Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Форд Маверик 2 лек обзор

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Здравейте Маверик 2.3/150/2007 г
    имам вътрешно каре предно дясно за смяна майсторите ми не могат да намерят щото и шлиците са изядени на полуоската а цената на ново оригинално е 1000лв. Някой да знае нещо може би рециклиране?

    Коментар


    • Първоначално публикуван от Konan_22 Преглед на мнение
      Здравейте Маверик 2.3/150/2007 г
      имам вътрешно каре предно дясно за смяна майсторите ми не могат да намерят щото и шлиците са изядени на полуоската а цената на ново оригинално е 1000лв. Някой да знае нещо може би рециклиране?
      Колега, звънни ми на 0898 82 ОI 82 и ще ти дам ново, но да е след 11:00.
      ОМ602->Tremec T5WC->Borg Warner 4408E 1:1/2.48:1->DANA30/103.4in/DANA44->29"AT

      Коментар


      • Къде да гледам парт номера и за части? Баща ми много завижда на тойотата с epc-data.com. Търсихме едни семеринги и голяма проба-грешка падна.
        Rockauto.com, гледайки за Ford Escape вариант ли е?

        Коментар


        • Днес гледах два Маверика, 2 л. Единия имаше едно тракане от разпределителния вал, най-вероятно повдигачи. Валът през капачката изглеждаше добре. Има ли драма по ремонт там?
          На другия гарнитурата на капака на клапаните течеше яко, предполагам не е проблем смяната. По-лошото беше изгнила вежда на задния калник. Не съм сигурен дали ми се занимава с кърпене. Идеята е да сменя Паджерото, което ми отесня, и да взема нещо по-цивилно за пътя. Гледам по-евтини оферти, ще се кара 4-5 хил.км. на година, ще возя кучето, дърпане на ремарке...абе работна каляска за село и рада.
          Ford Maverick II 2.3 XLT
          Ford Mondeo MK5

          Коментар


          • Колега и аз много ги харесвам. Преди месец тръгнах да дърся джип и първо се спрях на този модел Форд, но исках да е с 2,3 мотор(казват, че 2,0 му идва слабичък). Гледах 2 такива(интересното е, че все бяха швейцарки и в доста от обявите са от там) перфектно изглеждащи, но отдолу всичко е в ръжда и се отказах от модела. Накрая купих Туксон и не съжалявам. Дано намериш читав!
            "Няма как да обясниш нещо на човек, с когото ви делят два вагона книги!" Тодор Колев

            Коментар


            • Първоначално публикуван от dido uzunov Преглед на мнение
              Колега и аз много ги харесвам. Преди месец тръгнах да дърся джип и първо се спрях на този модел Форд, но исках да е с 2,3 мотор(казват, че 2,0 му идва слабичък). Гледах 2 такива(интересното е, че все бяха швейцарки и в доста от обявите са от там) перфектно изглеждащи, но отдолу всичко е в ръжда и се отказах от модела. Накрая купих Туксон и не съжалявам. Дано намериш читав!
              На мен ми е за втора кола и не ме бъркат конете. Ще се кара по селски пътища, там и 300 коня не помагат, а данъците и застраховките ще са излишен разход. Но като гледам май към 2,3 отиват нещата. Ако продам Паджерото тези дни ще кача бюджета, тези бяха в долната граница. Но да видя и на живо повече пари дали отговарят на по-високо качество на продукта . Аз гледах два немски и не изглеждаха зле за 20 годишни кошници. Просто веждата ми идва в повече, не ми се занимава с тенекиджии. Предстои ми активен строителен сезон и нямам време за ремонти. Влиза в боя веднага.
              Ford Maverick II 2.3 XLT
              Ford Mondeo MK5

              Коментар


              • Къде им е катализатора на тия каляски? Днес гледах едно 2.3 и имаше вертикално едно буре след колектора. След това на хоризонталната част има едно малко гърне или катализатор и после голямото. Слабо място се оказва задържане на вода на долния ръб на петата врата със съответната ръжда там.
                Ford Maverick II 2.3 XLT
                Ford Mondeo MK5

                Коментар


                • Първоначално публикуван от Asen Kushlev Преглед на мнение
                  Къде им е катализатора на тия каляски? Днес гледах едно 2.3 и имаше вертикално едно буре след колектора. ....
                  Вертикалното буре е катализатора.

                  Аз пък съм готов да се погаждам с по-малкото коне заради принудителното включване на пълния привод при 120-конните. Е, има го и на някои шестаци
                  Чужбина - това е митът за задгробния живот. Който попадне там, не се връща.
                  Из "Златния телец"

                  Коментар


                  • Asen Kushlev
                    Asen Kushlev коментира
                    Редактиране на коментар
                    Това е добре, няма да им се занимава да го свалят. Принципно гледам точно тях, но има само две и двете са ми прекалено старт от скрапа. Въпреки, че ще видя колко по-скъпите са по-добри и може да скоча на някое. Коне не ми трябват, втора кола ще е. Заменя Паджеро 2 със 125 коня, та няма как да ми е слабо.

                • Малко страничен въпрос - Има ли бавни маверикът? Втори лост не виждам, евентуално включването е с бутон/вакуум.

                  Коментар


                  • Джоу (x3mrjoe)
                    Джоу (x3mrjoe) коментира
                    Редактиране на коментар
                    Нещо май не ми е ясно.
                    Нали темата е за Маверик 2, който е същото като Мазда Трибют, която е самоносещо купе, без рама ?

