Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Джип за хард офроуд

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #76
    До: Джип за хард офроуд

    Имам,ела в Самоков,да те повозя.Нали се търсеше малко по-ефтин и много по-проходим джип.осмака от Газ-53 ,е на същата фирма която произвежда мотори за Уаз.Става ли нещо с трасмисията на Тойотата,когато сложиш,наместо 2.4 мотор,4.2.Точно,такива са моторите на Уаз-469 и Газ-53.

    Коментар


    • #77
      До: Джип за хард офроуд

      Първоначално публикуван от r_vardarov Преглед на мнение
      Имам,ела в Самоков,да те повозя.Нали се търсеше малко по-ефтин и много по-проходим джип.осмака от Газ-53 ,е на същата фирма която произвежда мотори за Уаз.Става ли нещо с трасмисията на Тойотата,когато сложиш,наместо 2.4 мотор,4.2.Точно,такива са моторите на Уаз-469 и Газ-53.
      При тези мотори всичко е различно,скорости,раздатка,мостове.
      ТЛК 80 4,2ТД-95г

      Коментар


      • #78
        До: Джип за хард офроуд

        Първоначално публикуван от Красимир Начев Преглед на мнение
        Ми то това дето го описа много се отдалечи от УАЗ-а,а дали имаш представа какво ще се случи с трансмисията като вградиш описаните мотори от БМВ и ГАЗ ,голям филм ще е .
        Нищо няма да се случи.ДВГ-то се вгражда със скоростите,раздатката от ГАЗ 69 издържа,пробвано е.Поразгледай снимки от траяла в Самоков,там има един нестандартен уродкойто от години е в тази комбинация.Не теоритично а от опит-самурайска раздатка държи на 140 коня без проблем например.А относно това какво остава от уазката-ами то от почти всеки джип подготвен за хард офф май остава толкова
        Не че съм фен на Уаз,но си е бюджетно решение според мен.
        Верно е това че баламите нямат свършване, няма нужда от кука, захапват влакното и стискат здраво. Стария.
        Селска фурна аспух нема. Пак същият.
        В+ LZ1HAN нула три осмици 9014две тройки

        Коментар


        • #79
          До: Джип за хард офроуд

          Първоначално публикуван от r_vardarov Преглед на мнение
          Имам,ела в Самоков,да те повозя.Нали се търсеше малко по-ефтин и много по-проходим джип.осмака от Газ-53 ,е на същата фирма която произвежда мотори за Уаз.Става ли нещо с трасмисията на Тойотата,когато сложиш,наместо 2.4 мотор,4.2.Точно,такива са моторите на Уаз-469 и Газ-53.
          Добре де колега,забрави да кажеш,че тази ужаска с 8-ка е с редукторни мостове,и при едно от препятствията счупи задния мост и искриви щангата.А,да не говорим какво ще се случи с обикновения мост с БМВ-двигател,а и колко струват редукторните мостове.Един Патрол струва 3500 лв/к160/и съм обеден че ще изкара 10 пъти повече без да се счупи отколкото уаза.И то без да се преправя нищо.

          Коментар


          • #80
            До: Джип за хард офроуд

            Колега,в Самоков,няма само една Уазка с осмак.Нарочно не я дадох нея за пример шото е с редукторни мостове,които вече са друга бира.Ела,да видиш как се държи с БМВ -мотора и ще се убедиш ,че не чупи мостове.Уазката беше само предложение,не задължително да си я купува.Има и по-скъпи вариянти и при тях.За наша радост,повечето хора не обичат руската техника,и сега във времето когато се подменя поголовно излизат добри предложения.В сряда,познат купи от търг,една Уазка от Гражданска защита за 3400лв,на 350км.с редукторни мостове и 2001г,с хидравлика и на пружини+новия3.0литров мотор на 115кс.Но това са частни случаи.

