Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Ресурса на двигателите

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Ресурса на двигателите

    Първоначално публикуван от BENZBOSS Преглед на мнение
    ...Стискайте ми палци - отивам да играя на тьрг за С500 модел 99 с мотор осмак на 130 000 километра.Колата ще стьпи на повече пари от модел 2001 с нормални документи,а тая ако я напипам идва салвидж...
    Стискам
    Как ще процедираш със салвиджа-какъв е начина да се регистрира
    Toyota Land Cruiser BJ70 1985
    Lexus LS430

    Коментар


    • От: Ресурса на двигателите

      Различните щати си имат различно тълкуване на salvage title. Тя може да е крадена и затова на търга да е с такива документи. При цени от $700.00 за едно огледало въобще пък не и трябва да е смачкана, че да отиде salvage. Жената одра задна врата, пукната лайсна и леко подбит калник. Прибрах си 75% от цената на колата. За една бройка да я направят salvage. И сега колата струва колкото жълтото ми яке на аватара.
      Частите за S класата са готини цени. Гот е като ти смятат огледало 700 долара а ти го взимаш за 70. Само комшиите мрънкат, че им затапваме улицата като се съберем. Чак ме е срам да си кажа колко станаха. Сумарно 46 цилиндъра в семейството /с тенденция +8/. Коли за без пари с практически вечни двигатели.

      В калифорния няма проблем да се регистрира кола с такива документи. Не съм сигурен за кои други щати важи това.
      https://m.youtube.com/watch?v=mIAYxWCXF8A

      Коментар


      • От: Ресурса на двигателите

        Гледам описанията за Мерцедесовия мотор. Съгласен съм, здрав е, над средното ниво за тези мотори. Но пък кои са точно тези мотори и кое е средното им ниво? Ами това са онези, за които се е писало още в началото на темата–големи, не форсирани мотори, използвани за цели, където няма как да се натоварват напълно за продължителни периоди. А както стана ясно, ресурса зависи главно от това колко се натоварва двигателя. Валидно е и за старите коли, които се споменаха–там понеже мощността е малка, се налага да се използва почти цялата, през повечето време и от там и ниският ресурс. Същото е и при камионите и при лодките(както се спомена), колкото повече "коне" ползваме от даден мотор за продължително време, толкова по-кратко живее той. Бегачите на дълги разстояния, са с голям мотор но не изцеден до последно. В камионите дори и да е изцеден и да е с най-високата си мощност(за сериино производство в камиони), големият мотор не може да се натовари с нея, защото има законови ограничения за максимална скорост и допустимо тегло на машината.
        Това все пак е малко условно заключение, защото има и редица други фактори, но в общи линии е вярно.
        Та в този смисъл мен лично ме впечатлява повече, как двулитров дизел(OM 601), кара по над 500к км без зор в двутонно купе на Мерцедес W124, отколкото че 5 литровия V8 изкарва милион в S-класата.
        Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

        Коментар


        • От: Ресурса на двигателите

          Натоварен не му пречи на дизела,той така трябва да работич,разтоварен дизел задьнва.А и сравнението дизел с бензин е малко странно еле ако едното има половината цилиндри и кубатура,а за конете да не говорим.

          Сравнявам Сатурн двувалка с верига каран по доста километра на ден.Мотора 4 цилиндров миксер 2.0.Смяна масло минерал на 5000 километра,пьлна синтетика на 12,кутията автомат и много рядко вкарван в раздела 4500 оборота.Ми извади малко под 900 000 километра,НО и вьртеше по 800 на ден по едно време.

          И това го има - от много кекави мотори могат да се извадят километри ако го караш правилно и го подьржаш и най-вече не го спираш.Едно време таксита Тико сьм виждал на едни луди километри,но двойна езда и не се гаси почти.

          Ако говорим за кретеноустойчив мотор е друго- педал в ламарината не го плаши,че няма конете да ускори.Охлажда се нормално,няма турбини да го натискат..........и може да извади луди мили в продьлжение на 30 години ако да тече масло от тук и там.



          А иначе салвиджа не е проблем еле ако е регистриран вече като такьв,регистрацията си е нормална или като на другите коли.Ако е шибната,оправил сьм я и сега искам да я регистрирам като салвидж ще ми се наложи да минавам преглед спирачки/светлини и ако това има си я регистрирам за нула време.


          Спечелихме го /е то остава и да го пропуснем,далавера не се тьрси там/ и сега чакаме да ни одобрят бясната цена от 4500,че аз толкова давам,а продавача искал повечко.За 5 идва в сервиза,после запретвам рькави и ако сьм кьсметлия ще мина леко,ако ли не.........няма да ми е пьрвата реставрация на 140.От сега сьм му се наточил и дано го даде ония,че да видим колко дьржи един осмак на каране,след 10 години пак ще си пишем.
          Последно редактирано от BENZBOSS; 28-08-11, 06:16.
          TOYOTA SEQUOIA ‘11
          W140 S420 '99

          Коментар


          • От: До: Ресурса на двигателите

            много ли са 250000км.за дизел?

