Нивата идва доста слаба та въпроса ми е за мнения за джип с твърди мостове ,пружини,м/уосев диф с блокаж ,бързи и бавни нещо без много електроника (ремонто пригодна) като нивата ама с рама .Бензин или дизел разхода няма значение.Моля за предложения и мнения.Предварително благодаря.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Джип за хард офроуд
Свий
X
-
До: Джип за хард офроуд
Ето ти един много по-здрав от Нива http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=72809Първоначално публикуван от nivapower Преглед на мнениеНивата идва доста слаба та въпроса ми е за мнения за джип с твърди мостове ,пружини,м/уосев диф с блокаж ,бързи и бавни нещо без много електроника (ремонто пригодна) като нивата ама с рама .Бензин или дизел разхода няма значение.Моля за предложения и мнения.Предварително благодаря.
Подходящ точно за твоите изисквания,на много по-ниска цена от реалната,до сега щеше да е мой,но за съжаление нямам свободни средства за момента.ТЛК 80 4,2ТД-95г
-
До: Джип за хард офроуд
Подкрепям. Това е най-доброто в момента на пазара. И при мен въпроса е финансов, иначе го отнасях. Иначе ТЛК, Г, Патрул, Джип, Роки, Самурай. Всичко е до пари и предпочитания."...колко ли скучен ми би бил живота без мотоциклета и без прекрасното, истинско усещане за Пътя..." - Бат Димо - R.I.P.
Коментар
-
До: Джип за хард офроуд
Има доста 'сериозни' джипки с фул тайм трансмисия. Но да кажем, че трудно се намират такива за малко пари.Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнениеЧовекът иска фултайм. Това малко му съкращава опциите от "сериозни" джипове.
Коментар
-
До: Джип за хард офроуд
Я изброй, изброй, че и мен взе да ме интересува въпроса?Първоначално публикуван от Yaro Преглед на мнениеИма доста 'сериозни' джипки с фул тайм трансмисия. Но да кажем, че трудно се намират такива за малко пари.
Коментар
-
До: Джип за хард офроуд
Г, Вранглер, Дифендър 90...Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнениеЯ изброй, изброй, че и мен взе да ме интересува въпроса?
От другата страна в този клас (късо и с цели мостове) не са много повече - TLC, Патрул, Самурай, Роки, УАЗ... А ако включим и изискването за пружини, може направо да се окаже, че фултайм вариантите са повече от парттайм
Грамотността е прозорец към интелекта, ако човек не може да усвои дори майчиния си език, то потенциала му за нещо повече е под въпрос.
Коментар
-
До: Джип за хард офроуд
Уф. Никое от трите не мога да си го представя като полезно за мен.Първоначално публикуван от Тодор (Zaarin) Преглед на мнениеГ, Вранглер, Дифендър 90...
Коментар
-
До: Джип за хард офроуд
Еми, както каза и Яро, има, ама и парите са други...Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнениеУф. Никое от трите не мога да си го представя като полезно за мен.
Грамотността е прозорец към интелекта, ако човек не може да усвои дори майчиния си език, то потенциала му за нещо повече е под въпрос.
Коментар
-
До: Джип за хард офроуд
Хъм... А какво точно е то? Защото, ако не ти пука от разходите, както за придобиване, така и за експлоатация, това са доста универсални машини.Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнениеДа бяха само парите - стискаш зъби и плащаш. А то просто принципно се различава от това, което искам.Грамотността е прозорец към интелекта, ако човек не може да усвои дори майчиния си език, то потенциала му за нещо повече е под въпрос.
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 9,962 в 11:28 на 09-12-25.
Коментар