Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Джип за хард офроуд

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: Джип за хард офроуд

    И аз не знам. И понеже не знам, клоня към варианта аз да си го правя на базата на Ужаска, ТЛК или Патрул. И понеже не виждам в обозримо бъдеще време за това, засега ще карам недомисления руски паркетник.

    Коментар


    • #17
      До: Джип за хард офроуд

      Първоначално публикуван от Тодор (Zaarin) Преглед на мнение
      Г, Вранглер, Дифендър 90...

      От другата страна в този клас (късо и с цели мостове) не са много повече - TLC, Патрул, Самурай, Роки, УАЗ... А ако включим и изискването за пружини, може направо да се окаже, че фултайм вариантите са повече от парттайм
      Няма Вранглер фултайм.
      За малко пари може да се сложи фул-тайм раздатка от Чероки или Гранд Чероки, но в заводска комплектация всички Вранглери са парт-тайм.

      Коментар


      • #18
        До: Джип за хард офроуд

        черокът с какви мостове е?

        Коментар


        • #19
          До: Джип за хард офроуд

          Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
          черокът с какви мостове е?
          С мноо яки.

          Коментар


          • #20
            До: Джип за хард офроуд

            брей...

            А гранд-черокът принципно ли се различава?

            Коментар


            • #21
              До: Джип за хард офроуд

              Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
              брей...

              А гранд-черокът принципно ли се различава?

              принципно

              Коментар


              • #22
                До: Джип за хард офроуд

                айде пак придобиване на знания за еднократна употреба...

                Коментар


                • #23
                  До: Джип за хард офроуд

                  Без знания преди придобиването - следва разочарование след него.

                  Коментар


                  • #24
                    До: Джип за хард офроуд

                    знам бе. досада.

                    Коментар


                    • #25
                      До: Джип за хард офроуд

                      Първоначално публикуван от kinex Преглед на мнение
                      Няма Вранглер фултайм.
                      За малко пари може да се сложи фул-тайм раздатка от Чероки или Гранд Чероки, но в заводска комплектация всички Вранглери са парт-тайм.
                      Егати, в какво заблуждение съм живеел
                      Грамотността е прозорец към интелекта, ако човек не може да усвои дори майчиния си език, то потенциала му за нещо повече е под въпрос.

                      Коментар


                      • #26
                        До: Джип за хард офроуд

                        Всъщност
                        джипа за хард офроуд с фултайм е само един - Дифендър къс.
                        Ако разбира се под хард офроуд се разбира траял. Там килограмите са важни. Между другото онва дето всички му викат рали, даже често с надсмешка, е много по-хард като натоварване на машината, ама айде да не променяме статуковото.
                        Г-класите с фул-тайм са нови. Което значи и скъпи. Толкова са скъпи че за същите пари можеш да вземе кво да е, и да го промениш толкова че от базата да остане само предната решетка с емблемата.

                        Коментар


                        • #27
                          До: Джип за хард офроуд

                          Защо се подценява Уаза не мога да разбера. Това е машината за гора и го е доказала мнагократно. Лека, без сериозна електроника по нея (по нови модели), опростена и ремонто пригодна дори в полеви условия. Без мокети, който да нацапаш. Като се прибириш само вадиш маркуча и миеш. Машина, която може да се ползва и за работно добиче. Поема много товар. Не на последно място има несравнимо евтини части и не висока начална цена дори когато говориме за чисто нова. Слабостите (кой ли ги няма) са отдавна познати на хората, които ходят по-горите и съответно се пипват (тунинговат). Така се добива една невероятна машина на ниска цена.
                          LZ1VMH

                          Коментар


                          • #28
                            До: Джип за хард офроуд

                            Ми щото искат да карат хард офроуд.
                            Не да ходят на война.

                            Коментар


                            • #29
                              До: Джип за хард офроуд

                              В никакъв случай не подценявам УАЗа, по-горе съм писал че е потенциална база за мен. Съдейки по бюджета, потенциалът му май е най-голям.

                              Коментар


                              • #30
                                До: Джип за хард офроуд

                                Първоначално публикуван от GOLDY-Владиан Христов Преглед на мнение
                                Защо се подценява Уаза не мога да разбера....Слабостите (кой ли ги няма) са отдавна познати на хората, които ходят по-горите и съответно се пипват (тунинговат). Така се добива една невероятна машина на ниска цена.
                                Нека да бъдем реалисти. Ако един Уаз се пипне така както трябва, той е всичко друго но не и евтин вече. Имал съм възможността да карам тамън няколко такива направени. Крайната цена на една наистина добре направена Уазка е направо нелицеприятна за всички онези почитатели на Уаза, които смятат, че машината е тотално готова за 3.000лв. и всичко за нея струва по 2.73лв...

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X