Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Джип за хард офроуд

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • До: Джип за хард офроуд

    Колега,още няма перфектен оффроад джип.Уаз е ефтин и ремонтопригоден джип.Ако мислиш че една Витара къса база или Самурай ,возят по комфортно от Уаз,значи се лъжеш.Няма джип който да е за малко пари,да Е МНОГО ПРОХОДИМ И ДА ВОЗИ,ПО АСФАЛТА КАТО ЛИМУЗИНА.А ко някой знае тази марка да казва да си я купува ме.Уаз,се купува ,когато не ти се харчат много пари за джип ,да го чупиш по деретата,и имаш елементарни технически умения да си го поправяш сам,и не държиш на комфорта.

    Коментар


    • До: Джип за хард офроуд

      Първоначално публикуван от didooo Преглед на мнение
      Да допълня , че повечето от нас не живеят в гората и имат по 50-100км асфалт за "преодоляване" и ако случайно някой УАЗ преодолее здрав това "препятствие" и достави и задкормилното си устройство нестрошено , чак тогава може да покаже на какво е способен .
      Ама защо изобщо цитирате непрекъснато Уаза, след като масово чувам изказвания от сорта на едвам ще преодолее 50км асфалт
      Явно не си заслужава и да го споменавате вече...престанете да си го мерите с уаза-НЕ СТАВА
      Ти колега, Уаз карал ли си ??? ,ама не вързана за нивата на дедо и затекезесарена от 16г, полуразпадаща се и изобщо не поддържана, и защо ааааааа абе това е Уаз да не съм луд да я прааААа.Защото като се каже уаз 86,7% от "разбирачите" си представят именно такава или по-точно им изнася да си сравняват возилата именно с такива Уазки?!?!?!е това не е точно Уаз
      Има хубав виц зааа -не точно а около

      Както и за Вранглера на Иван,не излязъл някъде си и какво не става, нищо че е най-добре подготвения автомобил

      Вместо да има подобни изказвания, защо не систематизирате инфо относно средствата необходими за елементарна по-хард подготовка на различните возила дето се броят на едната ръка като марки!!!

      Като цъкне човек да прочете синтезирана информеция а не разни мераци

      Извинявайте за тона,но да си пускаме клипчета кой къде как пък кой му пеел песни ииии е несериозно е и всяка подобна тема да се използва за заяжданици и тъпи коментари ееее евала
      sigpic УАЗ-452

      Коментар


      • До: Джип за хард офроуд

        Първоначално публикуван от JC Преглед на мнение
        Ама защо изобщо цитирате непрекъснато Уаза, след като масово чувам изказвания от сорта на едвам ще преодолее 50км асфалт
        Явно не си заслужава и да го споменавате вече...престанете да си го мерите с уаза-НЕ СТАВА
        Ти колега, Уаз карал ли си ??? ,ама не вързана за нивата на дедо и затекезесарена от 16г, полуразпадаща се и изобщо не поддържана, и защо ааааааа абе това е Уаз да не съм луд да я прааААа.Защото като се каже уаз 86,7% от "разбирачите" си представят именно такава или по-точно им изнася да си сравняват возилата именно с такива Уазки?!?!?!е това не е точно Уаз
        Има хубав виц зааа -не точно а около

        Както и за Вранглера на Иван,не излязъл някъде си и какво не става, нищо че е най-добре подготвения автомобил

        Вместо да има подобни изказвания, защо не систематизирате инфо относно средствата необходими за елементарна по-хард подготовка на различните возила дето се броят на едната ръка като марки!!!

        Като цъкне човек да прочете синтезирана информеция а не разни мераци

        Извинявайте за тона,но да си пускаме клипчета кой къде как пък кой му пеел песни ииии е несериозно е и всяка подобна тема да се използва за заяжданици и тъпи коментари ееее евала
        Ето Ви една http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=55399

        Четете и ако има нещо допълвайте
        ТЛК 80 4,2ТД-95г

        Коментар


        • До: Джип за хард офроуд

          Първоначално публикуван от JC Преглед на мнение
          Ама защо изобщо цитирате непрекъснато Уаза...
          И аз това се чудя!

