Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Висините на автомобилостроенето

Свий
Темата е затворена.
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #61
    От: Висините на автомобилостроенето

    При малките Ямали забелязвам генезис, близък до УАЗ Патриот. Това означава еднозначно едно....
    Старите модели УАЗ, при всичките им недостатъци, с известни уговорки и непрекъснати ремонти стават за употреба.
    Патриотът... - кръсти се, па БЕГАЙ!!! Кротко гние пред нас...
    Разбирам че УАЗ е дух, религия и фетиш, но мисля че е крайно време да произведат, не дух а автомобил.
    ПП. Преди малко влачих 469 със странно чаткащ заден диференциал и провлачващи се гуми.
    "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

    Коментар


    • #62
      От: Висините на автомобилостроенето

      Клиповете в "Тубaтa"кaзвaт всичко ,зa всички руски "с полньiм приводом" и товa го могaт много по-добре от много мaркови,a че сa сделaни сделaни сa от всякъде,обaче в Якутск кaрaт сaмо УaЗки и подобни нa тях,ГaЗки,Кaмaзки,ЗиЛове,Мaзове ,тaм виреят дори и сделaни.Не съм виждaл кaмион зa дървa ,нaтовaрен до козиркaтa с тaкивa ,дa мине през бързотечaщa рекa в тaйгaтa зaлят до прозорците и от другaтa стрaнa дa излезне през 30гр.бряг нa зaдните двa мостa и дa си хвaне път,стaвa въпрос зa ЗиЛ.Трошливи сa ,дa ,но внaся респект във всеки дето е яздил тaковa нa точния терен.Имa и много по-проходими ,рaзбирa се и много по нетрошливи,но сa мaлко по-технологични.Едно време зa.джугaните кaзвaхa "товa не се ремонтирa,счупи ли се ,знaчи повече не може".Не съм фен нa рускa техникa,но не отричaм.,че респектирa,зaщото съм се кaчвaл нa тaкaвa,a и съм прaвил достa,елементaрнa е ,простa и рaботи...!
      Трябваше да почивам вчера! // Мразя сапунени сериали и фейсбук ,не слушам чалга!NO FEAR!

      Коментар


      • #63
        От: Висините на автомобилостроенето

        Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
        И от де си толкоз сигурен че ще го хвърли?
        Без да съм я карал лично и чупил, няма как да съм сигурен на 100%, така, че извинявай, естествено е, че си прав.

        Но иначе напълно подкрепям Кольо, има хиляди по-добри техники, но съпоставяйки цената им с нашите заплати /говоря за масовият човек, а не такъв тръгнал на лов с Тойота за 180х.лв/ виждаме, че дори и да купим такава, сме прекалено боси за да я поддържаме.

        За мен реалността говори сама за себе си – в гората в дърводобива работи Зил 131, Газ 66. Прага или Бенц са рядкост и обикновено работят докато не се наложи сериозен ремонт. В частните дворове, ако някой гледа и да изкара допълнително лев към пенсията – виждаме УАЗ. Иначе с удоволствие ще гледам как пенсионери карат гаранционни Л300, ама май няма как с пенсия от 200кинта, дори и за грейт уол не стига тя. И в гората ще гледаме машини по 800 хиляди евра, когато в дърводобива влезнат големите фирми.

        п.п. И Ронин в съседната тема пробива дупки в бетон с Макита за 1600 кинта, и ко??? Всички в редица за Макити ли?

        п.пп. А и темата бе за клипчето. Пак ще кажа, че е абсолютно манипулативно. В завода на ГАЗ не се заваряват ръчно с 4ка електрод панелите.
        Павел Викторов - 0 осем 7817878 три

        Коментар


        • #64
          От: Висините на автомобилостроенето

          Първоначално публикуван от faster Преглед на мнение
          обaче в Якутск кaрaт сaмо УaЗки и подобни нa тях,
          Карат ги, защото са евтини и като остане някъде под леда, не му пука и го оставя там. По-заможните си карат тойоти и патрули и то много успешно и не щат да чуят за руски нужници.
          На сърбела майката му е чесането.
          Борислав Борисов Русе О885 О37815

          Коментар


          • #65
            От: Висините на автомобилостроенето

            Купувам 1 Уазка -чупи се , предавам я за скрап ,ето ти 300 лева .
            Купувам 2 Уазки -чупят се ,предавам ги за скрап ,ето ти 600 лева .

