Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Роден да бъде вечен!

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #76
    До: Роден да бъде вечен!

    Късметлия си


    Има двигатели на който не става тоя номер и почва да троши стартера отпред
    Луд умора нема,само се поти!!!

    Коментар


    • #77
      До: Роден да бъде вечен!

      Румба, днеска пак правих тестове из гората - снег - мокър, замръзнал, дълбок по 30-40см на места, кал, баири, к`во ли не...
      Нямаше място където джипа да ми поиска 1ва бавна...
      Тракторните ги развърта на втора бавна без значение от настилаката отдолу и баира
      С предишния двг това несмеех да си го мечтая...
      Даже на 1ва бавна се мъчеше на определени места

      Та идеята ми е - слагай 402ката, няма да съжаляваш

      Коментар


      • #78
        До: Роден да бъде вечен!

        Абе тестове... он над нас неще да се качи на полянката...
        Как е съединителя и какво стана с датчиците?

        Остава да се сменят скоростите ако всичко друго е нараед
        Случайни хора УАЗ не карат

        Коментар


        • #79
          До: Роден да бъде вечен!

          Ще му сложим нови бутала и сигменти и ще го правим,само малко да се стопли времето че не ми се занимава на студено.

          Коментар


          • #80
            До: Роден да бъде вечен!

            Ако разбираш от стари такива мога да ти дам таман 8 броя ама моя съвет е всичко ново иначе па в един момент ще се преебе нещо.
            Луд умора нема,само се поти!!!

            Коментар


            • #81
              До: Роден да бъде вечен!

              Първоначално публикуван от r_vardarov Преглед на мнение
              няма да има проблем.Аз съм сменял камбана от един мотор на друг и нема ядове,щото руснаците не правят нищо с такава точност.
              И аз направих това упражнение и за сега няма проблеми
              Когато човек говори истината - не се налага да лъже!

              Коментар


              • #82
                До: Роден да бъде вечен!

                Долу на снимката се вижда вече новото място на датчика, включващ перката за охлаждане.
                Това място долу(на изходящото съединение) работи значително по-добре за цялостната работна температура на двг.
                Подложих го на изпитание в продължение на повече от час, през което време машината се караше единствено и само на 2ра бавна(терена беше такъв че не позволяваше да се използва трета), изкачване в планината с денивелация около 500м, кал, мокър сняг, канавки по около метър(имах честта една такава да ме засмуче), изключително много буксуване и натоварване на машината.... През цялото това време перката работеше постоянно и поддържаше температура не по-висока от 80-85градуса(това по уред). Температурата на въздуха беше около +5 - +7 градуса...
                Незнам лятото как ще е на +30 - +40 градуса, но за зимата е идеален вариант тази електрическа перка с така разположен датчик.
                Прикачени файлове

                Коментар


                • #83
                  До: Роден да бъде вечен!

                  Въобще ли не гасне перката?
                  Луд умора нема,само се поти!!!

                  Коментар


                  • #84
                    До: Роден да бъде вечен!

                    Какъв е датчика( темп. на вкл.-изкл.)?
                    Газ69- създаден във времена, в които мъжете не са си бръснели краката.

                    Коментар


                    • #85
                      До: Роден да бъде вечен!

                      То вътре перката не се чува... Обаче тя се включва малко преди 80, а в моментите когато се кара на яка газ и пр. невярвам да се изключва... Защото и уреда го кове на 80, по-надолу не го сваля...
                      Иначе като работи на место или се движиш бавно но не му вадиш душата си изключва
                      По шосето не се включва...
                      На датчика пише че е 88/82 - а реално на колко е само той си знае...
                      Абе сега е добре... Лятото ще видиме...
                      Най-много да го направя с две перки, но може и да не се наложи...

                      п.п. На бащата буса(Транспортер) е с две перки и се включват последователно, имат и някакви степени... Тябва да проуча схемата и може така да го правя

                      Коментар


                      • #86
                        До: Роден да бъде вечен!

                        Взех перка от БМВ за преден монтаж. Доста голяма е и обхваща цялата пита. Надявам се да се реши проблема с загряването вече защото мойте перки бяха за монтаж зад радиатора и когато ги сложих отпред нещо не ми харесваше как загряваше пък и при продължитело изкачване в гората вдигаше доста градусите.
                        Луд умора нема,само се поти!!!

                        Коментар


                        • #87
                          До: Роден да бъде вечен!

                          И аз на там отивам като вариант.
                          В службата имаме една товарна УАЗка, от тея с двойните кабини и каруцерийка...
                          Тя е с двг УМЗ 4218 и силиконова перка
                          Лятото често се качва от Боровец нагоре към маркуджиците...
                          И със силиконовата загряваше... Сложиха и една допълнителна ел.перка пред радиатора и се оправиха нещата...
                          Та и аз се ориентирам към тая схема.
                          Сегашната електрическа да си я оставя с датчиците, а отпред ще монтирам една с принудително включване като резервен вариант.
                          Това ми се струва много добра схема и като гаранционен вариант ако стане нещо с едната перка и откаже.

                          Коментар


                          • #88
                            До: Роден да бъде вечен!

                            Жорка не се занимавай с глупости. Ако всичко е читаво нема да загрява и така,гарантирам щото съм го пробвал и с 2 и с 1 перка а твойта май е малко по голяма от ладовата. Според мен ако имаш проблем то той е в радиатора ,но не и в перката
                            Луд умора нема,само се поти!!!

                            Коментар


                            • #89
                              До: Роден да бъде вечен!

                              Абе проблем в радиатора нямам, защото на предишния двигател нямах термостат, перката беше механична и никога, дори в най-големите жеги не е минавал 60 градуса.
                              Сега термостата е перфектен и го държи на 80. Нямам проблем.
                              Лятото мися пак ще е същото.
                              При това радиатора два пъти го свалях и го промих качествено.
                              Ама това не ми пречи да му сложа втора перка , а на всичкото от горе имам свободна перка в нас...

                              Коментар


                              • #90
                                До: Роден да бъде вечен!

                                А не може ли да се направи варианта с постоянно зацепена перка? При него охлаждането винаги е гарантирано пропорционално на оборотите на двигателя.
                                БИО пчелен мед и пчелни продукти
                                0888 66 59 73

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X