марката.Сори, но да говорим за спорт при мини сув си е смешно за всички представители на този клас.Не ме убеждавайте, че примерно Аутлендър и Х-трейл са по-спортни.Ок може би само Х3 е със спортни гени, но е много скъпо и грозно, факт.
А цената на Фриилендъра без ДДС-то(което пада с/у 1600 лв.) е от 50000 лв, което според мен е нормална сума за тази кола.
Освен това е доста рядко срещано, което го прави още по-готино, за разлика от "най-продаваните модели , НО САМО В БГ от клас СУВ2"-корейски представители на безличния автомобилен свят с около 10 годишна история предимно в страните от третия свят и бедните семейства от нормалния.
И само не ми говорете, че това e заради лошия имидж, собственика Тата и т.н., просто си нямаме манталитет.
. При дисела няма демултипликатор,но явно се разчита на високия въртящ момент. Лично аз съм доволен от корейските майстори на Теракан-а,яка основа има за модифициране,нищо,че е с торсиони отпред
Коментар