Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Ровъри, умни електроники, ... Крава на лед

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: Ровъри, умни електроники, ... Крава на лед

    Е те ти електронни дифове. През датчиците на АБСа хваща буксуващото колело със спирачката. А като види много зор, за да не подпали съединителят примерно, другия край на калкулатора почва да души мотора.
    А юзерите седят, кихат кинти и се наслаждават на къв беше там контрол?
    О, йеее. Жип, батка, жиип! Не кат неква руска кочина.

    Коментар


    • #17
      До: Ровъри, умни електроники, ... Крава на лед

      Ако беше вдигнал оборотите на двигателя можеше с реактивната сила от ауспуха да се движи по бързо. Проблема му наистина е в гумите а не в електрониката. Преди две-три години гледах една S-класа как с помоща на електрониката се измъкна от една поледица ,бах очарован.Но съм виждал един Кайен и един Тоарег как същата такава електроника ги копва за секунди. За последните случаи имам чувството че водачите баха виновни но е факт че ако бяха с някой бъшльо нямаше да имат такива проблеми.
      Неможе да вземаш трезво решение ако мозъкът ти е изгорял от наркотици и алкохол .
      Дий Снайдер

      Коментар


      • #18
        До: Ровъри, умни електроники, ... Крава на лед

        НЕ МОЖЕ да ги вдигне. Електрониката му ги ограничава. За да не счупи нещо и уж за да не се закопае. Макар че силно се съмнявам че програмистите са отчели това.

        Коментар


        • #19
          До: Ровъри, умни електроники, ... Крава на лед

          Това видео не е истинско - манипулирано е! Или е закачен отзад, или има наклон и камерата е наклонена и тя... Това не може да бъде истина, и 4-те гуми въртят, не е затънал, а седи на място

          Коментар


          • #20
            До: Ровъри, умни електроники, ... Крава на лед

            Първоначално публикуван от Паджеровод Преглед на мнение
            Това видео не е истинско - манипулирано е! Или е закачен отзад, или има наклон и камерата е наклонена и тя... Това не може да бъде истина, и 4-те гуми въртят, не е затънал, а седи на място
            Може!!!
            0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"

            Коментар


            • #21
              До: Ровъри, умни електроники, ... Крава на лед

              Ами аз от години говоря за изчислителна мощност, датчици и оптимални алгоритми. И само аз да бях)) Ма тоя - оня нали са фирмА - за тях не важи. Ей го резултата. Нужник за пеесе хилки зелено. Стои си на края на гората и си смърди. Друго не може.
              Всеки който се е завирал с нещо такова електронно на купон на джиповете, го е преживявал. Не се напрягай, никой няма да си играе да прави монтаж, като може просто да го снима. Интернета гъмжи от такива филмчета. Ако поляната не е трамбована е същото, само че колелата вече са потънали. На това просто хубаво се вижда всичко, затова го закачих.

              Коментар


              • #22
                До: Ровъри, умни електроники, ... Крава на лед

                Първоначално публикуван от Паджеровод Преглед на мнение
                Това видео не е истинско - манипулирано е! Или е закачен отзад, или има наклон и камерата е наклонена и тя... Това не може да бъде истина, и 4-те гуми въртят, не е затънал, а седи на място
                Може и да не е, а може и да е истина ГУМИТЕ са СТРАХОТНО нещо което някой подценяват
                Ще ви разкажа действителен случаи с мен, преди доста години си смених гумите на леката кола през март (беше доста топло) с летни - СЛИКОВЕ (нали колата беше "Спортна" ), но падна сняг (не изкара до следобяда, ама сутринта си беше 3-5см.) Спрял съм до тротуара, на сухо, оглеждам се и виждам че потока коли е на 200-300м зад мен, тръгвам спокоино и Ооооо Ужас започвам да боксувам на равно на 1-ва, 2-ра, 3-а, 4-а и дори 5-а, а колата не може да набере повече от 5к.м./ч. вЕрваите ми изпитах голям ужас, но добре че не се засилих че след 500-600м правя обратен завой (Разрешен) и с тази "Чудовищна" скорост едва го взех, за спирането няма и да разказвам (още се будя нощем).

                Та така разбрах на практика значението на гумит, колата нямаше никаква електроника, а пътя беше равен!!!

                Коментар


                • #23
                  До: Ровъри, умни електроники, ... Крава на лед

                  Хъм. Това ми се вижда по-скоро с изключен тракшън контрол. От време на време по някоя гума спира съвсем, докато другите продължават да се въртят, а тракшън контрола не би трябвало да допуска именно това.
                  Грамотността е прозорец към интелекта, ако човек не може да усвои дори майчиния си език, то потенциала му за нещо повече е под въпрос.

                  Коментар


                  • #24
                    До: Ровъри, умни електроники, ... Крава на лед

                    А според мен проблема не е в самата електроника, а в "програмистите". Толкова им е акъла.

                    Като много други неща електрониката не е нещо лошо, стига тия, дето са я правили и програмирали да знаят какво правят.

                    ЩУР КУПОН!
                    Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                    Коментар


                    • #25
                      До: Ровъри, умни електроники, ... Крава на лед

                      загледайте се внимателно - щом колата започне лекичко да тръгва, вместо да даде още газ и колата да тръгне като хората, шАфьора връща газта и тя спира, ... всичко е пиниз...
                      помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

                      Коментар


                      • #26
                        До: Ровъри, умни електроники, ... Крава на лед

                        Много отдавна се каня да напиша за моите наблюдения как работят ESP системите тракшан контроли електронни шпеерове, при не пълно приводни автомобили, които като идея са едно и също, но различните производители наричат с различни имена.
                        Опел зафира 1: Ограничава горивото на двг. и упражнява спирачка на това колело, което боксува. Отчита и от задните колелета сигнал и в кал и на сняг стоиш на място. Най големия проблем е че не се изключва от никъде.
                        Рено лагуна 2: Ограничава горивото на двг. но го държи на мин. 1500-1800 об/мин. и упражнява спирачка на това колело, което боксува. Ако задните колелета са спрели може предните да се въртят до около 60-80 км/ч. Може ръчно да се изключва. Системата при поднасяне в завой допуска малко свободно управление /поднасяне/ и в по-краен момент се включва спирачката. Ако МПС се поднесе бързо на лед повече от 90 град. системата се шашка за момент. Малко бавно сработва при резки отклонения от посоката на движение.
                        Мерцедес S класа 1993 г.: Тракшън контрол който действа на двг. и самоблокиращ диференциал. Ако колата боксува допуска двг. до около 2000 об/мин, което в общи линии е достатъчно да те извади от ситуацията.
                        Волво S 80 дизел: Ограничава горивото на двг. но го държи на мин. 1500-1800 об/мин. и упражнява спирачка на това колело, което боксува. Ако задните колелета са спрели може предните да се въртят до около 30-50 км/ч. Може ръчно да се изключва. Системата при поднасяне в завой не допуска свободно управление /поднасяне/ и се включва спирачката и ограничава двг. и просто не може да се кара спортно. Добре че може да се изключва.
                        Тойота корола седан 2007 дизел: Дълго време мислех, че тази с-ма не работи. Допуска поднасяне и първоначално светка лампата на таблото и ограничава двг., а после натиска спирачки и предупреждава със звуков сигнал. Когато задните колелета не се въртят ше шашка и километража ту показва 20 км./ч. ту пада на нулата. Ако автомобила поне малко не се движи не е ефективна. Като не можеш да тръгнеш се изключва дава се мръсна газ и после се включва, за да предаде въртящ момент на другото колело, което не боксува и да отлепи автомобила.
                        Имам и наблюдения за 4х4, ама друг път, че сега нямам време.
                        Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!

                        "Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."

                        Коментар


                        • #27
                          До: Ровъри, умни електроники, ... Крава на лед

                          мен ме кефи първия коментар: "купил си книжка, купил си кола, а да кара не си купил"

                          Коментар


                          • #28
                            До: Ровъри, умни електроники, ... Крава на лед

                            При мен на синхрото има подобна система, но май е пресилено да я наричаме тракшън.
                            Първо работи само на предният мост(поне при мен е така), и второ изобщо не е вързана за електрониката на двигатела та да му спира горивото,просто спира забуксувалото колело като му се подават спирачни импулси-е много хубаво нещо, качвал съм го на места , на които джиповете губят сцепление, а и заради теглото, а и също мнооооого помага ЦЯЛАТА ГАЗ

                            За гумите Алекс е много прав.
                            Преди години като си го купих Пасата, та бях на вилата в Бистрица и реших да го пробвам ,НО със СПОРТНИ нископрофилни гуми
                            Беше наваляло около5-10см снежец, а теста беше на уличка почти без наклон.И тръгвам си аз нагоре, ама неще, отварям вратата , та да видя дали всичко върти, е върти а колата вместо нагоре се суче яко и се свлича надолу.В същото време една Жигула със зимни гуми си мина като пич, е такъв срам до тогава не бях брал
                            sigpic УАЗ-452

                            Коментар


                            • #29
                              До: Ровъри, умни електроники, ... Крава на лед

                              Това е един от режимите на новите Рейндж и Ланд Ровъри,това се бавни скорости при които гумите се движат по този начин ,тръгва и спира на определено време-мисля ,че му викат "жабешки" ход и така докато излезеш,нещо ,като "лашкането" напред-назад.Един вид да не се закопаеш може би.А предполагам,че ги е пуснал,защото е кална глина и гумите наистина са за Ф1,както е писал Венци.При другите ходове явно върти автомобила на всякъде.
                              Поздрави.
                              Ланд Ровър-Дискавъри,ТД5-1999 год.,готин е.
                              "Мъжко е да обещаеш,човешко да не го изпълниш."
                              "Правото на глас,не винаги означава да имаш право на избор."

                              Коментар


                              • #30
                                До: Ровъри, умни електроники, ... Крава на лед

                                Всичките електронни системи имат два проблема - бързодействието на компютърът, и на изпълнителното звено. Програмистите могат да сложат там само примитивен алгоритъм заради немощния процесор. Още по-лошо е закъснението откато датчикът усети че става нещо, докато се задейства някъв изпълнителен механизъм. В това време вече е станало късно, и се случва вече нещо друго. Да не говорим че цялата система няма откаде да знае какво има след малко по курса, или как ще се смени характерът на пътя. Така че всичко е сбъркано по принцип. Трябва си шофьор, и толкова.
                                А иначе вариации на тая идеология - бол. Сума фирми правят подобни неща. И никое не работи

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X