Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Роден да бъде вечен!

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #91
    До: Роден да бъде вечен!

    То може ама аз не искам.

    Коментар


    • #92
      До: Роден да бъде вечен!

      Първоначално публикуван от inp Преглед на мнение
      А не може ли да се направи варианта с постоянно зацепена перка? При него охлаждането винаги е гарантирано пропорционално на оборотите на двигателя.

      Така е ама електрическата си е по готина за мен поради следните причини.

      -работи тогава когато трябва
      -като няма механична лагерите на водната помпа карат повече и не се товари толкова помпата и ремъка щото особено ако е от тия железните е ебати кютука
      -по бързо загрява двигатела до работна температура
      - и най важното за мен е че елктрическата перка може да я спреш когато искаш да газиш дълбока вода докато онази другата ако не я спреш се криви и може да среже радиатора или пък за да газиш трябва предварителна подготовка(откачане на ремъка)
      Луд умора нема,само се поти!!!

      Коментар


      • #93
        До: Роден да бъде вечен!

        Първоначално публикуван от Жоро XR 600 Преглед на мнение
        При това радиатора два пъти го свалях и го промих качествено.

        С какво го промива?
        Луд умора нема,само се поти!!!

        Коментар


        • #94
          До: Роден да бъде вечен!

          Първоначално публикуван от Tsvetan Преглед на мнение
          С какво го промива?
          цвик

          Коментар


          • #95
            До: Роден да бъде вечен!

            Първоначално публикуван от Жоро XR 600 Преглед на мнение
            цвик
            Луд умора нема,само се поти!!!

            Коментар


            • #96
              До: Роден да бъде вечен!


              ефектът е железен!
              Яд ме е само че не промих цялата система а само радиатора
              Но вече бях напълнил веднъж антифриз и не ми се разправяше пак на ново

              Коментар


              • #97
                До: Роден да бъде вечен!

                Първоначално публикуван от Жоро XR 600 Преглед на мнение

                ефектът е железен!
                Сигурно.Незнам.Са па мандра требе да търсим заради тебе
                Луд умора нема,само се поти!!!

                Коментар


                • #98
                  До: Роден да бъде вечен!

                  Първоначално публикуван от Tsvetan Преглед на мнение
                  Така е ама електрическата си е по готина за мен поради следните причини.

                  -работи тогава когато трябва
                  -като няма механична лагерите на водната помпа карат повече и не се товари толкова помпата и ремъка щото особено ако е от тия железните е ебати кютука
                  -по бързо загрява двигатела до работна температура
                  - и най важното за мен е че елктрическата перка може да я спреш когато искаш да газиш дълбока вода докато онази другата ако не я спреш се криви и може да среже радиатора или пък за да газиш трябва предварителна подготовка(откачане на ремъка)
                  За тия неща си прав. Просто споделих като вариант. А всички варианти си имат плюсове и минуси, та всеки си преценя. Мен вариантът със зацепената перка ме устройва понеже:
                  - не газя редовно дълбока вода;
                  - навъртам малко км, та не ме бърка толкова износването на помпата. Ремъкът няма кво да го жаля.
                  - с помощта на жалюзите регулирам темп. на двиг., която при топло време се постига много бързо, а за зимата мисля да слагам калъф.
                  - опасността от прегряване е сведена до минимум.
                  БИО пчелен мед и пчелни продукти
                  0888 66 59 73

                  Коментар


                  • #99
                    До: Роден да бъде вечен!

                    Първоначално публикуван от inp Преглед на мнение
                    - опасността от прегряване е сведена до минимум.
                    Защо?
                    Луд умора нема,само се поти!!!

                    Коментар


                    • До: Роден да бъде вечен!

                      Първоначално публикуван от Tsvetan Преглед на мнение
                      Защо?
                      Ами от досегашния ми опит го правя този извод. И през най-горещите дни лятото се е налагало да използвам жалюзите в някаква степен. А зимата ги отварям рядко - само при по-голямо натоварване при изкачване с товар. При мен има и маслен радиатор, ако това има значение в случая.
                      Е, да, трябва да се следи стрелката на таблото, но то става навик. Ама същото е при ел. перка, щото и да се предовериш на ел. система пак става опасно. Така прегрях един голф към Боровец. Мислех си че перката се включва когато трябва, ама... не би.
                      БИО пчелен мед и пчелни продукти
                      0888 66 59 73

                      Коментар


                      • До: Роден да бъде вечен!

                        Аз затова искам да си сложа втора резервна перка с принудително пускане.
                        защото Голфа можеш да го обърнеш обратно надолу по пътя и след 500м е охладил, ама джипа като съм го заврял в някое кално и тясно дере няма къде да го охладя - трябва си сигурна перка

                        Коментар


                        • До: Роден да бъде вечен!

                          Първоначално публикуван от Жоро XR 600 Преглед на мнение
                          ...защото Голфа можеш да го обърнеш обратно надолу по пътя и след 500м е охладил...
                          Така и стана тогава.
                          Иначе въпросът е да не се стига до прегряване. Точно това исках да кажа, че с постоянно зацепената перка при отворени жалюзи ми се струва много трудно, да не кажа невъзможно, да се стигне до прегряване дори и в най-горещите дни.
                          БИО пчелен мед и пчелни продукти
                          0888 66 59 73

                          Коментар


                          • До: Роден да бъде вечен!

                            Ел. перка охлажда много повече от стандартната на уаза заради по-големите обороти.
                            Аз съм със стандартната но пред радиатора имам и ел перка от лада, но слрд като почистих радиатора с въздух между ребрата вече не се налага да я пускам, тя се пуска с бутон от купето.
                            "Джипът започва да върви, като спре да ти е жал за него"УАЗ 469ТЕРАНО 2,7ТДПЕЖО 307 1,6хди

                            Коментар


                            • До: Роден да бъде вечен!

                              Е то ако се скъса ремъка па може да забележиш чак когато заври или когато ти падне акумулатора

                              А бе кой как го кефи да ти кажа е в случая. Аз проблеми не съм имал нито с едниния нито с другия случай. Въпрос според мен на навик и усет
                              Луд умора нема,само се поти!!!

                              Коментар


                              • До: Роден да бъде вечен!

                                Изхвърлих всички щанги, рейки, лостчета и пр. глупости по газта
                                С жилото прераждането вече е 100 процентово
                                С много малко усилие 36 милиметровия дросел е отворен до край

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X