Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Джип за хард офроуд

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • До: Джип за хард офроуд

    Първоначално публикуван от r_vardarov Преглед на мнение
    Аз,съм поне откровен,като не съм карал,си признавам.но това не означава че не мога да карам,ако искаш вземи Вранглера или нещо друго и ела ми натрйй носа пред свидетели.Много,ми е през отвеса,дали Вранглера,е превъзходен,добър или Нисана и Тойотата са супер.Изказах едно мнение и всички гракнахте в куп,след като сте толкова добри елате и ни докажете това.на състезанието ви нямаше,поне на една разходка покажете,че можете и нещо друго освен писането.За мен не е срамно с машина за 2000лв,винаги се представяш добре.даже ако искате ще ги смени ме за малко
    Първо поздравления че си честен.
    Не съм казал че не можеш да караш, по-простата причина че не те познавам. Същото е и с машините. Не можеш да кажеш че някакъв джип не става, при положение че си го виждал само на снимка. Предполагам че имаш опит извън пътя. Даже хората които те познават сигурно казват "Той е голям офроудър". Как звучи само а? Голям офроудър. На мен ми звучи като "Голям рибар". Различни хобита просто.
    Не са важни хората в тая работа. Да, на състезания и разходки уменията на водача до голяма степен могат да наклонят везната в една или друга посока. Обаче когато става въпрос за сравнение между конструкции субективното за миг се изпарява.
    Та .... няма как да знаеш че УАЗа е по-подходящ за тежък офроуд от ТЛК-70 (например) без да си ги карал и двата. При джиповете нещата много често не са такива каквито изглеждат от страни. Нали знаеш, тая работа се пробва с пробване.
    А това че твърдиш че шампионата няма нищо общо с хард офроуд, означава че или влагаш някакъв своеобразен смисъл в това определение, или че и там не си бил. Щото ако си бил щеше да видиш че и при рали рейдовете се трошат същите неща както и при траяла. Само дето при ралитата има и едно цялостно разковаване в плюс. Което в крайна сметка ги прави определено по хард.
    Последно редактирано от kinex; 09-11-09, 23:11.

    Коментар


    • До: Джип за хард офроуд

      Първоначално публикуван от musovir Преглед на мнение
      Намерих го!.

      Не съм разбирач, но съм чувал че УАЗ-ката е правена за необятните руски поля, да върви по тях зиме и лете, в сняг и кал. За пресечени терени май става само след сериозна подготовка.

      Я то било качено от Kinex
      само си чувал разгледай другите клипове подобни на този и щя видиш черокито на Кинекс как затъва а уазката и нивата минават
      Ако няма каде да отидеш , ела на себеси

      Коментар


      • Първоначално публикуван от pelivano Преглед на мнение
        с пари всеки знае как става
        Пак на пари обърнахте темата, ама НЕ. Не знае всеки как става с пари.
        Или си сигурен че ако ти исипя пет кашона с части, ще можеш да ги наредиш за един месец, така че да не се разпадне всичко още докато сваляш джипа от подемника. Не се заричай. Знаеш ли колко насипни джипове съм виждал.
        Колкото са повече парите толкова и незнайното става по-трудно.

        Първоначално публикуван от pelivano Преглед на мнение
        само си чувал разгледай другите клипове подобни на този и щя видиш черокито на Кинекс как затъва а уазката и нивата минават
        Аз пък освен че съм чувал, даже и съм го виждал. Което трябва да значи че мога и да го коментирам.
        Клипа на Мусовир може само да илюстрира че извън пътя конете са важни и помагат. Нищо повече. Иначе Гранд Черокито (поне имената им научете) в заводски вид по никакъв начин не може да бъде определено като по-подходящо за хард офроуд от УАЗ-а. То за Гранда само сравнението с УАЗ в този контекст е комплимент.
        За затъването .... е как няма да затъва като е с асфалтови гуми.

        Ето още една илюстрация че в гората конете са важни.

        Последно редактирано от kinex; 09-11-09, 23:46. Причина: сливане

        Коментар


        • До: Джип за хард офроуд

          Първоначално публикуван от kinex Преглед на мнение
          ...

          Ето още една илюстрация че в гората конете са важни.

          За конете.... подкрепям напълно!

          Пак Киров Ви в устата....
          Абе хора стига тая завист бе. "Киров с тоя подготвен `жип нищо не направи" Ама Киров слиза от Поршето, което е на 4см. от земята и се качва във Вранглера. Кара си за кеф и обратно. Той не кара всяка седмица. Той идва и си прави купона. Има пари-забавлява се!

          Коментар


          • До: Джип за хард офроуд

            Първоначално публикуван от Suzuki_Sj410 Преглед на мнение
            За конете.... подкрепям напълно!

            Пак Киров Ви в устата....
            Абе хора стига тая завист бе. "Киров с тоя подготвен `жип нищо не направи" Ама Киров слиза от Поршето, което е на 4см. от земята и се качва във Вранглера. Кара си за кеф и обратно. Той не кара всяка седмица. Той идва и си прави купона. Има пари-забавлява се!
            Абсолютно! Иван Киров каза, че след Лазарово един път се е качвал на джипката си за цяло лято и то да кара рали. Иска си техника и постоянно подържане на уменията и усъвършенстване. А джипката е супер направена - пожелавам на всеки да си има по една такава. И бе знам защо, но в главата ми се върти една мисъл, че след като им откраднаха джака на Лазарово просто ги е домързяло да метнат друг в джипа. Щото котва и лебедка там беше безмислено късане на въжето - трябваше си джак - мое мннение.
            "Обичам България, само по една причина - защото си е моя! А иначе, кой би живял доброволно в кучи ..."

