Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Ресурса на двигателите

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: Ресурса на двигателите

    Първоначално публикуван от Стефан Преглед на мнение
    Ми сигурно каквото значи основен ремонт. Не среден, ми основен.
    Значи - както обикновенно. Отваряне - затваряне на жабката, миене на пепелника, пускане - спиране на чистачките.
    Има си известни критерии. Ресурсът се мери не до къв да е отказ, а до първия ремонт, до следващите, до последният, възстановяващ пълната работоспособност.
    Шегаджия си Стефане,това за жабката не се бях сетил.
    Попитах колегата дали знае какво е основен ремонт защото смяната единствено на сегменти не ми звучи някакси правдоподобно.
    Хората са казали по тоя повод следното: "Основният ремонт има за цел регламентирано възстановяване работоспособноста на автомобилите и агрегатите и осигурава пробег до следващия основен ремонт(или бракуване),не по малък от 80%от нормалния пробег за нови автомобили и агрегати. Основния ремонт се извършва в съответствие с единната система за конструкторската документация (ЕСКД),предвидена от действащите стандарти. При основния ремонт автомобилът (агрегатът) напълно се разглобява,дефектира,ремонтира,нужните детайли се заменят. След това се сглобява ,регулира и се подлага на изпитване.
    .........
    Основния ремонт се изпълнява с обезличаване на детайлите,с изключение на тези ,които немогат да се обезличат по производствени съображения. Обезличаването на механизмите и детайлите при основния ремонт на автомобилите дава възможност да се ускори процесът на ремонта и да се подобри неговото качество.
    ............
    Агрегатът се счита негоден за по-нататъшна експлоатация,когато повечето негови основни детайли се намират в гранична състояние. Автомобилният агрегат е в гранично състояние , ако неговия базов детайл а също и така и основните му детайли се намират в състояние на пълна непригодност за по-нататъшна експлоатация."

    При основен ремонт на двигателя сматам че ще се съгласите с мен че частите които трябва да се "обезличат" са буталата,лагерите ,сегментите,уплътнителите и др. които не са предвидени да бъдат отремонтирани до ремонтен размер.

    Ресурсът на двигателя освен конструкторските предписания зависи от качеството на маслото
    Неможе да вземаш трезво решение ако мозъкът ти е изгорял от наркотици и алкохол .
    Дий Снайдер

    Коментар


    • #17
      До: Ресурса на двигателите

      Ако подкараш тая тема става страшно. Щото например първото студено пускане след ремонта изяжда 5% от ресурса до следващия ремонт. А разработването на двигателя - 30 до 50 % ако е неграмотно. Което се и прави практически по наште земи. След ремонта сипват къв да е буклук вместо най - най хубавото масло за разработване, и после - уж хубавото. А то вече е на умрял - масаж.

      Коментар


      • #18
        До: Ресурса на двигателите

        Първоначално публикуван от Стефан Преглед на мнение
        А разработването на двигателя - 30 до 50 % ако е неграмотно. Което се и прави практически по наште земи. След ремонта сипват къв да е буклук вместо най - най хубавото масло за разработване, и после - уж хубавото. А то вече е на умрял - масаж.
        Напълно съм съгласен с теб че така правят.Преди около 15години бах свидетел на професионална разработка на двигателя.Двигателя беше качен на стенд и му бяха наляли накакво масло със специална графитна съставка (маслото дори имаше специфичен цвят).Двигателя беше разработен по най-професионарния начин,първо го завъртяха с електромотора на стенда студен, после го запалиха без товар и накрая под товар. Интересното бе че след тази процедура източиха маслото ,промиха цялата система и чак тогава му наляха нормалното масло.Питахме ги неможе ли да се кара с графитното масло а те категорично забраниха. Двигателя работи след това много дълго време при много големи натоварвания (двигателя беше от КАМАЗ самосвал).
        Неможе да вземаш трезво решение ако мозъкът ти е изгорял от наркотици и алкохол .
        Дий Снайдер

        Коментар


        • #19
          До: Ресурса на двигателите

          Първоначално публикуван от banjo Преглед на мнение
          Ааааааааа,да питам аз като малко по-тъп от другите какво разбираш под понятието основен ремонт и колко точно часа трае една такава процедура.
          Колега - определено зная какво значи основен ремонт. В случая се изразих неправилно - имах предвид връщане на работоспособността и нормализиране на експлоатационните параметри при определен хроничен дефект на конкретен автомобил.
          ОСНОВНИ ремонти съм правил на доста двигатели
          А за Стефан - моята кола живее добре, след като и отворих пепелника на лявата врата и жабката разбира се И не си е помислила да спира за неопределено време....
          "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

          Коментар


          • #20
            До: Ресурса на двигателите

            Много е важно пепелникът да се затваря със щракване.
            На старите великански дизели имаше нарочен режим прокачка на маслото преди всяко палене. Поне това да не бяха изхвърлили на вторични суровини и да го бяха раздали по сервизите ...

