Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Форд Маверик 2 лек обзор

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Мазда Трибют 2.3 от 2005 г. Масло 10/40. Като направя 1500 км по магистрали със средна скорост 140 си отива половин литър. Като си карам човешката до към 110-120 за 10 хил. км. е от макс. до мин. и не се налага доливане.
    "If they give you ruled paper, write the other way." Juan Ramon Jimenez

    Коментар


    • Първоначално публикуван от ssaattyyrr Преглед на мнение
      Мазда Трибют 2.3 от 2005 г. Масло 10/40. Като направя 1500 км по магистрали със средна скорост 140 си отива половин литър. Като си карам човешката до към 110-120 за 10 хил. км. е от макс. до мин. и не се налага доливане.
      На Форд на този мотор му дават 5W20 по VIN, по разни таблици 5W30. На 40 топъл вискозитет ми се струва много. Аз карам с 5W20, наскоро се наложи да долея по спешност(изтървал съм нивото) и долях 5W30 че го взимам веднага налично. Но аз за година и половина имам 8000 км. Идеята е да мина на 5W30, по-евтино и най-вече налично. Иначе до сега към кило+ съм долял за тези километри, карам пенсионерската до 100 км/ч по селски пътища.
      Ford Maverick II 2.3 XLT
      Ford Mondeo MK5

      Коментар


      • td120
        td120 коментира
        Редактиране на коментар
        Тез препоръки (за САЩ специално) са по икономически съображения. Понеже е огромен пазар , туй беше и първопричината да се препоръчват и разработват все по-нисковискозни моторни масла. При други (дъртчики вече) японски двигатели се забелязва,че за Европа и света препоръките допускат и X-30...че и 40 (за един и същи двигател,в един и същ модел) ,докато у щатите в сервиза любезно и твърдо ще ти откажат нещо различно от това,което им "изплюе" програмата.
        Спокойно можете мина на 5w-30, хем возилото е по-тежичко и вижда повече зор.

    • Аз съм с 2.3 и слагам 5 w40.
      По добре късно от колкото никога .
      Нула89781нула019

      Коментар


      • Трета седмица вече карам ежедневно Маверика, че другата каляска на бояджия. Нещо странно открих, преди не ми е правило толкова впечатление, карам го рядко. Та открих, че при изкачване, след 1-2 минути с подаване на газ изключва клапите на духалките на таблото, тази на предното стъкло остава да духа, но слабо. Отначало набедих климатика, че най-много си пролича в жегата, но днес сутринта установих, че същото го прави и на пуснат вентилатор, врътката за температура е на минимума, климатика изключен. Вентилатора си върти, просто затваря/ изключва потока на въздуха. Върна ли газта, на секундата тръгва да духа. Някой има ли такива наблюдения? Явно е нещо заложено в работата на вентилацията!?
        Ford Maverick II 2.3 XLT
        Ford Mondeo MK5

        Коментар


        • Аз такова поведение не съм забелязъл. А по някога карам и двата в еди и същи ден. Моите са с обикновен климатик, на жила. На Червеният се беше разхлабила буксата на вентилатора и на моменти губеше обороти.
          FORD Maverik-2,3L, AWD, XLT-2 броя

          Коментар


          • Значи нещо при мен не е наред, ще се търси проблема. Тази сутрин пак същото и на изключен климатик, и аз съм с обикновен.
            Ford Maverick II 2.3 XLT
            Ford Mondeo MK5

            Коментар


            • След разследване в сервиза се установи, че управлението на клапите е от 5 пътен ветил на вакуум. Като откачиш маркуча на вакуума в коша и прави тез магарии. По схеми маркуча влиза директно в този вентил, на който е закачена и самата врътка. Набедиха него. Смених го с такъв втора употреба, резултат няма. Нов не се предлага, оригинален по номер ми излезе в Литва за 70 евро. Явно така ще си мре.
              Ford Maverick II 2.3 XLT
              Ford Mondeo MK5

              Коментар

              Активност за темата

              Свий

              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

              Зареждам...
              X