          Първоначално публикуван от didooo Преглед на мнение
          Високо ценя проходимостта на руските машини в гората .Един от проблемите им , обаче е , че някак си трябва да стигна до там по асфалт . С УАЗ си е наказание да се возя по черно и тва наказание не се приключва само със стъпването на асфалт .
          Да допълня , че повечето от нас не живеят в гората и имат по 50-100км асфалт за "преодоляване" и ако случайно някой УАЗ преодолее здрав това "препятствие" и достави и задкормилното си устройство нестрошено , чак тогава може да покаже на какво е способен .
          Конфорта е индивидуално изискване. Един има нужда от еди какво си, друг от покрив, седалки и кормило. Също така, трябва да се отбелижи че, всичките тези екстри, освен усложняване на конструкцията и тежат.
          Хората с УАЗ си ги карат ежедневно в гората. Виждаме ги и на състезания. С тракторки, кой сменил мотор с Волгов, кой с блокажи от БТР, кой заварил дифа и т.н. Тоест, направени скромно, но вършат работа. Честно си казват какви са проблемите и какво трябва да се направи. Казват си и че, трябва да си малко монтьор за да караш тази Руска машина. Всеки знае недостатъците и който не го устройва подготвя друга машина, която може да стане много по добра от УАЗ.
          Обаче, вместо да се пишат всеизвестни недостатъци на УАЗ-а, полезно би било, да се кажат недостатъците на другите модели и какво ще ни струва доработването. За да стане една такава машина "джип за хард офроуд".
          Последно редактирано от Аndro 160; 18-11-09, 08:42.

          Коментар


          • До: Джип за хард офроуд

            Колеги следя темата от самото начало,но си запазих правото да изразя мнение поради следните причини.
            Не може някой да ви пусне мухата с въпрос за мнение и вие да скачате като рибки.Като чета виждам доста уважавани съфорумници дискутират по темата даже прехвърчат и искрици,а необходимо ли е?замислете се?.
            ПАВКО
            0888802068

            Коментар


            • До: Джип за хард офроуд

              Джип УАЗ 469 Б , това е което търсиш хем евтино хем и издръжливо с големи възможности. Много здрав и високо проходим автомобил, който е карал нека да каже и той. Като се поддържа УАЗ-а върши много добра работа истински дзвер .

              Коментар


              • До: Джип за хард офроуд

                Първоначално публикуван от Аndro 160 Преглед на мнение
                ...да се кажат недостатъците на другите модели и какво ще ни струва доработването. За да стане една такава машина "джип за хард офроуд".
                Казвам каквото знам от личен опит.
                Патрол и Г-класа=слагаш гуми и се возиш. Не на състезание но хард.
                Фаровете за мъгла правят колата 2м по-дълга, 10г. по-млада и 200 коня повече.
                Вальо. О888 557Ч7Ч
                Silverado 1.3 i

                Коментар


                • До: Джип за хард офроуд

                  Първоначално публикуван от drukman Преглед на мнение
                  Казвам каквото знам от личен опит.
                  Патрол и Г-класа=слагаш гуми и се возиш. Не на състезание но хард.
                  Само една добавка. Не е злe Патролът малко да се повдигне, за да събере по-големи гуми. Че с 31-ци закъсва много по-често, отколкото с 33-ки.
                  Последно редактирано от Чавдар (V93); 27-04-10, 08:34.
                  Ние не сме неутрални!