            Коментар


            • #21
              До: Ресурса на двигателите

              Щракането е функция на шута с който го затваряш
              "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

              Коментар


              • #22
                До: Ресурса на двигателите

                Първоначално публикуван от Стефан Преглед на мнение
                Много е важно пепелникът да се затваря със щракване.
                На старите великански дизели имаше нарочен режим прокачка на маслото преди всяко палене. Поне това да не бяха изхвърлили на вторични суровини и да го бяха раздали по сервизите ...
                Сигурен бях , че някой някога го е въвел и ползвал. Винаги съм си мислел за ел. маслена помпа. Но както и да е , сега новата екстра в новите коли е : лампата за маслото само се тества и гасне веднага независимо дали е запалена мотора или не. Пък ако има проблем с налягането ще светне допълнително. Имам две такива коли и много ме дразнят. Това е почти толкова гадно колкото и лампа за температурата а не термометър.

                Коментар


                • #23
                  До: Ресурса на двигателите

                  Първоначално публикуван от superMAX Преглед на мнение
                  Сигурен бях , че някой някога го е въвел и ползвал. Винаги съм си мислел за ел. маслена помпа. Но както и да е , сега новата екстра в новите коли е : лампата за маслото само се тества и гасне веднага независимо дали е запалена мотора или не. Пък ако има проблем с налягането ще светне допълнително. Имам две такива коли и много ме дразнят. Това е почти толкова гадно колкото и лампа за температурата а не термометър.
                  Някога имах рено 8 и то беше само с лампа за температурата Налагаше се да се слага допълнителен термометър, щото наистина си е дразнещо
                  "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                  Коментар


                  • #24
                    До: Ресурса на двигателите

                    След смяна на гарнитурата на главата заради прегряване и аз сложих на моето Рено 5 термометър и датчик от Лада
                    ГАЗ 69 УАЗ 452-2 броя УАЗ 31512 Kia Sportage 2.0 16v
                    Калта за УАЗа е като водата за водолаза 0886445318

                    Коментар


                    • #25
                      До: Ресурса на двигателите

                      Първоначално публикуван от dragomir_68 Преглед на мнение
                      След смяна на гарнитурата на главата заради прегряване и аз сложих на моето Рено 5 термометър и датчик от Лада
                      При мен не се е стигало до прегряване, но просто не съм свикнал да не гледам температурата и това направо ме подтискаше. Аз сложих, доколото помня от Дачия.
                      "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                      Коментар


                      • #26
                        До: Ресурса на двигателите

                        Май вече няма коли с лампи , а всички са с термометри ( сигурно има много оплаквания от блондинките)! Последните екземпляри на който съм попадал са ауди100 сс и рено туинго.

                        Коментар


                        • #27
                          До: Ресурса на двигателите

                          температура се мери на болен
                          мойто Пунто си беше здраво и щастливо и само с червена лампичка... тя светна само веднъж /пред ЦУМ/ щото се беше скъсала тънката жичка м/у датчика и вентилатора...
                          на такъв клас кола не й трябва термометър щото няма кой да го следи! като светне лампата спираш и това е!
                          помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

                          Коментар


                          • #28
                            До: Ресурса на двигателите

                            Ауди 100 СС какъв клас кола е?

                            Коментар


                            • #29
                              До: Ресурса на двигателите

                              Първоначално публикуван от Тедо /LJ73/ Преглед на мнение
                              температура се мери на болен
                              мойто Пунто си беше здраво и щастливо и само с червена лампичка... тя светна само веднъж /пред ЦУМ/ щото се беше скъсала тънката жичка м/у датчика и вентилатора...
                              на такъв клас кола не й трябва термометър щото няма кой да го следи! като светне лампата спираш и това е!
                              И понеже ти е светнала лампата си спрял. А ако имаше термометър и спокойно си караш защото знаеш ,че всичко е в нормата. Представи си нощем и вали сняг? И кво правиш? Пак слизаш и дигаш капаците- нали свети червено

                              Коментар


                              • #30
                                До: Ресурса на двигателите

                                скоро пправих ремонт на сетра-автобус, двигателят и беше на 1 300 000 км
                                и да ви кажа не беше най зле можеше да покара още
                                а съм виждал тико на 1 100 000 км е едно от първите внесени в българия, следващите партиди не бяха качествени
                                "Ако не можеш да ги убедиш, объркай ги."

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X