Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Какво е по-добро JEEP Cherokee или Land Rover?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Какво е по-добро JEEP Cherokee или Land Rover?

    какво е по добре да си купя jeep или land rover? говорим за малка ценa 1990-1994г предимства и недостатаци джипа ще карам на разходка в планина и на асвалт много се запалих по джиповете дано ми дадете добър ориeнтир благодаря предварително

  • #2
    Какъв JEEP и какъв Ландровер? Просто са различни като коли... За мен изборът е JEEP, но такива са ми изискванията, на много хора много по-добра работа ще им върши именно Лендровера... Да не говорим че даже различните като външен вид Дискавъри, Дифендър и Рейндж имат горе-долу близки възможности извън пътя (стига да не ти е жал да дереш Рейнджа из храсталаците например), докато два съвършенно еднакви на външен вид JEEP-а могат да имат съвършенно различни характеристики от гледна точка на пътно поведение и управляемост заради различните трансмисии използвани при тях... Освен това колегите от форума така и не можаха да ме убедят че Ландровера е евтина за поддръжка машина, докато частите на Джипа са си на съвсем приемливи цени... Така че когато задаваш такъв въпрос, трябва да си по-конкретен, иначе ще чуеш отговори които не искаш да чуеш.
    Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

    Коментар


    • #3
      не съм наясно с джиповете ще гледам 1 jeepчироки 94г 2 5 дизел чакам да го вкарад по принцип jeep ми харесва повече

      Коментар


      • #4
        Конкретно на въпроса ти, Stevancochev, между 1990 и 1994г. най-вероятния избор от ЛР е Дискавъри. Повече за него можеш да разгледаш тук:

        http://www.offroad-bulgaria.com/viewtopic.php?t=3041

        Относно частите, нямам представа от частите за Jeep, но тези за ЛР не са по-скъпи от частите за японските със сигурност. Разбира се, има и екзотики (като при всички). Не знам как е с частите на Jeep, но за ЛР (все още) няма ментета.

        offtopic:
        ...Да не говорим че даже различните като външен вид Дискавъри, Дифендър и Рейндж имат горе-долу близки възможности извън пътя...
        Въобще не съм съгласен, quadra. Не знам какво си карал и колко, но дългия Дифендър е един от най-добрите експедиционни автомобили ever! Диското и Рейндж-а трябва много да се понаправят за да го докарат до това. Късият пък (ако се направи) е много добра машина за траял. Тук Диското въобще го няма, Рейнджа, с много рязане би могъл. Например като при Иван Иванов (съзтезател).

        Коментар


        • #5
          Не ми се влиза в спор, но трябва към характеристиките на джиповете да се добави един критерий, например "обем на възможен за пренасяне товар"!
          Дългия Дифендър минава през блата с 9 ловеца с пушките и кучетата, без да броим багажника на покрива и това което може да се закачи на теглича /колкото е по-натоварен, толкова по-добре върви/, Злати Златев - Серебристия има снимки на 16 африканеца пътуващи с Дифендър, а Jeep-а обикновенно вози шофьора и дългокрака мацка с кока-кола, в багажника има място за дамската чантичка с гримове!

          Коментар


          • #6
            Вальо,

            Не се поставя под въпрос възможностите на Дифендър-а. Quarda просто извиси Диско-то и Рейндж-а до неговото ниво

            Конкретно на въпроса в темата. Ако говорим за избор на джип в периода 90-94г., както казах при ЛР най-популярен/ всенароден/ възможен избор е Дискавъри. Препратки за него дадох в горният ми пост.

            Относно Чероки, най-добре да се използва търсачката, има писанo не малко (и за Chrysler и Jeep като цяло), но например тези дискусии се надявам, че ще хвърлят известна светлина по въпроса:

            Jeep Cherokee 2,5 '93 инфо
            Богата смес (Cherokee 4.0)
            Съгласни ли сте- новият Jeep Cherokke?
            Провиснали Ресьори (Cherokee)
            Grand Cherokee 2.5 TDi, 1996
            Jeep Cherokee
            Jeep Grand Cherokee
            Реално возило за off-road (до 10 000лв)

            Коментар


            • #7
              Наистина трябва човек малко да почете за да се ориентира с избора на пълноприводен автомобил.
              В този портал има доста неща от които може да се добие представа, както за възможностите на автомобилите, така и за поддръжката и сервизирането.

