Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Джип за хард офроуд

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #61
    До: Джип за хард офроуд

    Уаз,в много добро състояние-3000лв,два шпер по 300лв-600лв.Най голямия минус на Уаза-двигателя-двигател от БМВ-3.5-218кс-до 1000лв.Или осмак от Газ-53-500лв.-125кс.Гуми тракторна шарка -5х120=600лв.Амортесиори от Газ-53-4х35лв.=140лв.Лебедка-1000лв.Всичко=6350,и имаш подготвен джип за хард офроад.Може още -дискови спирачки за -600лв и хидравлична помпа от БМВ-5-200лв с монтаж най-много 500лв.=7450.Ако не държиш на комфорта,много западни джипове ще гледат учудено на теб в гората.И не вярвай много на легендите във форума,прехвалените Г-класи,или Тойоти ,ги нямаше никакви на състезанието в Самоков,а то по мнението на мнозина беше най-тежкото от години насам.Не всичко лъскаво е ефикасно,много добре и скъпо направен джип на Киров,беше,пълна скръб на трасето,въпреки 400кс. мотор,просто 400коня няма как да караш в гората-100караш останалите пасат в ливадите.

    Коментар


    • #62
      До: Джип за хард офроуд

      Първоначално публикуван от r_vardarov Преглед на мнение
      Уаз,в много добро състояние-3000лв,два шпер по 300лв-600лв.Най голямия минус на Уаза-двигателя-двигател от БМВ-3.5-218кс-до 1000лв.Или осмак от Газ-53-500лв.-125кс.Гуми тракторна шарка -5х120=600лв.Амортесиори от Газ-53-4х35лв.=140лв.Лебедка-1000лв.Всичко=6350,и имаш подготвен джип за хард офроад.Може още -дискови спирачки за -600лв и хидравлична помпа от БМВ-5-200лв с монтаж най-много 500лв.=7450.Ако не държиш на комфорта,много западни джипове ще гледат учудено на теб в гората.И не вярвай много на легендите във форума,прехвалените Г-класи,или Тойоти ,ги нямаше никакви на състезанието в Самоков,а то по мнението на мнозина беше най-тежкото от години насам.Не всичко лъскаво е ефикасно,много добре и скъпо направен джип на Киров,беше,пълна скръб на трасето,въпреки 400кс. мотор,просто 400коня няма как да караш в гората-100караш останалите пасат в ливадите.
      Е добре де,то остана рамата и купето от УАЗ.

      Коментар


      • #63
        До: Джип за хард офроуд

        Първоначално публикуван от r_vardarov Преглед на мнение
        7450.
        Патрул в момента може да се намери за 3к. Малко пари за блокажи, гуми и лебедка и пак правим същата цена. Ако не и по-ниска, но не ми се смята.
        За тлк 70 нещата седят по същия начин.
        За какво говорим?
        И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

        Коментар


        • #64
          До: Джип за хард офроуд

          Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
          ...
          Малко пари за блокажи...
          Е те това е проблема, че не са малко! Румен каза - 600лв. Срещу колко? И от тук идва голямата разлика в цената.

          Коментар


          • #65
            До: Джип за хард офроуд

            Първоначално публикуван от r_vardarov Преглед на мнение
            Уаз,в много добро състояние-3000лв,два шпер по 300лв-600лв.Най голямия минус на Уаза-двигателя-двигател от БМВ-3.5-218кс-до 1000лв.Или осмак от Газ-53-500лв.-125кс.Гуми тракторна шарка -5х120=600лв.Амортесиори от Газ-53-4х35лв.=140лв.Лебедка-1000лв.Всичко=6350,и имаш подготвен джип за хард офроад.Може още -дискови спирачки за -600лв и хидравлична помпа от БМВ-5-200лв с монтаж най-много 500лв.=7450.Ако не държиш на комфорта,много западни джипове ще гледат учудено на теб в гората.И не вярвай много на легендите във форума,прехвалените Г-класи,или Тойоти ,ги нямаше никакви на състезанието в Самоков,а то по мнението на мнозина беше най-тежкото от години насам.Не всичко лъскаво е ефикасно,много добре и скъпо направен джип на Киров,беше,пълна скръб на трасето,въпреки 400кс. мотор,просто 400коня няма как да караш в гората-100караш останалите пасат в ливадите.
            Тойота 70 3.0тд с десен волан - 4/5 хил.лв. Състоянието на колата ще е точно толкова добро, ако не и по-добро от Уаза за 3.000лв. 2 касети ARB с компресор - 3.500лв. Гуми - 1.000лв. Лебедка - 1.000лв.
            Общо - 10.500лв.

            Не знам колко да не вярвам на легенди във форума за Г-ета и Тойоти, но единствения Уаз в последните години в българския шампионат бе този на Валери Вушев. Тойоти и Г-ета там бол и до тази година.

            Коментар


            • #66
              До: Джип за хард офроуд

              Първоначално публикуван от Аndro 160 Преглед на мнение
              Е те това е проблема, че не са малко! Румен каза - 600лв. Срещу колко? И от тук идва голямата разлика в цената.
              Тия за 600 не са пълни, а са на куайф (е или поне руската версия на куайф)
              Патрула си идва с такива стандартно - кеф ти лсд, кеф ти пълен. Кеф ти пружини, кеф ти ресори.
              Последно редактирано от turtey; 08-11-09, 21:56.
              И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

              Коментар


              • #67
                До: Джип за хард офроуд

                Между другото,не съм чувал добри отзиви за Уазковите блокажи.

