Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Джип за хард офроуд

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #91
    До: Джип за хард офроуд

    Първоначално публикуван от kinex Преглед на мнение
    И причината е че Вранглера не е бил Рубикон.
    Рубикона няма особена нужда от подсилване. Лошото е че Рубикон под 40 000лв готов за хард разходки не може да има, и малко хора могат да си позволят толкова скъпа играчка.


    Там където другите изнемогват и посягат към блокажа, Рубикона минава на заден мост. Подобно представяне няма как да не ме впечатли. Такива моменти в които стоиш с отворена уста и леко настръхнал щото това което виждаш не изглежда реално, се помнят за цял живот.
    щом е толкова голяма сила вранглера защо на траяла в самоков не излезе по стръмния баир качи се колкото уазката на колегата Цветан а тетевенската текезесарка с едни тракторки и блокажи за 1500лв се качи до върха.
    Ако няма каде да отидеш , ела на себеси

    Коментар


    • #92
      До: Джип за хард офроуд

      Първоначално публикуван от Чавдар (V93) Преглед на мнение

      Ширина на колея: УАЗ - 1445 мм Патрол - 1530
      Височина: УАЗ - 2025 мм Патрол - 1810 мм

      Т.е. не ми е много ясно как точно УАЗ-ката ще е по-устойчива, като хем е по-тясна с близо 10 санта, хем е по-висока с 20, ама щом казваш ...
      За да е честно, кажи височината на центровете на масата, общата височина не е интересна.

      Коментар


      • #93
        До: Джип за хард офроуд

        Не съм карал,над-150кс,но на Самурая на Иво който,е 130кс,и този мотор го носи като прани гащи,на дупка от която изкачаш на скат,направо не се контролира накрая.Имах и един Уаз,с 2.6 мотор от МБ,но беше на газ ,и незнам дали от стандартните166кс,има 150останали.Въртящия момент му беше изтеглен много към високите(тръгваше от 3000об.)и се караше много неудобнов гората.А за джипа на Киров,може би,е много добър,но по-голяма излагация на скъпа машина не бях виждал.На първия баир,след,коловозите,където всички "умрели"Уазки,или Газки(да не говоря въобще за останалите марки)излизаха,без проблеми,Вранглера се сили 3-пъти и то на прекъсвач.

        Коментар


        • #94
          До: Джип за хард офроуд

          Първоначално публикуван от r_vardarov Преглед на мнение
          .На първия баир,след,коловозите,където всички "умрели"Уазки,или Газки(да не говоря въобще за останалите марки)излизаха,без проблеми,Вранглера се сили 3-пъти и то на прекъсвач.
          а на Цветам уазката излезна на 1500 оборота даже и гласчето не и чухме
          Ако няма каде да отидеш , ела на себеси

          Коментар


          • #95
            До: Джип за хард офроуд

            Първоначално публикуван от GOLDY-Владиан Христов Преглед на мнение
            ... По въпроса дали се разваля Уаза. Лично моята редукторна Уазка до сега НЕ се е разваляла ...
            Не думай! Щото един колега друго разправяше:

            Да благодаря ти за съвета това го направих почти веднага след като я купих.
            И свещите са джапан.
            И маркучите на хидравликата смених
            И гъбка смених.
            И електроника смених.
            И баипас на карбуратор направих.
            И всичко на 200 километра затягам.
            И всичко на 500 км. гресирам.
            Сега и раздатка ще сменя.
            И монтьор ще си зачисля.

            http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...&postcount=153
            Хубава концепция, супер лоша изработка, лоши материали абе досделай...
            http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...&postcount=155
            ... Сега да споделя проблемите. Преди още да сложа големите гуми (Държа да го спомена)се получи едно хъркане от скоростите или раздатката което в последствие се превърна в изключване на скоростите при подаване на газ в баир. Шума се засили доста и реших че е време за ремонт. Речено сторено. Свалих раздатката и след разглобяването и се оказа че има изронени зъбни колела. Тук е редно да спомена бързата реакция на Карбон Плевен и в частност на Сашо, които още на следващия ден прати към мен нужните зъбни колела. До тук добре. Сглобих раздатката. Качих я и щастлив тръгнах на проба и ужас шума макар и леко изменен продължи. Сега вече ядосано съсредоточен започнах да променям параметрите на движение като скорост, подаване на газ , спирачки, включено и изключено зацепване на тресчотки и каквото се сетя още.
            Ужас. Прескачащо - зацепваш звук при много ниска скорост .
            Аиде на ново скорости и раздатка на масата за аутопсия.
            За сега всичко е разглобено и съмненията са ми към лагерите на първичния вал , които в даден момент като че ли се пренаместват и се получава зацепване между първичен и вторичен вал. Зацепването е осезаемо и от горе на всичко веднага къса подаденото пробно парче хартия. Другото което се вижда е доста големия аксиален луфт на лагера на вторичния вал които е от страната на раздатката. Направо да си кажа лагера плува в леглото си. Толкова за сега.

            http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...&postcount=177

            Както се казва, не е задължително да сте собственик на автосервиз за да карате чисто нов УАЗ, но много помага ...