              А най-важното на теб да ти хареса, независимо от технически или други аргументи.
              Клуб Ленд Ровър Ентусиастс България
              LR Discovery 1, 1993, 200 TDI с разбит лагер на раздатката към преден кардан 23.10.2009
              Да живееш над възможностите си води до зависимости вместо до независимост.

              Коментар


              • #8
                Явно аз не съм в час, защото като се каже Jeep, разбирам само Wrangler- като на близнаците и gogogo!
                Черокито май не е съизмеримо със своя дядо Уилис /дядо на всички джипки/..

                Коментар


                • #9
                  черокито е страхотен автомобил и по възможности за превоз не отстъпва, примерно на ровер класик, а по здравина и идиотоустойчивост е много по - напред. въпроса е какво е черокито, дизелите неструват, това с 2.5 бензин е средна хубост, най - добро е 4л но то пък харчи много.

                  ако става дума за кеф ще взема черокито, ако става дума за работа ще взема ровера.

                  но все пак това са субективни оценки, всеки си има различни критерии.
                  drive alive

                  Коментар


                  • #10
                    като каква величина да разглеждаме ( идиотоустойчивост )

                    Коментар


                    • #11
                      Като кола с която можеш да зачукваш пирони в стената например.
                      А що се касае до честите, както Yaro написа, цените при Ленда са като при японските или малко се различават, докато тези за Черокито са далеч по-евтини, пък и е доста просто като конструкция, на практика не изисква специализиран сервиз. Но дизеловото Чероки си е един компромис със здравината - този двигател е един голям хемороид, не знам дали това се изплаща с икономичност, при тези цени на нафтата... За мен изборът е 4.0 с газова уредба.
                      Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                      Коментар


                      • #12
                        Първоначално публикуван от quadra
                        ... при тези цени на нафтата... За мен изборът е 4.0 с газова уредба.
                        нафтата ВИНАГИ е била по-евтина от бензина, но икономията идва от по-малкото литри, а не от разликата в цената...

                        проблема с изправността на конкретните дизели наистина е неприятен...

                        колкото хора познавам /лично/ все имат нещо за ремонт по АГУ... съотношението проблеми по автомобила/проблеми по АГУ едва ли е под 1:1
                        помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

                        Коментар


                        • #13
                          чудно защо и аз за газта чувам само такива неща.куадра е писал във форума за настройки и тн.
                          като ме интересува икономията вместо агу си купувам дизел и готово.иначе само проблеми.
                          за две години на дизела смених една дюза и веднъж настроих помпата.съмнява ме някой с агу да е ходил толкова малко по сервизи.
                          а иначе по темата:вижте остатъчната стойност на пазара на втора ръка на двете марки и ще се убедите сами.
                          един рейднж е почти два пъти по скъп от един гранд.а г-класата два пъти по скъпа от рейнджа.
                          при едни и същи години естествено
                          В момента пияният гръцки народ се опитва да фокусира дългия лист със сметката, който му подава все по-изнервеният европейски сервитьор. А махмурлука тепърва предстои...

                          Коментар


                          • #14
                            като видя jeep та ще пиша с по подробни дани и тогава мисля че ще ми отговаряте по точно живея в шумен и дано не ми е проблем подръшката

                            Коментар


                            • #15
                              Първоначално публикуван от братчеда
                              ...за две години на дизела смених една дюза и веднъж настроих помпата.съмнява ме някой с агу да е ходил толкова малко по сервизи...
                              Изместваме темата, и с уточнение, че става дума за общо ползване а не за сериозни офроуд занимания, аз съм изминал дотук 130.000км. на моно-инжекция (1.8 VW) с газова уредба Lovato. Никакви проблеми до момента. Бил съм 3 пъти на реглаж. Първият на 800км. след закупуване и монтаж на уредбата. Вторият и третият при смяна на платна на изпарителя на 85.000км. Винаги сменям филтри, масла и т.н. навреме. Никакви проблеми. За такива случаи и коли съм с две ръце за газовата уредба.

                              За модерни бензинови двигатели, където се налага монтаж на газов инжекцион (а не просто АГУ за 420лв.) и при наличие на определени показатели (голям годишен пробег и т.н.) мисля, че пак си заслужава. Всичко това все пак при добита яснота за неудобствата и все по-големите рестрикции и изисквания, които (са факт и в момента, но) ще започнат да се прилагат.

                              Не познавам 4.0 двигател на Чероки, но ще Ви кажа, че единици останаха от консервативните агличани на Острова, които не си монтираха газови на техните LR V8 ...

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X