Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Висините на автомобилостроенето

Свий
Темата е затворена.
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #91
    От: Висините на автомобилостроенето

    Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение

    Но понеже много ни гони носталгията, и повечето от нас са цървули(разбирай бедни)-руските машини ги караме и ползваме от немай къде.
    Не вярвам някой който има възможност да кара или да работи с по-добра техника да иска да е на руски камион, трактор, струг, или каквото и да е.

    Да се чуди човек как успяха да изстрелят толкова много ракети...
    Германците и те ли са цървули че карат толкова много Лади Ниви?
    Тях се съмнявам да ги гони носталгия по СССР.
    Ники

    Коментар


    • #92
      От: Висините на автомобилостроенето

      Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
      Да де, ама нали това било безналаговото на уазката - че се ремонтира лесно? Ми Мога се разглабя на части с ключ 10 и 13. Е, ако ще бараш окачването ти трябват още 17 и 19, но тва е след едни два милиона км

      Петре, има поглед и то близък, на четири фирми занимаващи се с дърводобив. Ми НЕ ИСКАТ да взимат за в гората Унимози, карат на ЗИЛове. И да ти кажа не са глупави хората, които ги управляват, и знаят как да си управляват парите, но е едно да философстваш зад клавиатурата, друго е 5-6 камиона всеки ден да се трудят в гората. И да излезне пак казвам Прага и Унимог на добри пари, то общо взето се вкарва да работи, докато не се счупи по-сериозен детайл, често струващ цената на целият ЗИЛ.

      Иначе не казвам, че режат с дружби, а говоря конкретно, че в определени условия, съпоставени с нашите цени, използването на скъпа техника е нерентабилно. Пък вие си мислете кой каквото иска. Все пак, всеки има право на мнение.

      п.п. Както и не казвам примерно, че извозването им го правят с Камази, не, имат си хората Скании, Волва и Манове.
      Последно редактирано от paksss; 17-01-16, 10:29. Причина: допълнение
      Павел Викторов - 0 осем 7817878 три

      Коментар


      • #93
        От: Висините на автомобилостроенето

        Първоначално публикуван от paksss Преглед на мнение
        Петре, има поглед и то близък, на четири фирми занимаващи се с дърводобив. Ми НЕ ИСКАТ да взимат за в гората Унимози, карат на ЗИЛове. И да ти кажа не са глупави хората, които ги управляват, и знаят как да си управляват парите, но е едно да философстваш зад клавиатурата, друго е 5-6 камиона всеки ден да се трудят в гората. И да излезне пак казвам Прага и Унимог на добри пари, то общо взето се вкарва да работи, докато не се счупи по-сериозен детайл, често струващ цената на целият ЗИЛ.

        Иначе не казвам, че режат с дружби, а говоря конкретно, че в определени условия, съпоставени с нашите цени, използването на скъпа техника е нерентабилно. Пък вие си мислете кой каквото иска. Все пак, всеки има право на мнение.

        п.п. Както и не казвам примерно, че извозването им го правят с Камази, не, имат си хората Скании, Волва и Манове.

        Е, те купуват н-та ръка камиони. Нормално.
        И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

        Коментар


        • #94
          От: Висините на автомобилостроенето

          Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
          Е, те купуват н-та ръка камиони. Нормално.

          Ми нямат си сигурно назначени на щат "меринджеи", че да им дадат акъл ка са прай. Нека им е гадно и се мъчат.
          Павел Викторов - 0 осем 7817878 три

          Коментар


          • #95
            От: Висините на автомобилостроенето

            Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
            Е, те купуват н-та ръка камиони. Нормално.
            Преди всичко купуват неща които не биха били толкова евтини ако държавата не ги беше купила в безумни количества (тя си знае на каква цена) и после не ги беше изхвърлила. Така сметката им излиза. Рано или късно всичката тази кашимерия ще свърши и тогава ще започнат да си купуват нови или относително нови машини.

            Определено няма да са ЗиЛ. То ЗиЛ няма вече де, ама и ГАЗ и КамАЗ няма да са.

            Коментар


            • #96
              От: Висините на автомобилостроенето

              Първоначално публикуван от infineon Преглед на мнение
              Германците и те ли са цървули че карат толкова много Лади Ниви?
              Тях се съмнявам да ги гони носталгия по СССР.
              За 2014г си спомням нещо като дву- или три-цифрени продажби. Оттогава нищо не се е чуло за разшряване на дяла. И да - такъв брой напълно може да се оправдае с носталгията. Или с попълване на машинни паркове съществуващи от по-рано.

              Коментар


              • #97
                От: Висините на автомобилостроенето

                Първоначално публикуван от infineon Преглед на мнение
                Германците и те ли са цървули че карат толкова много Лади Ниви?
                Тях се съмнявам да ги гони носталгия по СССР.
                Хвърли един поглед в немското мобиле и доста неща ще ти станат ясни, 1 страница обяви на ниви правени преди 89-та и 10 страници на коли на по 4-5 години и с среден пробег 25 000 км?
                А и вечно изтъквания дърводобив с съветски кенефи тука също е показателен, германците дърводобиват доста сериозно, що ли там не видях ни един джуган?Или те са прости и купуват форвартери и харвестери по 200 хиляди евра парчето вместо да вземат за тия пари да накупят урали?