            Коментар


            • До: Джип за хард офроуд

              Кинекс,не те познавам,може и да си прав,никъде не се бия в гърдите че съм непременно прав.За клипчето-показва че с още 10-коня отгоре ,нямаше да има проблем,нищо че нямаше пълен блокаж на задния диф.като Рубикона.Това се личи по занасянето на задницата която гони наклона винаги при включен блокаж.За едно си прав,никога не може да се каже ,без да се проба.Моето мнение за джипа на киров е-че има много бавни,дифове,и много мощен мотор,от което води,че на малка скорост,предава,голям въртящ момент и на хлъзгаво направо боксува на място.Като всеки джип ,на първа бавна,боксува на сняг и кал,най-много,заради малкото обороти на колелата и големия въртящ момент.Спора премина малко границите на добрия тон,но мисля че нещата си дойдоха на мястото.Нали просто давах ме предложения за добър хард-джип.Щото ако имаше най-добър,всички щях ме да кара ме него.

              Коментар


              • До: Джип за хард офроуд




                Това са машини минали на едно и също място по един и същи начин.
                Да ме извинят колегите на които показвам джипките. Това са също перфектно направени джипки за тежък оффроуд и въпреки всичко едната минава с лекота и не се нацапва даже, докато другите са за обилна баня.

                LZ1VMH

                Коментар


                • До: Джип за хард офроуд

                  Голди,нашите джипки,в сравнение с твоя,са си направо стандартни.Джипове като тоя ,са друга бира,и може ме ,само благородно да завижда ме.

                  Коментар


                  • До: Джип за хард офроуд

                    Първоначално публикуван от r_vardarov Преглед на мнение
                    Голди,нашите джипки,в сравнение с твоя,са си направо стандартни.Джипове като тоя ,са друга бира,и може ме ,само благородно да завижда ме.

                    На тези снимки съм с малките гуми С големите щеше да е по-интересно.
                    LZ1VMH

                    Коментар


                    • До: Джип за хард офроуд

                      Вместо да разваляме хубавата тема, всеки да вземе да каже какво трябва да се пипне по машината. По ще е полезно. Ето един куп машини дето стават.
                      Румен каза за УАЗ-а какво трябва. 160-сетката я познавам и ще си позволя да я коментирам. Ето я на колегата "zil131", с 3,3ТД мотор, ресьорите отгоре, гуми 35-ци и малко орязана:

                      http://vbox7.com/play:d2f48c75&ef=1

                      Клипа е на Маркан от състезанието в Самоков.

                      Коментар


                      • До: Джип за хард офроуд

                        Клипчето ,е от деня в който правих ме трасето за състезанието,и показва,че независимо от марката,ако джипа е подготвен и има добър водач се справя не -по-зле от останалите.В случая,големите гуми дават много предимство при преминаването на различни препядствия.Джиповете на Маркан и Емил(зил 131),макар и без блокажи като Тйотата на Пепи,благодарение на по-големия клиренс,минаха по-леко "змейката".Джипа на Емил,е едно много добро предложение за хард-джип.Мощен мотор,сравнително ефтин,хубави гуми и японска здравина.

                        Коментар


                        • До: Джип за хард офроуд

                          Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                          Почти се реших да си купя Ужаска. Ще я държа вечно полусчупена, за да е близка до проектната експлоатация.

                          Стефане, с базови масла всичко ще погине, вкл. УАЗ. И всичко - не веднага. Освен това, въпросът не стои пред нас. Тук НЯМАМЕ откъде да намерим базови масла. Просто не се продават.
                          А защо не Газка ?

                          Коментар


                          • До: Джип за хард офроуд

                            Първоначално публикуван от To6o Преглед на мнение
                            А защо не Газка ?
                            Чакайте сега. Искам все пак да съм в крак с Времето. Ако и по Стефанови мерки.

                            Коментар


                            • До: Джип за хард офроуд

                              Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                              Чакайте сега. Искам все пак да съм в крак с Времето. Ако и по Стефанови мерки.
                              Ако ще е Уазка, моят съвет е да бъде с твърд таван.
                              Досега така и не можах да видя такава с мек и да не духа отвсякъде.
                              По Сибир как ги уплътняват

                              Иначе темата е доста добра, на моменти и забавна
                              Истината за мен е, марките които са за тази работа ги изброихте неколкократно в зависимост от настроенията,...избора е строго индивидуален.
                              Защото и с Пасата съм качвал доста стръмни баири пък др доста именити джипки не можаха,е и бронии съм правил ,но не е джип това за да се разсмеем малко
                              sigpic УАЗ-452

                              Коментар


                              • До: Джип за хард офроуд

                                Високо ценя проходимостта на руските машини в гората .Един от проблемите им , обаче е , че някак си трябва да стигна до там по асфалт . С УАЗ си е наказание да се возя по черно и тва наказание не се приключва само със стъпването на асфалт .
                                Да допълня , че повечето от нас не живеят в гората и имат по 50-100км асфалт за "преодоляване" и ако случайно някой УАЗ преодолее здрав това "препятствие" и достави и задкормилното си устройство нестрошено , чак тогава може да покаже на какво е способен .
                                TLC: LJ70 2LT ; FJ80 3FE

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X