            Първоначално публикуван от r_vardarov Преглед на мнение
            Уаза,беше само едно предложение,какво всички скочихте срещу него ...
            Никой не скача срещу УАЗ-а, а срещу невъздържаното му превъзнасяне. "УАЗ или чалга" ... Е да, ама японската чалга започна да ми прави проблеми със скоростите едва на над 16-годишна възраст, 200 и кусур хиляди километра и жестоко малтретиране в състезателно каране, в т.ч. с многократно превключване на и от бавни в движение ...

            Първоначално публикуван от r_vardarov Преглед на мнение
            ... А за джипа на Киров,може би,е много добър,но по-голяма излагация на скъпа машина не бях виждал ...
            Аз защо ли си мисля, че положението щеше да изглежда другояче, ако зад волана седеше Ивайло ...
            Последно редактирано от Чавдар (V93); 09-11-09, 12:41.
            Ние не сме неутрални!

            Коментар


            • #96
              До: Джип за хард офроуд

              Първоначално публикуван от pelivano Преглед на мнение
              щом е толкова голяма сила вранглера защо на траяла в самоков не излезе по стръмния баир качи се колкото уазката на колегата Цветан а тетевенската текезесарка с едни тракторки и блокажи за 1500лв се качи до върха.
              И от тоя факт сигурно спите по-спокойно.
              Ми спете си. Щом не можете да разграничите възможностите на колата от възможностите на водача. Да не ви е изпила чавка мозъка бре.
              Иван кара пет пъти в годината офроуд, и го прави за кеф, не да избива комплекси.

              Коментар


              • #97
                До: Джип за хард офроуд

                Първоначално публикуван от Чавдар (V93) Преглед на мнение
                Възможно е. Единствената кола, която освен с балансьори по степенките, беше подсигурена и с колан, ми заприлича на редукторен УАЗ ...



                А що се отнася до сравнението с Патрола ...

                Ширина на колея: УАЗ - 1445 мм Патрол - 1530
                Височина: УАЗ - 2025 мм Патрол - 1810 мм

                Т.е. не ми е много ясно как точно УАЗ-ката ще е по-устойчива, като хем е по-тясна с близо 10 санта, хем е по-висока с 20, ама щом казваш ...

                Лошо е когато не се казват точни неща. Тук на Уаза бяха сложени подложки между купе и шаси по примера на руските братя.
                Тези подложки изтраяха точно един месец и за себе си го определям като грешка в тунинга за Български условия. Махнах ги почти веднага.
                Дори и с тях ми се струва, че Уазката е застанала почти в обратна посока на наклона. Значи презастраховането е в повече. Както знаеш аз си пазя машината и главата от обръщане пък съм и страдал шофьор и вързването с колан не е показател за нищо друго. Виж за тебе си спомням случай в Стара планина, където си беше свалил жената и накрая трепереше като лист. Там редукторната Уазка нямаше проблеми. Не съм го споменавал до сега защото не смятах, че си го мериме на страничен наклон.

                Що се отнася до височината Уазката наистина е висока, но доста куха и лека във височина.

                Трябва да направиме тестове и да ги установиме тези неща.
                LZ1VMH

                Коментар


                • #98
                  До: Джип за хард офроуд

                  Първоначално публикуван от r_vardarov Преглед на мнение
                  Не съм карал,над-150кс,но ...
                  Няма но.
                  Като не си карал, мисля ще е по-добре да се въздържаш от квалификации.
                  Щото никой не иска да слуша хора които не знаят за какво говорят.

