Мазда Трибют 2.3 от 2005 г. Масло 10/40. Като направя 1500 км по магистрали със средна скорост 140 си отива половин литър. Като си карам човешката до към 110-120 за 10 хил. км. е от макс. до мин. и не се налага доливане.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Форд Маверик 2 лек обзор
Свий
X
-
Първоначално публикуван от ssaattyyrr Преглед на мнениеМазда Трибют 2.3 от 2005 г. Масло 10/40. Като направя 1500 км по магистрали със средна скорост 140 си отива половин литър. Като си карам човешката до към 110-120 за 10 хил. км. е от макс. до мин. и не се налага доливане.
Ford Maverick II 2.3 XLT
Ford Mondeo MK5
Коментар
-
Тез препоръки (за САЩ специално) са по икономически съображения. Понеже е огромен пазар , туй беше и първопричината да се препоръчват и разработват все по-нисковискозни моторни масла. При други (дъртчики вече) японски двигатели се забелязва,че за Европа и света препоръките допускат и X-30...че и 40 (за един и същи двигател,в един и същ модел) ,докато у щатите в сервиза любезно и твърдо ще ти откажат нещо различно от това,което им "изплюе" програмата.
Спокойно можете мина на 5w-30, хем возилото е по-тежичко и вижда повече зор.
-
-
Трета седмица вече карам ежедневно Маверика, че другата каляска на бояджия. Нещо странно открих, преди не ми е правило толкова впечатление, карам го рядко. Та открих, че при изкачване, след 1-2 минути с подаване на газ изключва клапите на духалките на таблото, тази на предното стъкло остава да духа, но слабо. Отначало набедих климатика, че най-много си пролича в жегата, но днес сутринта установих, че същото го прави и на пуснат вентилатор, врътката за температура е на минимума, климатика изключен. Вентилатора си върти, просто затваря/ изключва потока на въздуха. Върна ли газта, на секундата тръгва да духа. Някой има ли такива наблюдения? Явно е нещо заложено в работата на вентилацията!?Ford Maverick II 2.3 XLT
Ford Mondeo MK5
Коментар
-
След разследване в сервиза се установи, че управлението на клапите е от 5 пътен ветил на вакуум. Като откачиш маркуча на вакуума в коша и прави тез магарии. По схеми маркуча влиза директно в този вентил, на който е закачена и самата врътка. Набедиха него. Смених го с такъв втора употреба, резултат няма. Нов не се предлага, оригинален по номер ми излезе в Литва за 70 евро. Явно така ще си мре.Ford Maverick II 2.3 XLT
Ford Mondeo MK5
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар