До: Ровъри, умни електроники, ... Крава на лед
Е те ти електронни дифове. През датчиците на АБСа хваща буксуващото колело със спирачката. А като види много зор, за да не подпали съединителят примерно, другия край на калкулатора почва да души мотора.
А юзерите седят, кихат кинти и се наслаждават на къв беше там контрол?
О, йеее. Жип, батка, жиип! Не кат неква руска кочина.
Е те ти електронни дифове. През датчиците на АБСа хваща буксуващото колело със спирачката. А като види много зор, за да не подпали съединителят примерно, другия край на калкулатора почва да души мотора.
А юзерите седят, кихат кинти и се наслаждават на къв беше там контрол?
О, йеее. Жип, батка, жиип! Не кат неква руска кочина.
. Проблема му наистина е в гумите а не в електрониката. Преди две-три години гледах една S-класа как с помоща на електрониката се измъкна от една поледица ,бах очарован.Но съм виждал един Кайен и един Тоарег как същата такава електроника ги копва за секунди. За последните случаи имам чувството че водачите баха виновни но е факт че ако бяха с някой бъшльо нямаше да имат такива проблеми.

)) Ма тоя - оня нали са фирмА - за тях не важи. Ей го резултата. Нужник за пеесе хилки зелено. Стои си на края на гората и си смърди. Друго не може.

Коментар