До: Ресурса на двигателите
Шегаджия си Стефане
,това за жабката не се бях сетил.
Попитах колегата дали знае какво е основен ремонт защото смяната единствено на сегменти не ми звучи някакси правдоподобно.
Хората са казали по тоя повод следното: "Основният ремонт има за цел регламентирано възстановяване работоспособноста на автомобилите и агрегатите и осигурава пробег до следващия основен ремонт(или бракуване),не по малък от 80%от нормалния пробег за нови автомобили и агрегати. Основния ремонт се извършва в съответствие с единната система за конструкторската документация (ЕСКД),предвидена от действащите стандарти. При основния ремонт автомобилът (агрегатът) напълно се разглобява,дефектира,ремонтира,нужните детайли се заменят. След това се сглобява ,регулира и се подлага на изпитване.
.........
Основния ремонт се изпълнява с обезличаване на детайлите,с изключение на тези ,които немогат да се обезличат по производствени съображения. Обезличаването на механизмите и детайлите при основния ремонт на автомобилите дава възможност да се ускори процесът на ремонта и да се подобри неговото качество.
............
Агрегатът се счита негоден за по-нататъшна експлоатация,когато повечето негови основни детайли се намират в гранична състояние. Автомобилният агрегат е в гранично състояние , ако неговия базов детайл а също и така и основните му детайли се намират в състояние на пълна непригодност за по-нататъшна експлоатация."
При основен ремонт на двигателя сматам че ще се съгласите с мен че частите които трябва да се "обезличат" са буталата,лагерите ,сегментите,уплътнителите и др. които не са предвидени да бъдат отремонтирани до ремонтен размер.
Ресурсът на двигателя освен конструкторските предписания зависи от качеството на маслото
Първоначално публикуван от Стефан
Преглед на мнение

Попитах колегата дали знае какво е основен ремонт защото смяната единствено на сегменти не ми звучи някакси правдоподобно.
Хората са казали по тоя повод следното: "Основният ремонт има за цел регламентирано възстановяване работоспособноста на автомобилите и агрегатите и осигурава пробег до следващия основен ремонт(или бракуване),не по малък от 80%от нормалния пробег за нови автомобили и агрегати. Основния ремонт се извършва в съответствие с единната система за конструкторската документация (ЕСКД),предвидена от действащите стандарти. При основния ремонт автомобилът (агрегатът) напълно се разглобява,дефектира,ремонтира,нужните детайли се заменят. След това се сглобява ,регулира и се подлага на изпитване.
.........
Основния ремонт се изпълнява с обезличаване на детайлите,с изключение на тези ,които немогат да се обезличат по производствени съображения. Обезличаването на механизмите и детайлите при основния ремонт на автомобилите дава възможност да се ускори процесът на ремонта и да се подобри неговото качество.
............
Агрегатът се счита негоден за по-нататъшна експлоатация,когато повечето негови основни детайли се намират в гранична състояние. Автомобилният агрегат е в гранично състояние , ако неговия базов детайл а също и така и основните му детайли се намират в състояние на пълна непригодност за по-нататъшна експлоатация."
При основен ремонт на двигателя сматам че ще се съгласите с мен че частите които трябва да се "обезличат" са буталата,лагерите ,сегментите,уплътнителите и др. които не са предвидени да бъдат отремонтирани до ремонтен размер.
Ресурсът на двигателя освен конструкторските предписания зависи от качеството на маслото
Коментар