Обява

Свий
Няма добавени обяви.

+ и - на редукторните мостове

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • До: + и - на редукторните мостове

    Доколкото знам, шведската армия няма други задачи, освен отбраната на собствената територия. А що за ландшафти и грунтове има там, никога не съм се интересувал. Едва ли във Волво са се напъвали да правят универсален всъдеход за всички климатични и географски райони
    Нека само да споменем за протокола че мостовете за Волвото са правени от Ланд Ровер и по-точно от подделението Салисбъри.И тези същите камиончета са били на въоръжение в Английската армия и можеби и други до 1990г. в различни мисии по света и затова по-голяма част от тях са с ляв волан поради факта че не са толкова използвани в Англия.
    Последно редактирано от Yaro; 05-04-09, 22:11.
    M.P.

    Коментар


    • До: + и - на редукторните мостове

      Първоначално публикуван от ninja_1 Преглед на мнение
      Трансилвания Трофи беше спечелено от Вранглер,с двигател от Голф и редукторни мостове мостове от Лапландер...с гуми 35".Долфи и Виктор са 2-ри там...

      Първо гумите му бяха 36", второ редукторните мостове изобщо не са му помогнали да спечели. Най-опасната конкурунция беше френско-белгийски тим , който заради повреда остана назад. Ние пък се сдобихме с общо 400 минути нелепи наказания, иначе щяха да ни хванат за опинците, ако ще не редукторни мостове и не знам какви си лебедки да имаха. Мисля ,че точно заради тези мостове средното темпо им беше значително по-слабо от нашето. Виж , ако бяхме на Ладога - нямахме шанс срещу тях. Имаше и други отбори с редуктори, но не показаха добър, резултат. Не съм против тези мостове, но Соти го изтъкна като предимство за първото им място, а това просто не е вярно.
      Италиянците бяха с прототипи на базата на Вранглер със зверски мощни двигатели и редукторни мостове за Нисан Патрул - Австралийски. Те издържаха два дни. Редукторният мост изобщо не беше решаващо предимстмо на това състезание. Общата издръжливост на машината и състезателите беше с най-високо тегло за добро сласиране.
      Последно редактирано от Виктор Мечкаров; 05-04-09, 18:58.

      Коментар


      • До: + и - на редукторните мостове

        Първоначално публикуван от Венцислав Петров Преглед на мнение

        Долфи не случайно здраво намали размера на гумите с които се състезава че и вече блокировки не му трябват... В Германия на Берлин Бреслау според механиците на другите отбори машината си е била за скрапа... пък той взе че ги изненада..., а какви машини имаше... Големите карачи си се раждат такива..., те с машина не могат да бъдат заместени...

        Темата е отново + и - на редукторните мостове на УАЗ...
        С това спирам да спамя темата. Долфи беше на това състезание с 35" , Иван Маринов го задължи и слава богу. Този размер за този тип състезание си беше минималният задължителен за машини със стандартни мостове.

        Коментар


        • До: + и - на редукторните мостове

          Да възобновим малко темата.
          Успях да счупя и заден диференциял.Още не знам точно какво,но предполагам пиньон/корона (в момента има луфт от около 90 градуса)и най-вероятно има паднали парчета някъде из касетъчната кутия(щото все едно е с блокаж).Като го отворя тези дни,ще знам със сигурност,но...
          Интересното в случая е че този път не съм карал "с цЕлата газ", а съм се старал да държа мостовете " в натяг".С 1000-1500 оборота,на бавни...
          Трасето на "Закъсалите Виетнамки" се преминава с лекота.Мостовете наистина имат предимство заради по-високия си клиренс.Диференцияла се счупи на прибиране,по асфалта(все така ми се случва),карайки леко.На спускане...
          П.С.Разходката продължи 4-5 часа.Има ли вариянт,както каза Стефан,счупването да е започнало по-рано.Или преди месец,примерно...Или просто диф-вете на са здрави?Не се заяждам,просто разсъждавам...
          0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"

          Коментар


          • До: + и - на редукторните мостове

            Дифовете са здрави за щатните гуми и щатния си двигател. Твоят случай е малко различен. Счупването започва с микропукнатина която постепенно се разраства докато се счупи зъб.
            "...колко ли скучен ми би бил живота без мотоциклета и без прекрасното, истинско усещане за Пътя..." - Бат Димо - R.I.P.