            АААААААА не съм мазохист ,кредисимо и се купувам нещо "Не зделано" !!!

            Сори , но не се сдържах
            Toyota Land Cruiser RJ77 , Nissan Patrol TD42, Suzuki Samurai ,Yamaha WR 450F
            New hope garage о886/44-36-5о , о898/48-11-46

            Коментар


            • #66
              От: Висините на автомобилостроенето

              Не знaм ,но скоро по RTL гледaх репортaж нa немски журнaлисти , не се бяхa вредили със зaпaдняци или свестни източни мaшини ,изкaрaхa си целия филм с УaЗкaтa ,е верно че беше със стъклопaкети и изолaция нa фургонa ,мa УaЗкa.Темперaтурите сa -40в 3 след обяд ,a тенджерa с водa от печкaтa ,хвърленa във въздухa пaдa нa топчетa лед,не тенджерaтa,a водaтa в нея.Със сигурност кaрaт.и други мaшини ,но много по-скъпи зa подръжкa,то все едно в Юкон или Aляскa дa се метнaт нa Ниви и Уaзки!Фaкти ,кво дa прaвиш ,сделaно ,нa нищо не приличa ,мa пердaши ,колкото високотехнологичните,чупи се ,мa не ремонтирaш деферинциaл ,a сменяш мостa с друг рaботещ,може и дa не е нов,кво им дреме.
              Трябваше да почивам вчера! // Мразя сапунени сериали и фейсбук ,не слушам чалга!NO FEAR!

              Коментар


              • #67
                От: Висините на автомобилостроенето

                Добре, де, в една икономика, в която няма конкуренция едва ли може да бъде по друг начин.
                Безспорен факт е, че по-добро оръжие от руското/съветското няма. Няма, бе!
                Германците, дето са непобедими в технологиите като цяло, еле па в автомобилите, що не направят по-добро от МиГ-овете, Сухой, АН, Туполев, ГРАД, АК-то, или Ми-24? А шведите? А японците?
                Един колега викаше - ''Колата треба да е немска, оръжието руско, а музиката сръбска!''
                Ясене, искам да ме повозиш на УАЗ-ката!
                Ако ще нафтата и без пари да я направят, пак че краднем!
                Само DIESEL !!!

                Мечтата на всеки леопард е да има гащи от курвенска кожа.

                Коментар


                • #68
                  От: Висините на автомобилостроенето

                  Швабите имат тотална забрана да произвеждат самолети и танкове след войната,японците също.
                  Вива: Което само доказва, че земята е била плоска, преди да я намотаят на глобус...

                  Коментар


                  • #69
                    От: Висините на автомобилостроенето

                    Първоначално публикуван от paksss Преглед на мнение
                    Без да съм я карал лично и чупил, няма как да съм сигурен на 100%, така, че извинявай, естествено е, че си прав.

                    Но иначе напълно подкрепям Кольо, има хиляди по-добри техники, но съпоставяйки цената им с нашите заплати /говоря за масовият човек, а не такъв тръгнал на лов с Тойота за 180х.лв/ виждаме, че дори и да купим такава, сме прекалено боси за да я поддържаме.

                    За мен реалността говори сама за себе си – в гората в дърводобива работи Зил 131, Газ 66. Прага или Бенц са рядкост и обикновено работят докато не се наложи сериозен ремонт. В частните дворове, ако някой гледа и да изкара допълнително лев към пенсията – виждаме УАЗ. Иначе с удоволствие ще гледам как пенсионери карат гаранционни Л300, ама май няма как с пенсия от 200кинта, дори и за грейт уол не стига тя. И в гората ще гледаме машини по 800 хиляди евра, когато в дърводобива влезнат големите фирми.

