Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Ресурса на двигателите

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #76
    От: Ресурса на двигателите

    Има събрано масло в съд под налягане. Преди да запалиш натискаш копче и маслото смазва лагерите. Веднага след паленето съда набързо се напълва и е в готов за следващото палене.
    За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

    Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

    Коментар


    • #77
      От: Ресурса на двигателите

      Първоначално публикуван от targa Преглед на мнение
      Най-добрия начин за палене на студен мотор, си е използването на маслен акумулатор. Само дето не знам някой да го ползва. Не познавам и човек дето е чувал за такова нещо освен Венци Петров. Поне с 10 човека съм говорил, уж компетентни, а ме гледат като натровени.
      А ????????????????????????? К'во туй нещо?
      Неможе да вземаш трезво решение ако мозъкът ти е изгорял от наркотици и алкохол .
      Дий Снайдер

      Коментар


      • #78
        От: Ресурса на двигателите

        Нещо като прокачката на големите антични двигатели. Предвид, че е тъжноо двигателят ми да ме надживее, не бих се занимавал
        "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

        Коментар


        • #79
          От: Ресурса на двигателите

          Аз и прокачка имам, ама е доста едра.
          За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

          Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

          Коментар


          • #80
            От: Ресурса на двигателите

            Това за някой античен корабен двигател ще да е.
            Неможе да вземаш трезво решение ако мозъкът ти е изгорял от наркотици и алкохол .
            Дий Снайдер

            Коментар


            • #81
              От: Ресурса на двигателите

              Прави някакво налягане в маслените магистрали и като врътнеш търка на мазно,доколкото знам,а дали е така и как точно е може някой да обясни.

              Коментар


              • #82
                От: Ресурса на двигателите

                Еее, на ЯМЗ 240 руснаците са го направили с допълнителна маслена помпа, с електромотор. Тези двигатели се слагат на тракторите К-701 и танковете Т-72(в доста модифициран вариант).
                На танка не помня как беше, но на трактора имаше бутон и ЦК ключе. Натискаш бутона, и той задейства електромотора на предварителното подкачване на маслото. Гледаш манометъра, и когато налягането се вдигне до нормалното-превключваш ключето, бутона преминава в режим "стартер". Паленето винаги е на добре омазан двигател.
                На танковете беше нещо подобно-първо се подкачва масло, после се пали...

                Нищо ново под слънцето, въпросна решение и име...

                Пък аз бях решил, че маслото...
                Има ли желание-има и начин!

                Коментар


                • #83
                  От: Ресурса на двигателите

                  Хи , ще сложа една препратка :http://www.rbracing-rsr.com/oilsystems.htm
                  С
                  амо да вметна , че днешните масла по дефолт са в пъти по добри от тези преди 15 години, а това се отразява на двигателите ни. Би трябвало новите масла да увеличават живота им. А какво, как и от къде се внася в БГ си е загадка. Докато се ровех в нета видях , че за танка има ел. помпа .

                  Коментар


                  • #84
                    От: Ресурса на двигателите

                    Първоначално публикуван от Vincentsk Преглед на мнение
                    Като се говори за ресурс, бях чел в АутоБилд съвети за зимно шофиране. Там се споменаваше, че трябвало в най-големите студове човек да не изчаква колата да загрее на празен ход, а да се тръгне възможно най-бързо (като време, не скорост), за да можело малсото от картера да стигне и по цилиндрите, като се повишат оборотите. Други казват, че трябвало доста време да се чака на празен ход, като е изключено повишаването на обороти. Според мен второто е по-логично, но кое наистина е правилно, за да не се намаля от ресурса на двигателя?
                    Аз не ги знам тези от Ауто Билд ама Ники Лауда навремето съветваше в студено време първите 100м да се кара на първа предавка,следващите 100м на втора предавка и т.н.
                    Неможе да вземаш трезво решение ако мозъкът ти е изгорял от наркотици и алкохол .
                    Дий Снайдер