            Коментар


            • #81
              До: Джип за хард офроуд

              Първоначално публикуван от r_vardarov Преглед на мнение
              Уаз,в много добро състояние-3000лв,два шпер по 300лв-600лв.Най голямия минус на Уаза-двигателя-двигател от БМВ-3.5-218кс-до 1000лв.Или осмак от Газ-53-500лв.-125кс.Гуми тракторна шарка -5х120=600лв.Амортесиори от Газ-53-4х35лв.=140лв.Лебедка-1000лв.Всичко=6350,и имаш подготвен джип за хард офроад.Може още -дискови спирачки за -600лв и хидравлична помпа от БМВ-5-200лв с монтаж най-много 500лв.=7450.Ако не държиш на комфорта,много западни джипове ще гледат учудено на теб в гората.И не вярвай много на легендите във форума,прехвалените Г-класи,или Тойоти ,ги нямаше никакви на състезанието в Самоков,а то по мнението на мнозина беше най-тежкото от години насам.Не всичко лъскаво е ефикасно,много добре и скъпо направен джип на Киров,беше,пълна скръб на трасето,въпреки 400кс. мотор,просто 400коня няма как да караш в гората-100караш останалите пасат в ливадите.
              Много сбъркано мнение.
              Хем УАЗа има нужда от мощен мотор
              Хем офроуда няма нужда от конски сили.
              Противоречие виждам някакво.

              Коментар


              • #82
                До: Джип за хард офроуд

                Първоначално публикуван от Чавдар (V93) Преглед на мнение

                А баири дай да не мешаме, че ако ще минавам на някой гаден страничен наклон, 1000 пъти ще предпочета да съм в тежкия Патрул, отколкото в качена на 35-ци редукторна УАЗ-ка ...

                Определено си се заблудил.
                По стабилна машина от Уаз не съм карал.
                Патрола също стои стабилно (имал съм Y-60), но не чак толкова. За G-то въобще не искам и да споменавам Там е страшно. Същото се отнася и за Дифендъра. Единственото превозно средство, което ми се струва със страхотни параметри, сходни на уаза е Вранглера. Имал съм Вранглер и затова го твърдя. Между другото при мене Вранглера се чупеше изключително често независимо от опитите ми да го подсиля.
                По въпроса дали се разваля Уаза. Лично моята редукторна Уазка до сега НЕ се е разваляла. Изключвам случайте на пресилване в изключително тежки места с големи и агресивни гуми, където до сега съм счупвал гъбки (бушоните на редукторните мостове). Бройката е около 60 лв. Това при обикновенна експлоатация е невъзможно да се получи. Пътувал съм на далечни походи с нея и по нормален горски път проблеми съм нямал. Чупенето обикновенно става по деретата.
                Всъшност като се замисля след копуването и (чисто нова) ми се наложи да позатегна доста резбови съединения .
                LZ1VMH

                Коментар


                • #83
                  До: Джип за хард офроуд

                  Първоначално публикуван от asen_dp Преглед на мнение
                  Добре де колега,забрави да кажеш,че тази ужаска с 8-ка е с редукторни мостове,и при едно от препятствията счупи задния мост и искриви щангата.А,да не говорим какво ще се случи с обикновения мост с БМВ-двигател,а и колко струват редукторните мостове.Един Патрол струва 3500 лв/к160/и съм обеден че ще изкара 10 пъти повече без да се счупи отколкото уаза.И то без да се преправя нищо.

                  Да, наистина май няма по яки мостове от Патролските. Виж баш от тези таралясници -160 не бих взел. Много са тесни пък и 100% блокажи нямат
                  LZ1VMH

                  Коментар


                  • #84
                    До: Джип за хард офроуд

                    Първоначално публикуван от drukman Преглед на мнение
                    ....и още не съм оставал само на предно

                    Я ми кажи последно кога си карал с 35"- TSL BOGGER или
                    37"- IROK. Щото като се дава мнение е редно поне да си пробвал.
                    Специално на Ге съм виждал какво става с големи гуми. За пример можеш да видиш състезателната машина на Краси.

                    Щото напоследък четох една тема и там човека простичко попита- Колко от вас всъшност са зареждали гориво от варел с ръчна помпа. (цитата не е точен) и май никой не потвърди...
                    Последно редактирано от GOLDY-Владиан Христов; 09-11-09, 12:09.
                    LZ1VMH

                    Коментар


                    • #85
                      До: Джип за хард офроуд

                      Първоначално публикуван от GOLDY-Владиан Христов Преглед на мнение
                      Щото напоследък четох една тема и там човека простичко попита- Колко от вас всъшност са зареждали гориво от варел с ръчна помпа. (цитата не е точен) и май никой не потвърди...
                      Тъй като не знам коя е темата, ще използвам тази за да потвърдя.

                      Все пак глаголът във въпросът е в минало време, така че и моето потвърждение е за много много минало време.

                      Коментар


                      • #86
                        До: Джип за хард офроуд

                        Първоначално публикуван от GOLDY-Владиан Христов Преглед на мнение
                        Единственото превозно средство, което ми се струва със страхотни параметри, сходни на уаза е Вранглера. Имал съм Вранглер и затова го твърдя. Между другото при мене Вранглера се чупеше изключително често независимо от опитите ми да го подсиля.
                        И причината е че Вранглера не е бил Рубикон.
                        Рубикона няма особена нужда от подсилване. Лошото е че Рубикон под 40 000лв готов за хард разходки не може да има, и малко хора могат да си позволят толкова скъпа играчка.


                        Там където другите изнемогват и посягат към блокажа, Рубикона минава на заден мост. Подобно представяне няма как да не ме впечатли. Такива моменти в които стоиш с отворена уста и леко настръхнал щото това което виждаш не изглежда реално, се помнят за цял живот.

                        Коментар


                        • #87
                          До: Джип за хард офроуд

                          Уаза,беше само едно предложение,какво всички скочихте срещу него.Разбираемо е че човек който си е купил скъпа джипка да не харесва,руските таралясници,защото минават там където минават всички подготвени машини.Но колегата питаше за хард-джип,и това е моето предложение,било то добро или лошо.На Кинекса,ще кажа,че обикновенния мотор на Уаза-80-90кс.,е малко слаб(не важи същото за 3.0литровия мотор)но с мотор от Газ,илиБМВ е страхотен.Мисля че една мощност от порядъка на 120-150кс.е оптимална,отам нагоре ,мощноста се контролира по-трудно и пречи на контрола на машината в гората.С така подготвена машина ,която писах по-горе,съм сигурен че колегата ще се представи безпроблемно на всяка хард-разходка,и не напоследно място,машината е много проста като устройство и може да се ремонтира сам,и частите не са скъпи.

                          Коментар


                          • #88
                            До: Джип за хард офроуд

                            Първоначално публикуван от GOLDY-Владиан Христов Преглед на мнение
                            Определено си се заблудил.
                            По стабилна машина от Уаз не съм карал.
                            Патрола също стои стабилно (имал съм Y-60), но не чак толкова ...
                            Възможно е. Единствената кола, която освен с балансьори по степенките, беше подсигурена и с колан, ми заприлича на редукторен УАЗ ...



                            А що се отнася до сравнението с Патрола ...

                            Ширина на колея: УАЗ - 1445 мм Патрол - 1530
                            Височина: УАЗ - 2025 мм Патрол - 1810 мм

                            Т.е. не ми е много ясно как точно УАЗ-ката ще е по-устойчива, като хем е по-тясна с близо 10 санта, хем е по-висока с 20, ама щом казваш ...
                            Ние не сме неутрални!

                            Коментар


                            • #89
                              До: Джип за хард офроуд

                              Първоначално публикуван от r_vardarov Преглед на мнение
                              Мисля че една мощност от порядъка на 120-150кс.е оптимална,отам нагоре ,мощноста се контролира по-трудно и пречи на контрола на машината в гората.
                              В тоя ред на мисли, какво над 150 коня си карал и ти е било трудно да го контролираш.
                              Аз Вранглера (понеже леко го оплю) на Киров съм го карал и изобщо не е труден за контрол.

                              Коментар


                              • #90
                                До: Джип за хард офроуд

                                За Вранглер разбира се Рубикон гласувам с двете ръце. Мощен двигател, леко купе, блокажи, силни мостове, добри ходове, стабилна на странични терени, размери пригодени за нашите горски условия без излишна височина. Уникален кеф е да го притежаваш.
                                Тук като забележка, която мога да вметна е че за 40 000 лв ще е трудно да го намериш, поне във вида, който си го представяте ( с големи гуми, дълги пружини). Значи следва тунинг за още поне толкова .
                                LZ1VMH

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X