                Коментар


                • #98
                  От: Висините на автомобилостроенето

                  Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                  За 2014г си спомням нещо като дву- или три-цифрени продажби. Оттогава нищо не се е чуло за разшряване на дяла. И да - такъв брой напълно може да се оправдае с носталгията. Или с попълване на машинни паркове съществуващи от по-рано.
                  Купуват ги предимно бившите източно германци и то хора които са имали Нива правена през соца, или баща им е имал такава, ама качеството не е като едно време и изтече ли и гаранцията айде в продажба.Карат ги и в някои горски стопанства пак по същата формула мине ли и гаранцията заминава.

                  Коментар


                  • #99
                    От: Висините на автомобилостроенето

                    Рано или късно е съвсем естествено, че ще стане така.

                    Всъщност темата бе да клипа на УАЗа, който пак казвам, че няма как да е излязал в този си вид от завода.

                    А другата ми теза която защитавам е, че в момента /не утре, след година, или в 22век/, а в момента - УАЗа /бордови или 452фургон, нямам предвид 469/ и ЗИЛа, нямат алтернатива. И конкретно при дърводобива - закупуване на истински предназначена за тази цел нова машина, амортизационните й разходи, периодичното й обслужване, и текущите и неизбежни ремонти, няма как да излезне икономически изгодно при сегашната цена на дървесина.
                    Павел Викторов - 0 осем 7817878 три

                    Коментар


                    • От: Висините на автомобилостроенето

                      Първоначално публикуван от paksss Преглед на мнение
                      ... клипа на УАЗа, който пак казвам, че няма как да е излязал в този си вид от завода.
                      Клипът има и някои независими потвърждения.

                      Ама Уазбуката и сам знаеш къде е.

                      Коментар


                      • От: Висините на автомобилостроенето

                        Първоначално публикуван от paksss Преглед на мнение
                        Рано или късно е съвсем естествено, че ще стане така.

                        Всъщност темата бе да клипа на УАЗа, който пак казвам, че няма как да е излязал в този си вид от завода.

                        А другата ми теза която защитавам е, че в момента /не утре, след година, или в 22век/, а в момента - УАЗа /бордови или 452фургон, нямам предвид 469/ и ЗИЛа, нямат алтернатива. И конкретно при дърводобива - закупуване на истински предназначена за тази цел нова машина, амортизационните й разходи, периодичното й обслужване, и текущите и неизбежни ремонти, няма как да излезне икономически изгодно при сегашната цена на дървесина.
                        Аз пък съм 100% сигурен , че който се занимава с дърводобив няма да си купи нищо ново руско ,а ще купи нещо втора употреба по предназначение !
                        Какви нови руски машини се продават в България ?
                        Toyota Land Cruiser RJ77 , Nissan Patrol TD42, Suzuki Samurai ,Yamaha WR 450F
                        New hope garage о886/44-36-5о , о898/48-11-46

                        Коментар


                        • От: Висините на автомобилостроенето

                          Лелеее какъв спор се е заформил. За мен УАЗ е правен щото е по-лесно насред път да се ремонтира с тел и чук (в краен случай камък, ако липсва чук), отколкото да се строят пътища. Това в Русия де.
                          п.п. Иначе за мен хората каращи ги са си откровени мазохисти. Като тоя дето искал да го погребът прав. ..
                          Животът е това, което се случва, докато ние кроим планове....

                          тел. имаше преди, ама сега е в профила щото ...

                          Коментар


                          • От: Висините на автомобилостроенето

                            Първоначално публикуван от New hope Преглед на мнение
                            Аз пък съм 100% сигурен , че който се занимава с дърводобив няма да си купи нищо ново руско ,а ще купи нещо втора употреба по предназначение !
                            Какви нови руски машини се продават в България ?
                            КамАЗ примерно се продава.

                            Коментар


                            • От: Висините на автомобилостроенето

                              Първоначално публикуван от Стоян Боюков-Sariones Преглед на мнение
                              Лелеее какъв спор се е заформил. За мен УАЗ е правен щото е по-лесно насред път да се ремонтира с тел и чук (в краен случай камък, ако липсва чук), отколкото да се строят пътища. Това в Русия де.
                              Ами не. Правен е защото е по-лесно да се ремонтира насред пътя с чук и тел, отколкото да се направи като света.

                              Коментар


                              • От: Висините на автомобилостроенето

                                Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                                Клипът има и някои независими потвърждения.

                                Ама Уазбуката и сам знаеш къде е.
                                УАЗбуката я знам къде, както и поне веднъж на две години / лично, а на някой, на леля му, бившия братовчед е казал/ минавам през завода. Честно ще ти кажа, че и в ума ми не е минавало да влизам специално в производствените цехове, да гледам заваръчния процес, но също така и не съм виждал такъв откровен брак, както и някой с електрожен да сглобява в цеха УАЗ.
                                Павел Викторов - 0 осем 7817878 три

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X