            Коментар


            • До: + и - на редукторните мостове

              Не знам. Даже не знам какво да мисля.
              Ако целите колела са закалени, ще се счупи крехко, значи веднага. Ако само повърхностно, все едно как, и после циментирани, може да се чупи и постепенно. Ако е заминала само циментацията, ще вие повече от обикновено. Тогава, а също и ако е сглобен с голям луфт, е по-вероятно по-скоро да се премаже, отколкото да се отчупи.
              Аман. Караш - не караш - правиш(((

              Коментар


              • До: + и - на редукторните мостове

                Първоначално публикуван от Стефан Преглед на мнение
                Не знам. Даже не знам какво да мисля.
                Ако целите колела са закалени, ще се счупи крехко, значи веднага. Ако само повърхностно, все едно как, и после циментирани, може да се чупи и постепенно. Ако е заминала само циментацията, ще вие повече от обикновено. Тогава, а също и ако е сглобен с голям луфт, е по-вероятно по-скоро да се премаже, отколкото да се отчупи.
                Аман. Караш - не караш - правиш(((
                Е,то идеята беше да не се прави,ама...Значи...хм...не си спомням как са закалени.Имам една касетъчна в мазето.Или ще поръчам от Сашо.Ще видим,като го отворя...
                То,всъщност при спускане по асфалт,с ниска скорост,изведнъж блокира задния мост и почна да влачи.Назад мърда метър и стяга пак.Напред-пак толкова.Лашнах леко 2-3 пъти и викам:"Майната му".И прещрака и тръгна.Ама при маневра гледам че е като с ЛСД....Ама щрака,тресе,подскача...избеснех.На 4х4 се прибрах.Стана...Днеска свалих кардана(мислех че е раздатка) и гледам луфт в пиньона 90 градуса...
                0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"

                Коментар


                • До: + и - на редукторните мостове

                  Първоначално публикуван от Kia_Sportage4x4
                  незнам Соти но наща по едно време блокираше задното колело караш и ти блокира се едно ръчна и занася и ходихме в сервиза в люлин и го оправиха нз дали е същото
                  Не е било.Имал си проблем с ръчната или крачната спирачка,най-вероятно.
                  Моля някой да премести последните 2 мнения някъде другаде...
                  0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"

                  Коментар


                  • До: + и - на редукторните мостове

                    Честито,сигурно си счупил първо някоя от планетите или сателитите,отчупеното парче се заклинва между пинйона и короната с лашкане се счупват и те след това подскача на счупеното и мърда цялата раздатка така тресе здраво.Горе долу е така ,имам една ръчна количка със счупени пинйони и корони.

                    Коментар


                    • До: + и - на редукторните мостове

                      Първоначално публикуван от r_vardarov Преглед на мнение
                      Честито,сигурно си счупил първо някоя от планетите или сателитите,отчупеното парче се заклинва между пинйона и короната с лашкане се счупват и те след това подскача на счупеното и мърда цялата раздатка така тресе здраво.Горе долу е така ,имам една ръчна количка със счупени пинйони и корони.
                      Залагам на обратното.Ще видим като го отворя...
                      0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"

                      Коментар


                      • До: + и - на редукторните мостове

                        Може и да е обратното аз,да не съм баба Ванга,но при всички положения е неприятно.

                        Коментар


                        • До: + и - на редукторните мостове

                          Първоначално публикуван от r_vardarov Преглед на мнение
                          Може и да е обратното аз,да не съм баба Ванга,но при всички положения е неприятно.
                          Да фърляме на боб?
                          0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"

                          Коментар


                          • До: + и - на редукторните мостове

                            Първоначално публикуван от ninja_1 Преглед на мнение
                            Да фърляме на боб?
                            Пиньон и корона
                            sigpic УАЗ-452

                            Коментар


                            • До: + и - на редукторните мостове

                              Пинйона и короната ,гаранция не са здрави.Но как си успял да я счупиш като знам колко е дебела ,просто не знам./28/9/

                              Коментар


                              • До: + и - на редукторните мостове

                                То това е ясно.При 90 градуса луфт на пиньона...залагам на 3-4 счупени зъба само там.За короната-може и повече...Ще видим като го отварям.Не знам кога ще е.Ще пиша...
                                0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X