Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Висините на автомобилостроенето

Свий
Темата е затворена.
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Висините на автомобилостроенето

    Първоначално публикуван от paksss Преглед на мнение
    Виж ти ако зорлем искаш да ти е гадно, мое и супа с вилица да си ядеш.
    Кратък тест - можеш ли да дадеш твоя УАЗ на жена си или на тъщата да отидат до някъде?

    Коментар


    • От: Висините на автомобилостроенето

      Ясене определено не. Но на жената, честно да ти кажа не мога да дам и дъртата Гега.

      Мисълта ми бе друга, опитвам се да я защитавам, УАЗа си има определена ниша /поради спецификата, цена придобиване, наличие на резервни части и други автомобили по моргите/, която е трудно да бъде запълнена в момента / в момента и конкретно при нас, не някога/ с западен аналог.

      А че е автомобил от зората на автомобилостроене, с минимум екстри, и максимум дефекти, изобщо не се иопитвам да споря.
      Павел Викторов - 0 осем 7817878 три

      Коментар


      • От: Висините на автомобилостроенето

        Аз пък моя мога. И не само на моята жена. Има куп свидетели.

        Нишата му е автомобил за кеф (на тия дето им е кеф) и автомобил за тези дето друго не знаят (те пък хич не са малко).

        И благодарение на вторите аз все още си намирам части.

        Коментар


        • От: Висините на автомобилостроенето

          Не искам да нито да защитавам нито да нападам, но по нашите географски ширини Буханката е уникална по рода си. Искам да кажа, че като изключим Мицубиши L-300 които са 4х4, но са достатъчно редки и трудни за намиране май само Уазката е достатъчно високо бус-че с значително повишена базова проходимост. Виждал съм някакви Транспортери, но те за извън пътя не стават. Виждал съм и някакви надигнати Спринтери, но не зная нищо за тях.
          Във всеки случай ако трябва да закарам 2 прасета 6 човека и 5 чувала цимент на баира над селото със сигурност зная какво ще избера.
          Трите О-та на неудачниците: Оплакване, Оправдаване, Обвиняване.

          Коментар


          • От: Висините на автомобилостроенето

            На УАЗ навъртях доста километри в казармата , и никъде не ме е изоставял , дори след въртене през таван/шпригли/. Единствено ми се случи да блокира на четвърта предавка някъде след Благоевград , спрях на един наклон , включих бавните , и така стигнах някъде в Родопите. Докато фуражките си вършеха тяхната работа , свалих капака при скоростния лост , през отвора на кутията в горната част бръкнах с една отвертка и наместих фиксаторите на зъбното колело един по един. Та за мен това е автомобил който може да те закара навсякъде и който може да се ремонтира от всеки при всякакви условия.
            В НАТО - Рамбо го бият , пребоядисан партизанин му носи вода

            Коментар


            • От: Висините на автомобилостроенето

              Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
              Кратък тест - можеш ли да дадеш твоя УАЗ на жена си или на тъщата да отидат до някъде?
              Това пък защо?
              Опреш ли в бордюр - чупи пръсти, така че не е желателно жена или нещо друго с меки китки да я карат.
              Тъщата е друга работа.

              Коментар


              • От: Висините на автомобилостроенето

                Знам ли. Моята жена веднъж реши че пътната обстановка не позволява пътуване с Туинго и отиде на село с УАЗ. 200км в едната посока.

                Не чупи пръсти ако знаеш как се държи геврека и това е единственото обяснение което давам като го вземе някой неподготвен. Китките не са важни ако не тръгнеш да се правиш на рок-кроулер.

                Някой ден може да му сложе демпфер и тогава и това няма да обяснявам.

                Коментар


                • От: Висините на автомобилостроенето

                  Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                  Някой ден може да му сложе демпфер и тогава и това няма да обяснявам.
                  Да ти запазя един от цедес?
                  И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                  Коментар


                  • От: Висините на автомобилостроенето

                    па може. Ходът му сигурно е приблизително този. Само някой трябва да го завинти.

                    Коментар


                    • От: Висините на автомобилостроенето

                      Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                      па може. Ходът му сигурно е приблизително този. Само някой трябва да го завинти.
                      Мога да ти го тура като/ако правим другите неща
                      И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                      Коментар


                      • От: Висините на автомобилостроенето

                        Първоначално публикуван от Scrapheap Преглед на мнение
                        Кразовият ЯМЗ е наистина добър двигател, особено, когато се сглоби внимателно с правилни части от неталибани.
                        Както казва един мой стар познат и добър механик на руска техника,не е само добър а и идиотоустойчив.Този двигател се монтира и във военна техника като МТЛБ и неговите производни,също така и в МАЗ.Двигателят пали както се казав от четвърт и при температури под -20,лично пробвано от мен зимата в Лом.
                        В предприятието в което работех имахме КРАЗ,на който зимата се източваше водата.Сутрин пали от раз,1км без вода до реката сипва му се и отива да работи.КАМАЗ четата и фадромите я запалят я не.
                        Пак казвам че в определени случаи няма еквивалент на руската техника.Тук някои хора,които не са и имали такава явно, много я описват като супер трошлива,което не е вярно според мен,тъй като притежавам и съм експлоатирал доста такава.
                        " И най-тъмната нощ е обречена на изгрева...."

                        Коментар


                        • От: Висините на автомобилостроенето

                          Първоначално публикуван от komstiza Преглед на мнение
                          ...Тук някои хора,които не са и имали такава явно, много я описват като супер трошлива,което не е вярно според мен,тъй като притежавам и съм експлоатирал доста такава.
                          И сме имали, и имаме, и си е трошлива. Това че конкретен екземпляр е закрепен да върши някак работа защото няма друго или защото така искаш, не променя нещата.

                          Коментар


                          • От: Висините на автомобилостроенето

                            Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                            Знам ли. Моята жена веднъж реши че пътната обстановка не позволява пътуване с Туинго и отиде на село с УАЗ. 200км в едната посока.
                            Моята се вози 4-тири години с Нива и се разбесня като я продадох.Сега се вози в Поло класик(омрънка орталъка докато му свикне) и с умиление си спомня за нивата.А инак картинката беше впечатляваща-жена у нива и никой в радиус от 20метра.

                            P.S.Не мога да си представя жена зад волана в уаз,липсва ми въображение май...,не че и моята няма да го подкара.
                            Вива: Което само доказва, че земята е била плоска, преди да я намотаят на глобус...

                            Коментар


                            • От: Висините на автомобилостроенето

                              Ако още 2-3 страници почета тази тема ще започна да изкупувам всичко съветско и като свърши ще подкарам руското. Май гроздето идва кисело за някои.
                              Garage 31 Ltd - Classic Land Cruisers restoration

                              Коментар


                              • От: Висините на автомобилостроенето

                                Преди поради куп житейски заблуди имах друга жена, имах и Нива. Жената на изпроводяк размаза Нивата в един стълб.

                                Нива освен че трудно (по-трудно от УАЗ) се докарва до състояние да се даде на жена, на практика не позволява замяна на почти никакви детайли с по-свестни от други коли. Евентуално може да се замени двигателят ама той е най-надеждния агрегат. Всичко друго е толкова специфично че евентуално подобрение води до по-лош резултат.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X