            Коментар


            • От: До: Ресурса на двигателите

              Първоначално публикуван от niksan8207 Преглед на мнение
              много ли са 250000км.за дизел?
              таман са му.
              no signature no problems

              Коментар


              • От: До: Ресурса на двигателите

                Първоначално публикуван от niksan8207 Преглед на мнение
                много ли са 250000км.за дизел?
                Зависи какъв дизел! Някой от старите Мерцедеси на тия километри тъкмо бяха разработени!
                יעבור
                «И това ще мине»

                Коментар


                • От: Ресурса на двигателите

                  Любопитен съм, има ли някой тук с комън рейл на толкова километри и какво му е състоянието?

                  Коментар


                  • От: Ресурса на двигателите

                    На братчедката Волвото. Дори не се сещам какъв модел беше, ама е от " джипките " 2003г. Мотора е 2.4 комън -рейл на 300 000, автоматик. Ами все още върви. Незнам колко пъти му са сменяни дюзи, ама са бая.

                    Поздрави!

                    Коментар


                    • От: Ресурса на двигателите

                      Първоначално публикуван от Паджеровод Преглед на мнение
                      Любопитен съм, има ли някой тук с комън рейл на толкова километри и какво му е състоянието?
                      Моя е почти на 200 хиляди! Нищо не е пипано и сменявано, работи като часовник!
                      יעבור
                      «И това ще мине»

                      Коментар


                      • От: Ресурса на двигателите

                        Първоначално публикуван от Паджеровод Преглед на мнение
                        Любопитен съм, има ли някой тук с комън рейл на толкова километри и какво му е състоянието?
                        Знаеш много добре, че не зависи комън-рейл ли е, ПД ли е, разпределителна помпа ли е. Зависи от натоварването. И понеже КР системата, в комбинация със модерния турбокомпресор, позволява чуствително повишаване мощноста и ВМ се получава така, че примерно при скорост 130 км/ч. стария двигател с разпределителна помпа е с 3500 об/мин., а новия с горивна система КР е с 2500 об/мин., защото скоростната кутия и главното предаване позволяват такива предавателни числа. От това следва, че "новия двигател" се натоварва по малко и съответно се износва по малко. Но на практика не се получава така - не се карат със "130", защото могат много повече. Освен това, почти винаги ги предават периферни елементи от горивната, охладителната и мазилната системи, които по правило отстъпват като качество и ресурс на двигателя.

                        Коментар


                        • От: Ресурса на двигателите

                          Той Паджеровода сигурно имаше предвид точно това- изпълнението на силовия агрегат,като ресурс и надеждност.На екология поне го докарват.А и счетоводителите имат важен глас пред иженерите...Поздрави!
                          Човешкият прогрес е резултат от обмен на информация?Аз поне съм съгласен.

                          Коментар


                          • От: Ресурса на двигателите

                            Първоначално публикуван от jeko47 Преглед на мнение
                            ...А и счетоводителите имат важен глас пред иженерите...Поздрави!
                            Да, счетоводителите съвсем умишлено залагат капани в периферията, която подлежи на обслужване - с по малкък ресурс, по чести интервали на обслужване и съответно по скъпо. Не спазиш ли заложения ресурс в периферията - гориш.
                            Разбира се, не липсват и откровенно слаби инженерни решения в конструкцията. И пак в периферията. В блока, КММ и главата на двигателя с ВГ грешки не може да има, защото там се взимат изчистени от преди много години от към слабости конструкции. И там счетоводителите не се допускат, защото там номера с обслужването не върви.
                            Поздрави!

                            Коментар


                            • От: Ресурса на двигателите

                              Да, помпа, дюзи, променливи геометрии на турбото имах предвид дали държат до тези километри. Защото не им е лесно и на тези двигатели с тези катализатори и филтри за сажди в изпускателите.

                              Коментар


                              • От: Ресурса на двигателите

                                Казано е просто по устройство дейста безотказно.Имам ц-240 автомат,излизам от нас въртя ключа и не пали само лампите примигват.Свалям от старата 190-ка акумулатора,която е на почти 400 000км,от които към 187000само на газ,слагам го и паля.За проба сложих акумулатора от ц-ката на 190-ката и тя си пали без проблем.По-малка консумация,по-малко ядове.Освен това ако на стария Мерцедес се беше случило това,тя е на верига и с ръчни скорости,забутвам ,по улицата на долу и палим ,без проблем.А тъпия автомат на новата,иска куп теманета и едва ли не пътна помощ,за един паднал акумулатор.то не бяха,дебитомери,то масла за автомата,то се къса масата между блока и купето и винаги може да те изненада с нещо.Стария даже и съединител за тия километри не е сменян.А като разход в горенето са почти едни и същи само,че единия е 122кс,а другия 177кс.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X