                Коментар


                • #68
                  До: Джип за хард офроуд

                  Що ,не дойде,да погледаш,колко Тойоти имаше-1,и колко Г-ги -хич.А шампионата,няма нищо общо с хард офроуда.Не казвам че Уаза е най-добър,а че излиза най-ефтин.Най -скъпата част е дълга полуоска,предна-140лв.Април месец се прибрах от Англия,не знам,как ги докарвате тези Тойоти в България за 3.500лв.То Паджерата,отам благдарение на нас изчезнаха на 500лири,та Тойоти.

                  Коментар


                  • #69
                    До: Джип за хард офроуд

                    Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
                    Тия за 600 не са пълни, а са на куайф (е или поне руската версия на куайф)
                    Патрула си идва с такива стандартно - кеф ти лсд, кеф ти пълен. Кеф ти пружини, кеф ти ресори.
                    Пепка, нали знаеш, че съм заклет фен.
                    Тия шперове са палцеви, автоматични и пълни блокировки.

                    Коментар


                    • #70
                      До: Джип за хард офроуд

                      Първоначално публикуван от Аndro 160 Преглед на мнение
                      Пепка, нали знаеш, че съм заклет фен.
                      Хихи
                      И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                      Коментар


                      • #71
                        До: Джип за хард офроуд

                        Първоначално публикуван от r_vardarov Преглед на мнение
                        ....А шампионата,няма нищо общо с хард офроуда...
                        Наистина ли е така? На мен ми изглеждаше сякаш , че не е така.
                        ...TO THE LAST BREATH...ОФРОУД РАЛИ ''ЧЕРНО МОРЕ 2018''- 15 ГОДИНИ ЗАЕДНО

                        Коментар


                        • #72
                          До: Джип за хард офроуд

                          Първоначално публикуван от ПЛАМЕН ТЕНЕВ Преглед на мнение
                          Наистина ли е така? На мен ми изглеждаше сякаш , че не е така.
                          а на мен ми се струва че българския шампионат започва да прилича на wrc а не на offroad мое мнение
                          Ако няма каде да отидеш , ела на себеси

                          Коментар


                          • #73
                            До: Джип за хард офроуд

                            Първоначално публикуван от pelivano Преглед на мнение
                            а на мен ми се струва че българския шампионат започва да прилича на wrc а не на offroad мое мнение
                            За съжаление сме далеч от wrc.
                            А коли с такива възможности като нашите са много надежно средство за офроуд хард преживявания.
                            ...TO THE LAST BREATH...ОФРОУД РАЛИ ''ЧЕРНО МОРЕ 2018''- 15 ГОДИНИ ЗАЕДНО

                            Коментар


                            • #74
                              До: Джип за хард офроуд

                              Първоначално публикуван от r_vardarov Преглед на мнение
                              Ладога,няма нищо общо с нашите условия.Къде са ни многокилометровите блата,а и те не карат по никакви била и големи наклони,ако може да се вярва на Стефан.Все едно да готвиш джипка за пустинята.
                              Първоначално публикуван от r_vardarov Преглед на мнение
                              ... Не казвам че Уаза е най-добър,а че излиза най-ефтин ...

                              Чакай, че май изпуснах нещо!
                              Какво значение има дали Ладога има нещо общо с нашите условия? Важното е, че се намира точно в страната, за чиито условия е проектиран и се произвежда УАЗ-ът.

                              Не е ли интересен фактът, че въпреки широкото разпространение и използване на тази кола там, въпреки лесния достъп до всякакви модели и резервни части, на такова тежко трофи състезание повечето от състезателите с призово класиране, а и много други освен тях, карат не УАЗ, а "чалгаджийски" тойоти и дифендъри ???
                              Въпреки че подготовката на УАЗ-ка със сигурност би трябвало да им излезе много по-евтина!

                              А баири дай да не мешаме, че ако ще минавам на някой гаден страничен наклон, 1000 пъти ще предпочета да съм в тежкия Патрул, отколкото в качена на 35-ци редукторна УАЗ-ка ...
                              Ние не сме неутрални!

                              Коментар


                              • #75
                                До: Джип за хард офроуд

                                Първоначално публикуван от r_vardarov Преглед на мнение
                                Уаз,в много добро състояние-3000лв,два шпер по 300лв-600лв.Най голямия минус на Уаза-двигателя-двигател от БМВ-3.5-218кс-до 1000лв.Или осмак от Газ-53-500лв.-125кс.Гуми тракторна шарка -5х120=600лв.Амортесиори от Газ-53-4х35лв.=140лв.Лебедка-1000лв.Всичко=6350,и имаш подготвен джип за хард офроад.Може още -дискови спирачки за -600лв и хидравлична помпа от БМВ-5-200лв с монтаж най-много 500лв.=7450.Ако не държиш на комфорта,много западни джипове ще гледат учудено на теб в гората.И не вярвай много на легендите във форума,прехвалените Г-класи,или Тойоти ,ги нямаше никакви на състезанието в Самоков,а то по мнението на мнозина беше най-тежкото от години насам.Не всичко лъскаво е ефикасно,много добре и скъпо направен джип на Киров,беше,пълна скръб на трасето,въпреки 400кс. мотор,просто 400коня няма как да караш в гората-100караш останалите пасат в ливадите.
                                Ми то това дето го описа много се отдалечи от УАЗ-а,а дали имаш представа какво ще се случи с трансмисията като вградиш описаните мотори от БМВ и ГАЗ ,голям филм ще е .
                                ТЛК 80 4,2ТД-95г

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X