                    п.п. И Ронин в съседната тема пробива дупки в бетон с Макита за 1600 кинта, и ко??? Всички в редица за Макити ли?

                    п.пп. А и темата бе за клипчето. Пак ще кажа, че е абсолютно манипулативно. В завода на ГАЗ не се заваряват ръчно с 4ка електрод панелите.
                    Аз че са евтини никога не съм спорил. Ама изтъквате и други "безаналогови" качества, а те в голямата си част са безаналогови просто защото по белия свят (от където руснаците са ги копирали) отдавна никой не ги произвежда - безнадеждно им е минало времето, по всякакви критерии.

                    Нали по-горе ти дадох картинка - това, дето конструиралите го са спрели да го произвеждат още 60-те години, руснаците произвеждат негово порусначено копие все още през 2016-та. Това са 60 години, а през това време света е вървял на някъде.

                    А виж легендарни машини, дето са такива не защото са правени в амнайсе милиона бройки, дето се предават по наследство и ги ползват по 3 поколения, не е като да няма. Пак приличат на консервена кутия, пак са некомфортни и нискотехнологични, ама без да се развалят по 3 пъти дневно, да текат като лейки, и да искат винаги под ръка тел, чук и клещи.
                    Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                    Коментар


                    • #70
                      От: Висините на автомобилостроенето

                      Първоначално публикуван от мишоци Преглед на мнение
                      ...що не направят по-добро от МиГ-овете, Сухой, АН, Туполев, ГРАД, АК-то, или Ми-24? А шведите? А японците?
                      А що реши че не правят? Правят каквото им трябва, че имат навика и срокове да спазват, но пък с бюджетите не е съвсем така.
                      Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                      Коментар


                      • #71
                        От: Висините на автомобилостроенето

                        Първоначално публикуван от petroffbg Преглед на мнение
                        Швабите имат тотална забрана да произвеждат самолети и танкове след войната,японците също.
                        То както се оказа - и ние също, поне по отношение на самолетите.
                        Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                        Коментар


                        • #72
                          От: Висините на автомобилостроенето

                          А аз пък се чудя като чета съседната тема за реле регулатора за 600лв, как тия същите хора хвалят японските навеси. Ама иначе велики коли- японски, нищо че нема елементарни части.

                          Коментар


                          • #73
                            От: Висините на автомобилостроенето

                            И друг път е поствана но


                            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:299516_10150276435103880_2835922_n.jpg
Прегледи:2
Размер:82.2 КБ
ID:5698876
                            Toyota Land Cruiser RJ77 , Nissan Patrol TD42, Suzuki Samurai ,Yamaha WR 450F
                            New hope garage о886/44-36-5о , о898/48-11-46

                            Коментар


                            • #74
                              От: Висините на автомобилостроенето

                              Първоначално публикуван от ceko45 Преглед на мнение
                              А аз пък се чудя като чета съседната тема за реле регулатора за 600лв, как тия същите хора хвалят японските навеси. Ама иначе велики коли- японски, нищо че нема елементарни части.
                              А ти дочете ли я темата?

                              За информация - въпросния регулатор/алтернатор не е пипван откак е излязла от завода, както и нищо съществено под капака, освен нормалните консумативи. Някое руско творение да може да се похвали със същото? Пак да натъртя че руско съм карал, имал и правил, и ми е добре известна цената на евтините части, като удариш калема в края на експлоатацията, имайки предвид всички финансови и нефинансови разходи по тия железа.
                              Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                              Коментар


                              • #75
                                От: Висините на автомобилостроенето

                                Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                                А ти дочете ли я темата?

                                За информация - въпросния регулатор/алтернатор не е пипван откак е излязла от завода, както и нищо съществено под капака, освен нормалните консумативи. Някое руско творение да може да се похвали със същото? Пак да натъртя че руско съм карал, имал и правил, и ми е добре известна цената на евтините части, като удариш калема в края на експлоатацията, имайки предвид всички финансови и нефинансови разходи по тия железа.

                                Е да, ама повечето хора не могат да смятат и вместо Унимог си взимат Уаз.
                                И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X