Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Роден да бъде вечен!

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: Роден да бъде вечен!

    Щом от честитките се минава към работа, то тогава:
    Тая с датчика е въпрос на религия. Горе - долу - все тая. Ако е горе - може да е малко по - високотемпературен. Ако долу - може и през зимата и през лятото с един и същ. Обаче производствените толеранси са такива, че на практика е все едно и къде е, и кой е. Сработват от и до, каквото и да пише на тях. На времето честно варих цяла кофа датчици. Във въздух, във вода, в масло. С цифрови термометри, с контрол на печката през половин градус, и както е според науката. Със сваляне на хистерезисите даже. Еднохуйствено.
    Когато стане наистина топло, изправните все едно включват венилатора. Останалото е от лукаваго. Само електрическия вентилатор е от опита - той е правилен ако често падаш във водата, и имаш ключе на таблото да го изключиш преди брода. Ако щурманът ти е грамотен - и ще се сети да го включи като излезете и се отръскате. Другото не е важно.

    Коментар


    • #17
      До: Роден да бъде вечен!

      Първоначално публикуван от Стефан Преглед на мнение
      Ако щурманът ти е грамотен - и ще се сети да го включи като излезете и се отръскате. Другото не е важно.
      Аз съм го вързал към лампата за прегряването.Като изключа вентилатора принудително(от ключето) се пуска лампата на прегряването и по този начин сигнализира че има някаква нередност.
      Луд умора нема,само се поти!!!

      Коментар


      • #18
        До: Роден да бъде вечен!

        Тука вече има варианти.
        Аз набутах лампата за прегряването вътре в показометъра. Мигащ ярък жълт диод в десния край на скалата. Не може да не го видиш, и денем, вади очите. На него са закачени прегряването и нивото на водата в радиатора. Вентилатора е на ключ с капачка, трябва да я вдигнеш нарочно, за да го изключиш. От това и започва да мига червено, отделен диод. Дразни, колкото и да си уморен - търсиш да го спреш. Имаше и пискун, ама става прекалено, и го махнах. Трябва да караш през гадното, а не да издивяваш.

        Коментар


        • #19
          До: Роден да бъде вечен!

          Първоначално публикуван от Nik Преглед на мнение
          От които 4021 има още няколко
          Пиши, пиши...
          Щом знаеш други модификации пиши тук та да се образоваме...


          А това ми влиза в следващия проект:
          - 2,8 литра GM, V-образный, 6-цилиндровый
          Система питания - 2 bbl карбюратор
          Мощность - 115 л.с. при 4800 об./мин
          Момент - 196 Nm при 2400 об./мин


          Дай Боже да се сдобия с втори джип и с такъв шестак!
          V-то си е V кой какво ще да приказва, чара на V образа е незаменим

          Коментар


          • #20
            До: Роден да бъде вечен!

            Първоначално публикуван от Nik Преглед на мнение
            Не ми харесва само, че в баир трудно потегля от место на ниски, ама се свиква и с времето започва да не прави впечетление, трябва малко по особен стил на каране
            Така е, ама ти в ниските го сравняваш с 417 на който си му сложил глава от 24Д... Няма как да има по-добри ниски от него
            А сравнен с 24 трябва да има по-добри ниски

            Коментар


            • #21
              До: Роден да бъде вечен!

              Първоначално публикуван от Жоро XR 600 Преглед на мнение
              Пиши, пиши...
              Щом знаеш други модификации пиши тук та да се образоваме...


              А това ми влиза в следващия проект:
              - 2,8 литра GM, V-образный, 6-цилиндровый
              Система питания - 2 bbl карбюратор
              Мощность - 115 л.с. при 4800 об./мин
              Момент - 196 Nm при 2400 об./мин

              Дай Боже да се сдобия с втори джип и с такъв шестак!
              V-то си е V кой какво ще да приказва, чара на V образа е незаменим

              Много му е малко въртящия момент И цилиндрите също
              Луд умора нема,само се поти!!!

              Коментар


              • #22
                До: Роден да бъде вечен!

                Първоначално публикуван от Tsvetan Преглед на мнение
                Не е номера да върти Номера е да върти когато трябва.Тя може да върти и ако е студена водата,даже дори ако е замръзнала само трябва да и вържеш жиците от датчика.

                За мен този начин на изпълнение е по несполучлив от този на лада по следната причина.

                Датчика е на най виската част горе долу.При отваряне на термостата,датичка се загрява и скоро ще се пусне,кога точно е въпрос на време.Водата в радиатора е ще годе загряла ама не съвсем като хората.