                  • Иван Жоров
                    Иван Жоров коментира
                    Редактиране на коментар
                    За това е в кавички. Конкретния автомобил доколкото съм го оглеждал отдолу си има солидни греди които на практика са вградена рама.

                  • Джоу (x3mrjoe)
                    Джоу (x3mrjoe) коментира
                    Редактиране на коментар
                    Е то това е принципа на самоносещите купета.

                    P.S. Не съм ти схванàл кавичките.

                • До 2004 е с копче 4х4, след това е автоматично.
                  Ford Maverick II 2.3 XLT
                  Ford Mondeo MK5

                  Коментар


                  • Първоначално публикуван от Asen Kushlev Преглед на мнение
                    До 2004 е с копче 4х4, след това е автоматично.
                    И преди и след 2004-та е автоматично, но при по-малкия 2-литров мотор има врътка за заключване на 4х4. При по-големите липсва такова.

                    П.П. Всъщност и аз малко послъгвам. През 2004-5, фирмата прави подобрение на системата за 4х4, като твърди, че включването вече е мълниеносно и по тази причина се премахва принудителното заключване на 4х4. До модернизацията май всичките модели имат врътка за принудително включване. Доколкото съм запознат, фейслифтовите са от края на 2004-та и се различават по кръглите фарчета за мъгла. До тогава са правоъгълни.
                    П.П.2 След модернизацията май остават само 2.3 и 3.0 литровите модели.
                    Последно редактирано от коко келеша; 21-06-21, 08:56.
                    Чужбина - това е митът за задгробния живот. Който попадне там, не се връща.
                    Из "Златния телец"

                    Коментар


                    • Първоначално публикуван от коко келеша Преглед на мнение

                      И преди и след 2004-та е автоматично, но при по-малкия 2-литров мотор има врътка за заключване на 4х4. При по-големите липсва такова.
                      Да де, имаш възможност за ръчно при малкия мотор. Между другото вече се обзаведох с 2.3 швейцарски внос. Карах го малко, повече от доволен. Няма такъв кеф от бензинов двигател на светофара . Няма грам вибрация. Широко и удобно, голям багажник. Темата съм я чел, но нещо не видях подробности, как е изпълнена системата 4х4. По сайтове за масла ми излиза раздатка. С виско муфа ли се предава към задния мост, тя в раздатката ли е или по кардана? Сега е на обслужване, но и там го гледаха като речен камък. Поне има от къде да четат. Маслото за двигателя излезе 5W20 според програмите на Форд. На един от които гледах преди да купя този пишеше същото на капачката. Иначе по масларските сайтове го приравняват на 5W30, на един пък излезе 10W20.
                      Ford Maverick II 2.3 XLT
                      Ford Mondeo MK5

                      Коментар


                      • коко келеша
                        коко келеша коментира
                        Редактиране на коментар
                        Коя година е произведен? Рестайлов или дорестайлов? Още малко литература - https://www.zinref.ru/avtomobili/Maz...manual/014.htm

                        П.П. А тук може да видиш отзиви на собственици, заедно с някои ремонти и хитринки - https://www.drive2.ru/cars/ford/maverick/g968/
                        Последно редактирано от коко келеша; 21-06-21, 10:10.

                      • Asen Kushlev
                        Asen Kushlev коментира
                        Редактиране на коментар
                        2006 края

                      • коко келеша
                        коко келеша коментира
                        Редактиране на коментар
                        Значи фейслифтов. Реално погледнато, общата картинка е еднаква. Само 4х4 вече е с компютърно електромагнитно задействане без врътката за принудително заключване.

                    • Малко помощ ако може. Мазда трибют 2.3, 150 к.с. от 2005 г. Търся съединител за климатика. Прегледах обявите от OLX и Базар, ама единствено намерих цял компресор за 350 лв. На първо четене и по авточастите не излезе нищо. Даже се оказа, че е "същия" като на Маверика, ама броя на шлиците бил различен. Това от сервиза дето ходих да видят за какво иде реч. Идеи някакви или да обикалям по моргите 2 дена с много надежда и малко шанс за успех?
                      "If they give you ruled paper, write the other way." Juan Ramon Jimenez

                      Коментар


                      • Първоначално публикуван от ssaattyyrr Преглед на мнение
                        Малко помощ ако може. Мазда трибют 2.3, 150 к.с. от 2005 г. Търся съединител за климатика. Прегледах обявите от OLX и Базар, ама единствено намерих цял компресор за 350 лв. На първо четене и по авточастите не излезе нищо. Даже се оказа, че е "същия" като на Маверика, ама броя на шлиците бил различен. Това от сервиза дето ходих да видят за какво иде реч. Идеи някакви или да обикалям по моргите 2 дена с много надежда и малко шанс за успех?
                        Пиши в гугъл ауто фрост комфорт. Имат съединители, от там си купих за Паджеро 2. Хубаво е да видиш модела на компресора и по него да търсиш.
                        Ford Maverick II 2.3 XLT
                        Ford Mondeo MK5

                        Коментар


                        • Първоначално публикуван от Asen Kushlev Преглед на мнение
                          Пиши в гугъл ауто фрост комфорт. Имат съединители, от там си купих за Паджеро 2. Хубаво е да видиш модела на компресора и по него да търсиш.
                          Утре съм там, казаха да ида със съединителя направо.
                          "If they give you ruled paper, write the other way." Juan Ramon Jimenez

                          Коментар

                          Активност за темата

                          Свий

                          В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                          Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                          Зареждам...
                          X