                  Коментар


                  • #99
                    До: Джип за хард офроуд

                    Уаза не го провъзнасям. Просто се включвам в темата Джип за хард офроуд ! Виж да се плюе нещо съвсем поголовно не го смятам за редно. Пък и тук пример за нещо екстремално, като машина за малко пари не видях. Въобще не броя Ге - та с разпадащи се прагове от ръжда и хлопащи като отворена консервна кутия врати или коли по на 300 000 и повече километри. Това ако го сравняваш с нова Уазка да знаеш, че бъркаш. Особено пък с редукторна.
                    LZ1VMH

                    Коментар


                    • До: Джип за хард офроуд

                      Първоначално публикуван от kinex Преглед на мнение
                      Няма но.
                      Като не си карал, мисля ще е по-добре да се въздържаш от квалификации.
                      Щото никой не иска да слуша хора които не знаят за какво говорят.
                      Аз,съм поне откровен,като не съм карал,си признавам.но това не означава че не мога да карам,ако искаш вземи Вранглера или нещо друго и ела ми натрйй носа пред свидетели.Много,ми е през отвеса,дали Вранглера,е превъзходен,добър или Нисана и Тойотата са супер.Изказах едно мнение и всички гракнахте в куп,след като сте толкова добри елате и ни докажете това.на състезанието ви нямаше,поне на една разходка покажете,че можете и нещо друго освен писането.За мен не е срамно с машина за 2000лв,винаги се представяш добре.даже ако искате ще ги смени ме за малко
                      Последно редактирано от Чавдар (V93); 09-11-09, 13:31. Причина: Корекция на цитат

                      Коментар


                      • До: Джип за хард офроуд

                        Първоначално публикуван от GOLDY-Владиан Христов Преглед на мнение
                        ... Виж за тебе си спомням случай в Стара планина, където си беше свалил жената и накрая трепереше като лист...
                        Аааа, не беше лоша първата разходка на Патрула до Мургана. Ама я да ти опресня паметта с малко видео от бордовия оператор (пълната версия е тук), че май си ме объркал с един, дето искаше да се връща, защото било имало гръмотевици ...
                        Ние не сме неутрални!

                        Коментар


                        • До: Джип за хард офроуд

                          Eдин приятел си купи тия дни УАЗ за 1000 лева. Поизгнила, ама върви. Рамата е здрава. За втори джип , като го понакичиш с някой блокаж и гума май бива. Както казват джамбазите "няма такава цена!"

                          Коментар


                          • До: Джип за хард офроуд

                            Първоначално публикуван от kinex Преглед на мнение
                            Няма но.
                            Като не си карал, мисля ще е по-добре да се въздържаш от квалификации.
                            Щото никой не иска да слуша хора които не знаят за какво говорят.
                            колега с това мнение не съм съгласен колегата Върбанов като нее е карал джипове по 300 коня не значи че не е карал "джип" 100% съм сигурен че колегата е карач който е карал много повече от нас всеки не може да си позволи джипка за 10 000 (минимум) и най-добрия тунинг за нея с пари всеки знае как става Кинекс вранглера на Киров е една много добре подготвена машина (не споря) но за тея пари човек може да си купи 5 уазки направени за хард оффроад и всеки ден да си ги тумба (обръща) я на врати, я на капак
                            Ако няма каде да отидеш , ела на себеси

                            Коментар


                            • До: Джип за хард офроуд

                              Смятам, че темата от размисъл премина в спор, който леко започва да се отъждествява руска срещу американска техника.

                              Напълно подкрепям руската техника, хората имат луноход, а що се отнася до американската техника... дали са името на клас 4х4 - джип

                              Доста търсех едно клипче из нета как обикновен гранд и обикновена уазка катерят баир, но не го намерих. Ще продължа да търся у дома.
                              Та това за стандартни автомобили. Иначе прекръстете темата на колко струва направата на супер 4х4 за супер офроуд.
                              Не е луд, който яде баницата.... Кучето си лае, кервана си върви... ДОКОГА?
                              Форд Фокус 1,4 1999 г., Крайслер Гранд Вояджър, Corvette C5
                              ИСКАМ БЪЛГАРИЯ ЧИСТА

                              Коментар


                              • До: Джип за хард офроуд

                                Намерих го!.

                                Не съм разбирач, но съм чувал че УАЗ-ката е правена за необятните руски поля, да върви по тях зиме и лете, в сняг и кал. За пресечени терени май става само след сериозна подготовка.

                                Я то било качено от Kinex
                                Не е луд, който яде баницата.... Кучето си лае, кервана си върви... ДОКОГА?
                                Форд Фокус 1,4 1999 г., Крайслер Гранд Вояджър, Corvette C5
                                ИСКАМ БЪЛГАРИЯ ЧИСТА

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X