Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Джип за хард офроуд
Свий
X
-
До: Джип за хард офроуд
Ако ще сравняваме независимо с цял мост, нека се разберем за къстъм окачване ли говорим или за щатно такова."...колко ли скучен ми би бил живота без мотоциклета и без прекрасното, истинско усещане за Пътя..." - Бат Димо - R.I.P.
Коментар
-
До: Джип за хард офроуд
Е за какво говорим тогава. Аз лично за пътя, за лек офф, за скоростно каране предпочитам независимо, но за траялно каране, ровене в дерета и извращения препочитам твърдия мост.
Абе при вас сняг няма ли бре, какво дремеш пред компа?"...колко ли скучен ми би бил живота без мотоциклета и без прекрасното, истинско усещане за Пътя..." - Бат Димо - R.I.P.
Коментар
-
До: Джип за хард офроуд
Скоростното каране е тежък офроуд. На противното мнение са само хора които не знаят за какво говорят.
Който си мисли че траялите са по-тежкия офроуд, да гледа едно рали от сервизната зона и гаранция ще си промени мнението на 180 градуса.
Коментар
-
До: Джип за хард офроуд
За мен не са тежък офроуд, а просто скоростно каране по лош терен. Тогава от окачването не се изисква толкова здравина, колкото издръжливост. Естествено е тогава да е по-добро независимото, защото е по леко, подресорните маси който се мандахерцат постоянно са много по малки. Много харесвам Баха камионите, ама това си е рали кола с по големи гуми и ходове. А и там за да е здраво е къстъм. Щатното независимо умира доста бързо ако се кара скоростно на лош терен."...колко ли скучен ми би бил живота без мотоциклета и без прекрасното, истинско усещане за Пътя..." - Бат Димо - R.I.P.
Коментар
-
До: Джип за хард офроуд
Първоначално публикуван от Джамбазов Преглед на мнениеЗа мен не са тежък офроуд, а просто скоростно каране по лош терен. Тогава от окачването не се изисква толкова здравина, колкото издръжливост. Естествено е тогава да е по-добро независимото, защото е по леко, подресорните маси който се мандахерцат постоянно са много по малки. Много харесвам Баха камионите, ама това си е рали кола с по големи гуми и ходове. А и там за да е здраво е къстъм. Щатното независимо умира доста бързо ако се кара скоростно на лош терен.
С лебедка на носа си можеш да се навреш и извадиш от всяко дере в което се боднеш. В този смисъл по миналата година Забаря извърши на- тежкия офроуд, качи си джипа на 5-я етаж на блока в който живее (от вън)....TO THE LAST BREATH...ОФРОУД РАЛИ ''ЧЕРНО МОРЕ 2018''- 15 ГОДИНИ ЗАЕДНО
Коментар
-
До: Джип за хард офроуд
Първоначално публикуван от kinex Преглед на мнениеСкоростното каране е тежък офроуд. ....
ПП Мерси за превода.Бан-метод с който модераторите налагат на останалите своя начин на мислене.
Към модераторите-А изтрийте го сега.
Суратя утрепа и тоя форум. Жалко. Сбогом Приятели. Вальо. О888 557Ч7Ч
Коментар
-
До: Джип за хард офроуд
Първоначално публикуван от Джамбазов Преглед на мнениеЗа мен не са тежък офроуд, а просто скоростно каране по лош терен. Тогава от окачването не се изисква толкова здравина, колкото издръжливост. ...
Ние не сме неутрални!
Коментар
-
До: Джип за хард офроуд
Първоначално публикуван от r_vardarov Преглед на мнениеСлед,колко километров пробег я шчупи тази щанга?100,200 или 300км.След толкова километри тежък оффроад в гората няма да е само тази щанга за смяна.
Допускам, че на доста хора е много трудно да си представят какви са последствията от "друсането по черни пътища", все пак прочети отново какво е написал kinex и се опитай да си представиш, че, колкото и да не ти се вярва, може да има и по-глибоко от Искаро ...Ние не сме неутрални!
Коментар
-
До: Джип за хард офроуд
Изключително важен въпрос повдигаш, и според мен точно там трябва да се търси истината.
Защо хората с опит в състезателния офроуд, предпочитат по-бързите състезания.
Дали има възможност да е защото искат да им е по-лесно. Амчи то такива дето искат да им е лесно в шампионата няма. Те тия дето искат да им е лесно си стоят в къщи.
Или може би искат да им е по-скучно.
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар