Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Ресурса на двигателите

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    До: Ресурса на двигателите

    Камене - аз съм виждал Марути Сузуки на 800 000 и си вървеше отлично
    При това служебно
    "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

    Коментар


    • #32
      До: Ресурса на двигателите

      Първоначално публикуван от superMAX Преглед на мнение
      И понеже ти е светнала лампата си спрял. А ако имаше термометър и спокойно си караш защото знаеш ,че всичко е в нормата. Представи си нощем и вали сняг? И кво правиш? Пак слизаш и дигаш капаците- нали свети червено
      как в нормата? в задръстване с неработещ вентилатор не е баш в нормата... Чаках 15-20 мин да поизстине и след това вече не светеше...

      а иначе си прав - по-добре да е с лампа и да си мислиш, че е прегрял отколкото да е с термометър и да си викаш "може още" /ако въобще видиш навреме, че Т не е в ред/

      Как точно ще ти прегрее "нощем, когато вали сняг" не ми е ясно, освен ако буксуваш дълго време на някой баир /и точно тогава ако ти светне ще спреш да форсираш и двигателя ще се охлади /
      Да не говорим, че за нова кола от 8000ДМ /по МД/ термометърът и оборотомера на таблото са излишен лукс - както и да го погледнеш...
      помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

      Коментар


      • #33
        До: Ресурса на двигателите

        тикото беще такси
        не знам колко километра мина слет милионама и стотния, доста добре си пъркаше ама един камион го размаза както си беще паркирано,
        "Ако не можеш да ги убедиш, объркай ги."

        Коментар


        • #34
          До: Ресурса на двигателите

          Първоначално публикуван от Тедо /LJ73/ Преглед на мнение
          как в нормата? в задръстване с неработещ вентилатор не е баш в нормата... Чаках 15-20 мин да поизстине и след това вече не светеше...

          а иначе си прав - по-добре да е с лампа и да си мислиш, че е прегрял отколкото да е с термометър и да си викаш "може още" /ако въобще видиш навреме, че Т не е в ред/

          Как точно ще ти прегрее "нощем, когато вали сняг" не ми е ясно, освен ако буксуваш дълго време на някой баир /и точно тогава ако ти светне ще спреш да форсираш и двигателя ще се охлади /
          Да не говорим, че за нова кола от 8000ДМ /по МД/ термометърът и оборотомера на таблото са излишен лукс - както и да го погледнеш...
          От показанията на термометъра може да съдиш и за други неща. Лампата няма да ти светне ако темостатът ти е прецакан в отворено положение и двигателят не загрява до работна температура. Ще си караш с идеята, че всичко е ОК а недозагрелият двигател се износва доста по-интензивно и е по-неикономичен. Това да има само лампа е индикация за руси жени, които така или иначе не гледат уредите или не знаят значението на показанията им.
          Или ще се чудиш защо парното работи колкото да не получиш хипотермия.
          На дедрата има и термометър и лампа, че и звуков сигнал в случай, че не вземеш на сериозно показанията на термометъра
          "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

          Коментар


          • #35
            До: Ресурса на двигателите

            За средна ръка бензинов:
            ако се кара такси - може да направи много (400 000 +) без основни ремонти.
            Ако се кара по 5 км и то на студен климат - може и да е наполовина (200 000 км).

            Приемаме че се обслужва и разработва по правилата (макар че са различни понякога).

            За дизелите бих сложил едни 50% отгоре на ресурса.

            Коментар


            • #36
              До: Ресурса на двигателите

              Абе железа....Предпочитам да АЗ да надживея няколко двигателя, отколкото обратното...

              Коментар


              • #37
                До: Ресурса на двигателите

                Първоначално публикуван от Lazar Преглед на мнение
                Абе железа....Предпочитам да АЗ да надживея няколко двигателя, отколкото обратното...
                Не можеш да ме убедиш, че няма да живееш по-добре ако колата ти не ти създава грижи
                "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                Коментар


                • #38
                  До: Ресурса на двигателите

                  Първоначално публикуван от Scrapheap Преглед на мнение
                  Не можеш да ме убедиш, че няма да живееш по-добре ако колата ти не ти създава грижи
                  Ще живея по-добре ако здравето не ми създава грижи. Майната и на колата...