                    Коментар


                    • #85
                      От: Ресурса на двигателите

                      Първоначално публикуван от a_andreew Преглед на мнение
                      Хи , ще сложа една препратка :http://www.rbracing-rsr.com/oilsystems.htm
                      С
                      амо да вметна , че днешните масла по дефолт са в пъти по добри от тези преди 15 години, а това се отразява на двигателите ни. Би трябвало новите масла да увеличават живота им. А какво, как и от къде се внася в БГ си е загадка. Докато се ровех в нета видях , че за танка има ел. помпа .
                      Като се замисля, и аз до сега трябваше да съм милионер, пък глей кво стана.
                      За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

                      Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

                      Коментар


                      • #86
                        От: Ресурса на двигателите

                        Първоначално публикуван от banjo Преглед на мнение
                        Това за някой античен корабен двигател ще да е.
                        Мислиш че съвременните нямат?
                        За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

                        Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

                        Коментар


                        • #87
                          От: Ресурса на двигателите

                          Да ви питам. Представете си маслото в двигателя при -20 градуса (обикновено прилича на желе) което го нагнетявате в маслените магистрали. Ще може ли стартера да развърти двигателя за да запали? ЦЪ! Тази система с подкачките на масло е била най-вероятно ефективна за по топли климатични райони когато маслото не е имало съвременните противозадиращи свойства.
                          Хора ,сега сме 21век , ерата на масла като Нигрол отдавна отминаха макар че до сега цитираното масло два пъти ми се е падало в различни новозакупени автомобили.
                          Неможе да вземаш трезво решение ако мозъкът ти е изгорял от наркотици и алкохол .
                          Дий Снайдер

                          Коментар


                          • #88
                            От: Ресурса на двигателите

                            Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение
                            Нищо ново под слънцето, въпросна решение и име...
                            В железопътните дизели се ползва почти без изключения. Те изкарват много и има много интересни технически решения в тях. А пък не са атмосферни, а са с турбо и интерколери, дори и доста старите....

                            Камионските мотори за в морето могат да ги настройват с до близо 30% над максимума им в серийни камиони.Примери има.Причини вероятно също.

                            Темата е интересна.
                            Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

                            Коментар


                            • #89
                              От: Ресурса на двигателите

                              Първоначално публикуван от banjo Преглед на мнение
                              Да ви питам. Представете си маслото в двигателя при -20 градуса (обикновено прилича на желе) което го нагнетявате в маслените магистрали. Ще може ли стартера да развърти двигателя за да запали? ЦЪ! Тази система с подкачките на масло е била най-вероятно ефективна за по топли климатични райони когато маслото не е имало съвременните противозадиращи свойства.
                              Хора ,сега сме 21век , ерата на масла като Нигрол отдавна отминаха макар че до сега цитираното масло два пъти ми се е падало в различни новозакупени автомобили.
                              Точно така. Съвременното масло на -20 е като желе,а ония в Сибир на -40 го клепат на наковалня и го пъхат в лагерите.
                              За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

                              Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

                              Коментар


                              • #90
                                От: Ресурса на двигателите

                                На желе ма друг пьт,това ако е 20/50 масло на -30 леко може да се сьглася,но пробвай едно 0/40 и пак си говорим.

                                На някои големи лодкарски/ над 1200 коня,нулата си е там /дизели си има подгрев на блока и помпа за маслото - пьрво,че почти няма студен старт и второ маслото се развьрта преди да го запалиш,танк не сьм карал,но нещо подобно ще да е.
                                Има го и варианта ако е голям студ да се запали пьрво генератора който да подгрее мотора и след това палиш.Подгряването може да ти отнеме и цяла нощ,да не се чуди някой за какви подгревки става вьпрос.

                                За капак се ползва масло което е разработено за НЕНАТОВАРЕНИ мотори работещи на НИСКИ ТЕМПЕРАТУРИ - като почнеш да дьрпаш мрежа или да влачиш 5 вьдички в продьлжение на часове и той бачка за 6-7 % натоварване,а му трябват 80% та с часове стои студен или по-точно под нормална работна температура та му трябва и такова масло.


                                Кой му се чете да потьрси ДЕЛО 400 на Шеврон 15/40
                                TOYOTA SEQUOIA ‘11
                                W140 S420 '99

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X