                При Ладата датчика се намира на дъното на радиатора където по принцип водата е най студена.Перката започва да работи когато датичка в най студената част се загрее до допустомото.По този начин двигатела е работил и е греял цялата вода до максимална степен и сега вече всичко е толкова загрято,че чак в този момент когато и дъното се е загряло има нужда от охлаждане.

                Това е мое мнение и смятам,че е най удчното при такъв вид система и не ангажирам никого с менението си
                Казах ти, с механична перка това па изобщо нема как да стане за толко време ако и лятото го държи студено тогава ще го сложиме някъде по надолу.
                На Ладата перката и дифузиора е зима по голяма площ на нейния радятор (варянта си мисля е или по голяма перка (или както при теб 2) и същата схема като на ладата или този както си е заводски)
                Работата на термостата е да държи топъл мотора! Ти да не мислиш че тоя джип се кара колко твоя и то само на бъзи.
                От едно убаво дере с каде 2кубика у него букари не се излиза на бързи Тоя джип едно 90% е за работа, останалото е удоволствие

                Това е мое мнение и не ангажирам никого с менението си.
                Също и аз
                Случайни хора УАЗ не карат

                Коментар


                • #23
                  До: Роден да бъде вечен!

                  Първоначално публикуван от Tsvetan Преглед на мнение
                  Много му е малко въртящия момент И цилиндрите също
                  На мен са ми достатъчни
                  Неща повече. Искам само звук от V, а и разлика в тягата все ще се усети, то тоя сега ми е достатъчен, а какво да кажа за шестака

                  Коментар


                  • #24
                    До: Роден да бъде вечен!

                    Първоначално публикуван от Nik Преглед на мнение
                    Казах ти, с механична перка това па изобщо нема как да стане за толко време ако и лятото го държи студено тогава ще го сложиме някъде по надолу.
                    На Ладата перката и дифузиора е зима по голяма площ на нейния радятор (варянта си мисля е или по голяма перка (или както при теб 2) и същата схема като на ладата или този както си е заводски)
                    Работата на термостата е да държи топъл мотора! Ти да не мислиш че тоя джип се кара колко твоя и то само на бъзи.
                    От едно убаво дере с каде 2кубика у него букари не се излиза на бързи Тоя джип едно 90% е за работа, останалото е удоволствие

                    Също и аз
                    Добре.НЕ ми се карай
                    Луд умора нема,само се поти!!!

                    Коментар


                    • #25
                      До: Роден да бъде вечен!

                      Първоначално публикуван от Жоро XR 600 Преглед на мнение
                      На мен са ми достатъчни
                      Неща повече. Искам само звук от V, а и разлика в тягата все ще се усети, то тоя сега ми е достатъчен, а какво да кажа за шестака
                      Е,че тоя двигател има нищожно по повече въртящ момент от Уаз-ковия и ми се струва малко безсмислено да се слага за толкова малко-има няма 20 нютона.
                      Последно редактирано от Tsvetan; 10-01-09, 12:21.
                      Луд умора нема,само се поти!!!

                      Коментар


                      • #26
                        До: Роден да бъде вечен!

                        Браво момчета! Със здраве да го карате и да ви слуша този хубав УАЗик
                        ГАЗ 69 УАЗ 452-2 броя УАЗ 31512 Kia Sportage 2.0 16v
                        Калта за УАЗа е като водата за водолаза 0886445318

                        Коментар


                        • #27
                          До: Роден да бъде вечен!

                          Браво колеги! С този мотор ще е голям звяр

                          Коментар


                          • #28
                            До: Роден да бъде вечен!

                            Първоначално публикуван от Nik Преглед на мнение
                            Сега зимата на -3градуса включва перката на една стрелка преди 80 (72-76градуса на главата) на уреда, изключва на около 65,
                            Какъв е датчика? Аз търся точно такъв. Досега съм намерил следните ТМ108: 87-82, 92-87, 99-92. Имам от всичките и ако твоят не ти върши работа можеш да го размениш срещу някой от изброените.
                            Газ69- създаден във времена, в които мъжете не са си бръснели краката.

                            Коментар


                            • #29
                              До: Роден да бъде вечен!

                              Първоначално публикуван от Георги Василев Преглед на мнение
                              Какъв е датчика?
                              Адаш, утре ще го огледам и ще пиша.

                              Коментар


                              • #30
                                До: Роден да бъде вечен!

                                Първоначално публикуван от Георги Василев Преглед на мнение
                                Какъв е датчика? Аз търся точно такъв. Досега съм намерил следните ТМ108: 87-82, 92-87, 99-92. Имам от всичките и ако твоят не ти върши работа можеш да го размениш срещу някой от изброените.
                                Датчика ми е ТМ108, 92-87

                                Дали датчика не наред или уреда незнам.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X