                  Коментар


                  • До: Джип за хард офроуд

                    Един въпрос за това става ли дългата база и или пикап за оффрооуд. Виждал съм едни големи животни доста дигнати но проходими ли са или най добре е къса база????
                    Живей всеки ден така все едно ти е последен, защото рано или късно ще се окажеш прав
                    :D

                    Коментар


                    • До: Джип за хард офроуд

                      Първоначално публикуван от skunk Преглед на мнение
                      Един въпрос за това става ли дългата база и или пикап за оффрооуд. Виждал съм едни големи животни доста дигнати но проходими ли са или най добре е къса база????
                      Дългата база на един модел е по-къса от късата база на някой друг. А всичко зависи от целта на упражнението.

                      Коментар


                      • До: Джип за хард офроуд

                        Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                        Дългата база на един модел е по-къса от късата база на някой друг. А всичко зависи от целта на упражнението.
                        Съгласен съм напълно ако сравним Витара дълга база с Патрол къса база, но аз имах предвид големите джипове кое е по добре къс или дълъг вариянт ( Toyota, Nissan и др.)
                        Живей всеки ден така все едно ти е последен, защото рано или късно ще се окажеш прав
                        :D

                        Коментар


                        • До: Джип за хард офроуд

                          Първоначално публикуван от skunk Преглед на мнение
                          Съгласен съм напълно ако сравним Витара дълга база с Патрол къса база, но аз имах предвид големите джипове кое е по добре къс или дълъг вариянт ( Toyota, Nissan и др.)
                          Карали сме много заедно с къси и дълги бази и моите предпочитания са за дългата. Значително повече преимущества спрямо недостатъци спрямо късата. За всичките тези години, единици са били местата, където с дълга ми/ ни е било доста трудно или невъзможно, но на такива места и за късите си е трудно. Проблема е, че за дълга база си трябва и двигател, което при Нисан изключва варианта с 2.8 за дълга база.

                          Коментар


                          • До: Джип за хард офроуд

                            Първоначално публикуван от skunk Преглед на мнение
                            ... кое е по добре къс или дълъг вариянт ....
                            Аз предпочитам къс. Дечо Нисана, дълъг. Кольо, дето спечели гонката в Шумен е скъсил дългия Нисан, а Геро, чувам, е удължил къса Тойота....

                            Та взимай каквото те кефи и почвай да твориш.
                            Фаровете за мъгла правят колата 2м по-дълга, 10г. по-млада и 200 коня повече.
                            Вальо. О888 557Ч7Ч
                            Silverado 1.3 i

                            Коментар


                            • До: Джип за хард офроуд

                              за дължината си има решение - Ленд Крузър модел 73 - междинна база
                              сравнено с УАЗ комфортът е много по-висок и на асфалт и в гората...
                              Патрол 160 (късият на ресьори) наистина е доста евтин, но не ми допада като возия, ресьорите по правило са "уморени", а задължителия минимум окачване +2" е доста по-скъп за ресьорно окачване, отколкото за пружинно...

                              Аз понеже нямам претенции да се занимавам автомонтьорство, бих предложил Тойота 70 или 73, Патрол ГР и като малко по-софт вариант Паджеро...

                              Действително, ако човек е сръчен в ръцете, а финасовите средства не са му в излишък, може да си подготви УАЗ за хард-разходки... и се предполага, че ще му излезе най-евтино...
                              помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

                              Коментар


                              • До: Джип за хард офроуд

                                Първоначално публикуван от drukman Преглед на мнение
                                Аз предпочитам къс. Дечо Нисана, дълъг. Кольо, дето спечели гонката в Шумен е скъсил дългия Нисан, а Геро, чувам, е удължил къса Тойота....

                                Та взимай каквото те кефи и почвай да твориш.

                                Аз вече съм взел само се чудя какво да го правя
                                Ако ще е подходящ за оффроуд трябва да хващам флекса
                                И кат се има предвид че от флекс не разбирам ще хвана някой за мен да реже. А малко не ми стиска
                                Като цяло за начало мисля за 33" или 35" ама не съм сигурен дали не трябва и да сменям корони че предавателното число се променя с големи гуми
                                СЪВЕТ моля !!!
                                Живей всеки ден така все едно ти е последен, защото рано или късно ще се окажеш прав
                                :D

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X