                  Коментар


                  • #39
                    До: Ресурса на двигателите

                    Аз предпочитам И колата да не ми създава грижи - иначе си прав
                    "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                    Коментар


                    • #40
                      До: Ресурса на двигателите

                      Първоначално публикуван от jamiemirror Преглед на мнение
                      За средна ръка бензинов:
                      ако се кара такси - може да направи много (400 000 +) без основни ремонти.
                      Ако се кара по 5 км и то на студен климат - може и да е наполовина (200 000 км).

                      Приемаме че се обслужва и разработва по правилата (макар че са различни понякога).

                      За дизелите бих сложил едни 50% отгоре на ресурса.
                      За сега сме двама ! И според мен ресурса на дизела е по висок.

                      Коментар


                      • #41
                        До: Ресурса на двигателите

                        Първоначално публикуван от superMAX Преглед на мнение
                        За сега сме двама ! И според мен ресурса на дизела е по висок.
                        На кой дизел бре? Нали си фен на Транспортерите. Виж на първия Транспортер който е с дизел какъв му е ресурса...Понякога едва докарва 40 хиляди... Същия двигател на Голфа живее в пъти повече.
                        Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                        Коментар


                        • #42
                          До: Ресурса на двигателите

                          Преди 2 години си взех 124 купе - италиянка, на метан... За 2 години навъртях около 110 000км. в страната и чужбина, но основно на метан и най-високооктановия бензин който намирах по бензиностанциите в страните дето няма метан. Сега километражът ми показва към 245 000км. и преди месец сменяхме веригата че притракваше като отпуснеш газта. Майсторът се обади по телефона като изпонаотвориха всички капаци и ме извика да съм видел нещо. Аз се притесних, той за хубаво никога не се е обаждал. Заварих ги да се чудят над двигателя - нямаше грам... ама грам зацапване на която и да е част по мотора, дори на дъното на картера нямаше къде да се оцапаш. Всичко си седи едно такова маслено жълто и чисвто.... Казаха че за пръв път виждат на 14 годишна кола двигател в такова състояние.... Иначе от наливане до наливане на масло не доливам нито грам. И както слагам маслото - полусинтетика на МОбил - така след 10 000 км, /всъщност винаги малко по рано/ си го точа прозрачно и бистро.... Не вярвам в моите ръце, тоя Мерседес да му дефектира двигателя близките 20-на години....
                          Моите 5 стинки за ресурса....
                          Последно редактирано от Георги Иванов (gorbi); 19-12-07, 02:06. Причина: едит

                          Коментар


                          • #43
                            До: Ресурса на двигателите

                            Първоначално публикуван от superMAX Преглед на мнение
                            За сега сме двама ! И според мен ресурса на дизела е по висок.
                            това си е съвсем логично - дизелите са предназначени за клиенти, които правят по-голям пробег... На всичкото отгоре, колкото повече я караш, толкова повече километри ще издържи... Двигателя се разваля най-много от студен старт...

                            а иначе най-важното за дългия и спокоен живот на един автомобил е да не го докосват "майстори-автомонтьори" - едно оправят две развалят - на времето като примерен собственик си смених антифриза на въпросното пунто като стана на 5 години... така и не го обезвъздушиха като хората... за да ми сменят една гарнитура на делкото, измиха двигателя на пароструйка... като си тръгвах от сервиза ми изгоря алтернатора... айде после иди на майстор и бъди спокоен...
                            На галопера смених ангр. ремък/-ци/ започна да свири - ужас! новият собственик каза, че е сменил водната помпа и чак тогава се оправило...
                            помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

                            Коментар


                            • #44
                              До: Ресурса на двигателите

                              Здравейте
                              Най-ниският проектно заложен ресурс на автомобил който съм срещал в ОФИЦИАЛЕН документ е 180 000 км
                              става дума за Форд Мондео 1.8TD
                              Не казвам че щом стане на толкова и спира
                              просто това е заложено от проектантите като среден живот
                              при добра поддръжка и пенсионерско каране може и повече да изкара
                              Студеният старт лошите масла и напънът на студен двигател са най-големите вредители според мен.
                              BMW X6

                              Коментар


                              • #45
                                До: Ресурса на двигателите

                                Първоначално публикуван от VeshteR Преглед на мнение
                                Здравейте
                                Най-ниският проектно заложен ресурс на автомобил който съм срещал в ОФИЦИАЛЕН документ е 180 000 км става дума за Форд Мондео 1.8TD
                                а пък аз съм виждал такова мондео на 265000км "нов внос" и си работеше като часовник
                                помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 0 потребители онлайн. 0 потребители и 0 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X